abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74284551
ligt het aan mij of is die band rechtsvoor heel ongelijk aan het afslijten?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74284655
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ligt het aan mij of is die band rechtsvoor heel ongelijk aan het afslijten?
Ligt aan jou, maar wat wel zo is dat alle 4 de banden ei vormen hebben..
Nog een reden om over te stappen op de M5 velgen, maar om de winter door te komen ben ik op zoek naar stalen velgen van zo groot mogelijk.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_74284693
tvp
pi_74284870
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:30 schreef Maharbal het volgende:
tvp
Jij met je M-Tech 2, welkom

Koffie, Thee?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_74285068
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jij met je M-Tech 2, welkom

Koffie, Thee?
Ik zat ook al te loeren in je vorige topic!

Doe mij maar thee.
pi_74285556
Oh shit tvp vergeten in dit topic.

En geen dank dat ik geprobeerd heb een mooi deel 2 te maken voor je, he.
Calm down, please!
pi_74285953
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik zat ook al te loeren in je vorige topic!

Doe mij maar thee.
Oeehh, jij stiekemaard
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Googolplexian het volgende:
Oh shit tvp vergeten in dit topic.

En geen dank dat ik geprobeerd heb een mooi deel 2 te maken voor je, he.
Was niet boos bedoeld hoor Googol, maar was in de tussen tijd een mooie OP aan het maken, en toen zag ik ineens een Deel 2, ik dacht van huh..?

hahahah, maarja
Quote van Tjabbo:
pi_74290369
Weer ff meelezen
pi_74309182
Fiat Uno verkocht, Golf 3 GTI gekocht
Quote van Tjabbo:
pi_74309470
Golf je bent alvast petje 2010
pi_74310256
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Golf je bent alvast petje 2010
mij part.. tis een auto waar jij weer niet aan kan tippen..
Quote van Tjabbo:
pi_74310548
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

mij part.. tis een auto waar jij weer niet aan kan tippen..
Jij had al zo'n mooie getunede Prelude kunnen hebben en er waarschijnlijk nog een leuke auto naast
Waarom focus je je centen niet op één bak, man!
Calm down, please!
pi_74310830
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Jij had al zo'n mooie getunede Prelude kunnen hebben en er waarschijnlijk nog een leuke auto naast
Waarom focus je je centen niet op één bak, man!
Omdat ik auto's koop waar voor het zelfde geld waarmee jij boodschappen doet..

De uno had ik gekocht voor 150 euro, elec. ramen, cv, leren originele momo stuur&pook, dakraam etc..

De Golf heb ik voor 100 euro gekocht..

De Prelude moet wachten, eerst de beemer klaar maken, dan koop ik een Prelude er langs als project, de 318is als daily en de 944 als hobby
En zeg nu niet van ja, praatjes dit dat.. jullie hebben goed gemerkt hoeveel auto's ik voor goedkoop koop

Wees niet verrast als ik vandaag of morgen een Delsol, Prelude VTEC (zowiezo alleen VTECs) of een 944 koop voor 300 euro
Quote van Tjabbo:
pi_74311691
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

De uno had ik gekocht voor 150 euro, elec. ramen, cv, leren originele momo stuur&pook, dakraam etc..

De Prelude moet wachten, eerst de beemer klaar maken, dan koop ik een Prelude er langs als project, de 318is als daily en de 944 als hobby
En zeg nu niet van ja, praatjes dit dat.. jullie hebben goed gemerkt hoeveel auto's ik voor goedkoop koop

Wees niet verrast als ik vandaag of morgen een Delsol, Prelude VTEC (zowiezo alleen VTECs) of een 944 koop voor 300 euro
Weet je ook waarom die auto's zo goedkoop zijn?
pi_74311953
Plaats eens foto's van die Golf 3 gti
pi_74312318
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Maar vind je het niet op z'n minst frappant dat nagenoeg iedere andere autoliefhebber het anders aanpakt?
Calm down, please!
pi_74312469
Tuurlijk niet. De rest van de wereld is gek en hij is gezond
pi_74312562
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef kevin20vt het volgende:
Plaats eens foto's van die Golf 3 gti
Als ie voor me deur staat..
Quote van Tjabbo:
pi_74312587
Ach, ergens snap ik wel dat je in zoveel mogelijk verschillende auto's wilt rijden als je het kunt betalen.
Maar een auto wordt zo wel een enorm wegwerpartikel. Je bouwt niet echt een band op met je voertuig (bij gebrek aan betere uitleg).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74312653
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Maar vind je het niet op z'n minst frappant dat nagenoeg iedere andere autoliefhebber het anders aanpakt?
Ik ben ook een auto liefhebber, maar ik ben ook jong (ik raak te snel uitgekeken).
Ik wil zo veel mogelijk auto's bezeten hebben, totdat ik de ware ben tegenkom. 318IS staat nu vast. Ben al op zoek naar een Prelude, ken er eentje voor 400 euro, maar tis een 2.0, dus die kan worden omgeswapt to een 2.2 VTEC...

maardannog, heb nog alle tijd.. alles rustig aan doen..
Ben nog jong.. wil me eventjes uitleven zoals een kind van 7 en zijn speelgoed autotjes van de Intertoys....
Quote van Tjabbo:
pi_74312737
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben ook een auto liefhebber, maar ik ben ook jong (ik raak te snel uitgekeken).
Ik wil zo veel mogelijk auto's bezeten hebben, totdat ik de ware ben tegenkom. 318IS staat nu vast. Ben al op zoek naar een Prelude, ken er eentje voor 400 euro, maar tis een 2.0, dus die kan worden omgeswapt to een 2.2 VTEC...

maardannog, heb nog alle tijd.. alles rustig aan doen..
Ben nog jong.. wil me eventjes uitleven zoals een kind van 7 en zijn speelgoed autotjes van de Intertoys....
Je snapt hopelijk wel dat iedere twee weken een nieuw topic met een "nieuwe" auto kopen op zijn minst een beetje in tegenspraak is met "rustig aan doen"? .
Ik snap wel dat hier heel veel mensen denken "eerst zien, dan geloven".
Al ben je met deze auto een stuk verder op weg dan met bijvoorbeeld die gele banaan.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_74312848
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[...]

Al ben je met deze auto een stuk verder op weg dan met bijvoorbeeld die gele banaan.
Mjah ... ik wil niet afkraken hoor ... maar ik heb Turqie nog nooit iets zien posten dat hij iets gebouwd heeft i.p.v. gesloopt. Ik heb dan ook inderdaad die "eerst zien dan geloven" houding maar weet op basis van ervaring (net als heel veel andere sceptici hier) dat je op deze manier kapitaal vernietigt, dat je voor 400 euro geen goede auto's koopt en dat uit elkaar halen een stuk makkelijker is dan (goed) in elkaar zetten.

Sceptisch is het goede woord, dus.
Calm down, please!
pi_74313737
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:00 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mjah ... ik wil niet afkraken hoor ... maar ik heb Turqie nog nooit iets zien posten dat hij iets gebouwd heeft i.p.v. gesloopt. Ik heb dan ook inderdaad die "eerst zien dan geloven" houding maar weet op basis van ervaring (net als heel veel andere sceptici hier) dat je op deze manier kapitaal vernietigt, dat je voor 400 euro geen goede auto's koopt en dat uit elkaar halen een stuk makkelijker is dan (goed) in elkaar zetten.

Sceptisch is het goede woord, dus.
Gewoon eventjes wachten en geduld hebben Googol.. hoe denk je dat ik me voel? Geld zit te jeuken in mijn zak, en ja ik ben bereid om nu eventjes een automaatbak te halen van een 6 cilinder, dat is het punt niet.

Het punt is dat ik nu eventjes de Golf rijklaar moet maken (iets kleins). Zodat ik een dagelijks autotje heb, en als ik de beemer daarna klaar heb dat ik de auto gewoon zonder winst door verkoop aan een bekende zonder oog op winst.. (Iedereen weet zowiezo dat ik hem voor een meijertje heb gekocht.. )..

Mijn project heeft een deadline van een maand nog. Maar binnen 2 weken moet ie al draaien
Quote van Tjabbo:
  maandag 2 november 2009 @ 13:37:07 #49
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74313918
Als je geld jeukt in je zak PM ik je nog wel even mijn rekeningnummer. Geen probleem.

Ik ben ook nog steeds sceptisch, we zien wel waar het schip strandt.

Dit is een tvp
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74313966
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
Als je geld jeukt in je zak PM ik je nog wel even mijn rekeningnummer. Geen probleem.

Ik ben ook nog steeds sceptisch, we zien wel waar het schip strandt.

Dit is een tvp
Ik ben ook maar een studentje dat zijn geld verdient door er voor te werken..
Werk jij ook voor mij? Krijg je ook je geld
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')