Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groentenquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Beetje naief niet?quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?
Voor hetzelfde geld denken die mensen - zoals vele andere niet kwaad bedoelende mensen - dat hij geen overlast veroorzaakt bij buren.
Dan kun je dat beter doen, lekker doperwtjes of sperciebonen uit de diepvries. Even in de microgolfoven en klaar.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groenten
Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...
Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje naief niet?
Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
Dat isquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb m'n buurmeisjes () ook al es hardhandig onze achtertuin uitgewerkt, omdat ze de katten aan het bangmaken waren terwijl ze heerlijk in de ren zaten.
Maar meneer I. wil geen afgesloten schutting naast het huis
sorry, ik ben gewoon onredelijk en boos, want het dode konijntje ligt aan onze kant, dus de buren zijn klootzakkenquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.
Ik ben ook anti-losloop katten, maar asociaal... die mensen weten vaak niet beter.
Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat dacht je van gewoon geen natte honden in je huis!
Kees en Karel hebben eigenlijk nooit iets aan, Frits vond het wel altijd lekker, maar als ik nu ff snel een blokje om ga in dit weer ben ik normaal gezien langer bezig met het afdrogen van de honden dan met wandelen, dus dan maar ff snel jasjes aan
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje naief niet?
Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
Cool!quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steeds
Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
Ik noem niemand asociaal. Maar zoals MrS het beschrijft dat het beest meer in de tuinen van anderen zit en daar rondstruint terwijl niemand weet van wie het is doet mij denken dat die mensen nogal onaangepast zijn. Ik zou me daar best wel ff mee bezig houden, wat mn kat buiten uitspookt enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
Hihi Greysquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees niet goed, je doet die zakken al. Sorry![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is![]()
Deze zomer waren ze bij mij Whoopie met een waterpistooltje aan het beschieten over de schutting heen![]()
Ik hoef tegenwoordig alleen nog maar te kijken en ze duiken al weg.. was zo boos.
Voel me ook wel de hekserige buuf
Wat een mietjes.quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zouden onze katten in hun broekje schijten als een knijntje op ze af hupte![]()
Behalve dan dat muisje van laatst, dat werd wel vermoord....opeten heeft meneer I. weten te voorkomen
Shoot ik moet nog meten!quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.
Maar sinds vorig jaar, nu de arme Othello 15 is, is hij overstag.
Ot heeft het altijd koud, hij heeft nu twee dekentjes met bontranden voor binnen,
1 trui voor erg koud zowel binnen als buiten en een jas.
Helaas ging de KPN vorig jaar over in TNT, dus nu heeft hij een oranje/bruine TPG jas lijkt het wel.
Maare, hij vind het heerlijk, idd ook met regen
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?
Srsly?quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
Dat die ouders er dan niks van zeiden!quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
Jup...walgelijke lui idd.quote:
Ik had al sorry gezegd voor het woordje asociaal, vraag 't me morgen nog maar eens, maar vandaag ben ik gewoon boos en verdrietig om Fluffy (ja okay, de naam is lamequote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terugMaar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Tjah het is ook een zinloze discussie die volgens mij al 100x in F&F topics is geweest. Ik vind niet iedereen asociaal, en er zijn echt wel gebieden waar het wel kan, of katten die wel gewoon 'netjes' zijn. Maar bijv. bij mijn ouders zit er ook regelmatig een kat in de tuin, dan ligt er weer drol, of een plantje omgespit. En als je het niet direct ziet en je ziet zoiets later pas, dan weet je dus niet welke kat het was. En al weet je dat wel dan weet je misschien ook niet direct van wie de kat is. Dus die eigenaren denken dan misschien dat het beestje zich gedraagt terwijl de werkelijkheid iets anders ligt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terugMaar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Ja zoals ik al ergens schreef, het KAN natuurlijk altijd... maar de kans is zeer klein omdat de tuin erg goed is afgesloten. Konijnen graven en komen door dezelfde gaatjes waar marters ook door kunnen, maar konijn kon gewoon los lopen hier en kon niet weg... De kat kwam vaker bij de konijnen en we jaagden 'm vaak weg, sprong over de schuttingen en zo in de tuinen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
MrS. kan het geen marter of zo geweest zijn?
Neuh niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet even teruglezen want ik heb een antwoord gemist ergens... had de buuf nou met eigen ogen gezien dat het díe kat was die het knijn greep?
Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
Hihi hoe herkenbaar, eff n spoiler is nogal tekstquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
We hebben de kat al eens geprobeerd te vangen, maar da's niet te doen, die beesten zijn slim, schuw en verdomde rapquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom dat wijf elke dag tegen en dan roep ik tegen Karel Karel pak de poes!!!!
Is natuurlijk een beetje pot/ketel verhaal hé. jij hebt geen boodschap aan dat zij met dr kat daar komt en dat beest panisch van honden is. Maar zij heeft (terecht overigens) ook geen boodschap aan dat die hondjes 'niks doen aan de lijn' of heel goed luisterenquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh het mooiste dat ik es heb meegemaakt, vriendin logeerde bij mij met 4 honden of zo, en we lieten ze even uit en ik had Karel los als altijd, en zij had dr poedel en de podenco los, want die doen niks aan de lijn.
Die honden luisteren allemaal heel goed. We liepen achter het complex bij een veldje en daar lopen wel 20 katten ongeveer.
Komt dr een vrouw toevallig langslopen, begint ze hysterisch te kwaken dat we onmiddelijk de honden aan moeten lijnen want die mogen daar niet los ( ok , ze heeft een punt daar maar let op) en haar kat die liep daar altijd en die was panisch voor honden.
Ooooooh die heb ik me toch een partij verrot gescholden![]()
Echt serieus, ga dan zelf lekker bij je kat lopen of hou m in je tuin of zo, als ie zo bang is voor honden, wat smijt je die kat dan buiten?
Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
ff tussendoor. Geer studeert voor papagaai, ze zit op m'n schouder.
Ja nee echt serieus hequote:
HAR!!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Nou dat dus helemaal.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
Ja, dat is ook echt belachelijk. Ze hebben hondenbelasting hier afgeschaft.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
Ach als we geduld genoeg hebben komt er zelfs nog belasting op ademen of goudvissen ofzo. Let maar op.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Geef ze een stuk hout waar ze wel op mogen knagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef hecoson het volgende:
vraag aan de dames en heren alhier .
wij hebben op het werk een aantal konijnen waarvan er een vrijdag zijn splinternieuwe hok al kapot begon te knagen .
welke geur of smaak haten konijnen .
anders moeten we overgaan op andere maatregelen
Lekker laten knagen, dat doen konijnen, zeker als ze opgesloten zitten in hun hokquote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef hecoson het volgende:
wij hebben op het werk een aantal konijnen waarvan er een vrijdag zijn splinternieuwe hok al kapot begon te knagen .
Heb een tijdlang niets betaaldquote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat dus helemaal.
Voor het geld dat ik aan hondenbelasting kwijt ben moet ik ook nog bukken en strontrapen, die katten mogen schijnbaar overal schijten
quote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hoe herkenbaar, eff n spoiler is nogal tekstWalgelijk tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doet mijn kind niet, my ass![]()
Overigens zijn het niet altijd kinderen hoor.
Vorig jaar reed mijn tante van 75 vol op onze auto op de parkeerplaats bij de C1000.
En ze reed zo weg. Meneer I. pislink, dus ik ben maar naar haar toe gegaan en haar verteld wat ze had gedaan.
Bumper was aan de onderkant gescheurd en het zijpaneel was ontzet, schade 1200 euro.
Haar reactie : nou, als je al op je knieen moet om te zien waar die scheur zit zal het ook wel meevallen![]()
Inmiddels vele aanrijdingen later is eindelijk het rijbewijs afgenomen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik herinner me het nog toen ik meeliep op je rondje.quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Satsu studeert voor sloper, hij is druk bezig de rits van mijn vest te mollen. Eerst vond ik het schattig... tot ik probeerde die rits dicht te doen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
ff tussendoor. Geer studeert voor papagaai, ze zit op m'n schouder.
Ja, maar geef ze dan gewoon een stuk hout ipv je hok naar de tering laten knagenquote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker laten knagen, dat doen konijnen(serieus, is normaal)
(en welke "andere maatregelen" had je in gedachten?)
Je eigen tante?quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walgelijk toch![]()
Vorig jaar reed mijn tante van 75 vol op onze auto op de parkeerplaats bij de C1000.
En ze reed zo weg. Meneer I. pislink, dus ik ben maar naar haar toe gegaan en haar verteld wat ze had gedaan.
Bumper was aan de onderkant gescheurd en het zijpaneel was ontzet, schade 1200 euro.
Haar reactie : nou, als je al op je knieen moet om te zien waar die scheur zit zal het ook wel meevallen![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
HAR!!!
*Stampt met houten pot op de vloer.
Dat beest vind dat je er te slutty bijloopt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik herinner me het nog toen ik meeliep op je rondje.![]()
Jij kunt soms best shocking zijn, weet je dat?
[..]
Satsu studeert voor sloper, hij is druk bezig de rits van mijn vest te mollen. Eerst vond ik het schattig... tot ik probeerde die rits dicht te doen.
Nee, je moet konijnen gewoon niet opsluiten in hun hok. Die beesten hebben ruimte nodigquote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar geef ze dan gewoon een stuk hout ipv je hok naar de tering laten knagen
Ja oke, maar tot die tijd is het vrij oneerlijk, right?quote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach als we geduld genoeg hebben komt er zelfs nog belasting op ademen of goudvissen ofzo. Let maar op.
Jep, verhaal apart iddquote:
Nee nee ho, zij komt daar niet met haar kat, haar kat loopt daar altijd los en zij kwam nu toevallig langs van de winkel, niet samen met die kat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje pot/ketel verhaal hé. jij hebt geen boodschap aan dat zij met dr kat daar komt en dat beest panisch van honden is. Maar zij heeft (terecht overigens) ook geen boodschap aan dat die hondjes 'niks doen aan de lijn' of heel goed luisteren
Tja, de vos die hier altijd rondstruint kan niet meer in het kippenhok komen,quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Onze Max heeft eens per ongeluk een knien vermoord. Hij was blij en knien stierf aan een hartaanval![]()
Een stalen hok bijvoorbeeld?quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lekker laten knagen, dat doen konijnen, zeker als ze opgesloten zitten in hun hok(serieus, is normaal dan, normaal zouden ze plantjes knagen)
Je kunt knaag-stenen kopen, maar meestal vinden ze het hok lekkerder
(en welke "andere maatregelen" had je in gedachten?)
Zolang het nog niet kapot is, is alles schattig.quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Satsu studeert voor sloper, hij is druk bezig de rits van mijn vest te mollen. Eerst vond ik het schattig... tot ik probeerde die rits dicht te doen.
Hoe zie je dat voor je? Dankzij Satsu moet ik nu alles open laten hangen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat beest vind dat je er te slutty bijloopt.
Hij probeert het wat te kuisen
Oh jaquote:
Het doet er natuurlijk niet toe of er honden zijn die wel of niet luisteren. Dat mens heeft gewoon een punt als ze zegt dat ze aangelijnd moeten als dat daar verplicht is. En natuurlijk is het sneu als ze loopt te miepen om haar kat die daar soms looptquote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee ho, zij komt daar niet met haar kat, haar kat loopt daar altijd los en zij kwam nu toevallig langs van de winkel, niet samen met die kat.
Wij liepen bij onze honden en de honden die losliepen dat waren de honden die luisteren, de honden die NIET luisterden liepen aangelijnd ( ik had 3 aangelijnde honden, zij 2 en dan liepen er 3 los ) en sterker nog, ik kan mijn chinezen daar niet eens los laten vanwege die katten want op alle andere plekken luisteren ze wel, maar als ze daar een kat in het vizier krijgen, tja, dan worden ze moordlustig, vanwege eerder genoemde katten die hun altijd besprongen zodra ze hun kop uit de voordeur staken![]()
Maar goed, ik weet dat die honden daar niet los mogen, maar had dan gewoon alleen gezegd "omdat het niet mag" en kom niet met dat treurige verhaal van die bange kat aankakken, dan ga je te ver imo
Goed beestquote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dankzij Satsu moet ik nu alles open laten hangen.
Kwamen we haar toen ook tegen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is kapot. Dus niet schattig meer.quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Zolang het nog niet kapot is, is alles schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dankzij Satsu moet ik nu alles open laten hangen.
knagen en konijnen hoort bij elkaar, maar geef ze wilgentakken om op te knagen dat helptquote:Op zondag 1 november 2009 20:37 schreef hecoson het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Walgelijk toch![]()
Wat een bitch ben jij!quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwamen we haar toen ook tegen?
Ik vertel het verhaal ook altijd graag hardlachend aan mensen zodat zij het kan horen en dan wijs ik ja kijk die mevrouw was dat!
![]()
Ik zal dr leren hoor, gek wijf
Niet meteen van het slechte uitgaan he?quote:Op zondag 1 november 2009 20:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh jaik dacht al aan tanden uittrekken of zo
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
knagen en konijnen hoort bij elkaar, maar geef ze wilgentakken om op te knagen dat helpten vinden ze lekker
Als jij een onthoofd konijntje had gezien vanavond dan was je ook in een pest stemmingquote:Op zondag 1 november 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet meteen van het slechte uitgaan he?
Nah ik zal dat rare kattenvrouwtje leren dat ze t nooooooit meer doetquote:Op zondag 1 november 2009 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het doet er natuurlijk niet toe of er honden zijn die wel of niet luisteren. Dat mens heeft gewoon een punt als ze zegt dat ze aangelijnd moeten als dat daar verplicht is. En natuurlijk is het sneu als ze loopt te miepen om haar kat die daar soms loopt![]()
Das nou eenmaal het risico als je dat beest buiten laat.
Maar imho ben je dan ook niet heul veul volwassener als je vervolgens iedere keer als je haar ziet kinderachtig gaat roepen tegen je honden dat ze die kat moeten pakken
En alleen nog maar vloeibare worteltjes kunnen eten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh jaik dacht al aan tanden uittrekken of zo
![]()
Nee, maar je vertelde het verhaal met veel genoegen nadat je Karel had opgehitst toen er een kat langskwam. Die, zoals jij en ik zagen, veel te ver weg was om enige Karel schade te kunnen ondervinden.quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kwamen we haar toen ook tegen?
Ik vertel het verhaal ook altijd graag hardlachend aan mensen zodat zij het kan horen en dan wijs ik ja kijk die mevrouw was dat!
![]()
Ik zal dr leren hoor, gek wijf
quote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, je moet konijnen gewoon niet opsluiten in hun hok. Die beesten hebben ruimte nodig
quote:
Gheghe Karel gaat dr hooguit lief mee spelen, met de poesjes buiten , vandaar ook dat ik t roep.quote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, maar je vertelde het verhaal met veel genoegen nadat je Karel had opgehitst toen er een kat langskwam. Die, zoals jij en ik zagen, veel te ver weg was om enige Karel schade te kunnen ondervinden.
En zo bleef het toen toch nog gezellig!
Dan knagen ze meestal niet hun huisje kapotquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]. Misschien zit er wel een ren aan vast.
Gekke wijven op kantoor, gekke wijven op straat, ze moeten jou ook niet tegen de haren in strijken he?quote:Op zondag 1 november 2009 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah ik zal dat rare kattenvrouwtje leren dat ze t nooooooit meer doet![]()
En ik roep dat alleen tegen Karel, die los loopt, de aangelijnde honden kunnen heul niet achter katten aan
Dat deed de mijne anders ook,quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan knagen ze meestal niet hun huisje kapot
Greys!!! ... mensen laat Greys door! Opzij allemaal!quote:
Dan kunnen ze lekker gras eten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan knagen ze meestal niet hun huisje kapot
Niet meer posten na nr 299!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys!!! ... mensen laat Greys door! Opzij allemaal!
Nee liever niet iddquote:Op zondag 1 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Gekke wijven op kantoor, gekke wijven op straat, ze moeten jou ook niet tegen de haren in strijken he?
Stom konijn had jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |