Zo'n bouwdroger erin idd.quote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huurcommissie enzo.
En ff een keertje met raampjes open goed stoken dat al het vocht eruit is heeft geen nut?
Rode kool met peertjes en kaneel van HAKquote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Worteltjes doperwtjes dus
En iets van rode kool oid? Iemand?
Gewoon keertje vangen. Hoor je vanzelf wie er gaat klagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We weten niet van wie de kat ishij zwerft hier door alle tuinen
Helemaal mee eens kerel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We weten niet van wie de kat ishij zwerft hier door alle tuinen
Gaat het dan niet rotten?quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Het huis is van hout en door alle lekkages zit er zoveel vocht in de balken. Dat krijg je er echt niet uitgestookt.
Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaagquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
Mijn kat komt niet buiten, en als je een buitenkat hebt, vind ik dat ie vrij door de buurt moet kunnen struinen.
Maakt het er niet minder klote om though.
Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen meldenquote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Gewoon doorgaan met klagen tot het goed is dus. En aangeven dat je liever hebt dat ze repareren ipv de huur verlagen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
huurcommissie is al geweest vanwege lekkages (slecht dak) huurverlaging gekregen. hiervoor ook nog geweest ventileren zeggen hun ook. nu zijn ze 2weken geleden bezig geweest met de raamafdekking. (die ijzeren afdekking bij de ramen) daarna op vakantie gegaan. En vanmorgen geen druppels![]()
Vorig jaar met die koude winter stond het ijs aan de binnenkant en was de wasmachine bevroren. De boiler hangt ook op de koudste plek dus die vreet stroom.
Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Ik heb m'n buurmeisjes (quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaag...
maar goed, dit gesprek heeft al zo vaak plaatsgevonden hier in F&F geloof ik
Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzoquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rode kool met peertjes en kaneel van HAK
Witte bonen in tomatensaus (aldus meneer I.)
Doppers en Wortels
Haricot Verts![]()
En zakjes groente? Witte kool, prei, andijvie?
Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen melden
Nee, niet 100%, maar we hebben allemaal helemaal afgesloten tuinen, kunnen geen andere dieren in of uit, alleen katten lopen over de schuttingen. Zien we heel vaak in onze tuin lopen, en we hebben ze ook al vaker verjaagd bij mijn konijnen en haar konijntje...quote:Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Heeft de buuf het zien gebeuren dan? Weet ze wel 100% zeker dat het die kat was, bedoel ik?
Officieel particulier. Maar dit bedrijf heeft meederde woningen. Waaronder alle dezelfde aparte woningen als wij hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat het dan niet rotten?
Klinkt echt niet goed hoor... En die huurcommissie e.d. die dwingt niet de huisbaas het te fixen? Huur je bij woningstichting of particulier ofzo?
Gemeentes hebben vaak ook zo'n commissie die zich over dit soort dingen buigt en wel de huiseigenaar kan dwingen zulke problemen op te lossen
Neuh, bij geer was het ook nog even de vraag, maar als ik wel eens de balkondeur open heb, vind ze het alleen maar eng. Van de zomer eens kijken hoe het met open ramen gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzo
Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steedsquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Ligt aan de grootte van je tuin natuurlijk, maar hier heeft iedereen best grote tuinen, dus dan ben ik het met je eens... maar of de kat van deze buurt is weet je natuurlijk zelfs al niet he...quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |