Er worden boven ook programma's opgenomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef TwyLight het volgende:
die shit is toch ondergelopen met water?
Ik heb wat beelden voorbij zien komen. Maar denk je echt dat er nog iets mogelijk is op korte termijn met dat soort schade?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er worden boven ook programma's opgenomen.
Geen idee, dat moet je aan de PR-dames vragenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb wat beelden voorbij zien komen. Maar denk je echt dat er nog iets mogelijk is op korte termijn met dat soort schade?
www.johanvlemmix.tvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:18 schreef Heider00sje het volgende:
Wat voor een beelden gaat het om?
Als één van ons PR dame was hadden jullie echtwel wat meer geweten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan de PR-dames vragen.
Ik dacht dat jullie PR-dames zijn aangezien jullie je ook zo gedragenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als één van ons PR dame was hadden jullie echtwel wat meer geweten.
In liters.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:23 schreef Jian het volgende:
Dat aftellen, doen we dat in uren, dagen of in jaargetijden
Volgens buuf moesten ze 24.000 liter wegtanken. Als ze 10 mensen hebben die 24u per dag aan 't werk zijn, dan moeten ze dus 100 liter per uur per man doen om morgen om 12u stipt klaar te zijn.quote:
Studio FlemNix bedoel je waarschijnlijk? Als de Bunker drooggedweilt is en Jaap zijn eisen eindelijk gehonoreerd ziet...quote:
Nee, met herhalen zijn nog problemen, Johan doet het gewoon steeds opnieuw, gaat best goed trouwens, het zit er ondertussen lekker inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef thefreakje het volgende:
als ik op live klik dan krijg ik de rondleiding door het gebouw, kan het niet zo zijn dat het filmpje steeds herhaald word op de stream?
EN dat dat de stream al is.
snap er ook de ballen niet meer van, zijn 40 topic`s zowat over studiovlemmix maar echt nieuws en wanneer het begint kan ik ook niet vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:31 schreef thefreakje het volgende:
als ik op live klik dan krijg ik de rondleiding door het gebouw, kan het niet zo zijn dat het filmpje steeds herhaald word op de stream?
EN dat dat de stream al is.
Dat heb ik ook al in 12 topics geroepen ondertussenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
snap er ook de ballen niet meer van, zijn 40 topic`s zowat over studiovlemmix maar echt nieuws en wanneer het begint kan ik ook niet vinden.
allemaal oud info en echt kan er geen wegwijs uit worden.
kan er gewoon niet 1 topic komen????? en de rest maar in de prullebak mieteren maar zie de bomen niet meer in het bos (of zoiets)
Hij klaagt inmiddels wel een beetje over hoofdpijn maar van een hersenschudding kan geen sprake zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, met herhalen zijn nog problemen, Johan doet het gewoon steeds opnieuw, gaat best goed trouwens, het zit er ondertussen lekker in
hahahhaa dan ben ik gelukkig niet de enigste Jian, zeg eerlijk snap jij het nog of snap jij het nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al in 12 topics geroepen ondertussen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij klaagt inmiddels wel een beetje over hoofdpijn maar van een hersenschudding kan geen sprake zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |