wat is de website ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Nog 10 minuten liter en dan begint het!
Zeggen we niet, want straks is het overbelast en vissen wij achter het netquote:
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet latenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.johanvlemmix.tv
Maar de kickoff is ergens op 1nov, tijd onbekend.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.johanvlemmix.tv
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet laten
Zul je zien dat een dag voor de kickoff de wereld vergaatquote:
Ik denk dat wij het niet meer meemakenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 nov 2010??2011 of 2012 sorry kon het ff niet laten
nee, ik zie het zeer somber inquote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het niet meer meemaken
Ik zit te janken hier, echt liters water.....blij dat ik niet in Eindhoven woonquote:Op zondag 1 november 2009 00:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ik zie het zeer somber in
wat heet somber, het is gewoon om te huilen
hahahahaquote:Op zondag 1 november 2009 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit te janken hier, echt liters water.....blij dat ik niet in Eindhoven woon
quote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef sunny16947 het volgende:
Morgenavond 23:55 is het ook nog 1 november. Oh maar dat wisten jullie natuurlijk wel.
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOKquote:Op zondag 1 november 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
Zie alleen maar water, er drijven wat matrassen in rond
quote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOK
Stond er een tijd bij dan. En volgend jaar is het weer 1 november. En dat jaartal heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het is nu 1 November ja. Lul niet alles recht wat krom is steeds
En oranje zwembandjes om z'n armpjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je vergeet Johan V met zijn snorkeltje om, Dottey haar hond die Johan probeert te redden, en Mera die daar uitgebreid verslag van doet op FOK
quote:Op zondag 1 november 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef Toverheks het volgende:
misschien he, heel misschien dat Willem alex en Maxima het strartschot geven, hoop wel dat Willem Alex in de lucht schiet en niet op Johan mikt, of dat Maxima het lintje moet doorknippen bij de deur en dat haar schaartje niet richting johan uitschiet
correctie 2013, we moeten wel bij de eerlijke feiten blijven hequote:
Tja blijf erbij we gaan het niet meer meemaken, ik denk dat Huub nog eerder met Amanda trouwtquote:Op zondag 1 november 2009 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
correctie 2013, we moeten wel bij de eerlijke feiten blijven he
sensatie, senasatie, Beatrix zit zich te verkneukelen bij de streams, ondertussen een nipje wijn en een handje borrelnootjes achterover te knibbelen, en als haar kamerlakei dan binnen wandeld en zegt Hare Majesteit U moet nu toch echt naar bed want morgenochtend wordt U verwacht in bejaardetehuisquote:
ik dacht eerlijk gezegt eerder aan mijn grote hartsvriendin Natasia, ook makelijk voor Huub, zij heeft woonruimte hij heeft een bushokje straks, en reken maar dat er in bushokjes geen kacheltje staat, en bij Natasia kan hij zich heerlijk verwarmen aan haar bergmanboobiesquote:Op zondag 1 november 2009 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja blijf erbij we gaan het niet meer meemaken, ik denk dat Huub nog eerder met Amanda trouwt
En wie is Johan danquote:Op zondag 1 november 2009 00:36 schreef versabommie het volgende:
Jamaar Johan heeft toch nooit echt bekend gestaan om echt werkende plannen ?
Echt ik zie het voor me bah bahquote:Op zondag 1 november 2009 00:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegt eerder aan mijn grote hartsvriendin Natasia, ook makelijk voor Huub, zij heeft woonruimte hij heeft een bushokje straks, en reken maar dat er in bushokjes geen kacheltje staat, en bij Natasia kan hij zich heerlijk verwarmen aan haar bergmanboobies
Uitstekend geregeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Krijg nou de schijt... jij bestaat ook nogquote:
Sodeju Bommie... Ik heb een déjà vuquote:Op zondag 1 november 2009 01:12 schreef versabommie het volgende:
Krijg nou de schijt... jij bestaat ook nog
Die Vlemmix staat garant voor een flinke pak faal ja, altijd en overal.. streams zijn niet nodig voor amusement van zijn kantquote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju Bommie... Ik heb een déjà vu![]()
Maar OT...Waarom doet die stream het niet en wat krijgen we er überhaupt te zien? Die Vlemmix is toch een ongelooflijke faalhaas, is er wel eens iets uit zijn handen gekomen wat een succes was?
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?quote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
Die Vlemmix staat garant voor een flinke pak faal ja, altijd en overal.. streams zijn niet nodig voor amusement van zijn kant
Mag je daar ook op hopenquote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?
Psies, nu maar hopen dat het zoals bij hem altijd heel erg komisch ten gronde gaatquote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus er is een apart subforum aangemaakt in afwachting van een initiatief dat alleen maar kan mislukken?
Komisch is het woord niet. Voorspelbaarquote:Op zondag 1 november 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
Psies, nu maar hopen dat het zoals bij hem altijd heel erg komisch ten gronde gaat
Dat waren Laurel en Hardy ookquote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Komisch is het woord niet. Voorspelbaar
De voorpret is al leuk toch? ':+quote:Op zondag 1 november 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet als die nog tig jaar duurtquote:
kally, ze hebben ons gevangenistopic gejat, wedde iemand wil er een film van maken, maar wij hebben de filmrechten hoor!!!!! niks verkopen zonder mijn toestemmingquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 01:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kally, ze hebben ons gevangenistopic gejat, wedde iemand wil er een film van maken, maar wij hebben de filmrechten hoor!!!!! niks verkopen zonder mijn toestemming
quote:Op zondag 1 november 2009 01:55 schreef Stefan het volgende:
Kom op, het is nog niet eens 2 uur 1 november. Je dacht toch niet dat de kickoff om 00.00 uur was? Ik verwacht morgenvroeg zo'n busje in mijn straat met een megafoon om aan te kondigen dat Circus Vlemmix begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |