Fijnquote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die in hun eentje op vakantie/op stap gaan/uit eten gaan (anders dan voor zaken). Die verdienen de volle ''.
quote:
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!quote:
Dat is dus niet het nieuwe album, he?quote:
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ik ging altijd alleen op stap omdat ik niet vast wilde zitten aan een groepje. Had ik een hekel aan. Ik kende in veel kroegen wel iemand en liep van de ene naar de andere, overal wel iemand die ik kende. Als ik ging met mensen die ik kende, voelde ik me verplicht om bij hen te blijven. Niks voor mij.
Jamaarjijkomthiernognietzolang.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde klevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat dat soort mensen meestal gaan kleven.!! Het ergste van het ergste. Ik wil met iedereen op stap wel een praatje maken, maar tyf na een eindje op, ik ben met andere mensen op stap.
Ik dacht datquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn dit dan voor een kut TVP's!![]()
Ik reageer in ieder geval nog ergens op
Dat voelt juist niet zo als je al met een groepje gaat. Zeker niet als het je beste vrienden betreft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging juist alleen omdat ik NIET wilde kleven
Mooi te weten dat ik de uitzondering ben
quote:
quote:
Nee klopt, maar dit waren gewoon 2 leuke nummertjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is dus niet het nieuwe album, he?
Kempiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ben je fan van hem? Dan regel ik een handtekening voor je.
mwha vond hem nogal een mongool in die docuquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ben je fan van hem? Dan regel ik een handtekening voor je.
quote:
Jij maakt het compleet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoor het al, het zit hier vol met desperado's
Ik vond het gewoon niet prettig om aan een groepje vast te zitten en mee te moeten gaan waar zij heen wilden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat voelt juist niet zo als je al met een groepje gaat. Zeker niet als het je beste vrienden betreft.
Helemaal nietquote:
kut das de nieuwe versiequote:
Noem op!quote:
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet prettig om aan een groepje vast te zitten en mee te moeten gaan waar zij heen wilden.
Ik ging weleens met een groepje, maar die wisten dan van me dat ik eruit zou naaien en dat ik ze wel weer een keer zou zien als ik aan het rondzwerven was.
Zelfde met festivals, heerlijk, maar ik moet wel mijn eigen ding kunnen doen en niet verplicht mee moeten naar optredens die ik niet hoef te zien omdat dat in overleg moet ofzo.
Yep, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.
Wie zegt dat ik die niet had ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje lam zijn en zuipe met je vrienden. Ik vind 't wel chill om een aantal vaste vrienden te hebben.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:03 schreef gers het volgende:
[..]
kut das de nieuwe versie![]()
hier dan maar de goeie
Ow, ik dacht gewoon een lame tvp, ik had de TT heul niet gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik dacht datmijn mening over de TT wel zou dekken maar speciaal voor jou, de borderlinepatiënt, leg ik het nog wel even uit: Ik vind dit topic nogal lachwekkend treurig (
) omdat Gers een borderliner wil hosselen omdat die blijkbaar beter bereikbaar voor hem zijn, op zich nog best wel een leuk grapje aangezien we het wel over DE GERS hebben maar omdat hij deze grap in het vorige deel ook al heeft gemaakt, is hij nu gewoon een smerige herkauwer 13.gif
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjijkomthiernognietzolang.
Niemand, maar zo kwam het een beetje naar mij overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die niet had ?
altijdquote:
Wel gepeperd graag.quote:
quote:
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**quote:
Ik was even iets aan het testenquote:
Alcorcon uit altijd lastigquote:
Nee, want het is Fulham en het was 3-1.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**
Blijf, ik ga niet over voetbal praten wegens tegenvallende resultaten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:
Voetbal.
Alle vrouwen verdwijnen spontaan uit de SC.
3-1 verloren van Fullham.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3-1 voor Fullham of 1-3 van Fullham**
Biels.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
Ik liet m'n gsm vallen op m'n laptop en toen viel hij uit. Uhh, okay.
Afijn, voor discussieliefhebbers, hier een pareltje van mij en Biels ():
Atletische kwaliteiten van Fokkers
RELLLUHHHHHHHquote:
Altijd handig als je zelf alleen met non argumenten kunt komen.quote:
PSV gaat vanavond wel winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Blijf, ik ga niet over voetbal praten wegens tegenvallende resultaten.
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ik had het over Liverpoolquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PSV gaat vanavond wel winnen.
Ik moet gedwongen Jurassic Park gaan kijken met m'n moeder, en dat is de enige film waar ik trauma's van heb opgelopen.
Ja, ik zal wel weer aan de deur moeten gaan zitten van m'n maquote:
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Liverpool kan me niet bommenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had het over Liverpool. Maar PSV gaat sowieso wel winnen ja
.
Ik vond die T-rex daarin niet zo eng, maar dat veld met Velociraptors, dát was eng.
Beroep Ambassadeurquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
MBO-ers die op zaterdagavond rondom 1 kijken.
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die maken vast wel weer in de 75e minuut 1-0.
Dan is het ook nog eens leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook maar eens speler zoeken die heel vaak in z'n eentje scoort maar wel zó belangrijk is voor het team dat als hij ooit weggaat een gapend gat achterlaat. mooi en overtuigend voetbal gaan spelen.
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Liverpool kan me niet bommen.
Ja, ik vond ze allemaal eng. Als ik het nu zie vind ik het nog kut, ik weet het zeker
.
Hm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Beroep Ambassadeur
Studierichting Op niveau.
Erg transparant![]()
Misschien in 1970.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax heeft er ook in handje van om pas te scoren in de 92e minuut.
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.quote:
Ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen, maar God zij met je, knul.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat je heel erg open bent met je studie en beroep.
Hmm, ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien ga ik vanavond nog wel naar 040.
Dat dacht ik al af te leiden aan het met mama op de bank zitten en film kijken. Eindhoven heeft de laatste tijd te weinig Skylark. gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik niet. Ben er al te lang niet geweest eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |