straks op nl 3 toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:42 schreef Smart_ass het volgende:
Omg iedereen móet Halloween gewoon gezien hebben. Echt een klassieker.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond komt de originele Halloween!
Prima hurrr.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, straks staan er zo allemaal Fok!kers voor je deur enzo![]()
![]()
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?quote:
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, straks staan er zo allemaal Fok!kers voor je deur enzo![]()
![]()
Ik denk niet dat het nog lekker is als ik het opstuurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?
Als ik de eerstvolgende trein neem, dan ben ik er om 2 uur en dan gaan er geen treinen meer terug
[..]
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaan
Ik heb een beetje vertraging want er rijden geen bussen meerquote:
Jawel hoor, gewoon in een zipper bag doen:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nog lekker is als ik het opstuur![]()
!
Ik moet zeggen dat een stuk appeltaart (met slagroom) er inderdaad wel erg goed in zou gaan op dit momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je niet een stukje opsturen of komen brengen?
Als ik de eerstvolgende trein neem, dan ben ik er om 2 uur en dan gaan er geen treinen meer terug
[..]
Als ik in de buurt woonde had ik het gedaan
Station Deventer colmschate.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje vertraging want er rijden geen bussen meer
Kan je me anders niet even op station apeldoorn komen ophalen met je tractor?
quote:
Ja, dan wordt het apple crumble. Das ook wel lekker, maar minder dan appeltaartquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon in een zipper bag doen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Misschien verzacht een lekker jointje de pijn, even uitproberen
Regio groningen. Daar woon je vast niet aangezien niemand daar wil wonen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat een stuk appeltaart (met slagroom) er inderdaad wel erg goed in zou gaan op dit moment
Verder zal ik ook vast niet in de buurt wonen, dus ja, dan maar chips
Ah, is het station weer open?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Station Deventer colmschate.
Dan haal ik je wel op.
Whehe, daar ben ik wel eens geweest, jaren geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Station Deventer colmschate.
Dan haal ik je wel op.
Nee, Nijmegen-Centraal is lekker wil je zeggen?quote:
Heeten of Colmschate?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, daar ben ik wel eens geweest, jaren geledenMoesten we vanaf daar met de taxi naar Heeten, god wat een gat
Niet echt. Den Haag / omgeving Leidenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Regio groningen. Daar woon je vast niet aangezien niemand daar wil wonen.
[..]
Ah, is het station weer open?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |