quote:Op zondag 1 november 2009 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is onze beschrijvingEen handige vader alleen ga je bij dat huis niet genoeg aan hebben denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel wat werk aan dus. Maar goed ik heb een hele handige vader. En ik kan heel goed shoppen. Maar ik loop weer op de zaken vooruit dit huis gaat er echt niet komen.
Maar wel vlakbij Dierenthuis![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
maakt niet uit...so now you knowquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, ja dat is alleen maar super!![]()
Ik moet me er ook niet mee bemoeien hoor, sorryMaar ik was bang dat je het geleende bedrag weer verhoogd had terwijl je het makkelijk kon missen. Dus ik snapte het al niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit is onze beschrijvingOef maar de duurste/onoverzichtelijke dingen zijn gedaan, als de leidingen op de juiste plek liggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wel wat werk aan dus. Maar goed ik heb een hele handige vader. En ik kan heel goed shoppen. Maar ik loop weer op de zaken vooruit dit huis gaat er echt niet komen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Mijn vader (quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een handige vader alleen ga je bij dat huis niet genoeg aan hebben denk ik.
Maar wel vlakbij Dierenthuis![]()
nou gewoon duimen omhoog, al je papieren bijelkaar pakken en een afspraak bij de bank maken (of bij de hypotheker of wie dan ook)quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik. Maar goed het stucwerk wordt nog afgemaakt plus de vloer geegaliseerd. Tuurlijk moet je veel doen maar veel hoge kosten zijn al gemaakt.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb overal ctrl-f op MrSubtle gedaan maar niets gevonden
Maar ik zag mensen mij inmiddels al aanspreken met "Mr S", "Mr.S", "Mr$", "Mr $", "Meneer S", Mr Subtle", "Mr.Subtle", "MrSubtle", "MrSbtle", en nog wat varianten
dus ik kan 't niet meer vinden zo hoor
quote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
MrS, wat heb jij voor de nieuwe Dan Brown betaald?
Nee, oké. Die andere pipo gaat staan strijken.quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Huh? Ik hoef toch geen schoon hemd aan nu?
Ah ja, MrS, die had ik niet gezochtquote:
Ideaal! Die gaat ze vast plat knuffelenquote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Ik kom net van een enthousiast buurmeisje wat helemaal heppy is omdat ze mijn katten een paar keer eten mag geven als ik op vakantie ben.Ze is 9 dus ik dacht dat ze er wel aan toe was.
De kattebak en avondcheck laat ik nog wel aan mijn vast catsits over, want het is voor haar de eerste keer, moeders houdt niet van katten dus ervaring heeft ze nog niet.
Maar voor mij nu een uitkomst omdat ik dan niemand 's morgens heel vroeg hoef te laten komen. En buurmeisje is geloof ik 10 centimeter gegroeid.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben dus een huurhuis wat extreem koud is. En er zit werkelijk waar schimmel in het is vochtig. En ik word daar dus echt ziek van. En denk je dat de verhuurder er iets aan doet. Het ligt aan onze levensstijl. Tuurlijk wij zijn ontzettend smerig.
Nou ja zeg... wat raarquote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, oké. Die andere pipo gaat staan strijken.
Cat.quote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Ik kom net van een enthousiast buurmeisje wat helemaal heppy is omdat ze mijn katten een paar keer eten mag geven als ik op vakantie ben.Ze is 9 dus ik dacht dat ze er wel aan toe was.
De kattebak en avondcheck laat ik nog wel aan mijn vaste catsits over, want het is voor haar de eerste keer, moeders houdt niet van katten dus ervaring heeft ze nog niet.
Maar voor mij nu een uitkomst omdat ik dan niemand 's morgens heel vroeg hoef te laten komen. En buurmeisje is geloof ik 10 centimeter gegroeid.
Ja, die had ik ook gezien, maar ik ging er van uit dat ie in de winkel 19,95 zou zijnquote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ah ja, MrS, die had ik niet gezocht![]()
erhmm geen idee, was een aanbieding via bol.com. Even opgezocht: 22,90
Dat dus maar neem dan een onafhankelijk adviseur die je per uur betaald, scheelt bakken provisie en is overzichtelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou gewoon duimen omhoog, al je papieren bijelkaar pakken en een afspraak bij de bank maken (of bij de hypotheker of wie dan ook)
Ik denk dat ze Satsu gaat uitputten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal! Die gaat ze vast plat knuffelen![]()
OMG, nu een vrouw die truien breidt van het haar van de honden
Zo ben ik nu eenmaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |