SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Wij hebben heel de dag de ramen op ventilatiestand in de slaapkamer staan. Zo na het eten gaan ze dicht anders is het echt te koud. En dan nog 's morgens waterdruppels op je bed en grond horen en voelen vallen. Echt waar komt dat water vandaan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, wij hebben dat alleen in de badkamer. Ik boen me suf om het weg te houden.
Bij ons is het een tekort aan ventilatiemogelijkheden dat ze erkennen maar waar niets aan gedaan wordt want wij hebben de netste badkamer van het blok huizen
Hihi das niet gek met al dat geboen.
Super joh!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Satsu gaat uitputten.Die is weer uitgebreid bezig gehouden met stokje en veertje tot hij hijgend bleef zitten. Ik heb gezegd dat ze na school ook best eens langs mag komen als ik weg ben, voordat de andere catsits komen voor de avondronde. Vindt Satsu iig wel leuk.
Yoko was brommerig toen ze net binnen kwamen en not impressed, Naartjie ziet ze wel zitten en is met eten altijd om te kopen. Komt dus wel goed.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:oh wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil voorlopig PROBEREN niet te beginnen aan mijn Dan Brownquote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien, maar ik ging er van uit dat ie in de winkel 19,95 zou zijn![]()
Maarrrr....ik heb nog een boekenbon liggen.
En de nieuwe Nicci French komt ook uit van de week
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:och jeetje wat erg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kat die een konijn eet das ook wel nieuw voor mij
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:Onze Max heeft eens per ongeluk een knien vermoord. Hij was blij en knien stierf aan een hartaanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de natuur van de katten, maar ik ben het met je eens dat je je huisdier bij je moet houden.
Daarom hebben wij idd ook een ren....en omdat ik het risico niet wil lopen dat ze zelf overreden/mishandeld/vergiftigd/etc. worden.
Arme buuv
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
erwtjes/worteltjes/wittebonen in saus/boontjes/maisquote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een idee welke potjes groente (ja ik geef het op wil schilderen ipv groente schoonmaken enz enz) te eten zijn??
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zielig. En daarom zitten mijn katten dus achter stroomdraad. Ik weet hoe erg het verlies van een dier kan zijn, dat wil ik een ander niet aandoen, ook al is het het instinct van de beestjes. En dat buuf hem dan ook zo moet aantreffen.....
![]()
Hebben de baasjes van de kat het een beetje netjes opgelost?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
jah waarom niet...we hadden het goed voor elkaar toen, en wouden het groots voor onszelf hebben, we zijn getrouwd in Sri Lanka en daarna 2 weken op huwelijksreis naar de Maledivenquote:
Ze eten ze ook niet, ze maken ze alleen dood voor de killquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
och jeetje wat erg!!
Hmm das wel erg extreem zeg!quote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben heel de dag de ramen op ventilatiestand in de slaapkamer staan. Zo na het eten gaan ze dicht anders is het echt te koud. En dan nog 's morgens waterdruppels op je bed en grond horen en voelen vallen. Echt waar komt dat water vandaan?
Volgens hun zijn de raamluiken van ijzer. Dit klopt ook. condens koelt daarop af en valt dan naar beneden.
Hun advies ventileren ja duh en stoken ja dag ik ga echt niet met een verwarming aanslapen en de verwarming de hele dag op 20 hebben staan. Beneden is het dan 15graden en in de woonkamer 30graden en in de slaapkamer 16 ofzo
Huurcommissie enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm das wel erg extreem zeg!
Is daar geen controle voor?
Ik heb wel eens vaker overwogen voor de nep te dreigen met gif in mijn tuin strooien of zo. Alleen zou ik dat natuurlijk nooit doen, ik hou van alle beestjes, ook van katten (alleen nu effe nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadver![]()
Het is de natuur van de katten, maar ik ben het met je eens dat je je huisdier bij je moet houden.
Daarom hebben wij idd ook een ren....en omdat ik het risico niet wil lopen dat ze zelf overreden/mishandeld/vergiftigd/etc. worden.
Arme buuv
Worteltjes doperwtjes dusquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
erwtjes/worteltjes/wittebonen in saus/boontjes/mais
zijn degene die ik hier eetbaar vind
Ow ja hoor. Vroegah kwam de moeder van Siepke en Siets wel eens langsgesleept met een konijn wat bijna zo groot was als haarzelf. Zij en de kittens aten er goed van.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
och jeetje wat erg!!
We weten niet van wie de kat isquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Hebben de baasjes van de kat het een beetje netjes opgelost?
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:Mijn kat komt niet buiten, en als je een buitenkat hebt, vind ik dat ie vrij door de buurt moet kunnen struinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het er niet minder klote om though.
Zo'n bouwdroger erin idd.quote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huurcommissie enzo.
En ff een keertje met raampjes open goed stoken dat al het vocht eruit is heeft geen nut?
Rode kool met peertjes en kaneel van HAKquote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Worteltjes doperwtjes dus
En iets van rode kool oid? Iemand?
Gewoon keertje vangen. Hoor je vanzelf wie er gaat klagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We weten niet van wie de kat ishij zwerft hier door alle tuinen
Helemaal mee eens kerel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We weten niet van wie de kat ishij zwerft hier door alle tuinen
Gaat het dan niet rotten?quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Het huis is van hout en door alle lekkages zit er zoveel vocht in de balken. Dat krijg je er echt niet uitgestookt.
Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaagquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
Mijn kat komt niet buiten, en als je een buitenkat hebt, vind ik dat ie vrij door de buurt moet kunnen struinen.
Maakt het er niet minder klote om though.
Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen meldenquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Gewoon doorgaan met klagen tot het goed is dus. En aangeven dat je liever hebt dat ze repareren ipv de huur verlagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
huurcommissie is al geweest vanwege lekkages (slecht dak) huurverlaging gekregen. hiervoor ook nog geweest ventileren zeggen hun ook. nu zijn ze 2weken geleden bezig geweest met de raamafdekking. (die ijzeren afdekking bij de ramen) daarna op vakantie gegaan. En vanmorgen geen druppels![]()
Vorig jaar met die koude winter stond het ijs aan de binnenkant en was de wasmachine bevroren. De boiler hangt ook op de koudste plek dus die vreet stroom.
Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Ik heb m'n buurmeisjes (quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaag...
maar goed, dit gesprek heeft al zo vaak plaatsgevonden hier in F&F geloof ik
Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rode kool met peertjes en kaneel van HAK
Witte bonen in tomatensaus (aldus meneer I.)
Doppers en Wortels
Haricot Verts![]()
En zakjes groente? Witte kool, prei, andijvie?
Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen melden
Nee, niet 100%, maar we hebben allemaal helemaal afgesloten tuinen, kunnen geen andere dieren in of uit, alleen katten lopen over de schuttingen. Zien we heel vaak in onze tuin lopen, en we hebben ze ook al vaker verjaagd bij mijn konijnen en haar konijntje...quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Heeft de buuf het zien gebeuren dan? Weet ze wel 100% zeker dat het die kat was, bedoel ik?
Officieel particulier. Maar dit bedrijf heeft meederde woningen. Waaronder alle dezelfde aparte woningen als wij hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat het dan niet rotten?
Klinkt echt niet goed hoor... En die huurcommissie e.d. die dwingt niet de huisbaas het te fixen? Huur je bij woningstichting of particulier ofzo?
Gemeentes hebben vaak ook zo'n commissie die zich over dit soort dingen buigt en wel de huiseigenaar kan dwingen zulke problemen op te lossen
Neuh, bij geer was het ook nog even de vraag, maar als ik wel eens de balkondeur open heb, vind ze het alleen maar eng. Van de zomer eens kijken hoe het met open ramen gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzo
Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steedsquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Ligt aan de grootte van je tuin natuurlijk, maar hier heeft iedereen best grote tuinen, dus dan ben ik het met je eens... maar of de kat van deze buurt is weet je natuurlijk zelfs al niet he...quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |