aaah daar heb ik nog eens zin in, lekker gezellig samen bakken etcquote:Op zondag 1 november 2009 17:08 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft nog nooit sushi gegeten...
Wij gaan zo heerlijk burgerlijk gourmetten
beterschap!quote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de nasi al achter onze kiezeneva wil al 3 dagen bijna niks eten, en nu wilde ze nasi. En ze heeft heerlijk gegeten
morgen naar de huisarts want ze heeft nog steeds koorts
wat naar Lois, hier ook een kindje met koorts, inmiddels 39.8 (de jongste) zieke kinderen vind ik altijd naarquote:Op zondag 1 november 2009 17:23 schreef Lois het volgende:
Wij hebben de nasi al achter onze kiezeneva wil al 3 dagen bijna niks eten, en nu wilde ze nasi. En ze heeft heerlijk gegeten
morgen naar de huisarts want ze heeft nog steeds koorts
Dat is ook vervelendquote:Op zondag 1 november 2009 18:34 schreef kezz het volgende:
[..]
wat naar Lois, hier ook een kindje met koorts, inmiddels 39.8 (de jongste) zieke kinderen vind ik altijd naar
zit er een sushigeval in DB?quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Webkim het volgende:
Ik ben één keer in een sushirestaurant geweest, hier in Den Bosch.
Maar ik was zwanger van Thomas en panisch voor alles rauw,dus ik heb het bij kipspiesjes gehouden die avond.
Wel 3!!! Sushi Lounge, Spoon, en Shiro, die laatste schijnt een van de beste Japanse restaurants in Nederland te zijn. En bij alle drie kan je meer dan alleen sushi etenquote:
thnxquote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Wampi het volgende:
[..]
Wel 3!!! Sushi Lounge, Spoon, en Shiro, die laatste schijnt een van de beste Japanse restaurants in Nederland te zijn. En bij alle drie kan je meer dan alleen sushi eten.
*terug lurken gaat*
Mha, ik had lekker rösti rondjesquote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
Zouden ze het ook hier willen bezorgen denk je E.T.?
Het is toch pizza geworden, sorry K_I_M.
Ik hoop vanavond heel vroeg naar bed te kunnen
Hey! *lampje*quote:
met die thuisbezorgd actie kwam ik er trouwens achter dat een japanner uit de binnenstad hier ook helemaal bezorgd, misschien bij jou ook wel (bedenk ik me nu pas..quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
Zouden ze het ook hier willen bezorgen denk je E.T.?
Het is toch pizza geworden, sorry K_I_M.
Ik hoop vanavond heel vroeg naar bed te kunnen
Ik kreeg vrijdag ofzo ook nog een bon van NY-pizza voor een gratis pizza omdat ze dinsdag niet op tijd waren met hun bestellingquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van thuisbezorgd, dat er voor 200.000 euro gratis besteld was.
ik kreeg van NY pizza een tegoedbon omdat mijn pizza te laat bezorgd wasquote:Op zondag 1 november 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van thuisbezorgd, dat er voor 200.000 euro gratis besteld was.
HA!quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef huuphuup het volgende:
idd wat saffier zegt.
hahaha ik moest net zo lachen om mn lief
"toch gek he, dat duiven steeds kroepoek kroepoek zeggen"
oeh dat klinkt ook goedquote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Asyniur het volgende:
Poeh al die zieke kindjes...
En ook grote mensen die ziekig zijn...
Hier alleen (flink) verkouden. Ik ga denk ik zo maar eens een pot thee zetten en met een boek en deken op de bank zitten...
alleen moet ik ook nog de afwas doen![]()
quote:
quote:
hmm een fotodeurmat is 18,50quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef pinquit het volgende:doe mij die met die rolex maar
statussymbool voor je dur
![]()
en dan t riempje eraf halen en m dan om zijn nekje doenquote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef pinquit het volgende:
kijk nou wat er in mn brievenbus ligt:
[ afbeelding ]!!!
Ik heb ook nog geen PM gehad, dus als iemand zo lief wil zijn....quote:Op maandag 2 november 2009 12:10 schreef freecell het volgende:
Als iedereen toch pm krijgt (ik niet)
kunnen we het dan niet net zo goed voor de schermen gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |