je moet ff inloggen op my t-mobile en dan puntensparen aanzetten.quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Ikben ook bij tmobile! Sparen? Waar?! Hoe?!
quote:Hoeveel punten heb jij al gespaard?
Je puntensaldo wordt bijgewerkt nadat je factuur is verzonden. Wanneer je tussentijds iets uit de catalogus bestelt, dan zie je dat terug in je puntenhistorie.
Zo berekent T-Mobile je punten:
Voor elke euro op je rekening krijg je een punt.
Als je twee jaar lid bent, ontvang je twee punten per euro.
Zodra je drie jaar of langer lid bent, krijg je zelfs drie punten per euro
Wat gaafquote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef piglet het volgende:
Ik zat net te denken Trui? Ken ik een Trui? Volgens mij kent ze mij wel![]()
Misschien kom ik er nog wel achter
Maar het gaat hier goed, op een paar snotteraars na natuurlijk. Manlief is er bijna weer vanaf, dochterlief zit er middenin en zoonlief begint net. Zo gezellig
Hier gaat het goed, maar wel razend druk. Ons huis staat in de verkoop (heel fijn met 2 rommelmonstertjes in huis) en we hebben er (bijna) een enorm klusobject voor teruggekocht. Vanaf 1 december begint als het goed is ons nieuwste project. Daarnaast gaat het werk natuurlijk ook gewoon door, dus vervelen zal ik me zeker niet de komende maanden
Maar ik miste jullie ineens een beetje, dus ik dacht: ik waai even aan
Ik pak even Google Maps er bij...quote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef k_i_m het volgende:
Wat gaaf. Nog steeds in dezelfde woonplaats, of weer ietsje dichter bij mij in de buurt?
Hoi Oxy, ik ken jou in ieder geval nog welquote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
En Piglet, volgens mij ken ik jou ook nog!
Ja, helemaalquote:Op maandag 2 november 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat is helemaal gaaf. En, voelt het alsof je weer naar huis gaat?
Aaaahquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, helemaal![]()
Alleen vind ik het ook wel een beetje zielig voor Lucas, hij moet nu naar een andere school. Ok, hij is nog jong natuurlijk, maar het is best wel een gewoontediertje en heeft op z'n huidige school een echte 'beste vriend'. Dus het zal niet makkelijk voor hem zijn vrees ik. Maar komt tijd, komt raad
a gossie, wat een hoopje "ellende"quote:Op maandag 2 november 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Trui, voila!
Boefje gisteren:
[ afbeelding ]
Ziek kippie vandaag:
[ afbeelding ]
Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie binnen gekregen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
a gossie, wat een hoopje "ellende"![]()
istie nu al weer wat beter BE??
En balen van je lappie!
Oei BE, das minder dat n iemand die taak overgenomen heeft! Wanneer moet je eignelijk weer aan het werk??quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Na een uurtje tukken was er een oplevinkje maar hij werd steeds zieliger naar mate de dag vorderde. Heeft gelukkig wel nog aardig wat gegeten vanavond, dus wel wat energie gekregen.
F. is trouwens ook ziek dus morgen 2 zieke mannen thuis.
Net nu ik besloten had alvast een ochtendje naar mijn werk te gaan om wat werk voor te bereiden. (Ik kwam er vanochtend achter dat niemand een bepaalde, toch wel essentiele, taak van me overgenomen heeft en als ik daar nu niet iets voor regel heb ik over 4 maanden echt een probleem.![]()
)
Maar goed, F. zei dat hij het niet erg vond als ik Sasha morgen bij hem liet, ook al is hij zelf ook niet fit, dus ik ga maar gewoon lekker naar Den Haag met Oscar.
Ik kan niet zo goed tegen zieke mannen (als in echtgenoten), al helemaal niet als ze 3 dagen geleden wat schamper deden over mijn buikgriepje en daar nu zelf drama van maken.![]()
Ik had altijd het idee dat ik niet zo'n bekend iemand ben hier, maar aan alle reacties te zien valt dat toch wel mee *lol*quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk dat je zwanger bent Sonnetje! Dat was het eerst ook, maar nu dat het bekend is dat jij het bent dan. Snap je het nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |