SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Wij hebben heel de dag de ramen op ventilatiestand in de slaapkamer staan. Zo na het eten gaan ze dicht anders is het echt te koud. En dan nog 's morgens waterdruppels op je bed en grond horen en voelen vallen. Echt waar komt dat water vandaan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]herkenbaar, wij hebben dat alleen in de badkamer. Ik boen me suf om het weg te houden.
Bij ons is het een tekort aan ventilatiemogelijkheden dat ze erkennen maar waar niets aan gedaan wordt want wij hebben de netste badkamer van het blok huizen
Hihi das niet gek met al dat geboen.
Super joh!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Satsu gaat uitputten.Die is weer uitgebreid bezig gehouden met stokje en veertje tot hij hijgend bleef zitten. Ik heb gezegd dat ze na school ook best eens langs mag komen als ik weg ben, voordat de andere catsits komen voor de avondronde. Vindt Satsu iig wel leuk.
Yoko was brommerig toen ze net binnen kwamen en not impressed, Naartjie ziet ze wel zitten en is met eten altijd om te kopen. Komt dus wel goed.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef MrSubtle het volgende:
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:oh wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil voorlopig PROBEREN niet te beginnen aan mijn Dan Brownquote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die had ik ook gezien, maar ik ging er van uit dat ie in de winkel 19,95 zou zijn![]()
Maarrrr....ik heb nog een boekenbon liggen.
En de nieuwe Nicci French komt ook uit van de week
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:och jeetje wat erg!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kat die een konijn eet das ook wel nieuw voor mij
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:Onze Max heeft eens per ongeluk een knien vermoord. Hij was blij en knien stierf aan een hartaanvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de natuur van de katten, maar ik ben het met je eens dat je je huisdier bij je moet houden.
Daarom hebben wij idd ook een ren....en omdat ik het risico niet wil lopen dat ze zelf overreden/mishandeld/vergiftigd/etc. worden.
Arme buuv
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
erwtjes/worteltjes/wittebonen in saus/boontjes/maisquote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een idee welke potjes groente (ja ik geef het op wil schilderen ipv groente schoonmaken enz enz) te eten zijn??
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zielig. En daarom zitten mijn katten dus achter stroomdraad. Ik weet hoe erg het verlies van een dier kan zijn, dat wil ik een ander niet aandoen, ook al is het het instinct van de beestjes. En dat buuf hem dan ook zo moet aantreffen.....
![]()
Hebben de baasjes van de kat het een beetje netjes opgelost?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
jah waarom niet...we hadden het goed voor elkaar toen, en wouden het groots voor onszelf hebben, we zijn getrouwd in Sri Lanka en daarna 2 weken op huwelijksreis naar de Maledivenquote:
Ze eten ze ook niet, ze maken ze alleen dood voor de killquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
och jeetje wat erg!!
Hmm das wel erg extreem zeg!quote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij hebben heel de dag de ramen op ventilatiestand in de slaapkamer staan. Zo na het eten gaan ze dicht anders is het echt te koud. En dan nog 's morgens waterdruppels op je bed en grond horen en voelen vallen. Echt waar komt dat water vandaan?
Volgens hun zijn de raamluiken van ijzer. Dit klopt ook. condens koelt daarop af en valt dan naar beneden.
Hun advies ventileren ja duh en stoken ja dag ik ga echt niet met een verwarming aanslapen en de verwarming de hele dag op 20 hebben staan. Beneden is het dan 15graden en in de woonkamer 30graden en in de slaapkamer 16 ofzo
Huurcommissie enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm das wel erg extreem zeg!
Is daar geen controle voor?
Ik heb wel eens vaker overwogen voor de nep te dreigen met gif in mijn tuin strooien of zo. Alleen zou ik dat natuurlijk nooit doen, ik hou van alle beestjes, ook van katten (alleen nu effe nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gadver![]()
Het is de natuur van de katten, maar ik ben het met je eens dat je je huisdier bij je moet houden.
Daarom hebben wij idd ook een ren....en omdat ik het risico niet wil lopen dat ze zelf overreden/mishandeld/vergiftigd/etc. worden.
Arme buuv
Worteltjes doperwtjes dusquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
erwtjes/worteltjes/wittebonen in saus/boontjes/mais
zijn degene die ik hier eetbaar vind
Ow ja hoor. Vroegah kwam de moeder van Siepke en Siets wel eens langsgesleept met een konijn wat bijna zo groot was als haarzelf. Zij en de kittens aten er goed van.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
och jeetje wat erg!!
We weten niet van wie de kat isquote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Hebben de baasjes van de kat het een beetje netjes opgelost?
Klote verhaaltje, lezen op eigen risico:Mijn kat komt niet buiten, en als je een buitenkat hebt, vind ik dat ie vrij door de buurt moet kunnen struinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt het er niet minder klote om though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |