quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wtf ik dacht even dat mijn account gehackt was![]()
![]()
Jij hebt I i verwisseldquote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef phpmystyIe het volgende:
[..]ja het is ook nogal triest als mensen ook topics etc onder de naam van anderen gaan maken
dus dat doe ik maar ff niet
Dit neem ik terug!quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt I i verwisseldEn iemand die 2 hersencellen bezit kan het ook zien aan het user-id.
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOONquote:
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.quote:
Dat is mijn account, heh huh?quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyIe het volgende:
Joh maak je niet druk ik gooi hem zo weer weg
Ik bedoel natuurlijk eens. Ik zou op mijn spelling gaan letten namelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.
Wat levert dat je op? Behalve waarschijnlijk een ban.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, morgen ga ik skylark is ''goed onder handen nemen''.
TR geplaatstquote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOON
Dit wordt gemeld. Ik vind dat iedereen zich aan de FAQ moet houden.quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
KANKER MONGOOL. STRAKS WORDT DIT ACCOUNT OOK VERMOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIE FA'S ZIJN ZO ACHTERLIJK ALS MAAR KAN, NEE DIT IS NIET DE ECHTE PHPMYSTYLE,,, DIT IS EEN KLOON
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |