Hee wat leuk, piglet!quote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef piglet het volgende:
Hoe weet je dat het echt alweer veel te lang geleden is dat je in OUD bent geweest? Als je je wachtwoord niet eens meer weet en de passmailer nodig hebt om weer in te loggen![]()
Even een snelle zwaai naar oude bekendenEn beterschap aan de zieken, bij mij thuis zitten er ook een paar te snotteren.
Ohh ik ga daar kijken!quote:Op maandag 2 november 2009 19:45 schreef Lishe het volgende:
Oxy, bij de action hebben ze nu hele leuke (vrolijke) laptoptassen. 17 euro ofzo. Ik vond het bijna jammer dat ik er geen nodig heb.
wat een waardeloze kwaliteit poppetjes zijn dat zeg.. Amber had er een paar en daar zijn de armen al vanaf gebroken..quote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
iemand hier met dubbele sneeuwitjepoppetjes? ruilen? zo ja dan verhuis ik naar v&a
Dat was met die smurfen van de ah toch ook...quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat een waardeloze kwaliteit poppetjes zijn dat zeg.. Amber had er een paar en daar zijn de armen al vanaf gebroken..
Nee helemaal niet,maar ik wilde het ookweer niet zo in haar gezicht wrijvenquote:Op maandag 2 november 2009 20:07 schreef PM-girl het volgende:
Dat aequenieuws ia dus helemaal niet schokkend? Lees ik voor niets het hele bankje door!![]()
Gaarheid, ik ben gebrokenquote:
ja inderdaad.. Die dingen braken in stukjes als je er alleen maar naar keek.quote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was met die smurfen van de ah toch ook...
hangt er weer vanaf wie je buurman isquote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja inderdaad.. Die dingen braken in stukjes als je er alleen maar naar keek.
Oude huizen kunnen leuk zijn, maar soms ook weer niet. Mijn buurman is volgens mij aan het zingen..
Vandaag begonnen en 4 dagen in de weekquote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kim, wanneer begin jij eigenlijk met je nieuwe baan? En ga je veel werken?
pigletquote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef piglet het volgende:
Hoe weet je dat het echt alweer veel te lang geleden is dat je in OUD bent geweest? Als je je wachtwoord niet eens meer weet en de passmailer nodig hebt om weer in te loggen![]()
Even een snelle zwaai naar oude bekendenEn beterschap aan de zieken, bij mij thuis zitten er ook een paar te snotteren.
volgens mij zijn het italianen ofzo, geen idee eigenlijk..quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
hangt er weer vanaf wie je buurman is
Ja, zo ver was ik al, maar F. vroeg zich af of hij ze ook spaart of dat je je daarvoor moet aanmelden.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
Leuk BE!!
je spaart die punten trouwens met je telefoonrekening
Nee, het was niet erg. Sterker nog, de dag was eigenlijk zo om! Maar ik ben toch een portie moe!quote:
ik heb me er voor aan moeten melden..quote:Op maandag 2 november 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, zo ver was ik al, maar F. vroeg zich af of hij ze ook spaart of dat je je daarvoor moet aanmelden.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:Leuk BE!!
je spaart die punten trouwens met je telefoonrekening
o jee, heeftie je zo'n uitgebouwd servicegedoe aangesmeerd?quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, gelukkig, kim.
Wij hebben gisteren maar even een nieuwe wasmachine gekocht, de machine die we nu hebben maakt ineens veel herrie! Dat ding is binnen een paar weken helemaal stuk, denken we.
Ik vroeg natuurlijk wel op mijn poezeligst welke leuke korting de verkoper deze zondag voor ons in gedachten had.En er kwám wat uit, hoor! Alleen kwam het er in de praktijk op neer dat ie ons alleen maar méér geld heeft laten uitgeven.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehe, dat óók, lady-wrb! Maar dat wilden we ook serieus wel erbij kopen.
Maar nee, een re-vo-lu-tie op wasgebied "de wasmiddelverkopers zijn hier serieus niet blij mee, kan ik u verzekeren". Twee bollen met macrobiotische korrels erin waarmee je een jaar lang kunt wassen, zonder (ik herhaal zonder) verder wasmiddel én wasverzachter te hoeven gebruiken.![]()
![]()
macrobiotische korrelsquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hehe, dat óók, lady-wrb! Maar dat wilden we ook serieus wel erbij kopen.
Maar nee, een re-vo-lu-tie op wasgebied "de wasmiddelverkopers zijn hier serieus niet blij mee, kan ik u verzekeren". Twee bollen met macrobiotische korrels erin waarmee je een jaar lang kunt wassen, zonder (ik herhaal zonder) verder wasmiddel én wasverzachter te hoeven gebruiken.![]()
![]()
Ehm... Goeie.quote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef trui het volgende:
ah gelukkig kim.vermoeidheid gaat wel weer over.
welterusten!
BE, da's een leuke meevaller! wel even laten zien hoe goed ie 't doet he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |