abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:17:20 #201
163650 Greys
pi_74288649
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groenten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74288664
Ik eet ook weleens een potje groente ik vind het alleen minder lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:17:43 #203
163650 Greys
pi_74288667
Oh ik lees niet goed, je doet die zakken al. Sorry
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74288678
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?
Voor hetzelfde geld denken die mensen - zoals vele andere niet kwaad bedoelende mensen - dat hij geen overlast veroorzaakt bij buren.
Beetje naief niet?

Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
  zondag 1 november 2009 @ 20:18:31 #205
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288709
Bah ik zit me hier gewoon echt kwaad te maken... ben gewoon verdrietig om 't knijntje 't was echt een schatje
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  zondag 1 november 2009 @ 20:18:45 #206
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74288720
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groenten
Dan kun je dat beter doen, lekker doperwtjes of sperciebonen uit de diepvries. Even in de microgolfoven en klaar.
Knor (geloof ik) heeft ook diepvriesmaaltijden die je alleen maar even hoeft op te bakken, ook zo vers als wat.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:19:02 #207
163650 Greys
pi_74288737
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...
Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.
Ik ben ook anti-losloop katten, maar asociaal... die mensen weten vaak niet beter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 november 2009 @ 20:19:34 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74288758
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beetje naief niet?

Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 1 november 2009 @ 20:19:40 #209
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288762
Volgens mij zouden onze katten in hun broekje schijten als een knijntje op ze af hupte
Behalve dan dat muisje van laatst, dat werd wel vermoord....opeten heeft meneer I. weten te voorkomen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74288765
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik heb m'n buurmeisjes ( ) ook al es hardhandig onze achtertuin uitgewerkt, omdat ze de katten aan het bangmaken waren terwijl ze heerlijk in de ren zaten.
Maar meneer I. wil geen afgesloten schutting naast het huis
Dat is
Deze zomer waren ze bij mij Whoopie met een waterpistooltje aan het beschieten over de schutting heen
Ik hoef tegenwoordig alleen nog maar te kijken en ze duiken al weg.. was zo boos.
Voel me ook wel de hekserige buuf
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 1 november 2009 @ 20:20:00 #211
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288784
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.
Ik ben ook anti-losloop katten, maar asociaal... die mensen weten vaak niet beter.
sorry, ik ben gewoon onredelijk en boos, want het dode konijntje ligt aan onze kant, dus de buren zijn klootzakken
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 20:20:00 #212
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74288785
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En wat dacht je van gewoon geen natte honden in je huis!
Kees en Karel hebben eigenlijk nooit iets aan, Frits vond het wel altijd lekker, maar als ik nu ff snel een blokje om ga in dit weer ben ik normaal gezien langer bezig met het afdrogen van de honden dan met wandelen, dus dan maar ff snel jasjes aan
Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.
Maar sinds vorig jaar, nu de arme Othello 15 is, is hij overstag.
Ot heeft het altijd koud, hij heeft nu twee dekentjes met bontranden voor binnen,
1 trui voor erg koud zowel binnen als buiten en een jas.
Helaas ging de KPN vorig jaar over in TNT, dus nu heeft hij een oranje/bruine TPG jas lijkt het wel.
Maare, hij vind het heerlijk, idd ook met regen
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:20:34 #213
163650 Greys
pi_74288806
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beetje naief niet?

De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74288830
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.
Cool!

Ze zijn ook zo intelligent en aangepast die beesten
Ik begreep laatst zelfs dat ze dusdanig intelligent zijn dat ze eigenlijk ons de baas zijn, maar ons dus laten denken dat wij de baas zijn.

Beetje net wat vrouwen altijd bij mannen doen
pi_74288852
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steeds
heb bij de groente boer gewerkt en kijkt gek als ik voorgesneden mee breng plus ik vind het zelf snijden ook echt leuk.
  zondag 1 november 2009 @ 20:21:41 #216
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288869
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?
pi_74288877
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik noem niemand asociaal. Maar zoals MrS het beschrijft dat het beest meer in de tuinen van anderen zit en daar rondstruint terwijl niemand weet van wie het is doet mij denken dat die mensen nogal onaangepast zijn. Ik zou me daar best wel ff mee bezig houden, wat mn kat buiten uitspookt enzo.
pi_74288889
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees niet goed, je doet die zakken al. Sorry
Hihi Greys ik vind ze alleen megaduur.
  zondag 1 november 2009 @ 20:22:50 #219
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288928
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat is
Deze zomer waren ze bij mij Whoopie met een waterpistooltje aan het beschieten over de schutting heen
Ik hoef tegenwoordig alleen nog maar te kijken en ze duiken al weg.. was zo boos.
Voel me ook wel de hekserige buuf
Ik ook

Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74288982
Ik heb al een keer gedreigd de emmer met water over de hangjeugd op onze trap te kiepen.
  zondag 1 november 2009 @ 20:23:50 #221
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74288987
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zouden onze katten in hun broekje schijten als een knijntje op ze af hupte
Behalve dan dat muisje van laatst, dat werd wel vermoord....opeten heeft meneer I. weten te voorkomen
Wat een mietjes.
pi_74288988
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Strega het volgende:

[..]

Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.
Maar sinds vorig jaar, nu de arme Othello 15 is, is hij overstag.
Ot heeft het altijd koud, hij heeft nu twee dekentjes met bontranden voor binnen,
1 trui voor erg koud zowel binnen als buiten en een jas.
Helaas ging de KPN vorig jaar over in TNT, dus nu heeft hij een oranje/bruine TPG jas lijkt het wel.
Maare, hij vind het heerlijk, idd ook met regen
Shoot ik moet nog meten!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:24:17 #223
163650 Greys
pi_74289005
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.
En nee, mijn ouders zijn alles behalve asociaal. Kortom, er zijn zat uitzonderingen waar het wel kan en ik maak me boos dat er dan meteen 'naief' en 'hij loopt keurig over de stoep' en 'asociaal' wordt geroepen. Nogal kortzichtig, roep ik dan terug Maar goed, geen zin om hier ruzie over te maken, sta gewoon open voor uitzonderingen, zeg ik alleen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 november 2009 @ 20:24:45 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74289027
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Ik ook

Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
Srsly?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 1 november 2009 @ 20:24:58 #225
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74289040
MrS. kan het geen marter of zo geweest zijn?
Ik zou ook geen katten in mn tuin moeten hoor,ik had ze in mijn oude appartement op mn balkon en zelfs op mn slaapkamer als ik mn raam open liet.
Als ik een kat wilde dan nam ik er zelf wel een
Karel loopt ook altijd los buiten, maar daar ben ik dan wel bij en die luistert
We hadden hier katten die naast de ingang van de flat daadwerkelijk zaten te wachten tot er honden naar buiten kwamen zodat ze die konden bespringen, waren van een man beneden.
Toen heeft een buurman met een hele grote hond zijn hond es "per ongeluk" los gelaten zodat die een van die katten kon grijpen en hebben we die valse rotkatten nooit meer gezien
Chico is echt een paar keer flink bekrast door dat sekreet, dus phoe wat was ik daar blij mee.
Kat leefde nog hoor, was alleen goed geschrokken en durfde nooit meer naar buiten
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')