abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 21:16:58 #201
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74329810
Wasnoten?

En Piglet, volgens mij ken ik jou ook nog!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74329827
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Ikben ook bij tmobile! Sparen? Waar?! Hoe?!
je moet ff inloggen op my t-mobile en dan puntensparen aanzetten.
quote:
Hoeveel punten heb jij al gespaard?
Je puntensaldo wordt bijgewerkt nadat je factuur is verzonden. Wanneer je tussentijds iets uit de catalogus bestelt, dan zie je dat terug in je puntenhistorie.

Zo berekent T-Mobile je punten:

Voor elke euro op je rekening krijg je een punt.
Als je twee jaar lid bent, ontvang je twee punten per euro.
Zodra je drie jaar of langer lid bent, krijg je zelfs drie punten per euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 21:18:41 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74329915
verkopers zijn er erg happig op om zo'n verlengde service te verkopen
daar vangen ze een dikke bonus voor namelijk
  maandag 2 november 2009 @ 21:19:00 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74329927
piglet!

MvD, klinkt heel revolutionair, maar wel als een enorme besparing uiteindelijk!
pi_74329929
Ik wist wel dat ik hier gretig aftrek zou vinden voor deze dóórbraak!
  maandag 2 november 2009 @ 21:20:23 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74329988
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef piglet het volgende:
Ik zat net te denken Trui? Ken ik een Trui? Volgens mij kent ze mij wel
Misschien kom ik er nog wel achter

Maar het gaat hier goed, op een paar snotteraars na natuurlijk. Manlief is er bijna weer vanaf, dochterlief zit er middenin en zoonlief begint net. Zo gezellig

Hier gaat het goed, maar wel razend druk. Ons huis staat in de verkoop (heel fijn met 2 rommelmonstertjes in huis ) en we hebben er (bijna) een enorm klusobject voor teruggekocht. Vanaf 1 december begint als het goed is ons nieuwste project. Daarnaast gaat het werk natuurlijk ook gewoon door, dus vervelen zal ik me zeker niet de komende maanden

Maar ik miste jullie ineens een beetje, dus ik dacht: ik waai even aan
Wat gaaf . Nog steeds in dezelfde woonplaats, of weer ietsje dichter bij mij in de buurt?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74330069
ben benieuwd of het gaat werken MvD..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74330118
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Wat gaaf . Nog steeds in dezelfde woonplaats, of weer ietsje dichter bij mij in de buurt?
Ik pak even Google Maps er bij...
Yep, dat dacht ik al: ik kom een stukje dichterbij jou wonen In de plaats waar we vroegah bij elkaar op school hebben gezeten!
pi_74330195
Die macrobiotische korrels klinken zeer intrigerend MvD Ben heel benieuwd!
  maandag 2 november 2009 @ 21:25:36 #210
14746 k_i_m
pi_74330216
Dat is helemaal gaaf . En, voelt het alsof je weer naar huis gaat?
In my life
Why do I smile
pi_74330305
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
En Piglet, volgens mij ken ik jou ook nog!
Hoi Oxy, ik ken jou in ieder geval nog wel
Ik kwam hier een paar jaar geleden regelmatig, dus het kan goed dat je me kent

En hoi BE Sterkte met je zieke mannetje!
  maandag 2 november 2009 @ 21:31:54 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74330543
Trui, voila!

Boefje gisteren:

Ziek kippie vandaag:

pi_74330574
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat is helemaal gaaf . En, voelt het alsof je weer naar huis gaat?
Ja, helemaal
Alleen vind ik het ook wel een beetje zielig voor Lucas, hij moet nu naar een andere school. Ok, hij is nog jong natuurlijk, maar het is best wel een gewoontediertje en heeft op z'n huidige school een echte 'beste vriend'. Dus het zal niet makkelijk voor hem zijn vrees ik. Maar komt tijd, komt raad
  maandag 2 november 2009 @ 21:35:25 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74330702
Bwuh... ik ben nu voor de derde keer in een week mijn laptopje opnieuw aan het installeren.
Hij was ongelofelijk traag geworden dus ik wilde even helemaal opnieuw beginnen.
Dat ging goed, windows erop gezet zelfs, ik helemaal blij.
TOt ik iets doms deed halverwege een update van firefox en toen deed dat het dus niet meer en moest ik opnieuw installeren in sindsdien gaat er steeds wel weer wat mis. Elke keer weer al die instellingen goed zetten (ik haat de geluiden bijv.).
Maar goed, het helpt je de avond door. Zeker als je er nog een laptop naast hebt staan om gewoon te kunnen fokken.
  maandag 2 november 2009 @ 21:37:02 #215
14746 k_i_m
pi_74330773
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef piglet het volgende:

[..]

Ja, helemaal
Alleen vind ik het ook wel een beetje zielig voor Lucas, hij moet nu naar een andere school. Ok, hij is nog jong natuurlijk, maar het is best wel een gewoontediertje en heeft op z'n huidige school een echte 'beste vriend'. Dus het zal niet makkelijk voor hem zijn vrees ik. Maar komt tijd, komt raad
Aaaah . Maar het is ook niet het eind van de wereld toch, ze kunnen toch nog wel gepland bij elkaar spelen?
In my life
Why do I smile
pi_74330777
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, voila!

Boefje gisteren:

[ afbeelding ]

Ziek kippie vandaag:

[ afbeelding ]
a gossie, wat een hoopje "ellende"
istie nu al weer wat beter BE??
En balen van je lappie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74330862
Blijf je wel in dezelfde woonplaats Piglet? Spannend hoor zo'n nieuw huis!

MvD, die wasbollen hebben zeker geen luchtje? Hoe moet dat nou? Jij wilde toch lekker ruikend wasgoed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 november 2009 @ 21:41:37 #218
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74330971
Voor de geïnteresseerden in zorgboerderijen:
http://sites.rvu.nl/search/3856

Een tv-documentaire reeks!
Niet bij mij/ons gefilmd, maar 't lijkt er wel op!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74331162
Aggos, kijk dat boefje nou! Dat kan soms zo snel gaan bij die kleintjes hè?

Haai snoopy Ik blijf niet in dezelfde woonplaats nee, ik ga terug naar de plek waar ik ben opgegroeid (een dorpje verder zeg maar). Daar woont m'n moeder nog steeds en m'n zusje heel dichtbij
En heel spannend inderdaad, vooral omdat er nog zoveel moet gebeuren voor we er in kunnen

k_i_m de mama van Lucas z'n beste vriend heeft me al doen beloven dat het eerste logeerpartijtje van de mannen in de afgelopen herfstvakantie de eerste van vele gaat worden Maar het is natuurlijk toch anders dan elkaar elke dag in de klas zien

[ Bericht 0% gewijzigd door piglet op 02-11-2009 21:46:12 (verkeerde smiley, ik zit te veel op andere fora :o) ]
  maandag 2 november 2009 @ 21:46:47 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74331216
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

a gossie, wat een hoopje "ellende"
istie nu al weer wat beter BE??
En balen van je lappie!
Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie binnen gekregen.
Hij zat op 38,7 toen hij naar bed ging.
Straks nog even checken en F. gaat op de bank en Sasha bij mij in het grote bed.
Ik ben normaal niet snel hele bezorgd, maar na dat verhaal van dat 3-jarige meisje...

F. is trouwens ook ziek dus morgen 2 zieke mannen thuis.
Net nu ik besloten had alvast een ochtendje naar mijn werk te gaan om wat werk voor te bereiden. (Ik kwam er vanochtend achter dat niemand een bepaalde, toch wel essentiele, taak van me overgenomen heeft en als ik daar nu niet iets voor regel heb ik over 4 maanden echt een probleem. )
Maar goed, F. zei dat hij het niet erg vond als ik Sasha morgen bij hem liet, ook al is hij zelf ook niet fit, dus ik ga maar gewoon lekker naar Den Haag met Oscar.
pi_74331247
Ze ruiken wel, snoopy! Maar ik weet nog niet hoe de was eruit komt natuurlijk.

Piglet, spannend en leuk, jullie nieuwe huis en woonplaats-plannen! Wordt vast een drukke tijd, maar vast ook fijn!
pi_74331293
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie gekregen.
F. is trouwens ook ziek dus morgen 2 zieke mannen thuis.
Net nu ik besloten had alvast een ochtendje naar mijn werk te gaan om wat werk voor te bereiden. (Ik kwam er vanochtend achter dat niemand een bepaalde, toch wel essentiele, taak van me overgenomen heeft en als ik daar nu niet iets voor regel heb ik over 4 maanden echt een probleem. )
Maar goed, F. zei dat hij het niet erg vond als ik Sasha morgen bij hem liet, ook al is hij zelf ook niet fit, dus ik ga maar gewoon lekker naar Den Haag met Oscar.
Ik kan niet zo goed tegen zieke mannen (als in echtgenoten), al helemaal niet als ze 3 dagen geleden wat schamper deden over mijn buikgriepje en daar nu zelf drama van maken.
Oei BE, das minder dat n iemand die taak overgenomen heeft! Wanneer moet je eignelijk weer aan het werk??
die van mij is net zo erg hoor.. zieke mannen ik ben er afgelopen nacht 6x uitgeweest voor Tess maar hij heeft de hele nacht geslapen.. En maar klagrn dattie moe is

geef ze maar een knuffel!

Ik ga mijn zieke meisje nog een flesje geven en dan lekker slapen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 02-11-2009 21:53:42 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 november 2009 @ 21:52:06 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74331469
Wasbollen schijnen wel de pest te zijn voor je kleding, in de zin dat het er harder van slijt.. En het ruikt naar niks Vind dat niets hoor..baal er altijd al van als m`n kleding uit de droger komt en naar niets ruikt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74331521
O praat me niet over zieke echtgenoten inderdaad Die hebben altijd alles veel erger dan anderen op de een of andere manier

MvD, druk wordt het zeker Maar hopelijk later ook vooral heel fijn
pi_74331676
Goed, inmiddels weet ik ook wie Trui is, dus ik kan rustig aan slapen.
Als ik genoeg rust, ontspring ik misschien deze keer de snotterdans wel

Tot ziens maar weer
  maandag 2 november 2009 @ 21:57:51 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74331737
Ik had dat laatste stukje weg gehaald want ik vond het zo oneerlijk klinken.

Piglet, het irritante is ook wel dat hij het idd altijd wel erger heeft dan ik ook. Hoezo het 'zwakke geslacht'.
Voel ik me even kut heeft hij 39 graden koorts 2 dagen later enzo. Maar goed, hij was dit weekend niet echt heel erg meelevend met mij dus ik beperk mijn zorgzaamheid ook. Heb wel genoeg aan Sasha waar ik uiteraard geen problemen mee heb, behalve dan dat ik het hem liever niet gegeven had zeg maar.
  maandag 2 november 2009 @ 22:00:28 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74331854
En nu ga ik naar bed, geloof ik.
Manlief wil slapen en aangezien hij dat op de bank zou doen word ik naar boven verbannen.
  maandag 2 november 2009 @ 22:02:12 #228
14746 k_i_m
pi_74331932
Weltrusten BE, dag piglet, tot snel! .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 november 2009 @ 22:03:01 #229
14746 k_i_m
pi_74331967
Ik ga ook out, morgen om 7 uur opstaan, omdat ik met mijn stomme kop heb gezegd wel naar het afdelingsoverleg van 08.00 uur te komen ondanks dat ik een vrije dag heb .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 november 2009 @ 22:04:09 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74332019
Ik ga nog niet naar bed, mag niet van mijn dochter. Die is zielig omdat ze verkouden is en 3 hoektanden tegelijk krijgt..nu is ze al de hele avond aan het huuu'en en om papa aan het roepen..die nou toevallig weer eens niet thuis is
  maandag 2 november 2009 @ 22:08:02 #231
14746 k_i_m
pi_74332205
Hier is het eindelijk stil. Mevrouw ligt er al in vanaf 20.30 en is tot een minuut of 10 geleden nog druk geweest met haar speen tegen de spijlen te rammen. Huuu-en deed ze gelukkig niet, want daar word ik uiteindelijk bloednerveus van als het zo lang duurt .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 november 2009 @ 22:08:37 #232
14746 k_i_m
pi_74332233
En ik wil ook hoektanden, dan zijn we voorlopig klaar .
In my life
Why do I smile
  maandag 2 november 2009 @ 22:10:19 #233
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74332326
3 tegelijk is geen aanrader! Goddank is ze er hierna dan wel bijna van af. Hoewel ze daarna vast wel weer een andere reden vindt om `s avonds wakker te zijn
  maandag 2 november 2009 @ 22:12:13 #234
14746 k_i_m
pi_74332431
Het lijkt erop alsof er twee op het punt staan om te zakken, maar dat denk ik ook alweer weken . Waarschijnlijk komen ze hier ook gewoon allemaal tegelijk door .
In my life
Why do I smile
pi_74333675
ik zat me al een paar minuten af te vragen hoe je in godsnaam 3 hoektanden tegelijk kon krijgen
tot het lampje ging branden dat je in je onderkaak ook hoektanden hebt.

tijd voor bed dus!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 22:37:39 #236
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74333822
Whaha Huup..was dat jouw heldere moment weer voor vandaag?
pi_74333898
Slaap lekker huup.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 november 2009 @ 23:24:53 #238
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74335566
evening ladies
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74339262
BE wat zijn jullie toch altijd lief voor elkaar met ziek zijn

MvD, ik vind die bol wel interessant klinken, laat me weten hoe het gaat!
Have you had your kezzzzzz today???
pi_74339263
Goedemorgen? Iedereen weer fris en fruitig?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74339296
Nee
Heb geen zin om te werken!
pi_74339308
Wat leuk dat je zwanger bent Sonnetje! Dat was het eerst ook, maar nu dat het bekend is dat jij het bent dan. Snap je het nog?
*OUD heilige*
pi_74339315
Nog 5 weken hier werken, dus ik heb er best zin in. Sowieso heb ik wel leuk werk. En vandaag hoef ik voor het eerst in weken niet heel vroeg te beginnen. Heerlijk.
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 07:21:40 #244
5428 crew  miss_sly
pi_74339338
vandaag begint het gewone leven weer, met werk enzo. het fijne, kneuterige thuis-met-Senna-tijdperk is afgelopen
en dan hadden we ook nog geen goede nacht en snottert en hoest ze meer nog dan gisteren.

ik verheug me nu al op mijn thuiskomst
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 november 2009 @ 07:23:23 #245
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74339343
Mogge Ik ga weer eens op kantoor kijken vandaag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74339345
sterkte miss-sly!

Hier fris en fruitig. Ik ga zo Morris naar school brengen en dan hardlopen en dan beginnen aan een nieuwe klus
pi_74339347
Nou heb ook wel leuk werk, maar gewoon geen zin, gisteravond te laat gaan slapen enzo En ik haat vroeg opstaan (komt denk ik uit mijn zorgverleden )
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk dat je zwanger bent Sonnetje! Dat was het eerst ook, maar nu dat het bekend is dat jij het bent dan. Snap je het nog?
Ik had altijd het idee dat ik niet zo'n bekend iemand ben hier, maar aan alle reacties te zien valt dat toch wel mee *lol*
Ben dr ook heel blij mee haha, alleen nog zolang wachten tot het juli is
pi_74339353
Sonnetje, van harte nog!
pi_74339354
Ja, sonnetje, je bent zwanger! Wat leuk, gefeliciteerd!!!
pi_74339361
Klinkt goed, jouw dag, Snoop!

Miss-sly

Ik ga straks even bij Eska op de koffie met mijn zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')