quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Lol, als al de posters uit dit topic bij elkaar in een huiskamer die programma's zitten te kijken, dan zou er toch een hoop geblaat door mekaar zijn
ik betaal ze wel ja.. maar dat is voornamelijk omdat de leasemaatschappij ze doorstuurt naar m'n werkgever die automatisch met mijn salaris verrekendquote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef hugecooll het volgende:
Betaalt iemand hier zijn boetes wel eens btw, of zijn jullie allemaal nette weggebruikers?
We zullen zien, over 2 delen staat hij er inquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Aangepast, alleen ik weet niet of het goed is gegaan
Meeting?quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Lol, als al de posters uit dit topic bij elkaar in een huiskamer die programma's zitten te kijken, dan zou er toch een hoop geblaat door mekaar zijn
Dan moeten ze nog 12 dagen hun adem inhoudenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Hopelijk blijven ze hun adem in houden
Ik loop al bijna blauw aanquote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog 12 dagen hun adem inhouden
Ja en KOOS en BLAUWBLAUW en enquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
En iedereen FIPO GEMACHT roepen!
quote:
Ze moeten toch aan het uur komen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:55 schreef leolinedance het volgende:
Dit is toch allemaal niet zo boeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |