Er worden boven ook programma's opgenomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef TwyLight het volgende:
die shit is toch ondergelopen met water?
Ik heb wat beelden voorbij zien komen. Maar denk je echt dat er nog iets mogelijk is op korte termijn met dat soort schade?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er worden boven ook programma's opgenomen.
Geen idee, dat moet je aan de PR-dames vragenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden voorbij zien komen. Maar denk je echt dat er nog iets mogelijk is op korte termijn met dat soort schade?
www.johanvlemmix.tvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Heider00sje het volgende:
Wat voor een beelden gaat het om?
Als één van ons PR dame was hadden jullie echtwel wat meer geweten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan de PR-dames vragen.
Ik dacht dat jullie PR-dames zijn aangezien jullie je ook zo gedragenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als één van ons PR dame was hadden jullie echtwel wat meer geweten.
In liters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:23 schreef Jian het volgende:
Dat aftellen, doen we dat in uren, dagen of in jaargetijden
Volgens buuf moesten ze 24.000 liter wegtanken. Als ze 10 mensen hebben die 24u per dag aan 't werk zijn, dan moeten ze dus 100 liter per uur per man doen om morgen om 12u stipt klaar te zijn.quote:
Studio FlemNix bedoel je waarschijnlijk? Als de Bunker drooggedweilt is en Jaap zijn eisen eindelijk gehonoreerd ziet...quote:
Nee, met herhalen zijn nog problemen, Johan doet het gewoon steeds opnieuw, gaat best goed trouwens, het zit er ondertussen lekker inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef thefreakje het volgende:
als ik op live klik dan krijg ik de rondleiding door het gebouw, kan het niet zo zijn dat het filmpje steeds herhaald word op de stream?
EN dat dat de stream al is.
snap er ook de ballen niet meer van, zijn 40 topic`s zowat over studiovlemmix maar echt nieuws en wanneer het begint kan ik ook niet vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef thefreakje het volgende:
als ik op live klik dan krijg ik de rondleiding door het gebouw, kan het niet zo zijn dat het filmpje steeds herhaald word op de stream?
EN dat dat de stream al is.
Dat heb ik ook al in 12 topics geroepen ondertussenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap er ook de ballen niet meer van, zijn 40 topic`s zowat over studiovlemmix maar echt nieuws en wanneer het begint kan ik ook niet vinden.
allemaal oud info en echt kan er geen wegwijs uit worden.
kan er gewoon niet 1 topic komen????? en de rest maar in de prullebak mieteren maar zie de bomen niet meer in het bos (of zoiets)
Hij klaagt inmiddels wel een beetje over hoofdpijn maar van een hersenschudding kan geen sprake zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, met herhalen zijn nog problemen, Johan doet het gewoon steeds opnieuw, gaat best goed trouwens, het zit er ondertussen lekker in
hahahhaa dan ben ik gelukkig niet de enigste Jian, zeg eerlijk snap jij het nog of snap jij het nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al in 12 topics geroepen ondertussen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij klaagt inmiddels wel een beetje over hoofdpijn maar van een hersenschudding kan geen sprake zijn.
ik zeg voor nu 2 Vlamix-topics max. 1 voor berichtgeving en 1 SC voor het eventuele verketterenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa dan ben ik gelukkig niet de enigste Jian, zeg eerlijk snap jij het nog of snap jij het nog![]()
(verdomme, door al dit gezeik mis ik de hele huub&claireshow)
ben het helemaal met je eens, en hoop dat ze hier luisteren want echt, de lol is er voor mij een beetje af, zit me de kolere te lezen maar niks noppes nada waar ik echt wat mee kan, las wel en kreeg antwoord van Dottey dat ze flink aan het klussen zijn nog, maar eerlijk, had allang moeten af zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
ik zeg voor nu 2 Vlamix-topics max. 1 voor berichtgeving en 1 SC voor het eventuele verketteren
Zo als ik al zei... 3x in de rondte hopsasa en door met het circus!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens, en hoop dat ze hier luisteren want echt, de lol is er voor mij een beetje af, zit me de kolere te lezen maar niks noppes nada waar ik echt wat mee kan, las wel en kreeg antwoord van Dottey dat ze flink aan het klussen zijn nog, maar eerlijk, had allang moeten af zijn lijkt me.
je zet iets op papier dan moet het toch allemaal in kannen en kruiken zijn voordat je begint, of krijgen we straks streams met allemaal klussende mensen nog, een soort eigen huis en tuin????
er deed niemand een beroep op je hoor, en je werd ook niet geroepen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeft je vrije tijd hier niet te besteden hoor.
waar slaat dat nou weer op??? je mag je mening toch wel geven of als je dus een beetje negatief bent dan krijg je dit???quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeft je vrije tijd hier niet te besteden hoor.
Zeker niet, maar als ik lees dat iemand "zich de kolere aan 't lezen is" dan vraag ik me af of ie 't als een verplichting ervaartquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Toverheks het volgende:
waar slaat dat nou weer op??? je mag je mening toch wel geven of als je dus een beetje negatief bent dan krijg je dit???
We zoeken dequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Zoals je in de wegenverkeerswet artikel5 hebt, het overbekende kapstokartikel waar alles onder beboet kan worden,waar geen eigen artikel voor is heb je dat tegenwoordig ook op FOK!.
Namelijk het artikeltje crew bashing, het kapstokartikel waar danny en crew alles aan ophangt wat hun niet zint.(alles wat niet in de policy staat)
Jeweetz op fok geld de regel: fok is geen democratie maar een dictatuur, danny is de baas, de mods zijn de slaven die het uitvoeren, en de users moeten heil danny zeggen en geen kritiek leveren. doe je dat wel dan word je of via de policy of via het kapstokartikel(crewbashing) gestraft.
oke pietje, vriendjes weer????quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar als ik lees dat iemand "zich de kolere aan 't lezen is" dan vraag ik me af of ie 't als een verplichting ervaart.
zal me voortaan netter uitdrukkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
Oh Pietje Toverheks komt uit Amsterdam...dan zeggen ze iets waar je van scgrikt maar dan bedoelen ze het eigenlijk heul lievv![]()
heksje
De Jordaaaaaaaooon woar m'n wiegie heb gestoaaaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
Oh Pietje Toverheks komt uit Amsterdam...dan zeggen ze iets waar je van scgrikt maar dan bedoelen ze het eigenlijk heul lievv![]()
heksje
quote:
Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen..........(zwarte riek)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
De Jordaaaaaaaooon woar m'n wiegie heb gestoaaaan![]()
We zijn ook wat sentimenteel af en toe![]()
On topic. Veel te veel Vlemmix topics
Welja, of 2, als we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach dan open je toch een nieuwe
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Zoals je in de wegenverkeerswet artikel5 hebt, het overbekende kapstokartikel waar alles onder beboet kan worden,waar geen eigen artikel voor is heb je dat tegenwoordig ook op FOK!.
Namelijk het artikeltje crew bashing, het kapstokartikel waar danny en crew alles aan ophangt wat hun niet zint.(alles wat niet in de policy staat)
Jeweetz op fok geld de regel: fok is geen democratie maar een dictatuur, danny is de baas, de mods zijn de slaven die het uitvoeren, en de users moeten heil danny zeggen en geen kritiek leveren. doe je dat wel dan word je of via de policy of via het kapstokartikel(crewbashing) gestraft.
Oja ik ga tegen de grote danny in, dus ik neem alvast afscheid.![]()
![]()
![]()
Is het Makaken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]Echt, 8 jaar FOK! en je bent 588766 gebanned en je hebt 876876 klonen en toch kom je iedere keer terug
Welnee, die is nooit meer online geweest, nee, een stalkkneus. Die zat ook altijd action radio te stalken.quote:
Ik denk dat ze een aquarium voor een camera hebben gezet zodat t lijkt alsof het onder water staatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Nog 10 minuten liter en dan begint het!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een aquarium voor een camera hebben gezet zodat t lijkt alsof het onder water staat
wat is de website ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Nog 10 minuten liter en dan begint het!
Zeggen we niet, want straks is het overbelast en vissen wij achter het netquote:
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet latenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.johanvlemmix.tv
Maar de kickoff is ergens op 1nov, tijd onbekend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.johanvlemmix.tv
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet laten
Zul je zien dat een dag voor de kickoff de wereld vergaatquote:
Ik denk dat wij het niet meer meemakenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet laten
nee, ik zie het zeer somber inquote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het niet meer meemaken
Ik zit te janken hier, echt liters water.....blij dat ik niet in Eindhoven woonquote:Op zondag 1 november 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ik zie het zeer somber in
wat heet somber, het is gewoon om te huilen
hahahahaquote:Op zondag 1 november 2009 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te janken hier, echt liters water.....blij dat ik niet in Eindhoven woon
quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef sunny16947 het volgende:
Morgenavond 23:55 is het ook nog 1 november. Oh maar dat wisten jullie natuurlijk wel.
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOKquote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Zie alleen maar water, er drijven wat matrassen in rond
quote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOK
Stond er een tijd bij dan. En volgend jaar is het weer 1 november. En dat jaartal heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het is nu 1 November ja. Lul niet alles recht wat krom is steeds
En oranje zwembandjes om z'n armpjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOK
quote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef Toverheks het volgende:
misschien he, heel misschien dat Willem alex en Maxima het strartschot geven, hoop wel dat Willem Alex in de lucht schiet en niet op Johan mikt, of dat Maxima het lintje moet doorknippen bij de deur en dat haar schaartje niet richting johan uitschiet
correctie 2013, we moeten wel bij de eerlijke feiten blijven hequote:
Tja blijf erbij we gaan het niet meer meemaken, ik denk dat Huub nog eerder met Amanda trouwtquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
correctie 2013, we moeten wel bij de eerlijke feiten blijven he
sensatie, senasatie, Beatrix zit zich te verkneukelen bij de streams, ondertussen een nipje wijn en een handje borrelnootjes achterover te knibbelen, en als haar kamerlakei dan binnen wandeld en zegt Hare Majesteit U moet nu toch echt naar bed want morgenochtend wordt U verwacht in bejaardetehuisquote:
ik dacht eerlijk gezegt eerder aan mijn grote hartsvriendin Natasia, ook makelijk voor Huub, zij heeft woonruimte hij heeft een bushokje straks, en reken maar dat er in bushokjes geen kacheltje staat, en bij Natasia kan hij zich heerlijk verwarmen aan haar bergmanboobiesquote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja blijf erbij we gaan het niet meer meemaken, ik denk dat Huub nog eerder met Amanda trouwt
En wie is Johan danquote:Op zondag 1 november 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
Jamaar Johan heeft toch nooit echt bekend gestaan om echt werkende plannen ?
Echt ik zie het voor me bah bahquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegt eerder aan mijn grote hartsvriendin Natasia, ook makelijk voor Huub, zij heeft woonruimte hij heeft een bushokje straks, en reken maar dat er in bushokjes geen kacheltje staat, en bij Natasia kan hij zich heerlijk verwarmen aan haar bergmanboobies
Uitstekend geregeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg nou de schijt... jij bestaat ook nogquote:
Sodeju Bommie... Ik heb een déjà vuquote:Op zondag 1 november 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
Krijg nou de schijt... jij bestaat ook nog
Die Vlemmix staat garant voor een flinke pak faal ja, altijd en overal.. streams zijn niet nodig voor amusement van zijn kantquote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju Bommie... Ik heb een déjà vu![]()
Maar OT...Waarom doet die stream het niet en wat krijgen we er überhaupt te zien? Die Vlemmix is toch een ongelooflijke faalhaas, is er wel eens iets uit zijn handen gekomen wat een succes was?
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?quote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
Die Vlemmix staat garant voor een flinke pak faal ja, altijd en overal.. streams zijn niet nodig voor amusement van zijn kant
Mag je daar ook op hopenquote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?
Psies, nu maar hopen dat het zoals bij hem altijd heel erg komisch ten gronde gaatquote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?
Komisch is het woord niet. Voorspelbaarquote:Op zondag 1 november 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
Psies, nu maar hopen dat het zoals bij hem altijd heel erg komisch ten gronde gaat
Dat waren Laurel en Hardy ookquote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komisch is het woord niet. Voorspelbaar
De voorpret is al leuk toch? ':+quote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als die nog tig jaar duurtquote:
kally, ze hebben ons gevangenistopic gejat, wedde iemand wil er een film van maken, maar wij hebben de filmrechten hoor!!!!! niks verkopen zonder mijn toestemmingquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kally, ze hebben ons gevangenistopic gejat, wedde iemand wil er een film van maken, maar wij hebben de filmrechten hoor!!!!! niks verkopen zonder mijn toestemming
quote:Op zondag 1 november 2009 01:55 schreef Stefan het volgende:
Kom op, het is nog niet eens 2 uur 1 november. Je dacht toch niet dat de kickoff om 00.00 uur was? Ik verwacht morgenvroeg zo'n busje in mijn straat met een megafoon om aan te kondigen dat Circus Vlemmix begint.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik heb het even gevraagd hier. Morgen is de bedoeling met 1 stream te starten,
maar over een tijdstip ... daar krijg ik nog niet veel hoogte van.
Morgen ochtend vergaderen we denk ik eventjes bij het ontbijt en dan zullen wij het ook wel te horen krijgen.
Iedereen natuurlijk, alle verloven zijn ingetrokken, dubbele diensten worden gedraaid, voor de deur staat een patatkraam en een Thaise loempiaverkoper en er zijn 20 vaten bier aangesleept. En dat alleen nog voor Jaap.quote:Op zondag 1 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Met een eitje en een kopje thee!
Hoeveel mensen werken vandaag mee aan de lancering, vraag ik me af. Een beetje.
LOLquote:Op zondag 1 november 2009 10:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, alle verloven zijn ingetrokken, dubbele diensten worden gedraaid, voor de deur staat een patatkraam en een Thaise loempiaverkoper en er zijn 20 vaten bier aangesleept. En dat alleen nog voor Jaap.
Testen op de dag van de lancering, terwijl IEDEREEN in de startblokken staat en ALLE scripts zijn geschreven en het ALLEEN afhangt of de stroom niet kortsluit.quote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik vermoed dat er vanmiddag voorzichtig een cameraatje aan gaat op wat mengpanelen. Gewoon om te testen.
Valt me van je tegen dat jij al niet in de auto zit naar Eindhoven. Ik bedoel, The Bunker heeft jou landelijke doorbraak betekend, je kunt best even je kwast in de hand nemen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat er een man of honderd nog even snel een nieuwe kelder aan het bouwen is. Na de watersnoodramp van onlangs kan alleen een wonder nog zorgen dat ze vandaag klaar zijn met ALLES vervangen...
Ik F5 me een breuk, bang om iets te missen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Spannende dag vandaag jongens. Hopelijk houden wij het wél droog.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:
Johan Vlemmix himself. 1 november zouden ze live gaan; het is 1 november en er is niets
quote:Op zondag 1 november 2009 10:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Weer een topic open met reacties waarin teleurstelling is te lezen. Begrijpelijk.
Maar The Bunker Online begon om 20:00 uur, de dag is nog lang.
En zoals je gisteren in een van de 13 Vlemmix topics kon lezen komt er vandaag 1 stream .
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik heb het even gevraagd hier. Morgen is de bedoeling met 1 stream te starten,
maar over een tijdstip ... daar krijg ik nog niet veel hoogte van.
Morgenochtend vergaderen we denk ik eventjes bij het ontbijt en dan zullen wij het ook wel te horen krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar over een bezetting van vier m/v.
We vergaderen tijdens het ontbijt wel eventjes ...
we zijn gezellig aan het verven en tuttemerullen ...
oid.
Lijkt mij krap aan. Met hoeveel man wordt er momenteel gewerkt?
Ben benieuwd wat we vandaag op stream 1 voorgeschoteld krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Stefan het volgende:
1 stream met wat. Testbeeld en een bordje: soon!
Of zijn er ook al programma's.
Ik zit niet te wachten op beelden waar we af en toe iemand voorbij zien lopen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nog niet begonnen, je mocht nog niet stoppen met aftellen.
Tel hier af naar Studio Vlemmix!
Ik vraag me eerder af met hoeveel man ze het op werkdagen gaan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Met een eitje en een kopje thee!
Hoeveel mensen werken vandaag mee aan de lancering, vraag ik me af. Een beetje.
Zijn ze niet aan het werk nu dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af met hoeveel man ze het op werkdagen gaan doen.
Als je geen kijkers wilt trekken niet nee.quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
En het gaat toch heel rustig van start? Veel hebben ze dan niet nodig.
ik krijg nu een beetje het idee dat het meer om hun draait dan om de kijkerquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je geen kijkers wilt trekken niet nee.
Maar ze zoeken wel ambitieuze vrijwilligers want dat is wel zo handig.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg nu een beetje het idee dat het meer om hun draait dan om de kijker
Niet de vrijwilligers die er bij TBO waren zo te zien. Geen dementor, geen cc en geen bob de streamer.quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Uit het foto-topic. Zonder foto's.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Dottey het volgende:
mocht het gereed zijn om te streamen dan geven we effe een seintje.
quote:
Kijk eens in je slipjequote:
Maanvis,quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropendquote:
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.quote:
Ja ga 't nog ff uitleggen ookquote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropend.
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Kun je iets vertellen over wat we straks te zien krijgen?
Vooral wisselende.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Insult to injury ... me like.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ga 't nog ff uitleggen ook. Altijd behulpzaam, die Cc.
En dan een soort Court TV. Met Judge Johan!quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
Die neuken daar toch al, op Soestdijk?quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.
Ja, dat kan en magquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
http://www.ikbengenaaid.net/quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.
Was na TBO ook niet echt een reden voor.quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.
Euh ... tja... enne ..quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef versabommie het volgende:
Maar wat moet ik nu verwachten van die streams?
Carlo Boszhard verkleed als W.A?quote:Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
WA popelt ook!
En wat ben je dan nu aan het doen?quote:Op zondag 1 november 2009 12:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hi CC ik had het plan om om 12.00 uur wat beelden te maken te maken vanuit PS2 maar ik las op Fok dat het in het water is gevallen
Offlinequote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Kijk nou toch eens.... http://www.ustream.tv/discovery/live/all?q=vlemmix
Lieve hemel, wie gaat er nou op Ustream zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zou dat maar gaan gebruiken.
quote:alsido started broadcasting: johanvlemmixtvtest 15 hours ago
Was dat jouw werk?quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zou dat maar gaan gebruiken.
Me aan het vervelen, maar ik ga zo naar een verjaardagquote:
En de kickoff missen? Ik blijf de hele dag F5'enquote:Op zondag 1 november 2009 13:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Me aan het vervelen, maar ik ga zo naar een verjaardag![]()
Het is gewoon een streaming host voor amateurs. Mensen die voor de webcam gaan zitten of live beelden van BB jatten en doorgeven. Ustream staat heel slecht bekend en heeft ook niet veel kijkers. Daarnaast heb je Justin tv, van hetzelfde laken een pak maar suksesvoller; zijn altijd bezig accounts op te heffen van mensen die films vanaf hun computertje doorgeven.quote:Op zondag 1 november 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo! Ik ben een leek. Wat houdt dat Ustream in?
moet je daarvoor je faebook aanzetten?quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Nu aan mij heeft het niet gelegen, je sluit een paar camera's aan, ik heb meerdere streamopties gegeven en ik had over inhoud nagedacht. Maybe some other time F5 zequote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Stefan het volgende:
En de kickoff missen? Ik blijf de hele dag F5'en
Nee, da's gewoon weer een van de vele fouten van Ustream. Als je doorklikt kom je gewoon op de pagina. Er wordt alleen niets uitgezonden.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
moet je daarvoor je faebook aanzetten?
En dit is alom bekend, als je je er een beetje in verdiept?quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon een streaming host voor amateurs. Mensen die voor de webcam gaan zitten of live beelden van BB jatten en doorgeven. Ustream staat heel slecht bekend en heeft ook niet veel kijkers.
Geen idee. Ik kwam er twee jaar geleden mee in aanraking toen ik naar streams van BB UK zocht.quote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is alom bekend, als je je er een beetje in verdiept?
dak jequote:Op zondag 1 november 2009 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon weer een van de vele fouten van Ustream. Als je doorklikt kom je gewoon op de pagina. Er wordt alleen niets uitgezonden.
Triest dat iemand daar aan Ustream dacht, geeft niet echt blijk van vakkennis.
Ja, maar Johan wil wel in een keer 100.000 kijkers kunnen bedienen Bob.quote:Op zondag 1 november 2009 13:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu aan mij heeft het niet gelegen, je sluit een paar camera's aan, ik heb meerdere streamopties gegeven en ik had over inhoud nagedacht. Maybe some other time F5 ze
En, wat is er te horen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef spapaars het volgende:
Er is een audio video geplaatst door Johan.
johanvlemmixtvtest 10/31/09 04:49AM
Length: 00:01
Johans grootste hitquote:
Niets.quote:
800 Euro uitgeven als je ook Alsido een blonde pruik op kunt zetten?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
Dottey citeerde Johan die zegt dat WA langs kan komen. Kan idd al voor 800 euro
http://www.allelook-a-likes.nl/look-a-like_willem_alexander/
Of een snor (Dorus)quote:Op zondag 1 november 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
800 Euro uitgeven als je ook Alsido een blonde pruik op kunt zetten?
ik ga hier wel naar kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Dankjewel.quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef peeet1 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
live![]()
![]()
![]()
![]()
zag volgens mij de hond van Dotteyquote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef peeet1 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
live![]()
![]()
![]()
![]()
ope, te druk met ar zihzelf kijkequote:Op zondag 1 november 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn dat Mera en Dottey achter die latops?
Mooi dan kunnen ze ons vast wel even vertellen wat het programma van vandaag is
Hier was ik dus al bang voor.quote:
mera, ben jij degene die net koffie inschonk en dottey met dat grijze truitje??? dan kan ik ff een beeld van jullie vormenquote:
Andersom.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef Toverheks het volgende:
mera, ben jij degene die net koffie inschonk en dottey met dat grijze truitje??? dan kan ik ff een beeld van jullie vormen
dank je Cc , dan weet ik tenminste wie wie is, hoofd erbij is alrijd makelijker he.....quote:
Je ziet ook echt de stream op ons scherm enzo.quote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier was ik dus al bang voor.
Toch bedankt peeet.
Dankje..quote:Op zondag 1 november 2009 14:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je Cc , dan weet ik tenminste wie wie is, hoofd erbij is alrijd makelijker he.....
wens die meiden heel veel plezier daar
[SV COS #1] We hebben beeld, ja echt!quote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
is er al iets
Dus dat. En dan nog commentaar krijgen ook. Wat een lef.quote:
Als ik zin heb loop ik wel even naar beneden, die pomp is ingebouwd geloof ik.quote:
Ik mis een foto van die pompquote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Start Studio Vlemmix TV uitgesteld
Eindhoven, zaterdag 31 oktober 2009
De lancering van de 24-uurs live stream vanuit Paleis Soestdijk 2, die gepland staat voor zondag 1 november, is helaas tot nader bericht uitgesteld. Gisteren bleek dat er een leiding in de kelder, waar onder andere deel 2 van de real-life soap The Bunker opgenomen gaat worden, was gesprongen en de hele ruimte blank was komen te staan.
Zo net twee dagen voor de geplande lancering kwam deze pech bepaald niet gelegen. De situatie sloeg in als een bom. "We hebben wekenlang keihard gewerkt om alles op de rit te krijgen voor de geplande datum. We hebben studio's gebouwd, we hebben programma's geschreven, en dan het technische gedeelte nog! De streams, de camera's, de regie, alles is gebruiksklaar. In principe konden we met één druk op de knop online", vertelt Johan Vlemmix, eigenaar en bedenker van Studio Vlemmix. "Maar dan krijg je dit. De gevolgen zijn echt erg. Het metselwerk daar beneden heeft door de wet van communicerende vaten veel water opgezogen. Dat houdt de watervaste bewerking echt niet tegen. Dit alles was zeer schadelijk voor de elektriciteitleidingen, waardoor er aardlekschakelaars kapot gingen en alle stroom uitviel."
Vlemmix is nog steeds ontdaan. "Het gaat nu langzaamaan weer de goede kant op, maar ik schoot echt even in de stress. In paniek zijn we direct gaan pompen en hebben we de hele boel leeggehaald. Nu is het merendeel van het water weg, maar de elektriciteit moet voor een groot deel vervangen of in elk geval opnieuw aangelegd worden. Dat is een heleboel extra werk waar we echt niet op zaten te wachten."
Naar aanleiding van uitspraken van een op dat moment hevig geëmotioneerde Vlemmix, is op internet veel gespeculeerd over de situatie. Mede door het tijdstip en het gebrek aan goede foto's werd het hele verhaal afgedaan als een hoax, een smoes om de lancering uit te stellen. Vlemmix: "Ik snap dat achteraf wel, want in alle paniek heb ik me nogal heftig uitgelaten. Maar ik ga toch ook niet voor de gein die hele Bunker overhoop halen? Het kost me al genoeg, en we kunnen onze tijd een stuk beter besteden dan een ruimte opknappen die gewoon kant en klaar was.
Het hele gebeuren heeft vergaande gevolgen voor de planning. "Wat we hadden gedacht neer te kunnen zetten, moeten we helaas uitstellen. De regieruimte heeft door de beschadigingen op het moment geen stroomvoorziening. Maar gelukkig is er een groep bespaard gebleven, dus zonder tegenslagen kunnen we vanaf 1 november in principe, met één centrale camera, live laten zien wat er hier allemaal gebeurt. Totdat we alles beneden gerepareerd hebben, zullen we het daar helaas mee moeten doen… Maar op deze manier proberen we de kijkers nog tegemoet te komen," aldus een teleurgestelde Vlemmix. "Via de website gaan we iedereen op de hoogte houden van de vorderingen, en we gaan er hard aan trekken om alles zo snel mogelijk alsnog online te krijgen."
afbeelding ]
De restjes water worden naar de pomp getrokken.
Hoe komt het dat het druppelsgewijs over de meubels stroomt? Het lijkt mij erop dat er een glas water overheen is gemikt.quote:[ afbeelding ]
De zeiknatte meubelen, die op een verhoging stonden, worden naar buiten gedragen.
quote:[ afbeelding ]
De kapotte aardlekschakelaars worden vervangen.
Het natte gedeelte is de onderkant van 1 van de kasten. Waar zie jij een tafelpootquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
De bovenkant is wel nat maar de rest van de tafelpoot niet????
Het hout zuigt het water op, duh, natuurkunde brugklasquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Danny het volgende:
Hoe komt het dat het druppelsgewijs over de meubels stroomt? Het lijkt mij erop dat er een glas water overheen is gemikt.
quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het hout zuigt het water op, duh, natuurkunde brugklas
Als dit de onderkant is wat we zien...quote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als dit de onderkant is wat we zien...
En toen liep het water zomaar in straaltjes omhoog?
Ofzo?
Waarom is er alleen een aardlek kapot??? Als de waterschade 1 aardlek zou bereiken dan zou er meer schade moeten zijn... Overigens is die kast ook niet echt lekker bedraad dus het had ook brandschade kunen zijnquote:Op zondag 1 november 2009 14:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:
lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinkenquote:
Wat ben jij voor nepkerel. Bier is ALTIJD prio #1!quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinken
snacken?quote:Op zondag 1 november 2009 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lijken me andere prioriteiten te liggen dan bier drinken
Dus datquote:Op zondag 1 november 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nepkerel. Bier is ALTIJD prio #1!
Sterker nog, ik zie niet eens sporen van opneukers op de bedrading en dat met die softe kabelschoentjes!quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom is er alleen een aardlek kapot??? Als de waterschade 1 aardlek zou bereiken dan zou er meer schade moeten zijn... Overigens is die kast ook niet echt lekker bedraad dus het had ook brandschade kunen zijn
En nog steeds niets bekend over de programmering, staat alleen een brakke website met stream online.quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef Stefan het volgende:
Nog steeds geen foto's van water tot kniehoogte. Alles is kapot, de hele bunker moet gesloopt worden.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?
Op de ingebouwde kernreactor natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?
Ik neem aan dat er sinds TBO niet meer grondig is schoongemaakt dus het is gewoon een najaarsschoonmaakquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Leandra het volgende:
Als ik zo'n mooie lege tegelvloer had, dan zou ik er ook een emmer met sop overheen gooien om m schoon te maken.....
quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Stefan het volgende:
Kniehoogte water
Hele ochtend geen stroom
Alles stuk
Hele bunker moet gesloopt worden
Hele ochtend moesten we pompen
Ik zie nog steeds alleen bewijzen van een emmer water ten bate van de foto over de vloer.
Want alles stond klaar, alles werkte. Na het vervangen van de aardlekschakelaar vrijdagmiddag had alles door kunnen gaan. Nu zie ik alleen Johan, Alsido en Vlemmixgroupies via Upstream. Waar is het geplande feest? Waar zijn de programma's?
En al was er een slang los, en een laagje water. Dan roep je toch niet dat het niet door kan gaan, dan overzie je toch eerst de schade?
quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een rare telling want de chat komt op 21 viewers plus 166 lurkers dus dat is wat meer.
Heb de stream even gestopt maar er wordt geen viewer afgetrokken. Afijn, het is Ustream.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zijn mensen die meerdere keer dezelfde stream open hebben staan. Als ik een nieuw venster open word ik wel als lurker meegeteld, maar niet als nieuwe streamer. Het kan ook zo zijn dat die mensen alleen de chat lezen en de stream hebben uitgeklikt.
Het is troep.quote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb de stream even gestopt maar er wordt geen viewer afgetrokken. Afijn, het is Ustream.
Jeetje, ik zit nog bij het programma "Draai De Kamera Nog Es Rond..."quote:Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef Stefan het volgende:
Nu op de Stream het programma: Wie Kan. Er bij de Wokpan?
Ik start nu mijn eigen programma "Hit The Off-button In 10seconds!"quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef Stefan het volgende:
Maar even serieus. Door de overstroming moet alles vandaag opnieuw getest worden? Of komt er straks visite?
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef Copycat het volgende:
En die overstroming zorgt ervoor dat er boven voorlopig alleen met een webcam gefilmd kan worden?
Ik snap het idee hierachter gewoon nog steeds niet.
Ik ook niet, maar het zal aan ons liggen.....quote:Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef Copycat het volgende:
En die overstroming zorgt ervoor dat er boven voorlopig alleen met een webcam gefilmd kan worden?
Ik snap het idee hierachter gewoon nog steeds niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.
Toen ik vroeg of de site ook last had van waterschade was het antwoord als ik mij niet vergis: Tja.
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.
Toen ik vroeg of de site ook last had van waterschade was het antwoord als ik mij niet vergis: Tja.
Maar met 26 camera's is het lastig om Alsido met een emmer water verborgen te houdenquote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Leandra het volgende:
Als er dan toch drama is omdat de overstroomde kleder nog gefatsoeneerd moet worden, zend dat dan uit.
Ja maar, ja maar.... die emmer water kan hij toch gooien voordat ze die camera's aandoen??quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar met 26 camera's is het lastig om Alsido met een emmer water verborgen te houden
Is het niet rijkelijk laat de stream te testen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.
Ik ben wederom een leek, maar is dat niet rijkelijk laat?
Echt?! Gaan ze alles onthullen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.
Nee joh, alleen leken zouden dat zsm doen.... andere laten eerst het water ff een paar dagen ergens intrekken en gaan dan pas kijken hoe groot de schade werkelijk is.... het is verzekeringstechnisch wel zo prettig als er wat meer schade is enzo...quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk een beetje gemist maar wanneer gebeurde deze catastrofe? Vrijdag toch?quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, alleen leken zouden dat zsm doen.... andere laten eerst het water ff een paar dagen ergens intrekken en gaan dan pas kijken hoe groot de schade werkelijk is.... het is verzekeringstechnisch wel zo prettig als er wat meer schade is enzo...
Maar goed, water trekt, dus over een paar dagen ziet eventueel ingetrokken water er ook veel ernstiger uit dan wanneer je gelijk probeert de schade zoveel mogelijk te beperken. Ik verwacht dus nog waterschadefoto's van achter de panelen
En zo gingen ze eigenwijs als ze zijn letterlijk naar de kelder voordat ze ook maar de werf hadden verlaten.quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Stefan het volgende:
Zowel Bob als Dementor hebben tips gegeven voor de streamoplossing maar dat is genegeerd dus.
Vrijdagochtend. Kniehoogte water.quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk een beetje gemist maar wanneer gebeurde deze catastrofe? Vrijdag toch?
Dan heeft het water wellicht al wel voldoende schade aan kunnen richten.
Dat kost allemaal geld joh.quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Kniehoogte water.
Overigens is het een koude kelder, je zou toch dekken dat ze een hittekanon zouden laten loeien in het midden van de kamer.
En een ingebouwde pomp als ik het goed las,quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens is het een koude kelder, je zou toch dekken dat ze een hittekanon zouden laten loeien in het midden van de kamer.
Dat was blijkbaar een kast.quote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef Leandra het volgende:
Maarreh.... ik lees net dat die tafel vast staat.... wrom hebben we dan nog een beelden van de tafel met waterschade tot kniehoogte op de poten??
Hadden ze geen zin in joh.quote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef Leandra het volgende:
Maarreh.... ik lees net dat die tafel vast staat.... wrom hebben we dan nog een beelden van de tafel met waterschade tot kniehoogte op de poten??
Dat moet dan wel.quote:Op zondag 1 november 2009 18:13 schreef Stefan het volgende:
Ingebouwde pomp en geen stroom. Of een ingebouwde dieselpomp?
Rond 14:00 was het dus een kwestie van de laatste restjes, we heben morgen spetterende streams wat ik je brom!quote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Start Studio Vlemmix TV uitgesteld
[ afbeelding ]
De restjes water worden naar de pomp getrokken.
quote:
Een ontvochtiger, dat zou wel slim zijnquote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
nee hoor ben hier ook, maar denk omdat er gewoon geen bal gebeurd, iedereen stond vanmorgen op met YES het gaat beginnen, dus niet.quote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
zit iedereen daar op de chat![]()
wacht maar tot er wat meer gebruikers zijn
quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ben hier ook, maar denk omdat er gewoon geen bal gebeurd, iedereen stond vanmorgen op met YES het gaat beginnen, dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |