aaah daar heb ik nog eens zin in, lekker gezellig samen bakken etcquote:Op zondag 1 november 2009 17:08 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft nog nooit sushi gegeten...
Wij gaan zo heerlijk burgerlijk gourmetten
beterschap!quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de nasi al achter onze kiezeneva wil al 3 dagen bijna niks eten, en nu wilde ze nasi. En ze heeft heerlijk gegeten
morgen naar de huisarts want ze heeft nog steeds koorts
wat naar Lois, hier ook een kindje met koorts, inmiddels 39.8 (de jongste) zieke kinderen vind ik altijd naarquote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de nasi al achter onze kiezeneva wil al 3 dagen bijna niks eten, en nu wilde ze nasi. En ze heeft heerlijk gegeten
morgen naar de huisarts want ze heeft nog steeds koorts
Dat is ook vervelendquote:Op zondag 1 november 2009 18:34 schreef kezz het volgende:
[..]
wat naar Lois, hier ook een kindje met koorts, inmiddels 39.8 (de jongste) zieke kinderen vind ik altijd naar
zit er een sushigeval in DB?quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Webkim het volgende:
Ik ben één keer in een sushirestaurant geweest, hier in Den Bosch.
Maar ik was zwanger van Thomas en panisch voor alles rauw,dus ik heb het bij kipspiesjes gehouden die avond.
Wel 3!!! Sushi Lounge, Spoon, en Shiro, die laatste schijnt een van de beste Japanse restaurants in Nederland te zijn. En bij alle drie kan je meer dan alleen sushi etenquote:
thnxquote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Wampi het volgende:
[..]
Wel 3!!! Sushi Lounge, Spoon, en Shiro, die laatste schijnt een van de beste Japanse restaurants in Nederland te zijn. En bij alle drie kan je meer dan alleen sushi eten.
*terug lurken gaat*
Mha, ik had lekker rösti rondjesquote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
Zouden ze het ook hier willen bezorgen denk je E.T.?
Het is toch pizza geworden, sorry K_I_M.
Ik hoop vanavond heel vroeg naar bed te kunnen
Hey! *lampje*quote:
met die thuisbezorgd actie kwam ik er trouwens achter dat een japanner uit de binnenstad hier ook helemaal bezorgd, misschien bij jou ook wel (bedenk ik me nu pas..quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
Zouden ze het ook hier willen bezorgen denk je E.T.?
Het is toch pizza geworden, sorry K_I_M.
Ik hoop vanavond heel vroeg naar bed te kunnen
Ik kreeg vrijdag ofzo ook nog een bon van NY-pizza voor een gratis pizza omdat ze dinsdag niet op tijd waren met hun bestellingquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van thuisbezorgd, dat er voor 200.000 euro gratis besteld was.
ik kreeg van NY pizza een tegoedbon omdat mijn pizza te laat bezorgd wasquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van thuisbezorgd, dat er voor 200.000 euro gratis besteld was.
HA!quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:
idd wat saffier zegt.
hahaha ik moest net zo lachen om mn lief
"toch gek he, dat duiven steeds kroepoek kroepoek zeggen"
oeh dat klinkt ook goedquote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Asyniur het volgende:
Poeh al die zieke kindjes...
En ook grote mensen die ziekig zijn...
Hier alleen (flink) verkouden. Ik ga denk ik zo maar eens een pot thee zetten en met een boek en deken op de bank zitten...
alleen moet ik ook nog de afwas doen![]()
quote:
quote:
hmm een fotodeurmat is 18,50quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef pinquit het volgende:doe mij die met die rolex maar
statussymbool voor je dur
![]()
en dan t riempje eraf halen en m dan om zijn nekje doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef pinquit het volgende:
kijk nou wat er in mn brievenbus ligt:
[ afbeelding ]!!!
Ik heb ook nog geen PM gehad, dus als iemand zo lief wil zijn....quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef freecell het volgende:
Als iedereen toch pm krijgt (ik niet)
kunnen we het dan niet net zo goed voor de schermen gooien?
Weet je wat het nadeel is van paracetamol en koorts, de koorts kan zo vreselijk gaan pieken als het molletje uitgewerkt is..quote:Op maandag 2 november 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:Is Sasha zomaar ineens ziek... vanochtend nog niks aan de hand en nu ineens zomaar 38,2 en heel, heel erg zielig...
Ik heb hem maar even op de bank gelegd ipv boven in zijn bedje want ik vind het maar niks.
Normaal krijgt hij dan altijd wel en paracetamolletje als hij zich zo ellendig lijkt te voelen en op of boven de 38 zit, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Even afwachten maar om te zien wat er gebeurt...
Geen PM, maar zover ik weet is aeque overnieuw begonnen met ex en haar dochtertje. Ten kost van zijn net ontluikende OUD liefde.quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef freecell het volgende:
Als iedereen toch pm krijgt (ik niet)
kunnen we het dan niet net zo goed voor de schermen gooien?
whie ik moest even kwijt dat Elin nu dat witte hesje aanheeft en t nu ook daadwerkelijk past (met de rode ruitjes en de vlek heb ik eruit gekregen) en t staat echt te cute!quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef Lishe het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes. Bah.
En die PMs.... Ik ben hier te nieuwsgierig voooor....
Je wilt toch niet beweren dat hij een leven heeft gekregen?quote:Op maandag 2 november 2009 12:28 schreef Macka66 het volgende:
Geen PM, maar zover ik weet is aeque overnieuw begonnen met ex en haar dochtertje. Ten kost van zijn net ontluikende OUD liefde.
Zelf ben ik niet zo scheutig met paracetamol, ook niet met koorts, zolang ze geen pijn hebben dan he.. want pijn hoeft niet, koorts laat ik gewoon koorts zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja dat, en stel dat het wel op loopt kan ik dat niet zien omdat ik het onderdruk.
Het kan natuurlijk ook gewoon een doorkomende kies zijn oid ipv de engste scenario's maar als ik nu ga onderdrukken weet ik nog niks...
Maar ja... Ik temp wel gewoon nog een keertje over een uurtje ofzo. Eerst maar een even slapen. Arm kind.
Ik had idd gelezen hoe jij tegenover koorts staat Kezz, maar ik denk daar toch iets anders over.
Althans... ik slik zelf ook wat als ik me ronduit k*t voel dus dat zou mijn kind ook mogen.
Zoiets, hij heeft het leven teruggekregen dat hij had voor hij in OUD kwam.quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat hij een leven heeft gekregen?
Ja, dat is idd ook wel zo, pijn hoeft van mij sowieso niet nee...quote:Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo scheutig met paracetamol, ook niet met koorts, zolang ze geen pijn hebben dan he.. want pijn hoeft niet, koorts laat ik gewoon koorts zijn.
wat een sukkel, op je tenen lopen in een relatie.. dáár wordt je blij van..quote:Op maandag 2 november 2009 12:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoiets, hij heeft het leven teruggekregen dat hij had voor hij in OUD kwam.
ik ook, of uhm mee in bedquote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat is idd ook wel zo, pijn hoeft van mij sowieso niet nee...
Maar vandaar dat ik dit ook wel even aan wil zien.
En de keren dat ik paracetamol gaf zette ik er 's nachts de wekker voor om even te zien hoe het ging een uur of 5-6 erna.![]()
<3quote:Op maandag 2 november 2009 12:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
whie ik moest even kwijt dat Elin nu dat witte hesje aanheeft en t nu ook daadwerkelijk past (met de rode ruitjes en de vlek heb ik eruit gekregen) en t staat echt te cute!
oehhh lekker!!quote:Op maandag 2 november 2009 12:39 schreef lady-wrb het volgende:
hier geen zieken gelukkig.
wel een logopediecontrole voor luca
en ik heb een nieuw wafelijzer
het hele huis ruikt nu naar een wafelkraam
Aha, ikke snap!quote:Op maandag 2 november 2009 12:44 schreef _Bar_ het volgende:
oeh wafelsjeugdsentiment!
laat ze smaken, wat voor ijzer heb je?
van die hartjes of de normale?
beterschap bij jullie vicky!
Ik mag vanavond weer beginnen met werken
heb er opzich wel zin in, maar ook weer beetje spannend.
Sasha vond het zeker wel gezellig de kat zo dicht tegen hem?
Beterschap trouwens voor je oudste knul Be.
En nee je hebt niks gemist, want er is niks loos
wagen is voor oppasoma, die 2 kleinzoons heeft die maar 7 maand schelen.
Lois ook beterschap bij jullie
quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aha, ikke snap!
Ik ben ook echt te nieuwsgierig he?![]()
wat ga je doen dan? Daar ben IK dan nieuwsgierig naar!quote:Op maandag 2 november 2009 13:07 schreef _Bar_ het volgende:
Komt vast helemaal goed hoor, alleen het is een andere branche dus even wennen.
maar dank je wel Kezz.
schoonmaak en automaten.quote:Op maandag 2 november 2009 14:04 schreef kezz het volgende:
[..]
wat ga je doen dan? Daar ben IK dan nieuwsgierig naar!
wat jammer dat het niet lukt een baan in je richting te vinden!quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
schoonmaak en automaten.
Horeca/catering was hier niet echt fijn te combineren met gezin, dus na tig sollicitatiebrieven besloten om iets anders te gaan doen.
en of ik dit leuk ga vinden geen idee, ben normaal gezien altijd met mensen aan het werk, mensen naar de zin maken enzo, bedienen, barwerkzaamheden.
En nu werk ik alleen in een pand.
automaten aanvullen/schoonmaken enzo
nee na kantoortijdenquote:Op maandag 2 november 2009 14:42 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, mooi
Bar, succes met je nieuwe baanWerk je wel onder kantooruren? Dan kom je zeker mensen tegen bij de automaten
Hee wat leuk, piglet!quote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef piglet het volgende:
Hoe weet je dat het echt alweer veel te lang geleden is dat je in OUD bent geweest? Als je je wachtwoord niet eens meer weet en de passmailer nodig hebt om weer in te loggen![]()
Even een snelle zwaai naar oude bekendenEn beterschap aan de zieken, bij mij thuis zitten er ook een paar te snotteren.
Ohh ik ga daar kijken!quote:Op maandag 2 november 2009 19:45 schreef Lishe het volgende:
Oxy, bij de action hebben ze nu hele leuke (vrolijke) laptoptassen. 17 euro ofzo. Ik vond het bijna jammer dat ik er geen nodig heb.
wat een waardeloze kwaliteit poppetjes zijn dat zeg.. Amber had er een paar en daar zijn de armen al vanaf gebroken..quote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
iemand hier met dubbele sneeuwitjepoppetjes? ruilen? zo ja dan verhuis ik naar v&a
Dat was met die smurfen van de ah toch ook...quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een waardeloze kwaliteit poppetjes zijn dat zeg.. Amber had er een paar en daar zijn de armen al vanaf gebroken..
Nee helemaal niet,maar ik wilde het ookweer niet zo in haar gezicht wrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef PM-girl het volgende:
Dat aequenieuws ia dus helemaal niet schokkend? Lees ik voor niets het hele bankje door!![]()
Gaarheid, ik ben gebrokenquote:
ja inderdaad.. Die dingen braken in stukjes als je er alleen maar naar keek.quote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was met die smurfen van de ah toch ook...
hangt er weer vanaf wie je buurman isquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Die dingen braken in stukjes als je er alleen maar naar keek.
Oude huizen kunnen leuk zijn, maar soms ook weer niet. Mijn buurman is volgens mij aan het zingen..
Vandaag begonnen en 4 dagen in de weekquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kim, wanneer begin jij eigenlijk met je nieuwe baan? En ga je veel werken?
pigletquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef piglet het volgende:
Hoe weet je dat het echt alweer veel te lang geleden is dat je in OUD bent geweest? Als je je wachtwoord niet eens meer weet en de passmailer nodig hebt om weer in te loggen![]()
Even een snelle zwaai naar oude bekendenEn beterschap aan de zieken, bij mij thuis zitten er ook een paar te snotteren.
volgens mij zijn het italianen ofzo, geen idee eigenlijk..quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
hangt er weer vanaf wie je buurman is
Ja, zo ver was ik al, maar F. vroeg zich af of hij ze ook spaart of dat je je daarvoor moet aanmelden.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
Leuk BE!!
je spaart die punten trouwens met je telefoonrekening
Nee, het was niet erg. Sterker nog, de dag was eigenlijk zo om! Maar ik ben toch een portie moe!quote:
ik heb me er voor aan moeten melden..quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al, maar F. vroeg zich af of hij ze ook spaart of dat je je daarvoor moet aanmelden.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:Leuk BE!!
je spaart die punten trouwens met je telefoonrekening
o jee, heeftie je zo'n uitgebouwd servicegedoe aangesmeerd?quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, gelukkig, kim.
Wij hebben gisteren maar even een nieuwe wasmachine gekocht, de machine die we nu hebben maakt ineens veel herrie! Dat ding is binnen een paar weken helemaal stuk, denken we.
Ik vroeg natuurlijk wel op mijn poezeligst welke leuke korting de verkoper deze zondag voor ons in gedachten had.En er kwám wat uit, hoor! Alleen kwam het er in de praktijk op neer dat ie ons alleen maar méér geld heeft laten uitgeven.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehe, dat óók, lady-wrb! Maar dat wilden we ook serieus wel erbij kopen.
Maar nee, een re-vo-lu-tie op wasgebied "de wasmiddelverkopers zijn hier serieus niet blij mee, kan ik u verzekeren". Twee bollen met macrobiotische korrels erin waarmee je een jaar lang kunt wassen, zonder (ik herhaal zonder) verder wasmiddel én wasverzachter te hoeven gebruiken.![]()
![]()
macrobiotische korrelsquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehe, dat óók, lady-wrb! Maar dat wilden we ook serieus wel erbij kopen.
Maar nee, een re-vo-lu-tie op wasgebied "de wasmiddelverkopers zijn hier serieus niet blij mee, kan ik u verzekeren". Twee bollen met macrobiotische korrels erin waarmee je een jaar lang kunt wassen, zonder (ik herhaal zonder) verder wasmiddel én wasverzachter te hoeven gebruiken.![]()
![]()
Ehm... Goeie.quote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef trui het volgende:
ah gelukkig kim.vermoeidheid gaat wel weer over.
welterusten!
BE, da's een leuke meevaller! wel even laten zien hoe goed ie 't doet he!
je moet ff inloggen op my t-mobile en dan puntensparen aanzetten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Ikben ook bij tmobile! Sparen? Waar?! Hoe?!
quote:Hoeveel punten heb jij al gespaard?
Je puntensaldo wordt bijgewerkt nadat je factuur is verzonden. Wanneer je tussentijds iets uit de catalogus bestelt, dan zie je dat terug in je puntenhistorie.
Zo berekent T-Mobile je punten:
Voor elke euro op je rekening krijg je een punt.
Als je twee jaar lid bent, ontvang je twee punten per euro.
Zodra je drie jaar of langer lid bent, krijg je zelfs drie punten per euro
Wat gaafquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef piglet het volgende:
Ik zat net te denken Trui? Ken ik een Trui? Volgens mij kent ze mij wel![]()
Misschien kom ik er nog wel achter
Maar het gaat hier goed, op een paar snotteraars na natuurlijk. Manlief is er bijna weer vanaf, dochterlief zit er middenin en zoonlief begint net. Zo gezellig
Hier gaat het goed, maar wel razend druk. Ons huis staat in de verkoop (heel fijn met 2 rommelmonstertjes in huis) en we hebben er (bijna) een enorm klusobject voor teruggekocht. Vanaf 1 december begint als het goed is ons nieuwste project. Daarnaast gaat het werk natuurlijk ook gewoon door, dus vervelen zal ik me zeker niet de komende maanden
Maar ik miste jullie ineens een beetje, dus ik dacht: ik waai even aan
Ik pak even Google Maps er bij...quote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Wat gaaf. Nog steeds in dezelfde woonplaats, of weer ietsje dichter bij mij in de buurt?
Hoi Oxy, ik ken jou in ieder geval nog welquote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
En Piglet, volgens mij ken ik jou ook nog!
Ja, helemaalquote:Op maandag 2 november 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat is helemaal gaaf. En, voelt het alsof je weer naar huis gaat?
Aaaahquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, helemaal![]()
Alleen vind ik het ook wel een beetje zielig voor Lucas, hij moet nu naar een andere school. Ok, hij is nog jong natuurlijk, maar het is best wel een gewoontediertje en heeft op z'n huidige school een echte 'beste vriend'. Dus het zal niet makkelijk voor hem zijn vrees ik. Maar komt tijd, komt raad
a gossie, wat een hoopje "ellende"quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, voila!
Boefje gisteren:
[ afbeelding ]
Ziek kippie vandaag:
[ afbeelding ]
Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie binnen gekregen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
a gossie, wat een hoopje "ellende"![]()
istie nu al weer wat beter BE??
En balen van je lappie!
Oei BE, das minder dat n iemand die taak overgenomen heeft! Wanneer moet je eignelijk weer aan het werk??quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie gekregen.
F. is trouwens ook ziek dus morgen 2 zieke mannen thuis.
Net nu ik besloten had alvast een ochtendje naar mijn werk te gaan om wat werk voor te bereiden. (Ik kwam er vanochtend achter dat niemand een bepaalde, toch wel essentiele, taak van me overgenomen heeft en als ik daar nu niet iets voor regel heb ik over 4 maanden echt een probleem.![]()
)
Maar goed, F. zei dat hij het niet erg vond als ik Sasha morgen bij hem liet, ook al is hij zelf ook niet fit, dus ik ga maar gewoon lekker naar Den Haag met Oscar.
Ik kan niet zo goed tegen zieke mannen (als in echtgenoten), al helemaal niet als ze 3 dagen geleden wat schamper deden over mijn buikgriepje en daar nu zelf drama van maken.![]()
Ik had altijd het idee dat ik niet zo'n bekend iemand ben hier, maar aan alle reacties te zien valt dat toch wel mee *lol*quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk dat je zwanger bent Sonnetje! Dat was het eerst ook, maar nu dat het bekend is dat jij het bent dan. Snap je het nog?
Vertel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Hebben jullie in je hoofd ook groepjes fok!kers die voor je gevoel ergens een beetje bij elkaar horen?
Ik wel
Vertel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Hebben jullie in je hoofd ook groepjes fok!kers die voor je gevoel ergens een beetje bij elkaar horen?
Ik wel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Ik wel
hoe dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:40 schreef freecell het volgende:
Ik wel
Ja hiero!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:05 schreef Lishe het volgende:
Haha Pinquit!
O en MvD, ik ben jaloers op je renkunsten!
Iemand nog een schop onder de kont nodig? Ik heb mezelf er 1 gegeven en ga nu druk doen.
Nou, het is nogal vaagquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:47 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehe, ik heb ze heel anders, freecell!
Ik weet geen groepje bij jouquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik en ik en ik?
ik ben zeker de dorpsgek
Ja, die klopt ook niet helemaalquote:
Die welquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef pinquit het volgende:
ik heb Lishe bij MvD, LB, Renz, Dutch en Snoop.
Hoor jij dan ook bij ons? (als kreupelen onder elkaarquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
Ik weet geen groepje bij jouJij bent gewoon jij
Oeh en Incantrix hoort bij Asyniur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |