abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74288231
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Huurcommissie enzo.

En ff een keertje met raampjes open goed stoken dat al het vocht eruit is heeft geen nut?
Zo'n bouwdroger erin idd.
En er moet controle op zijn, dit is te gek.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74288280
huurcommissie is al geweest vanwege lekkages (slecht dak) huurverlaging gekregen. hiervoor ook nog geweest ventileren zeggen hun ook. nu zijn ze 2weken geleden bezig geweest met de raamafdekking. (die ijzeren afdekking bij de ramen) daarna op vakantie gegaan. En vanmorgen geen druppels
Vorig jaar met die koude winter stond het ijs aan de binnenkant en was de wasmachine bevroren. De boiler hangt ook op de koudste plek dus die vreet stroom.
  zondag 1 november 2009 @ 20:11:01 #178
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288295
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Worteltjes doperwtjes dus
En iets van rode kool oid? Iemand?
Rode kool met peertjes en kaneel van HAK
Witte bonen in tomatensaus (aldus meneer I.)
Doppers en Wortels
Haricot Verts

En zakjes groente? Witte kool, prei, andijvie?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_74288312
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

We weten niet van wie de kat is hij zwerft hier door alle tuinen
Gewoon keertje vangen. Hoor je vanzelf wie er gaat klagen.
In tussentijd beestje gewoon netjes verzorgen enzo.

Eigenaren schrikken als dat beest niet meer thuiskomt dus denken wel nog een keer na voor ze het zomaar buiten laten, en jij weet wie je aan kan spreken
pi_74288322
Het huis is van hout en door alle lekkages zit er zoveel vocht in de balken. Dat krijg je er echt niet uitgestookt.
  zondag 1 november 2009 @ 20:11:37 #181
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288324
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Echte mannen strijken
Helemaal mee eens kerel...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_74288351
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

We weten niet van wie de kat is hij zwerft hier door alle tuinen
Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 1 november 2009 @ 20:12:50 #183
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288385
Ik weet van de helft van alle katten hier in de buurt ook niet van wie ze zijn eiks
pi_74288386
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Het huis is van hout en door alle lekkages zit er zoveel vocht in de balken. Dat krijg je er echt niet uitgestookt.
Gaat het dan niet rotten?
Klinkt echt niet goed hoor... En die huurcommissie e.d. die dwingt niet de huisbaas het te fixen? Huur je bij woningstichting of particulier ofzo?

Gemeentes hebben vaak ook zo'n commissie die zich over dit soort dingen buigt en wel de huiseigenaar kan dwingen zulke problemen op te lossen
pi_74288394
vorig jaar zijn twee konijnen van mn buurmeisje verscheurd door twee loslopende honden. Ze zaten in een buitenhok/ren. die honden hebben het traliewerk eraf geknaagd en die twee konijntjes in stukken gescheurd. Sta je daar midden in de nacht met een zaklampje in je hand je buurmeisje te troosten terwijl de hele tuin vol ligt met konijnen-fluf
de honden zijn van een man verderop in de buurt. Hij is alcoholist, en liet zn honden wel vaker zichzelf uitlaten De buurtpolisieman is langsgeweest en de man wilde wel twee nieuwe konijntjes voor haar kopen
  zondag 1 november 2009 @ 20:13:05 #186
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288402
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
Mijn kat komt niet buiten, en als je een buitenkat hebt, vind ik dat ie vrij door de buurt moet kunnen struinen.

Maakt het er niet minder klote om though.
Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaag ...

maar goed, dit gesprek heeft al zo vaak plaatsgevonden hier in F&F geloof ik
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:13:15 #187
163650 Greys
pi_74288418
Heeft de buuf het zien gebeuren dan? Weet ze wel 100% zeker dat het die kat was, bedoel ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74288441
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's kut. En onverantwoordelijk van de baasjes. Misschien briefjes ophangen en hopen dat de eigenaar zich meldt?
Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen melden
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:14:11 #189
163650 Greys
pi_74288476
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74288480
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
huurcommissie is al geweest vanwege lekkages (slecht dak) huurverlaging gekregen. hiervoor ook nog geweest ventileren zeggen hun ook. nu zijn ze 2weken geleden bezig geweest met de raamafdekking. (die ijzeren afdekking bij de ramen) daarna op vakantie gegaan. En vanmorgen geen druppels
Vorig jaar met die koude winter stond het ijs aan de binnenkant en was de wasmachine bevroren. De boiler hangt ook op de koudste plek dus die vreet stroom.
Gewoon doorgaan met klagen tot het goed is dus. En aangeven dat je liever hebt dat ze repareren ipv de huur verlagen.
  zondag 1 november 2009 @ 20:14:16 #191
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288483
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tja en dan? "Sorry"? *shrug* heb je niets aan... 't beest weet niet beter, en de eigenaar is al asociaal om 'm los te laten lopen, dus dan zal ie nu niet plots heel netjes zijn om 't zelf te komen melden...
  zondag 1 november 2009 @ 20:15:00 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288535
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik ben daar dubbel in... ik vind het voor de kat zielig als ie niet kan rondstruinen, maar tegelijk heb ik geen kat gevraagd voor mij tuin, en ik gok de buuv ook niet vandaag ...

maar goed, dit gesprek heeft al zo vaak plaatsgevonden hier in F&F geloof ik
Ik heb m'n buurmeisjes ( ) ook al es hardhandig onze achtertuin uitgewerkt, omdat ze de katten aan het bangmaken waren terwijl ze heerlijk in de ren zaten.
Maar meneer I. wil geen afgesloten schutting naast het huis
pi_74288541
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind niets zielig aan katten die alleen in hun eigen tuin kunnen, bv door een ren of door schrikdraad om de hele tuin, zoals Cat heeft.
Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzo
pi_74288559
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Rode kool met peertjes en kaneel van HAK
Witte bonen in tomatensaus (aldus meneer I.)
Doppers en Wortels
Haricot Verts

En zakjes groente? Witte kool, prei, andijvie?
Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 november 2009 @ 20:15:34 #195
163650 Greys
pi_74288565
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das heel nobel, maar t klinken al als enigszins onaangepaste mensen. Als er dan briefjes hangen van 'Van wie is die paarse kat die in alle tuinen zit en een konijn heeft doodgebeten' denk ik niet dat ze zich even komen melden
Huh? Waar maak je uit op dat het onaangepaste mensen zijn?
Voor hetzelfde geld denken die mensen - zoals vele andere niet kwaad bedoelende mensen - dat hij geen overlast veroorzaakt bij buren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 1 november 2009 @ 20:15:39 #196
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288569
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Heeft de buuf het zien gebeuren dan? Weet ze wel 100% zeker dat het die kat was, bedoel ik?
Nee, niet 100%, maar we hebben allemaal helemaal afgesloten tuinen, kunnen geen andere dieren in of uit, alleen katten lopen over de schuttingen. Zien we heel vaak in onze tuin lopen, en we hebben ze ook al vaker verjaagd bij mijn konijnen en haar konijntje...

dus nee, 100% weet je het nooit, maar wel heel grote waarschijnlijkheid
pi_74288570
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gaat het dan niet rotten?
Klinkt echt niet goed hoor... En die huurcommissie e.d. die dwingt niet de huisbaas het te fixen? Huur je bij woningstichting of particulier ofzo?

Gemeentes hebben vaak ook zo'n commissie die zich over dit soort dingen buigt en wel de huiseigenaar kan dwingen zulke problemen op te lossen
Officieel particulier. Maar dit bedrijf heeft meederde woningen. Waaronder alle dezelfde aparte woningen als wij hebben.
En rottend hout vast wel dit huis staat er echt geen 30jaar meer.
Het enige wat ze er in 30 jaar aangedaan hebben is een nieuw dak en een nieuwe douche bij ons.
  zondag 1 november 2009 @ 20:16:32 #198
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74288604
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sowieso is er aan binnenkatten ook niks zielig, als je gewoon zo van kleins af aan opvoed vinden die beesten het prima. je moet ze niet ineens van een vrije tuin naar een flatje verkassen als ze al oud zijn ofzo
Neuh, bij geer was het ook nog even de vraag, maar als ik wel eens de balkondeur open heb, vind ze het alleen maar eng. Van de zomer eens kijken hoe het met open ramen gaat.
  zondag 1 november 2009 @ 20:16:49 #199
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74288613
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die rode kool ga ik ook meenemen. Zakjes groente doe ik nu ook al maar wilde eens potjes proberen leek me makkelijker.
Het gaat er nu even om dat het snel klaar is en we eten dan wel fijn vitaminepillen erbij.Thnx
Wij eten altijd zo en ook zonder vitamine-pillen leven we nog steeds
  zondag 1 november 2009 @ 20:17:17 #200
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74288645
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ligt aan de grootte van je tuin natuurlijk, maar hier heeft iedereen best grote tuinen, dus dan ben ik het met je eens... maar of de kat van deze buurt is weet je natuurlijk zelfs al niet he...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')