Vorig deel: Lieve Paul #2: Lieve Paul, waar gaat het programma over?quote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Je hebt MooiWeerDeLeeuw toch wel eens gezien?quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef Brennel het volgende:
![]()
Ik heb het voor het eerst aan staan. Moet ik vaker doen
Ja hoor, dat heb ik wel regelmatig gekekenquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt MooiWeerDeLeeuw toch wel eens gezien?
Anders heb je het leukste gemist
Hoop niet dat je dit te veel als referentiekader neemt, het is leuker geweestquote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef Brennel het volgende:![]()
Ik heb het voor het eerst aan staan. Moet ik vaker doen
format is misschien niet zo heilig als vooraf gedacht en mensen verlangen terug naar mooi weer de leeuw.quote:
al het voorgaande scoorde al jaren redelijk voorspelbare en hoge kijkcijfers.quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is w.m.b. gewoon teveel en te vaak.
Misschien heb je met je voorgaande post dan wel gelijk hoor. Kan best.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al het voorgaande scoorde al jaren redelijk voorspelbare en hoge kijkcijfers.
we zullen het merken of het format nog iets zal veranderen, gezien paul erg kickt op kijkcijfers zal hij er ook wel wat aan willen doen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien heb je met je voorgaande post dan wel gelijk hoor. Kan best.
Zelf vind ik dit leuker dan Mooi weer de Leeuw. Dat keek ik gewoon nooit.
Maar misschien is men een beetje Paul-moe aan het raken. Dat zou ik echt niet vreemd vinden.
Leuke gozer die Michael Bubléquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Horloge het volgende:
Wat een sympathieke kerel is Michael Bublé!
Voor de rest is er vrij weinig aan weer.
Die waren niet bijdehand, ze hadden een oortje in (net als die kinderen die dat interview doen in praatjesmakers), de opmerkingen kwamen steeds van Paul.quote:Op maandag 2 november 2009 03:56 schreef Andromache het volgende:
Ik vond het gisteren en vandaag leuk.Michael Bubléééé
En heb erg gelachen om Pradjesmakers, hahaha, die bijdehante kids.
Dat kwam zeker van Paul de vragen die de kinderen aan die Adje stelde..Toevallig dat ze aan hem vroegen ben je homo..Adje, ja ik ben homoquote:Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die waren niet bijdehand, ze hadden een oortje in (net als die kinderen die dat interview doen in praatjesmakers), de opmerkingen kwamen steeds van Paul.
Hij had ook zo'n kastje met knopjes vast waarmee hij regelde tegen welk kind hij iets zei, en je zag hem ook steeds in z'n microfoon iets influisteren.quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kwam zeker van Paul de vragen die de kinderen aan die Adje stelde..Toevallig dat ze aan hem vroegen ben je homo..Adje, ja ik ben homo
Mooi weer de leeuw was leuke zaterdagavondtv, dit is gewoon vorm van leuk doen en kijken of het scoort.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
Dit is toch gewoon leuke zaterdagavondtv?
Niks mis mee...
Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef marcodej het volgende:
Wat was het weer mager vanavond.
Hij was gewoon maar een beetje aan het proberen wat leuks was ofzo... Totaal geen lijn in de uitzending, kop noch staart...
Ik begrijp Paul ook niet notabene op de zondagavond was vaak leuker dan zaterdag..Nee, dan was het gisteren beter.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik dacht de we het laagtepunt al hadden bereikt, maar het kan blijkbaar toch nog slechter dan gisteren.
Volgens mij zat de helft van het publiek zich te vervelen, en de anderen helft te slapen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.quote:
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zatquote:LIEVE PAUL PS 1.619.000
Kijkcijfers zeggen vooral wat over de vorige aflevering. Dit weekend was het weer niks, dus zullen volgende week de cijfers wel weer stukje lager liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.
[..]
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zat
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond was de inbreng van het publiek echt nul.Een véél te lang verhaal over een boek wat niemand gaat lezen..Ik werd in elk geval niet echt getriggerd om het te kopen.En dan ook Robert Vuisje nog,want wat kwam die nou eigenlijk doenook over een boek praten wat nou niet echt bepaald nieuw te noemen is.Ik kijk er elke week naar,eigenlijk in de hoop dat het beter wordt..
![]()
Vanmorgen even wat oude fragmentjes van MWDL doorgekeken op uitzending gemist,en moest toch concluderen dat het echt véél leuker was
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barstenquote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!
En Sinterklaas die net zulke gemene opmerkingen terug maaktequote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
Jaa die afleveringquote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
En ook een Sinterklaas uitzending..quote:Op zondag 15 november 2009 10:28 schreef Starbuck2 het volgende:
onder het miljoen 935.000
Het loopt mank met de interactie met het publiek omdat hij er niet meer midden in beweegt.
Komt wel weer een oudejaarsuitzending!
Wat een creativiteit weer.quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
En binnenkort Zo Vader Zo Puberzoon ..komt ook van E.V.A. produktie van Paul.
Misschien is het gewoon eens tijd om te stoppen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marky_Mark01 het volgende:
MWDL terug lijkt mij een goede optie.
Zaterdagavond zijn er leukere alternatieven (IHVH) dan zondagavond...quote:
En zelfs die valt in slaap en kijkt pas op als er een nieuwe,oninteressante gast binnenkomt om daarna weer als een blok in slaap te vallenquote:Op maandag 16 november 2009 08:48 schreef Walter81 het volgende:
De enige die het programma nog een beetje op peil houdt is Bøsse.
Dat had ie al verteld ja, afgelopen zaterdag én zondag.quote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Met oudjaar komt Lieve Paul rechtstreeks.
en in de weken ervoorquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat had ie al verteld ja, afgelopen zaterdag én zondag.
Ook al is Paul er zelf helemaal wild van, het is en blijft een tv-programma. En dat is in feite gewoon een product.quote:Op maandag 16 november 2009 18:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk,het zou absoluut geen schande zijn om MWDL terug te halen.Maar dan moet Paul toegeven dat het LP concept ruk was,en dat is best een vorm van gezichtsverlies natuurlijk.Als je zelf helemaal wild bent van iets (En dat kan 'm in hele kleine dingen zitten,een paar schoenen bijvoorbeeld) en iemand anders vind dat helemaal ruk is dat geen oppepper voor je zelfvertrouwen natuurlijk..
Gisteravond gemist, maar kan het mij goed voorstellen dat hij over de top gaat voor de kijkcijfers te krikken.quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn gedrag gisteren tegenover die schaatser vond ik eerlijk gezegd te ver gaan...
Dat heeft ie wel vaker. Dan wil hij TE grappig zijn en dan gaat het mis. Iemand op deze manier voor lul zetten vind ik niet kunnen.
Ze was die schaatser die Marianne Timmer ten val bracht (geen opzet uiteraard). Een Aziaat dus, met tolk. En dan gaat Paul dingen zeggen die gewoon echt niet kunnen. Ook moest ze klunen op die lopende band. Had raar kunnen aflopen, zeker als je topsporter bent.quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gisteravond gemist, maar kan het mij goed voorstellen dat hij over de top gaat voor de kijkcijfers te krikken.
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het wordt er gelijk leuker door.
klopt dat sloeg nergens op en weer beetje disrespect voor de artiestequote:Op maandag 23 november 2009 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.
Dat was een raar einde ineens.quote:Op maandag 23 november 2009 08:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
In het begin wel. Daarna dat verhaal met die sauna sloeg ook weer nergens op. Kwam ook weer erg rommelig over, zeker omdat ze dat in klein beeld samen met Maria Mena lieten zien.
Weer een tip voor Paul: Minder zogenaamd-leuk-zijn-grappen tussendoor als anderen aan het woord zijn, en daar zeker niet mee bezig blijven. Dan blijft er misschien nog wel tijd over om aan het einde het programma fatsoenlijk af te sluiten. Liedje zingen ofzo (volgens mij gebeurt dat ook al wel, maar wordt het nu niet uitgezonden).quote:Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat was een raar einde ineens.
Ik mag toch hopen dat dat een actrice was...quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze was die schaatser die Marianne Timmer ten val bracht (geen opzet uiteraard). Een Aziaat dus, met tolk. En dan gaat Paul dingen zeggen die gewoon echt niet kunnen. Ook moest ze klunen op die lopende band. Had raar kunnen aflopen, zeker als je topsporter bent.
Ja ik trapte er ook in ..ik dacht dat echt dat het de schaatster was. Vond al zo sneu voor haar hoe Paul tegen haar deed..quote:Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik ben blij dat het Chinese meisje niet de echte schaatsster was. Het was veel te denigrerend.
Zou Paul anders gedaan hebben als het wél echt die schaatster was?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik trapte er ook in ..ik dacht dat echt dat het de schaatster was. Vond al zo sneu voor haar hoe Paul tegen haar deed..
Ik heb het betreffende stukje niet gezien, maar hij is tijdens PaPaul toch een keer enorm uitgevallen tegen zijn cameraman. Toen dacht ook iedereen dat het echt was, maar achteraf bleek het gewoon gespeeld te zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zou Paul anders gedaan hebben als het wél echt die schaatster was?
Nee zeker weten niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Uiteraard wel, ook Paul de Leeuw heeft fatsoen in zijn donder hoor. Hij weet precies tegen wie hij al dan niet supergrof kan zijn. En vaak zijn dat alleen de mensen met wie hij al een lange en goede band heeft, of tegen mensen die er speciaal voor worden ingehuurd, zoals in dit geval.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Pas sinds donderdag.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bruin is poepkleur Roel, merk dat je alweer tijdje vrijgezel bent. Kutkleur is roze
Komt ie niet bij Paulquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
Volgende week is de Sint ook bij Ik hou van Holland, wat moet ik dan kijken
Ik kijk geen Paul, dus heb nog geen officiële aankondiging gehoordquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt ie niet bij Paul, al hoewel beide op andere tijden worden opgenomen.
Paul wordt volgende week vrijdag opgenomen..ohja, het komt allebei op een zaterdag..Ik kijk dus Paul.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
Volgende week is de Sint ook bij Ik hou van Holland, wat moet ik dan kijken
Die jongen weet in elk geval wat ie maandag op school kan verwachtenquote:
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die jongen weet in elk geval wat ie maandag op school kan verwachten
Ik heb daar helaas een beetje mijn twijfels over:quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hopelijk trekt paul wat aan van de kritieken.
quote:Paul de Leeuw vertrouwt erop dat de kijkcijfers van Lieve Paul aantrekken. Volgens de VARA-ster wordt de tv-show steeds beter. “Het is heel lastig om een succesvolle formule als Mooi Weer De Leeuw te vervangen, want men mist dan de wensen of het hele grote. We moeten gewoon langzaam opbouwen. Ik moet zeggen dat RTL 4 - en terecht - met dat Ushi & Dushi en Ik Hou Van Holland erg goed scoort. Maar je moet gewoon doorgaan met waar je zelf plezier in hebt“, aldus De Leeuw.[
De Leeuw gelooft in Lieve Paul. “Langzaam bouw je weer op en langzaam hoor je mensen zeggen dat het leuker wordt. Maar het is niet Mooi Weer De Leeuw en dat zal het ook nooit meer worden. Ik heb het met heel veel plezier gedaan, maar ik moet andere dingen doen. Ik vind dit het allerleukste wat er is: nieuwe dingen verzinnen
Vanavond gaat over Kluun, Dinand Woesthoff die de film titel geschreven heeft komt ook.quote:Op zondag 29 november 2009 15:49 schreef Injetta het volgende:
Ik ben afgehaakt. Ik vind de zondag eigenlijk leuker, althans als hij dan niet zoveel gaat zingen....
Kortom geen reden om te kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanavond gaat over Kluun, Dinand Woesthoff die de film titel geschreven heeft komt ook.
Dan kijk jij nietquote:Op zondag 29 november 2009 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kortom geen reden om te kijken
promotie praatjes doen ze maar ergens anders.
Normaliter is het prima , 1 boekje of theatervoorstellingquote:Op zondag 29 november 2009 16:02 schreef Darkness88 het volgende:
Waarom kijk je dan überhaupt nog naar de publieke omroep? Één en al promotiepraat..
Idd, homo's lopen nog minder erg. Maar hij is ook een buiten categorie.quote:Op zondag 29 november 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De gemiddelde nicht zou hier nu van zeggen, zelfs wij lopen niet zo
LOL bizar ja. Hypotheek voor 13.000 en 26.000 moeten betalenquote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
100% provisie hoe durven ze het te vragen uberhaubt
Ik moet altijd alleen kijkenquote:Op zondag 29 november 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet nu wel, vrouwlief kijkt toch
Dit duurt lang met Kluun..Paul is donderdag middag naar die film geweest..quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ben een beetje "Komt een vrouw bij de dokter" moe
Inderdaad...En dan wordt die oplichter van een scheringa nog genoemd bij de verkiezing voor Nederlander van 2009quote:Op zondag 29 november 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
100% provisie hoe durven ze het te vragen uberhaubt
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou makenquote:Op maandag 30 november 2009 08:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Inderdaad...En dan wordt die oplichter van een scheringa nog genoemd bij de verkiezing voor Nederlander van 2009![]()
Iemand die steelt, is een dief. En een dief mag nooit wat voor verkiezing dan ook winnen, een dief hoort achter de tralies!!!
gangbaar is 1 - 1,5 procent bij hypotheken en niet 100%quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou maken. Holle retoriek.
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat dirk z'n klanten niet belazerd heeft? Daarom is het goed dat Lakeman heeft gezorgd dat er een einde aan die oplichtingspraktijken kwam.quote:Op maandag 30 november 2009 09:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
_o- . Hoeveel marge mag een winkel volgens jou maken. Holle retoriek.
Dirk heeft die mensen toch niet gedwongen dergelijke contracten te tekenen?quote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je vindt dat dirk z'n klanten niet belazerd heeft? Daarom is het goed dat Lakeman heeft gezorgd dat er een einde aan die oplichtingspraktijken kwam.
Die vrouw bij LP kreeg de kleine lettertjes pas na het tekenen te lezen.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dirk heeft die mensen toch niet gedwongen dergelijke contracten te tekenen?
Dat was niet erg duidelijk uit haar verhaal, voor hetzelfde geld stonden ze er wel maar had ze gewoon niet goed gekeken, en ging ze ze pas lezen toen ze er nog een keer op werd gewezen toen het al te laat was.quote:Op maandag 30 november 2009 12:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die vrouw bij LP kreeg de kleine lettertjes pas na het tekenen te lezen.
Dat zeg ik.... dat is crimineel gedrag, dus stelen, dus is het een dief.quote:Op maandag 30 november 2009 12:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat was niet erg duidelijk uit haar verhaal, voor hetzelfde geld stonden ze er wel maar had ze gewoon niet goed gekeken, en ging ze ze pas lezen toen ze er nog een keer op werd gewezen toen het al te laat was.
Neemt niet weg dat Dirk natuurlijk gewoon misbruik maakt van mensen die óf er te weinig vanaf weten om de juiste vragen te stellen voordat ze een handtekening zetten, óf zo graag een lening willen dat ze alles tekenen.
Zo de zondag scoort lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijkcijfertjes
zaterdag 21 nov 1.059.000 Lieve Paul
zondag 22 nov 1.511.000 Lieve Paul PS
zaterdag 28 nov 1.103.000 Lieve Paul
zondag 29 nov 1.520.000 Lieve Paul PS
Het scoort wel lekker, maar je kunt ook niet anders verwachten met een Lead-in van 4,2 miljoen kijkers van Boer zoekt Vrouw. Mooi Weer de Leeuw scoorde vorig jaar in de zelfde periode 2,2 miljoen kijkers, dus het is nog steeds een flinke daling.quote:
Dat weet niemand, Paul is zelf ook nog steeds aan het veranderen omdat hij en zijn team het ook nog steeds niet weten.quote:Op maandag 30 november 2009 18:45 schreef Heufd het volgende:
Ik vind het ook steeds beter worden, al blijf ik me afvragen wat voor programma het nu is en waar Paul naar toe wil.
Inderdaad, Paul weet zelf ook totaal nog niet welke kant hij nou op wil, dat benadrukte hij nogmaals in een interview op RTL7 gisteren. Ben in iedergeval blij dat hij zaterdag niet weer drie kwart van de uitzending achter een desk stond, zoals hij dat drie weken lang deed, dat vond ik wel zo saaiquote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Paul is zelf ook nog steeds aan het veranderen omdat hij en zijn team het ook nog steeds niet weten.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:05 schreef Attitude het volgende:
Vanavodn met Sinterklaas, als ik de reclame moet geloven.
Ik ook! Kluun moe trouwens!! Hij heeft best ludieke dingen gedaan hoor, zoals zijn sollicitatie bij 'Opzij' enzo, maar schrijven kan ie niet en het is niet meer dan een vieze notoire vreemdganger.quote:Op zondag 29 november 2009 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ben een beetje "Komt een vrouw bij de dokter" moe
Gezellig !quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
Ik kies toch maar hier voor, Hou van Holland morgen maar terugkijken
Geweldig iddquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kleine jochie doet het niet slecht
die gay piet is Erica Renkemaquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
nee ga is ergens anders zitten man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]Dit is al stukken beter dan 'is'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht Alex Klaassen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef psv-gomes het volgende:
Leuk Sinterklaas!
Ben wel benieuwd wie die homo piet is
Als ze aan zoiets debiels meedoen... Nee, dankje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zitten best een paar lekkere mary's voor je tussen
Dat is die kerel die ooit in het programma ''Ík Vertrek '' meegedaan heeft met zijn toenmalige vrouw..nu zijn ze gescheiden en is hij voor de mannenliefde uitgekomen..quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:57 schreef psv-gomes het volgende:
Leuk Sinterklaas!
Ben wel benieuwd wie die homo piet is
Martien? Oh leuk!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is die kerel die ooit in het programma ''Ík Vertrek '' meegedaan heeft met zijn toenmalige vrouw..nu zijn ze gescheiden en is hij voor de mannenliefde uitgekomen..
Paar weken geleden was ie bij Paul op de zondagavond.. Hij had een rose blouse aan weet ik nog..
Nee joh die gay piet is Martien. die bedoelde ik...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:46 schreef peeet1 het volgende:
[..]
die gay piet is Erica Renkema
http://player.omroep.nl/?aflID=3621884
Yeps het is Martien ja..Wanneer kan jij eigenlijk kijken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Martien? Oh leuk!!
Kan niet wachten tot ie op UG staat!!!
Vanavond zodra het op uitzending gemist staat. Zal rond een uurtje of 23:30 Ierse tijd zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps het is Martien ja..Wanneer kan jij eigenlijk kijken?
Wel fijn hé uitzending gemist..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vanavond zodra het op uitzending gemist staat. Zal rond een uurtje of 23:30 Ierse tijd zijn
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel fijn hé uitzending gemist..
Idd, te slechtquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:54 schreef marcodej het volgende:
Dat Sint Nicolientje hadden ze kunnen skippen. Het was humoristisch bedoeld ofzo?
Vond het ook niet zoveel eigenlijk. Teveel wensen vragen ook.quote:Verder ook een minder leuke Sintaflevering dan normaal. Misschien zelfs een tikkie te grof af en toe voor een kinderfeest...
Het concept van Lieve Paul was toch om wat serieuzere wensen te vervullen? Ik vond Mooi! Weer de Leeuw veel leuker..quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Voor een Sinterklaasaflevering vond ik het ook niet echt bijzonder inderdaad.
Mee eens..voorgaande jaren was het leuker als de Sint bij Paul was..quote:Op zondag 6 december 2009 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Voor een Sinterklaasaflevering vond ik het ook niet echt bijzonder inderdaad.
1 IK HOU VAN HOLLAND 2.279.000quote:Op zondag 6 december 2009 12:28 schreef Stephan1237 het volgende:
07. Lieve Paul & De Sint (Ned1) 1.102.000
Lieve Paul heeft ingeleverd denk ik, en Hou van Holland had ook Sinterklaasspecial, dus zo opvallend is het niet tochquote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Jules4Barca het volgende:
En een beetje opvallend dat Ik Hou Van Holland zo hoog staat nu.. Linda zat een paar weken terug nog bij Paul dat ze zo blij was dat ze zoveel kijkers had..
wow die die hard gezakt en dat voor sinterklaasuitzending.quote:Op zondag 6 december 2009 18:40 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
1 IK HOU VAN HOLLAND 2.279.000
2 USHI & DUSHI 1.804.000
3 JOURNAAL 20 UUR 1.403.000
4 JOURNAAL 18 UUR 1.289.000
5 KASSA 1.260.000
6 SUCCES VERZEKERD 1.128.000
7 LIEVE PAUL 1.102.000
En een beetje opvallend dat Ik Hou Van Holland zo hoog staat nu.. Linda zat een paar weken terug nog bij Paul dat ze zo blij was dat ze zoveel kijkers had..
Bram vd Vlugt , sinds 1986 de officiële sint.quote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef weasel85 het volgende:
inderdaad, ik kijk alweer niet meer, maar hij staat er nog wel op...
wie was de sint trouwens? vond hem ijzersterk
Naast Carice verbleekt iedereen,quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn Isa hoes lijkt wel 40 , maar ze is pas 32
Nog wat quality time met Carice was beter geweestquote:Op zondag 6 december 2009 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer dat ze dit laten zien van Ramses, want hij maakte zich compleet belachelijk
Meer dan waar.quote:Op zondag 6 december 2009 22:30 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog wat quality time met Carice was beter geweest
Het is zo'n emotionele vrouw , die werd bij zomergasten gewoon zo in negatieve spiraal getrokken, je zag haar gewoon wegkwijnenquote:Op zondag 6 december 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was ook bij zomergasten ooit, dat ging zo slecht vanwege de interviewster.
Bij Paul gaat het lekker
dat klopt ja, genant om te zien.quote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is zo'n emotionele vrouw , die werd bij zomergasten gewoon zo in negatieve spiraal getrokken, je zag haar gewoon wegkwijnen
Ze is van 1967,ze is dus 42.Dus best een compliment dat je haar eruit vind zien als 40quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Damn Isa hoes lijkt wel 40 , maar ze is pas 32
quote:Op maandag 7 december 2009 09:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ze is van 1967,ze is dus 42.Dus best een compliment dat je haar eruit vind zien als 40![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 22:43 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was ook bij zomergasten ooit, dat ging zo slecht vanwege de interviewster.
Bij Paul gaat het lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |