Dat die ouders er dan niks van zeiden!quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
Jup...walgelijke lui idd.quote:
Ik had al sorry gezegd voor het woordje asociaal, vraag 't me morgen nog maar eens, maar vandaag ben ik gewoon boos en verdrietig om Fluffy (ja okay, de naam is lamequote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terugMaar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Tjah het is ook een zinloze discussie die volgens mij al 100x in F&F topics is geweest. Ik vind niet iedereen asociaal, en er zijn echt wel gebieden waar het wel kan, of katten die wel gewoon 'netjes' zijn. Maar bijv. bij mijn ouders zit er ook regelmatig een kat in de tuin, dan ligt er weer drol, of een plantje omgespit. En als je het niet direct ziet en je ziet zoiets later pas, dan weet je dus niet welke kat het was. En al weet je dat wel dan weet je misschien ook niet direct van wie de kat is. Dus die eigenaren denken dan misschien dat het beestje zich gedraagt terwijl de werkelijkheid iets anders ligt.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terugMaar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
Ja zoals ik al ergens schreef, het KAN natuurlijk altijd... maar de kans is zeer klein omdat de tuin erg goed is afgesloten. Konijnen graven en komen door dezelfde gaatjes waar marters ook door kunnen, maar konijn kon gewoon los lopen hier en kon niet weg... De kat kwam vaker bij de konijnen en we jaagden 'm vaak weg, sprong over de schuttingen en zo in de tuinen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
MrS. kan het geen marter of zo geweest zijn?
Neuh niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Ik moet even teruglezen want ik heb een antwoord gemist ergens... had de buuf nou met eigen ogen gezien dat het díe kat was die het knijn greep?
Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
Hihi hoe herkenbaar, eff n spoiler is nogal tekstquote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
We hebben de kat al eens geprobeerd te vangen, maar da's niet te doen, die beesten zijn slim, schuw en verdomde rapquote:Op zondag 1 november 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Volgende keer de kat grijpen en naar de DA brengen om te kijken of ie een chip heeft? Ik zou er wel wat geld voor overhebben (DA kosten bedoel ik dus) om er dan achter te komen van wie de kat is. Dan weten die mensen ook meteen dat hun kat andere dieren kapot bijt, misschien hebben ze daar geen idee van.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom dat wijf elke dag tegen en dan roep ik tegen Karel Karel pak de poes!!!!
Is natuurlijk een beetje pot/ketel verhaal hé. jij hebt geen boodschap aan dat zij met dr kat daar komt en dat beest panisch van honden is. Maar zij heeft (terecht overigens) ook geen boodschap aan dat die hondjes 'niks doen aan de lijn' of heel goed luisterenquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh het mooiste dat ik es heb meegemaakt, vriendin logeerde bij mij met 4 honden of zo, en we lieten ze even uit en ik had Karel los als altijd, en zij had dr poedel en de podenco los, want die doen niks aan de lijn.
Die honden luisteren allemaal heel goed. We liepen achter het complex bij een veldje en daar lopen wel 20 katten ongeveer.
Komt dr een vrouw toevallig langslopen, begint ze hysterisch te kwaken dat we onmiddelijk de honden aan moeten lijnen want die mogen daar niet los ( ok , ze heeft een punt daar maar let op) en haar kat die liep daar altijd en die was panisch voor honden.
Ooooooh die heb ik me toch een partij verrot gescholden![]()
Echt serieus, ga dan zelf lekker bij je kat lopen of hou m in je tuin of zo, als ie zo bang is voor honden, wat smijt je die kat dan buiten?
Ik kom dat wijf elke dag tegen en dan roep ik tegen Karel Karel pak de poes!!!!
Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
ff tussendoor. Geer studeert voor papagaai, ze zit op m'n schouder.
Ja nee echt serieus hequote:
HAR!!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeg eens Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Nou dat dus helemaal.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
Ja, dat is ook echt belachelijk. Ze hebben hondenbelasting hier afgeschaft.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Wat IK niet snap is dat er geen kattenbelasting bestaat en ik me scheel betaal (nou ja, beetje overdreven, maar 't is niet goedkoop) aan hondenbelasting, terwijl ik de poep van Bink opruim
Ach als we geduld genoeg hebben komt er zelfs nog belasting op ademen of goudvissen ofzo. Let maar op.quote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |