Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit wordt gemeld. Ik vind dat iedereen zich aan de FAQ moet houden.
Heb je het PBC al opgebeld met een aanvraag tot opname?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik zal me nooit meer zo stout gedragen. Die php heeft me flink te pakken gehad.
haha en daar is ie alquote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
Wat is het nummer van het Pieter Baan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal jou is alle hoeken van de kamer laten zien
Regels zijn regels. Ik hou me er ook aan het zou remlof sieren als hij eens daad bij woord voegt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach die regeltjes en wetjes ook, heb je niks aan.
Wie is dit nu weerquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga slapen, dan is het eerder morgen.
Haha.quote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wie is dit nu weer?
Ik dacht al van, heb ik dat geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |