dont even tryquote:
Yepquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
Sry ... ik heb het hele topic niet doorgelezen dus misschien is deze opmerking al geweest ... maar eh...
Die M-Tech slurpt teveel dus neem je een 318i Automaat met M5 velgen? Snappiknie
Turq logica, moest onderhand toch wel duidelijk zijn?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
Sry ... ik heb het hele topic niet doorgelezen dus misschien is deze opmerking al geweest ... maar eh...
Die M-Tech slurpt teveel dus neem je een 318i Automaat met M5 velgen? Snappiknie
Crystalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn auto wordt dus om het even duidelijk te maken omgetoverd van:
M43 1.8 8v SOHC
GM 4 traps automaat
Naar een:
M44 1.9 16v DOHC
ZF 5HP18 5 Traps Automaat
Die uiteindelijk wordt omgetoverd tot een TipTronic bak![]()
Clear?
Qua vermogen is dr dacht ik toch wel wat meer verschil En dan ook nog de overschakeling naar die bak maakt het toch vrij interessantquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:
al die moeite voor 100cc en 8 klepjes?
Ik ga er qua zuinigheid op vooruit + vermogen van zo'n kleine 35PK en een versnelling meer (zelfde top indien ZF bak) en een Luxe wat geen een andere E36 heeft: TipTronicquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:26 schreef Sjibble het volgende:
al die moeite voor 100cc en 8 klepjes?
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:21 schreef Googolplexian het volgende:
Simpel gezegd: gaat nooit gebeuren. Naast dat je ambities bijna nergens op slaan is mijn voorspelling dat ook de "tuning" van deze bak beperkt blijft tot wat aangepaste verlichting, zoals ik dat eerder ook van andere projecten van je heb voorspeld.
Dit is het zoveelste "project"-topic dat je opent en voor zover ik me kan herinneren is er nog nooit iets -ook maar in de buurt van- af gekomen. Meeste auto's staan daar maar te staan of zijn inmiddels net iets lelijker doorgeschoven naar een maat of een ander land terwijl het geld, dat eigenlijk bedoeld was om die zg. projecten waar te maken, uitgegeven wordt aan het volgende wrak.
En het dak van een Uno afzagenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:40 schreef BanSuSai het volgende:
Idd, dat blok komt er gewoon niet in.
We kennen Turquaz onderhand wel. Heel veel praatjes, maar nooit iets gerealiseerd. Behalve een andere uitlaat voor z'n vaders golf, en wat plakplaatjes en koplampen..
Met turbotimer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:46 schreef Pas259 het volgende:
En voor al dat geld wat hij inmiddels door de WC heeft gespoeld had hij een leuke 3-serie uit 2002 kunnen halen.
Plus nog een aftermarket spoilert pakket wat nog in de primer staat met een mooi mondstuk voor de uitlaat van bij halfordsquote:
Zeer zekers, Turq z'n topics zijn meestal wel vermakelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef Koepert het volgende:
Ach laat die jongen lekker knutselen![]()
K kan zn smaak ook niet altijd waarderen, maar zolang hij doet waar ie zelf achter staat.. zit ik er niet mee
Blijft leuk leesvermaak
Een Golf TDI heeft ook geen noemenswaardige turbo en daar bouwt hij er ook een opquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Maar een 316 uit 2002 heeft toch helemaal geen turbo?
Blijft leuk vermaak inderdaad, maar als hij nou eens al die wilde plannen waarmaakt ipv na een spoilertje en een booskijker de auto te verkopen voor het volgende wrak.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:58 schreef Koepert het volgende:
Ach laat die jongen lekker knutselen![]()
K kan zn smaak ook niet altijd waarderen, maar zolang hij doet waar ie zelf achter staat.. zit ik er niet mee
Blijft leuk leesvermaak
Heeft fiat dikke blokken dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een Golf TDI heeft ook geen noemenswaardige turbo en daar bouwt hij er ook een op![]()
[..]
Blijft leuk vermaak inderdaad, maar als hij nou eens al die wilde plannen waarmaakt ipv na een spoilertje en een booskijker de auto te verkopen voor het volgende wrak.
Ik wacht nog steeds op een minibike op gas, een Golf TDI met 250pk en een Uno met een dik punto blok dat alle straatstenen er uit trekt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef invine het volgende:
[..]
Voor deze ene keer ben ik het met je eens.
Scheelt in ieder geval dat je 4 uitlaatpijpen doet ipv 5.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En vertel es aub. Waarom neppe look? Ik hou het nog wel altijd origineel BMW, beetje dit en dat mag toch wel?![]()
Het is geen 4x4 Bi-Turbo direct injection supercharger 4ws just4tuning stickers ofzo
Ja.quote:
Ik denk dat ik een leuk verhal al er bij heb getypt of niet? Ik mis alleen nog de foto'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef invine het volgende:
Typ je er dan ook een mooi verhaal bij?Of dump je gewoon de foto's?
Als ik auto's gesloopt wil zien worden kijk ik wel Top Gear... Nog zo'n voorbeeld van leedvermaak voor de zg. autoliefhebber.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef Googolplexian het volgende:
Ik kan me het verhaal bij de foto's wel voorstellen hoor;
"En hier slopen we de verlichting eruit"
"En hier raggen we het blok eruit"
"En hier slopen we het interieur eruit"
"En hier trekken we de transmissie eruit"
"..." (paar weken niets)
"Nieuw Topic : Turquaz's nieuwe BMW E46 > E21 conversion, je weets!!! (Dit topic kan dicht, auto staat in buitenland)"
Heutsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Gisteren langs de Heuts geweest voor mijn KlapsleutelsNu nog iemand vinden die hem kan inbouwen..
![]()
En vandaag gaan kijken voor een Fiat Uno 70 (1.4)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |