Fijnquote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die in hun eentje op vakantie/op stap gaan/uit eten gaan (anders dan voor zaken). Die verdienen de volle ''.
quote:
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!quote:
Dat is dus niet het nieuwe album, he?quote:
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik ging altijd alleen op stap omdat ik niet vast wilde zitten aan een groepje. Had ik een hekel aan. Ik kende in veel kroegen wel iemand en liep van de ene naar de andere, overal wel iemand die ik kende. Als ik ging met mensen die ik kende, voelde ik me verplicht om bij hen te blijven. Niks voor mij.
Jamaarjijkomthiernognietzolang.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde klevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.!! Het ergste van het ergste. Ik wil met iedereen op stap wel een praatje maken, maar tyf na een eindje op, ik ben met andere mensen op stap.
Ik dacht datquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Dat voelt juist niet zo als je al met een groepje gaat. Zeker niet als het je beste vrienden betreft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde kleven
Mooi te weten dat ik de uitzondering ben
quote:
quote:
Nee klopt, maar dit waren gewoon 2 leuke nummertjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dus niet het nieuwe album, he?
Kempiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ben je fan van hem? Dan regel ik een handtekening voor je.
mwha vond hem nogal een mongool in die docuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ben je fan van hem? Dan regel ik een handtekening voor je.
quote:
Jij maakt het compleet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoor het al, het zit hier vol met desperado's
Ik vond het gewoon niet prettig om aan een groepje vast te zitten en mee te moeten gaan waar zij heen wilden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat voelt juist niet zo als je al met een groepje gaat. Zeker niet als het je beste vrienden betreft.
Helemaal nietquote:
kut das de nieuwe versiequote:
Noem op!quote:
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet prettig om aan een groepje vast te zitten en mee te moeten gaan waar zij heen wilden.
Ik ging weleens met een groepje, maar die wisten dan van me dat ik eruit zou naaien en dat ik ze wel weer een keer zou zien als ik aan het rondzwerven was.
Zelfde met festivals, heerlijk, maar ik moet wel mijn eigen ding kunnen doen en niet verplicht mee moeten naar optredens die ik niet hoef te zien omdat dat in overleg moet ofzo.
Yep, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.
Wie zegt dat ik die niet had ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:03 schreef gers het volgende:
[..]
kut das de nieuwe versie![]()
hier dan maar de goeie
Ow, ik dacht gewoon een lame tvp, ik had de TT heul niet gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht datmijn mening over de TT wel zou dekken maar speciaal voor jou, de borderlinepatiënt, leg ik het nog wel even uit: Ik vind dit topic nogal lachwekkend treurig (
) omdat Gers een borderliner wil hosselen omdat die blijkbaar beter bereikbaar voor hem zijn, op zich nog best wel een leuk grapje aangezien we het wel over DE GERS hebben maar omdat hij deze grap in het vorige deel ook al heeft gemaakt, is hij nu gewoon een smerige herkauwer 13.gif
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjijkomthiernognietzolang.
Niemand, maar zo kwam het een beetje naar mij overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die niet had ?
altijdquote:
Wel gepeperd graag.quote:
quote:
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**quote:
Ik was even iets aan het testenquote:
Alcorcon uit altijd lastigquote:
Nee, want het is Fulham en het was 3-1.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**
Blijf, ik ga niet over voetbal praten wegens tegenvallende resultaten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Voetbal.
Alle vrouwen verdwijnen spontaan uit de SC.
3-1 verloren van Fullham.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**
Biels.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet m'n gsm vallen op m'n laptop en toen viel hij uit. Uhh, okay.
Afijn, voor discussieliefhebbers, hier een pareltje van mij en Biels ():
Atletische kwaliteiten van Fokkers
RELLLUHHHHHHHquote:
Altijd handig als je zelf alleen met non argumenten kunt komen.quote:
PSV gaat vanavond wel winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blijf, ik ga niet over voetbal praten wegens tegenvallende resultaten.
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ik had het over Liverpoolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ja, ik zal wel weer aan de deur moeten gaan zitten van m'n maquote:
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Liverpool kan me niet bommenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over Liverpool. Maar PSV gaat sowieso wel winnen ja
.
Ik vond die T-rex daarin niet zo eng, maar dat veld met Velociraptors, dát was eng.
Beroep Ambassadeurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
MBO-ers die op zaterdagavond rondom 1 kijken.
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Dan is het ook nog eens leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat. mooi en overtuigend voetbal gaan spelen.
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Liverpool kan me niet bommen.
Ja, ik vond ze allemaal eng. Als ik het nu zie vind ik het nog kut, ik weet het zeker
.
Hm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beroep Ambassadeur
Studierichting Op niveau.
Erg transparant![]()
Misschien in 1970.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.quote:
Ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar God zij met je, knul.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.
Hmm, ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.
Dat dacht ik al af te leiden aan het met mama op de bank zitten en film kijken. Eindhoven heeft de laatste tijd te weinig Skylark. gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik niet. Ben er al te lang niet geweest eigenlijk.
Ik ga al ergens anders heenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik al af te leiden aan het met mama op de bank zitten en film kijken. Eindhoven heeft de laatste tijd te weinig Skylark. gehad.
Ik zat te denken aan film kijken...quote:
Ah, aan je avatar en het feit dat je hier meteen begon over Halloween dacht ik af te lezen dat je een groot Halloweenfeest in gedachten had. Maar een film kijken is ook leuk natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan film kijken...
Ja dat had ik dus ook. Komt omdat je er te vaak geweest bent denk ik. Hoewel wij wel nu wat fatsoenlijks krijgen, de eigenaar van de Versuz gaat hier een club openenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga al ergens anders heen. En mijn moeder heeft ook liefde van mij nodig. Ik heb de laatste jaren meer het idee gehad dat ik er nog niet dood gevonden wil worden, in het uitgaansgebied van 040
.
haar biologische tuintje wil ik wel zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
Godmiljaar, Femke Halsema zit op FoK!
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/MissHobje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Probably, ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. Komt omdat je er te vaak geweest bent denk ik. Hoewel wij wel nu wat fatsoenlijks krijgen, de eigenaar van de Versuz gaat hier een club openen.
Jawelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probably, ja.
Waar is hier? Toch niet in W city he, want daar komt ik nooit meer.
AZ heeft er een handje van om ze tegen te krijgen in de allerlaatste minuut in de CLquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.
Oh hihi, dan dacht ik de hele tijd dat Arsenal in het zwart speelde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ heeft er een handje van om ze tegen te krijgen in de allerlaatste minuut in de CL
quote:
True thatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oei oei. Ze kunnen beter een keer de hele oelemarkt platgooien.
Daar zullen ze op binnenlopen, in Limburg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that. Maar het schijnt nu echt de shit te worden. We kregen een preview met kermis. Dat was knallen
.
Komt ook een strenger deurbeleid. Marokkanen die niks drinken moeten 50,- aftikken aan entree.
Vind je niet dat er daar best veel van die tokkie chicks wonen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that. Maar het schijnt nu echt de shit te worden. We kregen een preview met kermis. Dat was knallen
.
Komt ook een strenger deurbeleid. Marokkanen die niks drinken moeten 50,- aftikken aan entree.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Argh.. Wtf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen ze die kinderen toch aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komen de chicks uit Heeze en Eersel nu hierheen. En er zijn best mooie meisjes hier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je niet dat er daar best veel van die tokkie chicks wonen?
Het was Fulham 3-1 ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, want het is Fulham en het was 3-1.
Op die naquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh hihi, dan dacht ik de hele tijd dat Arsenal in het zwart speelde.
Gelukkig wist iedereen wat hij bedoelde, en ik bedoelde dat Fulham met één L wordt geschreven en niet met twee, zoals jij dat deed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was Fulham 3-1 ja.
Maar Liverpool heeft dus niet 3-1 van Fulham want dan zouden ze 3 goals hebben gepakt van Fulham. Faal
Dan heb ik altijd de verkeerde gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien komen de chicks uit Heeze en Eersel nu hierheen. En er zijn best mooie meisjes hier.
je was zeker jaloers aan het kijken naar hun gouden naamkettinkjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd de verkeerde gezien. Een keertje ruzie gehad met chicks van het 'kamp'. Dat was niet zo leuk
.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Argh.. Wtf?
Dit is toch wel in de VS, I presume?
Het ligt er ook aan wie je kent. Ik ga op stap meestal meer om met de hockeychicks hier. Die ken ik nog van m'n school enzo. Apostel is meestal wel goed te doen, qua volk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd de verkeerde gezien. Een keertje ruzie gehad met chicks van het 'kamp'. Dat was niet zo leuk
.
Hmm ja, Apostel viel altijd wel mee. Ik had waarschijnlijk ook de verkeerde vrienden daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je kent. Ik ga op stap meestal meer om met de hockeychicks hier. Die ken ik nog van m'n school enzo. Apostel is meestal wel goed te doen, qua volk.
Waren ze bruinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, Apostel viel altijd wel mee. Ik had waarschijnlijk ook de verkeerde vrienden daar
Ik zou nog eerder geld neerleggen om het van mijn scherm te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En ik snap niet dat mensen daarvoor betalen
Pokemon 8quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
State of Play aann het downen en Crank 2, welke film geniet hier de voorkeur om te gaan kijken zo?
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafelquote:
quote:
Affleck en vreselijke Crow. Crank is ook al niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
State of Play aann het downen en Crank 2, welke film geniet hier de voorkeur om te gaan kijken zo?
whutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafel
Ik denk het nietquote:
/care.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik kan ook gewoon stil liggen en niks doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafel
quote:
Ja, dat leg ik niet uitquote:
Okay, laten we vooral anoniem blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee! Ik had wel andere connecties daar, maar daar ga ik verder niet op in
.
Ja, internet is an evil sourcequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, laten we vooral anoniem blijven.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verboden voor allochtonen met de username Drinky.
quote:
Groetjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, internet is an evil source.
Maar ik ga nu my dear, beslema.
flauwquote:
geen vreemde meisjes playen hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zin om kankerdronken te worden, het is lang geleden.
Dus dat ga ik zo doen.
Omdat ik geen zin heb om geld voor de taxi te betalen (lees: ik vind dat een mattie moet BOB'en) gaan we niet op stapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus dat ga ik zo doen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om geld voor de taxi te betalen (lees: ik vind dat een mattie moet BOB'en) gaan we niet op stap,
.
Ga fietsen, lui stuk vretenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om geld voor de taxi te betalen (lees: ik vind dat een mattie moet BOB'en) gaan we niet op stap,
.
Ik vind het altijd fijn om te fietsen over de snelweg.quote:
Kom, naar de bank jij, we gaan film kijken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ziek, dus ik mag niets van Ado
Je hoeft niet 'daar' uit te gaan, tevens leidden alle wegen naar rome.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om te fietsen over de snelweg.
Ga mijn fobo maar spammenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom, naar de bank jij, we gaan film kijken!
gewoon bier drinkenquote:
Had ik gisteravond ook, en het is geluktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dus dat ga ik zo doen.
WAT IS JE GEHEIMquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik gisteravond ook, en het is gelukt! En totaal niet brak vandaag
![]()
fuck hier is nergens patat te koop moet ik dus helemaal naar groningen voor een patatje dan maar brakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nog even een patatje en frikandel speciaal eten voor je gaat slapen!
Ooh ik niet hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen heeft een leven op zaterdagavond, of doet voor er één te hebben zeker?
AND PRETTY BOY?quote:
Ook een vrije dag ingelast?quote:
Ik wil naar bed, maar er zijn nog vrienden van mijn broertje die beneden heel veel lawaai maken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Iedereen heeft een leven op zaterdagavond, of doet voor er één te hebben zeker?
Pics van je broertje schop ze eruit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil naar bed, maar er zijn nog vrienden van mijn broertje die beneden heel veel lawaai maken.
Gisteren was wel leuk idd. Nu samenvattingen van voetbal kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupheb gisteravond al lekker geparty'd en nu chillen
komt alleen niets leuks op tv..
Chill nummerquote:
Lukt niet. pics wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pics van je broertje schop ze eruit!
Even luisteren.quote:
Kom je dan gezellig bij mij thuis zitten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil niet thuis zitten
[..]
Even luisteren.
Mag ik een hapjequote:
Ik vind hem niet echt speciaal maar wel een lekker nummertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:30 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil niet thuis zitten
[..]
Even luisteren.
Nooit gezien en volgens mij wil ik hem ook niet zienquote:
Tuurlijk, be there in 10.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kom je dan gezellig bij mij thuis zitten?
Gezellig. Mozy is er ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mag ik een hapje
[..]
Ik vind hem niet echt speciaal maar wel een lekker nummertje.
[..]
Nooit gezien en volgens mij wil ik hem ook niet zien
[..]
Tuurlijk, be there in 10.
straks op nl 3 toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Omg iedereen móet Halloween gewoon gezien hebben. Echt een klassieker.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond komt de originele Halloween!
Prima hurrr.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, straks staan er zo allemaal Fok!kers voor je deur enzo![]()
![]()
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?quote:
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, straks staan er zo allemaal Fok!kers voor je deur enzo![]()
![]()
Ik denk niet dat het nog lekker is als ik het opstuurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?
Als ik de eerstvolgende trein neem, dan ben ik er om 2 uur en dan gaan er geen treinen meer terug
[..]
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaan
Ik heb een beetje vertraging want er rijden geen bussen meerquote:
Jawel hoor, gewoon in een zipper bag doen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nog lekker is als ik het opstuur![]()
!
Ik moet zeggen dat een stuk appeltaart (met slagroom) er inderdaad wel erg goed in zou gaan op dit momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?
Als ik de eerstvolgende trein neem, dan ben ik er om 2 uur en dan gaan er geen treinen meer terug
[..]
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaan
Station Deventer colmschate.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje vertraging want er rijden geen bussen meer
Kan je me anders niet even op station apeldoorn komen ophalen met je tractor?
quote:
Ja, dan wordt het apple crumble. Das ook wel lekker, maar minder dan appeltaartquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon in een zipper bag doen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien verzacht een lekker jointje de pijn, even uitproberen
Regio groningen. Daar woon je vast niet aangezien niemand daar wil wonen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat een stuk appeltaart (met slagroom) er inderdaad wel erg goed in zou gaan op dit moment
Verder zal ik ook vast niet in de buurt wonen, dus ja, dan maar chips
Ah, is het station weer open?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Station Deventer colmschate.
Dan haal ik je wel op.
Whehe, daar ben ik wel eens geweest, jaren geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Station Deventer colmschate.
Dan haal ik je wel op.
Nee, Nijmegen-Centraal is lekker wil je zeggen?quote:
Heeten of Colmschate?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, daar ben ik wel eens geweest, jaren geledenMoesten we vanaf daar met de taxi naar Heeten, god wat een gat
Niet echt. Den Haag / omgeving Leidenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Regio groningen. Daar woon je vast niet aangezien niemand daar wil wonen.
[..]
Ah, is het station weer open?
[ afbeelding ]
Ach, Colmschate is voor zover ik weet gewoon een woonwijk (niet echt spannend ofzo). Heeten, das pas een gatquote:
Waarom ging je daar heen dan ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, Colmschate is voor zover ik weet gewoon een woonwijk (niet echt spannend ofzo). Heeten, das pas een gatGingen we ook vanaf Heeten met zo'n regiotaxi naar Deventer 's avonds (goedkoop enzo). Die boeren! Dat dat kan in Nederland!
Texel ben ik ook geweest, verder nog in Leeuwarden maar verder ben ik in Nederland nooit boven Emmen geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet echt. Den Haag / omgeving LeidenGroningen ben ik nog nooit geweest. Sterker, ik ben ook echt nog NOOIT noordelijker geweest dan Texel
Ouders van een vriend van me hebben daar een tweede huis, dus daar gingen we een weekend heen. We waren toen nog te jong om een rijbewijs te hebben, dus ja, dan maar met de taxiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ging je daar heen dan ?![]()
Kon je ze wel verstaan.
Bwehehequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dit zo'n geweldige reclame he.
Ook in het buitenland ben ik nog niet noordelijker geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Texel ben ik ook geweest, verder nog in Leeuwarden maar verder ben ik in Nederland nooit boven Emmen geweest
Wel in het buitenland (Canada, zweden)
Omgeving leiden ben ik maandag
Met een bezoek aan de TU delft en daarna het centrum in en eventueel naar rotterdam/leiden/den haagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook in het buitenland ben ik nog niet noordelijker geweest![]()
En waarmee kom je deze hoek desch landes verblijden?
Whehe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ouders van een vriend van me hebben daar een tweede huis, dus daar gingen we een weekend heen. We waren toen nog te jong om een rijbewijs te hebben, dus ja, dan maar met de taxi
Moeilijk. Ze deden wel pogingen om het wat begrijpelijker te maken voor ons, maar het werd niet echt veel geloof ik. Het wil ook niet echt helpen dat we van tevoren genoeg gedronken hadden
Ah, de TU. Is er weer een open dag oid? Je gaat zeker shoppen daar daarna?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een bezoek aan de TU delft en daarna het centrum in en eventueel naar rotterdam/leiden/den haag
Yep, eigenlijk zouden we gisteren gaan (want dan konden we 's avonds ook nog van alles gaan doen) maarja, mijn vrienden die mee gaan kunnen alleen maandag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, de TU. Is er weer een open dag oid? Je gaat zeker shoppen daar daarna?
Ga je nog specifiek voor een bepaalde studie kijken of gewoon algemeen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk zouden we gisteren gaan (want dan konden we 's avonds ook nog van alles gaan doen) maarja, mijn vrienden die mee gaan kunnen alleen maandag.
En nee, we gaan daarna niet shoppenGewoon ergens een biertje drinken en chillen
Welk jaar zit je nu?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep, eigenlijk zouden we gisteren gaan (want dan konden we 's avonds ook nog van alles gaan doen) maarja, mijn vrienden die mee gaan kunnen alleen maandag.
En nee, we gaan daarna niet shoppenGewoon ergens een biertje drinken en chillen
Naja, vorig jaar zijn we gewoon naar het centrum van delft gelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ga je nog specifiek voor een bepaalde studie kijken of gewoon algemeen?
Ah, tsja dan heb je genoeg keus omdat je sowieso met het OV moet om vanaf de TU ergens te komen.
Gymnasium 1 -> 2 -> 2 -> 3 -> Vwo 4 -> 5 -> 5quote:
Hoeveel jaar vwo moet je nog, voordat je naar de uni kan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gymnasium 1 -> 2 -> 2 -> 3 -> Vwo 4 -> 5 -> 5![]()
![]()
![]()
Nu dus 5vwo afronden en dan nog 6vwo maar ik heb het momenteel echt even helemaal gehad met schoolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel ja vwo moet je nog, voordat je naar de uni kan?
Lopen? Je had er zin inquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, vorig jaar zijn we gewoon naar het centrum van delft gelopen
Vorig jaar heb ik gekeken bij werktuigbouw, technische bestuurskunde en industrieel ontwerpen. Dit jaar wil ik sowieso weer bij werktuigbouwkunde kijken aangezien dat allemaal erg leuk klonk vorig jaar.
De presentaties van de andere 2 opleidingen vielen nogal tegen en aangezien er verder weinig bachelors op de TU zijn, die mij aanspreken, houd ik het denk ik gewoon bij werktuigbouw dit jaar
Valt best mee toch? 2/3km hoogstens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lopen? Je had er zin in
Ah ja, dat zijn precies allemaal studies waarvan ik niemand ken
Op zich, maar toch, ik was met het OV gegaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Valt best mee toch? 2/3km hoogstens.
vind ik ook, tot zover ik hem heb gezien.quote:
Ja, maar jij valt ook in de doelgroepquote:Op zondag 1 november 2009 00:29 schreef Maisnon het volgende:
waar is die wd, wédéhééé
[ afbeelding ]
Ik heb Little Ashes gekeken, vond hem echt de moeite waard
Anders dan dat ik verwacht had, maar op een goeie manier gelukkig!
MEEN JE NIET!quote:Op zondag 1 november 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
Annie heeft een nieuw album uit
Je weet wel, van Heartbeat!
Annie is doodquote:Op zondag 1 november 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
watquote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een wondje in mn navel van het spelen ermee.
respect voor Jose maar eh, Annie's nummer Heartbeat kan je daar niet echt mee vergelijken ten eerste en ten tweedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
respect voor Jose maar eh, Annie's nummer Heartbeat kan je daar niet echt mee vergelijken ten eerste en ten tweedeThe Knife's versie ken ik niet en dat nummer van Annie ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Oh?quote:Op zondag 1 november 2009 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een wondje in mn navel van het spelen ermee.
Ja sukkelquote:Op zondag 1 november 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
The Knife's versie ken ik niet en dat nummer van Annie ook niet.
Halloween danquote:Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
28 days later is trouwens best wel een kutfilm
Ja, ik weet wel dat zij het origineel hebben gemaakt maar ik heb hem gewoon nooit geluisterd.quote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja sukkel
The Knife heeft het originele Heartbeats nummer gemaakt.
En dat nummer van Annie ken je heus wel als je het hoort:
Ik heb de verstandige keuze gemaakt vanavond geen Halloween films op tv te kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Halloween dan
Wat is dit kneiterslecht![]()
Die breinaald!!!!
Dit is zo voorspelbaar dat het amper eng is.quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb de verstandige keuze gemaakt vanavond geen Halloween films op tv te kijken
Van de taart of jou?quote:
Die vond ik vroeger altijd engquote:Op zondag 1 november 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
Nu komt de originele TCM. Nou heb ik laatst de remake gezien die al aardig crappy was maar de vooraankondiging van deze originele versie ziet er al helemaal slecht uitDat masker van die kerel!!!
![]()
My god.. Slechter kan het niet, nee.quote:Op zondag 1 november 2009 00:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit is zo voorspelbaar dat het amper eng is.
Ze steekt die gast neer met een breinaald, vervolgens laat ze hem liggen en rent naar boven naar de kinderen toe. Daarna verschijnt die gast opeens weer achter haar, duh, en begint er weer een vluchtscene. De kinderen verstoppen zich in een kamer en dat wijf gaat in een kledingkast zitten waarna de moordenaar achter haar aankomt.
Dan buigt ze een breinaald om en steekt die gozer, volgens mij in zijn oog, waarna hij zijn mes laat vallen. Zij pakt het mes en steekt hem in zijn borst waarna hij neervalt. In plaats van dat zij leert van haar eerdere fouten en, net als ik zou doen, die vent helemaal naar de tering knived, gaat ze weer naar de kinderen toe en blijft daarna, weer met haar rug naar het lichaam toe, in de deurpost zitten
Die gast komt natuurlijk weer maar nu wordt hij neergeschoten door de psychiater, 5 kogels en een val van het balkon later, ligt Michael op de grond. De detective draait zich even om naar Laurie waarna hij weer naar buiten kijkt en ziet dat het lijk is verdwenen
Damn wat slecht![]()
![]()
Aan de ene kant kan ik gewoon niet wegzappen maar aan de andere kant, ik kan beter nu tijdens de intro wegzappen dan straks. Want dan moet ik hem gewoon helemaal afkijken om niet eng te vinden.quote:
Hehe, tinypic dan:quote:Op zondag 1 november 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan die site gewoon nog steeds niet zien
Discriminatie!
wordt dat masker serieus in die film gebruikt?quote:
quote:Ik heb zin in een biertje, maar dat staat beneden in de koelkast. En in Halloween werd die gozer vermoord toen hij naar beneden ging om een biertje te halen
Whehe, nee dat waren gewoon grappig maskersquote:Op zondag 1 november 2009 01:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
wordt dat masker serieus in die film gebruikt?
[..]
wtfquote:Op zondag 1 november 2009 01:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Whehe, nee dat waren gewoon grappig maskers
[ afbeelding ]
1973
[ afbeelding ]
Masker
[ afbeelding ]
Later in de film, als ie meer huid heeft gestroopt voor zijn vleespak![]()
Waar ken ik dat masker oo kalweer vanquote:
Saw?quote:Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waar ken ik dat masker oo kalweer van
Jawel, ook.quote:Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee dat varkensmaskerdies toch niet van saw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |