HA!quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:
idd wat saffier zegt.
hahaha ik moest net zo lachen om mn lief
"toch gek he, dat duiven steeds kroepoek kroepoek zeggen"
oeh dat klinkt ook goedquote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Asyniur het volgende:
Poeh al die zieke kindjes...
En ook grote mensen die ziekig zijn...
Hier alleen (flink) verkouden. Ik ga denk ik zo maar eens een pot thee zetten en met een boek en deken op de bank zitten...
alleen moet ik ook nog de afwas doen![]()
quote:
quote:
hmm een fotodeurmat is 18,50quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef pinquit het volgende:doe mij die met die rolex maar
statussymbool voor je dur
![]()
en dan t riempje eraf halen en m dan om zijn nekje doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef pinquit het volgende:
kijk nou wat er in mn brievenbus ligt:
[ afbeelding ]!!!
Ik heb ook nog geen PM gehad, dus als iemand zo lief wil zijn....quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef freecell het volgende:
Als iedereen toch pm krijgt (ik niet)
kunnen we het dan niet net zo goed voor de schermen gooien?
Weet je wat het nadeel is van paracetamol en koorts, de koorts kan zo vreselijk gaan pieken als het molletje uitgewerkt is..quote:Op maandag 2 november 2009 12:23 schreef Brighteyes het volgende:Is Sasha zomaar ineens ziek... vanochtend nog niks aan de hand en nu ineens zomaar 38,2 en heel, heel erg zielig...
Ik heb hem maar even op de bank gelegd ipv boven in zijn bedje want ik vind het maar niks.
Normaal krijgt hij dan altijd wel en paracetamolletje als hij zich zo ellendig lijkt te voelen en op of boven de 38 zit, maar nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Even afwachten maar om te zien wat er gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |