Iedereen natuurlijk, alle verloven zijn ingetrokken, dubbele diensten worden gedraaid, voor de deur staat een patatkraam en een Thaise loempiaverkoper en er zijn 20 vaten bier aangesleept. En dat alleen nog voor Jaap.quote:Op zondag 1 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Met een eitje en een kopje thee!
Hoeveel mensen werken vandaag mee aan de lancering, vraag ik me af. Een beetje.
LOLquote:Op zondag 1 november 2009 10:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, alle verloven zijn ingetrokken, dubbele diensten worden gedraaid, voor de deur staat een patatkraam en een Thaise loempiaverkoper en er zijn 20 vaten bier aangesleept. En dat alleen nog voor Jaap.
Testen op de dag van de lancering, terwijl IEDEREEN in de startblokken staat en ALLE scripts zijn geschreven en het ALLEEN afhangt of de stroom niet kortsluit.quote:Op zondag 1 november 2009 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik vermoed dat er vanmiddag voorzichtig een cameraatje aan gaat op wat mengpanelen. Gewoon om te testen.
Valt me van je tegen dat jij al niet in de auto zit naar Eindhoven. Ik bedoel, The Bunker heeft jou landelijke doorbraak betekend, je kunt best even je kwast in de hand nemen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:47 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat er een man of honderd nog even snel een nieuwe kelder aan het bouwen is. Na de watersnoodramp van onlangs kan alleen een wonder nog zorgen dat ze vandaag klaar zijn met ALLES vervangen...
Ik F5 me een breuk, bang om iets te missen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Spannende dag vandaag jongens. Hopelijk houden wij het wél droog.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:
Johan Vlemmix himself. 1 november zouden ze live gaan; het is 1 november en er is niets
quote:Op zondag 1 november 2009 10:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Weer een topic open met reacties waarin teleurstelling is te lezen. Begrijpelijk.
Maar The Bunker Online begon om 20:00 uur, de dag is nog lang.
En zoals je gisteren in een van de 13 Vlemmix topics kon lezen komt er vandaag 1 stream .
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik heb het even gevraagd hier. Morgen is de bedoeling met 1 stream te starten,
maar over een tijdstip ... daar krijg ik nog niet veel hoogte van.
Morgenochtend vergaderen we denk ik eventjes bij het ontbijt en dan zullen wij het ook wel te horen krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar over een bezetting van vier m/v.
We vergaderen tijdens het ontbijt wel eventjes ...
we zijn gezellig aan het verven en tuttemerullen ...
oid.
Lijkt mij krap aan. Met hoeveel man wordt er momenteel gewerkt?
Ben benieuwd wat we vandaag op stream 1 voorgeschoteld krijgen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:34 schreef Stefan het volgende:
1 stream met wat. Testbeeld en een bordje: soon!
Of zijn er ook al programma's.
Ik zit niet te wachten op beelden waar we af en toe iemand voorbij zien lopen.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is nog niet begonnen, je mocht nog niet stoppen met aftellen.
Tel hier af naar Studio Vlemmix!
Ik vraag me eerder af met hoeveel man ze het op werkdagen gaan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 10:43 schreef Copycat het volgende:
Met een eitje en een kopje thee!
Hoeveel mensen werken vandaag mee aan de lancering, vraag ik me af. Een beetje.
Zijn ze niet aan het werk nu dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af met hoeveel man ze het op werkdagen gaan doen.
Als je geen kijkers wilt trekken niet nee.quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
En het gaat toch heel rustig van start? Veel hebben ze dan niet nodig.
ik krijg nu een beetje het idee dat het meer om hun draait dan om de kijkerquote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je geen kijkers wilt trekken niet nee.
Maar ze zoeken wel ambitieuze vrijwilligers want dat is wel zo handig.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg nu een beetje het idee dat het meer om hun draait dan om de kijker
Niet de vrijwilligers die er bij TBO waren zo te zien. Geen dementor, geen cc en geen bob de streamer.quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Uit het foto-topic. Zonder foto's.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Dottey het volgende:
mocht het gereed zijn om te streamen dan geven we effe een seintje.
quote:
Kijk eens in je slipjequote:
Maanvis,quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropendquote:
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.quote:
Ja ga 't nog ff uitleggen ookquote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropend.
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Kun je iets vertellen over wat we straks te zien krijgen?
Vooral wisselende.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Insult to injury ... me like.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ga 't nog ff uitleggen ook. Altijd behulpzaam, die Cc.
En dan een soort Court TV. Met Judge Johan!quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
Die neuken daar toch al, op Soestdijk?quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.
Ja, dat kan en magquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
http://www.ikbengenaaid.net/quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.
Was na TBO ook niet echt een reden voor.quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.
Euh ... tja... enne ..quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef versabommie het volgende:
Maar wat moet ik nu verwachten van die streams?
Carlo Boszhard verkleed als W.A?quote:Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
WA popelt ook!
En wat ben je dan nu aan het doen?quote:Op zondag 1 november 2009 12:57 schreef BobdeStreamer het volgende:
Hi CC ik had het plan om om 12.00 uur wat beelden te maken te maken vanuit PS2 maar ik las op Fok dat het in het water is gevallen
Offlinequote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Kijk nou toch eens.... http://www.ustream.tv/discovery/live/all?q=vlemmix
Lieve hemel, wie gaat er nou op Ustream zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zou dat maar gaan gebruiken.
quote:alsido started broadcasting: johanvlemmixtvtest 15 hours ago
Was dat jouw werk?quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, je zou dat maar gaan gebruiken.
Me aan het vervelen, maar ik ga zo naar een verjaardagquote:
En de kickoff missen? Ik blijf de hele dag F5'enquote:Op zondag 1 november 2009 13:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Me aan het vervelen, maar ik ga zo naar een verjaardag![]()
Het is gewoon een streaming host voor amateurs. Mensen die voor de webcam gaan zitten of live beelden van BB jatten en doorgeven. Ustream staat heel slecht bekend en heeft ook niet veel kijkers. Daarnaast heb je Justin tv, van hetzelfde laken een pak maar suksesvoller; zijn altijd bezig accounts op te heffen van mensen die films vanaf hun computertje doorgeven.quote:Op zondag 1 november 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
Ja hallo! Ik ben een leek. Wat houdt dat Ustream in?
moet je daarvoor je faebook aanzetten?quote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Nu aan mij heeft het niet gelegen, je sluit een paar camera's aan, ik heb meerdere streamopties gegeven en ik had over inhoud nagedacht. Maybe some other time F5 zequote:Op zondag 1 november 2009 13:06 schreef Stefan het volgende:
En de kickoff missen? Ik blijf de hele dag F5'en
Nee, da's gewoon weer een van de vele fouten van Ustream. Als je doorklikt kom je gewoon op de pagina. Er wordt alleen niets uitgezonden.quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
moet je daarvoor je faebook aanzetten?
En dit is alom bekend, als je je er een beetje in verdiept?quote:Op zondag 1 november 2009 13:11 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon een streaming host voor amateurs. Mensen die voor de webcam gaan zitten of live beelden van BB jatten en doorgeven. Ustream staat heel slecht bekend en heeft ook niet veel kijkers.
Geen idee. Ik kwam er twee jaar geleden mee in aanraking toen ik naar streams van BB UK zocht.quote:Op zondag 1 november 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is alom bekend, als je je er een beetje in verdiept?
dak jequote:Op zondag 1 november 2009 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, da's gewoon weer een van de vele fouten van Ustream. Als je doorklikt kom je gewoon op de pagina. Er wordt alleen niets uitgezonden.
Triest dat iemand daar aan Ustream dacht, geeft niet echt blijk van vakkennis.
Ja, maar Johan wil wel in een keer 100.000 kijkers kunnen bedienen Bob.quote:Op zondag 1 november 2009 13:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nu aan mij heeft het niet gelegen, je sluit een paar camera's aan, ik heb meerdere streamopties gegeven en ik had over inhoud nagedacht. Maybe some other time F5 ze
En, wat is er te horen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef spapaars het volgende:
Er is een audio video geplaatst door Johan.
johanvlemmixtvtest 10/31/09 04:49AM
Length: 00:01
Johans grootste hitquote:
Niets.quote:
800 Euro uitgeven als je ook Alsido een blonde pruik op kunt zetten?quote:Op zondag 1 november 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
Dottey citeerde Johan die zegt dat WA langs kan komen. Kan idd al voor 800 euro
http://www.allelook-a-likes.nl/look-a-like_willem_alexander/
Of een snor (Dorus)quote:Op zondag 1 november 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
800 Euro uitgeven als je ook Alsido een blonde pruik op kunt zetten?
ik ga hier wel naar kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
Dankjewel.quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef peeet1 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
live![]()
![]()
![]()
![]()
zag volgens mij de hond van Dotteyquote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef peeet1 het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
live![]()
![]()
![]()
![]()
ope, te druk met ar zihzelf kijkequote:Op zondag 1 november 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
Zijn dat Mera en Dottey achter die latops?
Mooi dan kunnen ze ons vast wel even vertellen wat het programma van vandaag is
Hier was ik dus al bang voor.quote:
mera, ben jij degene die net koffie inschonk en dottey met dat grijze truitje??? dan kan ik ff een beeld van jullie vormenquote:
Andersom.quote:Op zondag 1 november 2009 14:06 schreef Toverheks het volgende:
mera, ben jij degene die net koffie inschonk en dottey met dat grijze truitje??? dan kan ik ff een beeld van jullie vormen
dank je Cc , dan weet ik tenminste wie wie is, hoofd erbij is alrijd makelijker he.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |