Vorig deel: Lieve Paul #2: Lieve Paul, waar gaat het programma over?quote:Paul de Leeuw is vanaf zaterdag terug met Lieve Paul, een VARA-programma in een compleet nieuwe setting, maar met als vanouds de nadruk op groots amu- sement en grootse verrassingen. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. “Na vier seizoenen ‘Mooi! Weer de Leeuw’ gevuld met vele wensen is het vanaf nu tijd voor vragen! De kijker wordt wederom actief betrokken bij het nieuwe programma en kan bij Paul met al haar vragen terecht“, aldus een zegsvrouw van de VARA.
Paul de Leeuw fungeert in het programma als vraagbaak van Nederland en zal zelf of met de hulp van deskundigen allerhande kijkersvragen behandelen. Ook actuele kwesties komen aan bod. “Zoals eerder dit jaar op de schoolpleinen de discussie leefde dat mannen wel plannen hebben om zich te laten steriliseren, maar als het puntje bij het paaltje komt dan haken ze af“, licht Paul de Leeuw toe. “Zie het als een soort ‘Lieve Lolita’. Kijkers kunnen elke vraag die ze hebben aan ons (de redactie) mailen of schrijven en de leukste komen dan in de zaal.”
Je hebt MooiWeerDeLeeuw toch wel eens gezien?quote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef Brennel het volgende:
![]()
Ik heb het voor het eerst aan staan. Moet ik vaker doen
Ja hoor, dat heb ik wel regelmatig gekekenquote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt MooiWeerDeLeeuw toch wel eens gezien?
Anders heb je het leukste gemist
Hoop niet dat je dit te veel als referentiekader neemt, het is leuker geweestquote:Op zondag 1 november 2009 21:42 schreef Brennel het volgende:![]()
Ik heb het voor het eerst aan staan. Moet ik vaker doen
format is misschien niet zo heilig als vooraf gedacht en mensen verlangen terug naar mooi weer de leeuw.quote:
al het voorgaande scoorde al jaren redelijk voorspelbare en hoge kijkcijfers.quote:Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is w.m.b. gewoon teveel en te vaak.
Misschien heb je met je voorgaande post dan wel gelijk hoor. Kan best.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al het voorgaande scoorde al jaren redelijk voorspelbare en hoge kijkcijfers.
we zullen het merken of het format nog iets zal veranderen, gezien paul erg kickt op kijkcijfers zal hij er ook wel wat aan willen doen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien heb je met je voorgaande post dan wel gelijk hoor. Kan best.
Zelf vind ik dit leuker dan Mooi weer de Leeuw. Dat keek ik gewoon nooit.
Maar misschien is men een beetje Paul-moe aan het raken. Dat zou ik echt niet vreemd vinden.
Leuke gozer die Michael Bubléquote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef Horloge het volgende:
Wat een sympathieke kerel is Michael Bublé!
Voor de rest is er vrij weinig aan weer.
Die waren niet bijdehand, ze hadden een oortje in (net als die kinderen die dat interview doen in praatjesmakers), de opmerkingen kwamen steeds van Paul.quote:Op maandag 2 november 2009 03:56 schreef Andromache het volgende:
Ik vond het gisteren en vandaag leuk.Michael Bubléééé
En heb erg gelachen om Pradjesmakers, hahaha, die bijdehante kids.
Dat kwam zeker van Paul de vragen die de kinderen aan die Adje stelde..Toevallig dat ze aan hem vroegen ben je homo..Adje, ja ik ben homoquote:Op maandag 2 november 2009 09:14 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die waren niet bijdehand, ze hadden een oortje in (net als die kinderen die dat interview doen in praatjesmakers), de opmerkingen kwamen steeds van Paul.
Hij had ook zo'n kastje met knopjes vast waarmee hij regelde tegen welk kind hij iets zei, en je zag hem ook steeds in z'n microfoon iets influisteren.quote:Op maandag 2 november 2009 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat kwam zeker van Paul de vragen die de kinderen aan die Adje stelde..Toevallig dat ze aan hem vroegen ben je homo..Adje, ja ik ben homo
Mooi weer de leeuw was leuke zaterdagavondtv, dit is gewoon vorm van leuk doen en kijken of het scoort.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Patch het volgende:
Dit is toch gewoon leuke zaterdagavondtv?
Niks mis mee...
Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:06 schreef marcodej het volgende:
Wat was het weer mager vanavond.
Hij was gewoon maar een beetje aan het proberen wat leuks was ofzo... Totaal geen lijn in de uitzending, kop noch staart...
Ik begrijp Paul ook niet notabene op de zondagavond was vaak leuker dan zaterdag..Nee, dan was het gisteren beter.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik dacht de we het laagtepunt al hadden bereikt, maar het kan blijkbaar toch nog slechter dan gisteren.
Volgens mij zat de helft van het publiek zich te vervelen, en de anderen helft te slapen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.quote:
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zatquote:LIEVE PAUL PS 1.619.000
Kijkcijfers zeggen vooral wat over de vorige aflevering. Dit weekend was het weer niks, dus zullen volgende week de cijfers wel weer stukje lager liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.
[..]
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zat
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond was de inbreng van het publiek echt nul.Een véél te lang verhaal over een boek wat niemand gaat lezen..Ik werd in elk geval niet echt getriggerd om het te kopen.En dan ook Robert Vuisje nog,want wat kwam die nou eigenlijk doenook over een boek praten wat nou niet echt bepaald nieuw te noemen is.Ik kijk er elke week naar,eigenlijk in de hoop dat het beter wordt..
![]()
Vanmorgen even wat oude fragmentjes van MWDL doorgekeken op uitzending gemist,en moest toch concluderen dat het echt véél leuker was
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barstenquote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!
En Sinterklaas die net zulke gemene opmerkingen terug maaktequote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
Jaa die afleveringquote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
En ook een Sinterklaas uitzending..quote:Op zondag 15 november 2009 10:28 schreef Starbuck2 het volgende:
onder het miljoen 935.000
Het loopt mank met de interactie met het publiek omdat hij er niet meer midden in beweegt.
Komt wel weer een oudejaarsuitzending!
Wat een creativiteit weer.quote:Op zondag 15 november 2009 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
En binnenkort Zo Vader Zo Puberzoon ..komt ook van E.V.A. produktie van Paul.
Misschien is het gewoon eens tijd om te stoppen.quote:Op zondag 15 november 2009 18:48 schreef Marky_Mark01 het volgende:
MWDL terug lijkt mij een goede optie.
Zaterdagavond zijn er leukere alternatieven (IHVH) dan zondagavond...quote:
En zelfs die valt in slaap en kijkt pas op als er een nieuwe,oninteressante gast binnenkomt om daarna weer als een blok in slaap te vallenquote:Op maandag 16 november 2009 08:48 schreef Walter81 het volgende:
De enige die het programma nog een beetje op peil houdt is Bøsse.
Dat had ie al verteld ja, afgelopen zaterdag én zondag.quote:Op maandag 16 november 2009 20:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Met oudjaar komt Lieve Paul rechtstreeks.
en in de weken ervoorquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat had ie al verteld ja, afgelopen zaterdag én zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |