quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn auto wordt dus om het even duidelijk te maken omgetoverd van:
M43 1.8 8v SOHC
GM 4 traps automaat
Naar een:
M44 1.9 16v DOHC M42 1.8 16v DOHC
ZF 5HP18 5 Traps Automaat
Die uiteindelijk wordt omgetoverd tot een TipTronic bak![]()
Clear?
En van Barcaconia:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:02 schreef kevin20vt het volgende:
[..]
Heb het er even met Turq over gehad, maar hij moet eerst stroomschema's gaan regelen van de beide motorblokken!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:17 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso eerst schema's regelen ja. Van een ingetapete kabelboom kun je niks herleiden. Als je complete schema's post/PM't wil ik er ook nog wel een blik op werpen.
Kabelboom schema's..?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hij kan geen electo-schema's lezen ... dus
quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
oja, zie ik nu pas dat die er niet bij staat.
Hier wel:
http://www.palar.de/e36/e36schalt.pdf
Vervelend he als er offtopic gereageerd wordt in je topic.quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Please. Lees eerst de OP voordat jullie wat posten, ik heb eerlijk gezegd geen zin in te veel offtopic, wil ff weten wat ik precies nu moet doen.
Van mij mag je wel langs komen, is geen probleem.. Maar welke nummers heb je nodig dan..?quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef Charged het volgende:
Als je intresse hebt wil ik wel eens langs komen op wat nr's op te nemen en van daar uit verder te werken.
Thanks!quote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef infinity_737 het volgende:
Toch maar weer TerugVindPhoto's..
De mooiste aanpassingen vind ik tot nu toe de grill & koplampen... Succes met de boel weer (passend) in elkaar krijgen TurQ!
oei,Colorshop..daar zit je wel goed meequote:Op zondag 1 november 2009 14:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks!
En ja, dat klopt vind de koplampen en de nieren zelf ook mooi, maar ik ga het niet zelf aanpassen, maar laat het doen door Colorshop in Blerick als de auto draaiend is.![]()
Hmmm yeaahh..quote:Op zondag 1 november 2009 15:29 schreef Charged het volgende:
nee,niet sarcastisch bedoeld....ik ken ze en weet welk werk ze afleveren.als je dat doorzet heb/krijg je een mooi frontje..
Sinds aankoop had ie al een miniscule gaatje in de koppakking, en laterna ging mijn thermostaat kapot en is door mijn hele blok heen gegaan waardoor er een gat onstond achter mijn waterpomp en deze dus ging lekken, uiteindelijk reed ik op de snelweg net tegen de 140 aan en blies dus me koppakking kapoet, ben er uiteraard nog mee doorgereden..quote:Op zondag 1 november 2009 17:40 schreef jortkeldert het volgende:
Hoe heb je het voor elkaar gekregen je motorblok op te blazen?
zo goed als wegquote:
Ligt aan jou, maar wat wel zo is dat alle 4 de banden ei vormen hebben..quote:Op zondag 1 november 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ligt het aan mij of is die band rechtsvoor heel ongelijk aan het afslijten?
Jij met je M-Tech 2, welkomquote:
Ik zat ook al te loeren in je vorige topic!quote:Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij met je M-Tech 2, welkom![]()
Koffie, Thee?
Oeehh, jij stiekemaardquote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zat ook al te loeren in je vorige topic!
Doe mij maar thee.
Was niet boos bedoeld hoor Googol, maar was in de tussen tijd een mooie OP aan het maken, en toen zag ik ineens een Deel 2, ik dacht van huh..?quote:Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Googolplexian het volgende:
Oh shittvp vergeten in dit topic.
En geen dank dat ik geprobeerd heb een mooi deel 2 te maken voor je, he.
mij part.. tis een auto waar jij weer niet aan kan tippen..quote:
Jij had al zo'n mooie getunede Prelude kunnen hebben en er waarschijnlijk nog een leuke auto naastquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
mij part.. tis een auto waar jij weer niet aan kan tippen..
Omdat ik auto's koop waar voor het zelfde geld waarmee jij boodschappen doet..quote:Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jij had al zo'n mooie getunede Prelude kunnen hebben en er waarschijnlijk nog een leuke auto naast
Waarom focus je je centen niet op één bak, man!
Weet je ook waarom die auto's zo goedkoop zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik auto's koop waar voor het zelfde geld waarmee jij boodschappen doet..
De uno had ik gekocht voor 150 euro, elec. ramen, cv, leren originele momo stuur&pook, dakraam etc..
De Golf heb ik voor 100 euro gekocht..![]()
De Prelude moet wachten, eerst de beemer klaar maken, dan koop ik een Prelude er langs als project, de 318is als daily en de 944 als hobby![]()
En zeg nu niet van ja, praatjes dit dat.. jullie hebben goed gemerkt hoeveel auto's ik voor goedkoop koop![]()
Wees niet verrast als ik vandaag of morgen een Delsol, Prelude VTEC (zowiezo alleen VTECs) of een 944 koop voor 300 euro
Maar vind je het niet op z'n minst frappant dat nagenoeg iedere andere autoliefhebber het anders aanpakt?quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Omdat ik auto's koop waar voor het zelfde geld waarmee jij boodschappen doet..
De uno had ik gekocht voor 150 euro, elec. ramen, cv, leren originele momo stuur&pook, dakraam etc..
De Golf heb ik voor 100 euro gekocht..![]()
De Prelude moet wachten, eerst de beemer klaar maken, dan koop ik een Prelude er langs als project, de 318is als daily en de 944 als hobby![]()
En zeg nu niet van ja, praatjes dit dat.. jullie hebben goed gemerkt hoeveel auto's ik voor goedkoop koop![]()
Wees niet verrast als ik vandaag of morgen een Delsol, Prelude VTEC (zowiezo alleen VTECs) of een 944 koop voor 300 euro
Als ie voor me deur staat..quote:Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef kevin20vt het volgende:
Plaats eens foto's van die Golf 3 gti
Ik ben ook een auto liefhebber, maar ik ben ook jong (ik raak te snel uitgekeken).quote:Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar vind je het niet op z'n minst frappant dat nagenoeg iedere andere autoliefhebber het anders aanpakt?
Je snapt hopelijk wel dat iedere twee weken een nieuw topic met een "nieuwe" auto kopen op zijn minst een beetje in tegenspraak is met "rustig aan doen"?quote:Op maandag 2 november 2009 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook een auto liefhebber, maar ik ben ook jong (ik raak te snel uitgekeken).
Ik wil zo veel mogelijk auto's bezeten hebben, totdat ik de ware ben tegenkom. 318IS staat nu vast. Ben al op zoek naar een Prelude, ken er eentje voor 400 euro, maar tis een 2.0, dus die kan worden omgeswapt to een 2.2 VTEC...
maardannog, heb nog alle tijd.. alles rustig aan doen..![]()
Ben nog jong.. wil me eventjes uitleven zoals een kind van 7 en zijn speelgoed autotjes van de Intertoys....
Mjah ... ik wil niet afkraken hoor ... maar ik heb Turqie nog nooit iets zien posten dat hij iets gebouwd heeft i.p.v. gesloopt. Ik heb dan ook inderdaad die "eerst zien dan geloven" houding maar weet op basis van ervaring (net als heel veel andere sceptici hier) dat je op deze manier kapitaal vernietigt, dat je voor 400 euro geen goede auto's koopt en dat uit elkaar halen een stuk makkelijker is dan (goed) in elkaar zetten.quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[...]
Al ben je met deze auto een stuk verder op weg dan met bijvoorbeeld die gele banaan.
Gewoon eventjes wachten en geduld hebben Googol.. hoe denk je dat ik me voel? Geld zit te jeuken in mijn zak, en ja ik ben bereid om nu eventjes een automaatbak te halen van een 6 cilinder, dat is het punt niet.quote:Op maandag 2 november 2009 13:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... ik wil niet afkraken hoor ... maar ik heb Turqie nog nooit iets zien posten dat hij iets gebouwd heeft i.p.v. gesloopt. Ik heb dan ook inderdaad die "eerst zien dan geloven" houding maar weet op basis van ervaring (net als heel veel andere sceptici hier) dat je op deze manier kapitaal vernietigt, dat je voor 400 euro geen goede auto's koopt en dat uit elkaar halen een stuk makkelijker is dan (goed) in elkaar zetten.
Sceptisch is het goede woord, dus.
Ik ben ook maar een studentje dat zijn geld verdient door er voor te werken..quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
Als je geld jeukt in je zak PM ik je nog wel even mijn rekeningnummer. Geen probleem.
Ik ben ook nog steeds sceptisch, we zien wel waar het schip strandt.
Dit is een tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |