Als je überhaupt al aangifte mag doen. De helft van de tijd sturen ze je naar Internet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef xFriendx het volgende:
Je ziet het ook vaak genoeg wel met rij-instructeurs. Dan zie je zo'n vent in zijn 1tje zitten, dus is het de instructeur en geen leerling, rij je er kort achter en dan rustig paar dingen fout doen, te hard, geen richting aangeven etc. An sich misschien zeuren, maar je baalt wel als dat net de persoon is die vind dat jij kut rijd.
Net als de politie, natuurlijk moet je grenzen stellen qua snelheid, maar je baalt wel als je wel gepakt bent met 7 km/h te hard op de snelweg maar als je belt na een inbraak ze pas 2 uur later aan komen kakken of je aangifte verwaarlozen.
Marco borsato heeft geholpen met de lyricsquote:Op zondag 1 november 2009 21:52 schreef Szura het volgende:
Ik ben vet zoals de pot die op de tafel is gezet!
Aangepast, alleen ik weet niet of het goed is gegaanquote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je bent vrij hem er in te zetten hoor
Nooit een gekregenquote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef hugecooll het volgende:
Betaalt iemand hier zijn boetes wel eens btw, of zijn jullie allemaal nette weggebruikers?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Lol, als al de posters uit dit topic bij elkaar in een huiskamer die programma's zitten te kijken, dan zou er toch een hoop geblaat door mekaar zijn
ik betaal ze wel ja.. maar dat is voornamelijk omdat de leasemaatschappij ze doorstuurt naar m'n werkgever die automatisch met mijn salaris verrekendquote:Op zondag 1 november 2009 21:53 schreef hugecooll het volgende:
Betaalt iemand hier zijn boetes wel eens btw, of zijn jullie allemaal nette weggebruikers?
We zullen zien, over 2 delen staat hij er inquote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Aangepast, alleen ik weet niet of het goed is gegaan
Meeting?quote:Op zondag 1 november 2009 21:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Lol, als al de posters uit dit topic bij elkaar in een huiskamer die programma's zitten te kijken, dan zou er toch een hoop geblaat door mekaar zijn
Dan moeten ze nog 12 dagen hun adem inhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |