Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groentenquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Beetje naief niet?quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?
Voor hetzelfde geld denken die mensen - zoals vele andere niet kwaad bedoelende mensen - dat hij geen overlast veroorzaakt bij buren.
Dan kun je dat beter doen, lekker doperwtjes of sperciebonen uit de diepvries. Even in de microgolfoven en klaar.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zakken met diepvriesgroenten worden direct na oogst ingevroren en dan hoef je er niet eens vitaminepillen bij te slikken, die zijn nog nét zo gezond als verse groenten
Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...
Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje naief niet?
Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
Dat isquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb m'n buurmeisjes () ook al es hardhandig onze achtertuin uitgewerkt, omdat ze de katten aan het bangmaken waren terwijl ze heerlijk in de ren zaten.
Maar meneer I. wil geen afgesloten schutting naast het huis
sorry, ik ben gewoon onredelijk en boos, want het dode konijntje ligt aan onze kant, dus de buren zijn klootzakkenquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou. Asociaal. Ik vind het nogal ver gaan.
Ik ben ook anti-losloop katten, maar asociaal... die mensen weten vaak niet beter.
Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wat dacht je van gewoon geen natte honden in je huis!
Kees en Karel hebben eigenlijk nooit iets aan, Frits vond het wel altijd lekker, maar als ik nu ff snel een blokje om ga in dit weer ben ik normaal gezien langer bezig met het afdrogen van de honden dan met wandelen, dus dan maar ff snel jasjes aan
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje naief niet?
Zit nu eenmaal in de natuur van zo'n beest om op avontuur te gaan. Dus al zou ik mn kat buiten laten dan zou ik dat doen met de kennis dat ze geintjes zoals net hier met die plant wss dan bij anderen in de tuin gaat flikken.
En das niet de schuld van het beessie, maar van mij in dat geval. Je kan wel denken dat je eigen beest nou zo koetsjiekoetsjie en afgericht is dat hij/zij dat niet doet, maar ik vind dat nogal naief
Cool!quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, die kat loopt netjes over de stoep en als ie moet poepen parkeert ie zijn kont even in de bosjes.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steeds
Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
Ik noem niemand asociaal. Maar zoals MrS het beschrijft dat het beest meer in de tuinen van anderen zit en daar rondstruint terwijl niemand weet van wie het is doet mij denken dat die mensen nogal onaangepast zijn. Ik zou me daar best wel ff mee bezig houden, wat mn kat buiten uitspookt enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders (de kat van alle buurtbewoners daar) liep ook altijd los. Nooit iemand die daar een probleem mee had, omdat andere katten ook gewoon los liepen. Om die mensen dan asociaal enzo te noemen gaat me gewoon veel te ver. Punt. Dat is mijn mening en of je dat nou naief vindt of niet... er zijn buurten genoeg waar het wél goed gaat.
Hihi Greysquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees niet goed, je doet die zakken al. Sorry![]()
Ik ookquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is![]()
Deze zomer waren ze bij mij Whoopie met een waterpistooltje aan het beschieten over de schutting heen![]()
Ik hoef tegenwoordig alleen nog maar te kijken en ze duiken al weg.. was zo boos.
Voel me ook wel de hekserige buuf
Wat een mietjes.quote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zouden onze katten in hun broekje schijten als een knijntje op ze af hupte![]()
Behalve dan dat muisje van laatst, dat werd wel vermoord....opeten heeft meneer I. weten te voorkomen
Shoot ik moet nog meten!quote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan wilde nooit aan de hondenpakjes.
Maar sinds vorig jaar, nu de arme Othello 15 is, is hij overstag.
Ot heeft het altijd koud, hij heeft nu twee dekentjes met bontranden voor binnen,
1 trui voor erg koud zowel binnen als buiten en een jas.
Helaas ging de KPN vorig jaar over in TNT, dus nu heeft hij een oranje/bruine TPG jas lijkt het wel.
Maare, hij vind het heerlijk, idd ook met regen
Mijn ouders wonen zonder overburen en zonder achterburen, gewoon weilanden er achter. De katten doken altijd de weilanden in. Iedereen wist ook gewoon welke kat bij wie hoorde (klein durp van maar één straat groot!) en niemand klaagde over andermans kat. Klaar. Zo ging dat daar gewoon.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar hoe weten je ouders dan dat de kat nooit ergens komt waar ie niet welkom is? Ze houden zich niet bepaald aan regels van straatnamen en wijkgrenzen?
Srsly?quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Toen onze oprit bestraat werd stond de auto dus tijdelijk langs de weg.
Gingen ze steentjes uit onze voortuin halen om vervolgens onze auto te bekrassen.
Ik stond achter de voordeur te spieken en net toen ze wilden gaan krassen ben ik buiten gevlogen en heb ze woordjes geleerd die wrs. nog niet in hun vocabulaire voor kwamen.
En toen ik opzij keek, zaten pa en ma samen in de voortuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |