abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 20:25:52 #226
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74289084
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik ook

Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
Dat die ouders er dan niks van zeiden!
Dat zou mijn zoon/dochter echt niet moeten flikken. Ik zou ze, bij wijze van, aan de enkels aan de kapstok hangen.
pi_74289095
De discussie binnenkat-buitenkat (waar de buurt al dan niet last van heeft) zal nooit ophouden.

Ik vind dat mijn katten niemand tot last moeten zijn dus die blijven mooi in de tuin. En toen ik geen tuin had bleven ze binnen of op het afgeschermde balkon. Ook voor de egoïstische reden dat ik liever een gezellige levende binnenkat heb dan een platgereden buitenkat. Bij jonge katten is het percentage verkeersdoden schrikbarend hoog.

Ik hoop dat Yoko mijn redenatie gaat volgen als ze buiten mag. Maar voor nu lijkt ze niet echt ongelukkig te worden van haar binnenleventje na een jaar op straat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 november 2009 @ 20:26:48 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74289132
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Srsly?
Jup...walgelijke lui idd.
Ik heb ze es vernietigend aangekeken in de hoop dat ze die kutkinders zelf tot orden zouden roepen, maar wrs. waren ze zo verbouwereerd door mijn scheldkannonade dat er niets meer uit kwam
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zondag 1 november 2009 @ 20:27:01 #229
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74289145
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terug Maar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Ik had al sorry gezegd voor het woordje asociaal, vraag 't me morgen nog maar eens, maar vandaag ben ik gewoon boos en verdrietig om Fluffy (ja okay, de naam is lame ) dus ben ik gerechtigd even onredelijk te zijn in mijn beperkte korte-termijn visie

Maaaaaar, jouw ouders hebben er dus wel over nagedacht, ... mijn buren niet... da's wel het verschil en ik denk dat dat bedoeld wordt met "onaangepast" of "asociaal" ... tis gewoon niet nadenkend over verdriet of ellende die je anderen misschien aandoet.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_74289155
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terug Maar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Tjah het is ook een zinloze discussie die volgens mij al 100x in F&F topics is geweest. Ik vind niet iedereen asociaal, en er zijn echt wel gebieden waar het wel kan, of katten die wel gewoon 'netjes' zijn. Maar bijv. bij mijn ouders zit er ook regelmatig een kat in de tuin, dan ligt er weer drol, of een plantje omgespit. En als je het niet direct ziet en je ziet zoiets later pas, dan weet je dus niet welke kat het was. En al weet je dat wel dan weet je misschien ook niet direct van wie de kat is. Dus die eigenaren denken dan misschien dat het beestje zich gedraagt terwijl de werkelijkheid iets anders ligt.
pi_74289241
1 van onze katten komt met bierdopjes thuis En de andere heeft al 3 keer een naaktslak op mn schoot geworpen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:29:11 #232
163650 Greys
pi_74289259
Ik moet even teruglezen want ik heb een antwoord gemist ergens... had de buuf nou met eigen ogen gezien dat het díe kat was die het knijn greep?

Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 november 2009 @ 20:29:15 #233
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74289265
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
MrS. kan het geen marter of zo geweest zijn?
Ja zoals ik al ergens schreef, het KAN natuurlijk altijd... maar de kans is zeer klein omdat de tuin erg goed is afgesloten. Konijnen graven en komen door dezelfde gaatjes waar marters ook door kunnen, maar konijn kon gewoon los lopen hier en kon niet weg... De kat kwam vaker bij de konijnen en we jaagden 'm vaak weg, sprong over de schuttingen en zo in de tuinen.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_74289310
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet even teruglezen want ik heb een antwoord gemist ergens... had de buuf nou met eigen ogen gezien dat het díe kat was die het knijn greep?

Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
Neuh niet gezien
pi_74289311
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik ook

Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
Hihi hoe herkenbaar, eff n spoiler is nogal tekst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 1 november 2009 @ 20:31:26 #236
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74289398
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
We hebben de kat al eens geprobeerd te vangen, maar da's niet te doen, die beesten zijn slim, schuw en verdomde rap
pi_74289427
Zoooo zit op de bank voor de campingzender
  zondag 1 november 2009 @ 20:32:30 #238
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74289454
Oh het mooiste dat ik es heb meegemaakt, vriendin logeerde bij mij met 4 honden of zo, en we lieten ze even uit en ik had Karel los als altijd, en zij had dr poedel en de podenco los, want die doen niks aan de lijn.
Die honden luisteren allemaal heel goed. We liepen achter het complex bij een veldje en daar lopen wel 20 katten ongeveer.
Komt dr een vrouw toevallig langslopen, begint ze hysterisch te kwaken dat we onmiddelijk de honden aan moeten lijnen want die mogen daar niet los ( ok , ze heeft een punt daar maar let op) en haar kat die liep daar altijd en die was panisch voor honden.
Ooooooh die heb ik me toch een partij verrot gescholden
Echt serieus, ga dan zelf lekker bij je kat lopen of hou m in je tuin of zo, als ie zo bang is voor honden, wat smijt je die kat dan buiten?
Ik kom dat wijf elke dag tegen en dan roep ik tegen Karel Karel pak de poes!!!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 1 november 2009 @ 20:33:42 #239
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74289515
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
  zondag 1 november 2009 @ 20:34:23 #240
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74289548
ff tussendoor. Geer studeert voor papagaai, ze zit op m'n schouder.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:34:36 #241
163650 Greys
pi_74289560
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74289574
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh het mooiste dat ik es heb meegemaakt, vriendin logeerde bij mij met 4 honden of zo, en we lieten ze even uit en ik had Karel los als altijd, en zij had dr poedel en de podenco los, want die doen niks aan de lijn.
Die honden luisteren allemaal heel goed. We liepen achter het complex bij een veldje en daar lopen wel 20 katten ongeveer.
Komt dr een vrouw toevallig langslopen, begint ze hysterisch te kwaken dat we onmiddelijk de honden aan moeten lijnen want die mogen daar niet los ( ok , ze heeft een punt daar maar let op) en haar kat die liep daar altijd en die was panisch voor honden.
Ooooooh die heb ik me toch een partij verrot gescholden
Echt serieus, ga dan zelf lekker bij je kat lopen of hou m in je tuin of zo, als ie zo bang is voor honden, wat smijt je die kat dan buiten?

Is natuurlijk een beetje pot/ketel verhaal hé. jij hebt geen boodschap aan dat zij met dr kat daar komt en dat beest panisch van honden is. Maar zij heeft (terecht overigens) ook geen boodschap aan dat die hondjes 'niks doen aan de lijn' of heel goed luisteren
  zondag 1 november 2009 @ 20:34:59 #243
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74289583
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
ff tussendoor. Geer studeert voor papagaai, ze zit op m'n schouder.
Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
  zondag 1 november 2009 @ 20:35:51 #244
176471 oh-oh
pi_74289634
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:33 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ja nee echt serieus he
Karel is kleiner dan een poes maar kom op zeg, wat een kutreden om dr muil tegen ons open te trekken
Ik zei dus ook dat ze ff lekker normaal moest doen want we liepen bij de honden en die honden van ons luisterden tenminste, moest ze maar zorgen dat dr kat ook luistert toch?
Jeez....
Anyhow, Karel die speelt zelfs met de poesjes buiten, dies echt dol op katten, dom mormel
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 1 november 2009 @ 20:36:10 #245
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74289659
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
HAR!!!
*Stampt met houten pot op de vloer.
  zondag 1 november 2009 @ 20:36:54 #246
176471 oh-oh
pi_74289688
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
Nou dat dus helemaal.
Voor het geld dat ik aan hondenbelasting kwijt ben moet ik ook nog bukken en strontrapen, die katten mogen schijnbaar overal schijten
( Groucho Marx )
pi_74289699
vraag aan de dames en heren alhier .
wij hebben op het werk een aantal konijnen waarvan er een vrijdag zijn splinternieuwe hok al kapot begon te knagen .
welke geur of smaak haten konijnen .
anders moeten we overgaan op andere maatregelen
pi_74289712
Oh-oh ik ga na boer zoekt vrouw meten beloofd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 1 november 2009 @ 20:37:16 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74289713
quote:
Ja, dat is ook echt belachelijk. Ze hebben hondenbelasting hier afgeschaft.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74289736
quote:
Ach als we geduld genoeg hebben komt er zelfs nog belasting op ademen of goudvissen ofzo. Let maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')