quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, bizar.. Ik koop ook heel die store leeg zonder problemen.. Gaat zelfs te makkelijk.. Na het stappen kneiterlam nog met een groepje singstar doen is niet goed voor de spaarrekening
Erg tof de demo, maar ik hoop dat ze inderdaad wel de camera veranderen.quote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van GoW III inmiddels drie keer uitgespeeld. Awesome stuff, echt.Al helemaal voor een build 8 maanden voor de release. Op een paar minor flaws (camera posities worden lang niet altijd even strategisch gekozen, framerate is nog niet constant) na is de ervaring weer steengoed. Het voelt meteen vertrouwd aan, het is way goorder dan ooit (het detail wanneer Kratos borstkas onder het bloed zit eenmaal hij het oog van de Titan eruit ript
![]()
) en is het vechtsysteem nog fijner (lees: veel gevarieerder).
quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef PP. het volgende:
Athlon, heb jij de gegevens van dat dummy-account nog? en zoja, zou je die willen delen?
Zo waar!quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
AC1 was tof en twee gaat dat zeker ook worden
Same here. Had wel de gegevens van die account van AVForum maar was op dat moment niet in de buurt van de PS3 en daarna was het wachtwoord dus veranderd. Naja ik wacht wel gewoon tot dat ie een keer in de store komt. In principe is het toch gewoon GoW2 met next-gen graphics dus vet zal het sowieso wel worden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
Nog steeds geen God Of War demo kunnen scoren
Wat zouden ze moeten veranderen aan de camera dan? Dat je hem zelf kan bedienen? Ik denk dat dat de feel uit de game gaat halen.quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Erg tof de demo, maar ik hoop dat ze inderdaad wel de camera veranderen.
quote:Deze week (tot 8 november) heeft Wehkamp 10% korting op games. En dan kom je op best mooie prijzen zoals 51,75 voor COD:MW2, Tekken 6 voor 47,25 of DJ Hero met draaitafel voor 85,05.
Heb net Brutal Legend besteld bij Bol.com. Veel te duur natuurlijk, maar wel morgen in huis.quote:
quote:God of War Collection porting 'lasted 15 weeks'
"At E3, we got a lot of positive buzz for God of War III. We read the blog posts, forums and editorials, and it was clear that fans really wanted to see God of War 1 & 2 on PlayStation 3," Santa Monica Studios director John Hight recently told Game Hunters. We're not entirely sure why this would come as a surprise to anyone at Sony, considering the franchise is arguably the most beloved first-party property for the PlayStation brand. But apparently, it was only after the fan response to God of War's E3 showing that someone at Sony thought, "Hey, that's a really good idea."
"Bluepoint used our PlayStation 2 game code and data and their own rendering pipeline," Hight explained of the porting process, which only "lasted 15 weeks" and "went into manufacturing two days ahead of schedule with no issues." With a scheduled November 17 release, that means porting for the God of War Collection started in late July or early August, verifying Hight's claims that the project began only after the conclusion of this year's E3.
While the God of War Collection's financial success is pretty much guaranteed, it'll probably take a while before a certain Sony executive realizes, "Hey, we should do more of these." Sure, there are a lot of PS2 games worthy of an HD remix, but it should be very clear what the next collection should be.
Nou, hup aan de slag met ICO en SotC. Die wil ik allebei nog wel een kans geven in een upgradeversiequote:
Nee, het moet wel een leuke gameserie zijn.quote:
Vandaag de dag nog steeds niks mis met graphics hoorquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, hup aan de slag met ICO en SotC. Die wil ik allebei nog wel een kans geven in een upgradeversie
Als ze SotC kunnen uitpoepen zonder al die haperingen zou dat al een flinke verbetering zijn. Bovendien ziet het er gewoon strakker uit als de resolutie omhoog gekrikt wordt en heb ik geen PS2 aangesloten om die twee games nog eens te spelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 02:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vandaag de dag nog steeds niks mis met graphics hoor
Zou wel fijn zijn ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze SotC kunnen uitpoepen zonder al die haperingen zou dat al een flinke verbetering zijn. Bovendien ziet het er gewoon strakker uit als de resolutie omhoog gekrikt wordt en heb ik geen PS2 aangesloten om die twee games nog eens te spelen
De dummy schijnt niet meer te werken. De account wel, maar de downloadgeschiedenis is leeg ofzo.quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef PP. het volgende:
Athlon, heb jij de gegevens van dat dummy-account nog? en zoja, zou je die willen delen?
Potjandrie!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De dummy schijnt niet meer te werken. De account wel, maar de downloadgeschiedenis is leeg ofzo.
quote:Dear Mr Noot
Your Order Number(s):
Qty Description
1 Ratchet and Clank: A Crack in Time Collector's Edition [PlayStation 3]
We are pleased to advise that your order, ***, is now on its way!
Bijna uncharted uitgespeeld en dan kan ik mij verder storten op R & C,quote:
Ik ga zelf ook eerst GTA Episodes spelen, die heb ik nu al binnen. Daarna is het tijd voor R&C.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef marcek het volgende:
[..]
Bijna uncharted uitgespeeld en dan kan ik mij verder storten op R & C,
Heb hem al even gespeeld en moest mezelf dwingen hem weg te leggen, omdat ik anders niet
meer aan uncharted toe zou komen
Voordeel van Sony games is ook dat ze vrij snel Platinum worden natuurlijk. inFamous deze maand geloof ik al, dan issie net een half jaar uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik moet Quest for Booty eerst nog kopen en spelen. Maar ik koop Crack in Time wel als ie wat goedkoper is, over een half jaar of een jaar ofzo.
Volgens mij begrijp je het verkeerd, staat er misschien wat onduidelijk, (eigenlijk ook niet relevant dat ik 1,2 of meer accounts op PS heb maar goed)quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom zou je in godsnaam offline & online een verschillend account gebruiken![]()
Je trophy's zijn account gebonden, dus die ben je kwijt als je een nieuwe aanmaakt
Dat je collega's niet zien dat je s' ochtends voor het werk nog even een rondje PES speelt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom zou je in godsnaam offline & online een verschillend account gebruiken![]()
Ik snap, maar nu ben ik wel heul rete benieuwd naar de PSN naamquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd, staat er misschien wat onduidelijk, (eigenlijk ook niet relevant dat ik 1,2 of meer accounts op PS heb maar goed)
Ik gebruik meestal hetzelfde account, offline en online, en daar heb ik ook een paar honderd van die trophies.. Als ik dat account wis op de PS, blijft online ID wel bestaan (inclusief al die trophies..
Het is dus niet mogelijk alle bekers mee te nemen naar een nieuw account? Zou wel jammer zijn opzich, maar goed dan maar weer alle spellen spelen![]()
De enige reden overigens is dat ik mijn OnlineID-naam waardeloos vind
Goede prijs, geniale gamequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dsearch
Iemand deze aanbieding al gezien?
Sweet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dsearch
Iemand deze aanbieding al gezien?
Kan je mij anders de gegevens sturen in een PM? Zit op m'n werk en heb niet veel tijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand nog de God of War 3 demo nodig?
De held tacD hier heeft een dummy account, moet je je even registreren en reageren
Ik ben hem al aan het downloaden
http://www.pu.nl/blogs/De_God_of_War_3_demo.aspx?id=493
was afgelopen zaterdag 199 bij gamemania arnhemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 Slim 120gb voor 269 euro bij Bartsmit:
http://www.eplaza.com/folders/showBrowseFolder4509.php
Let wel: actie is geldig vanaf donderdag t/m zaterdag.
Dude!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit nu op de Singstar profiel paginavan een duitse blonde tweeling
![]()
En ze hebben me toch een filmpje opgenomen
Ik ben waarschijnlijk sowieso te laat maar je kan je beter daar gewoon ff aanmelden, kost maar een paar minuten. Denk niet dat ie t heel fijn vindt als ik ze ook weer uit ga delenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je mij anders de gegevens sturen in een PM? Zit op m'n werk en heb niet veel tijd
Ik heb het je al gestuurd (tacD), en bedankt voor je discretie Ikb9000quote:
Vind ik heel erg tof van je, geen dankquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe even voorzichtig na het fiasco op avforums.com
Nog bedankt voor de demo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de demo trouwens niet heel boeiend. Vond Conan lekkerder spelen
Ik dacht ik doe even voorzichtig na het fiasco op avforums.comquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik heb het je al gestuurd (tacD), en bedankt voor je discretie Ikb9000
Kan je mij er dan ook ff aan helpen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
[..]
Conan the barbarianquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de demo trouwens niet heel boeiend. Vond Conan lekkerder spelen
*checkt fobo*quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Serieus die game is tof
AQUILA OUT!
Groningenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Groningen, ik had het kunnen weten
Wil je mij ook de gegevens sturen van de demoquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
[..]
Vind ik heel erg tof van je, geen dank![]()
![]()
EEJquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Groningen
En tigras zijn vet lelijk
Now downloadingquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef D-Industries het volgende:
PP check je inbox. Ik ga niet meer posten wat ik wel en niet verstuur, gewoon inbox checken als je een verzoekje doet.
TYVM![]()
Hehehquote:
Waarom weet ik nu al dat ik zo veel mogelijk met die auto ga rijdenquote:
Wat ben je ook een heldquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
[..]
Vind ik heel erg tof van je, geen dank![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af. Komt dit spel uberhaupt nog uit?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom weet ik nu al dat ik zo veel mogelijk met die auto ga rijden
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Komt dit spel uberhaupt nog uit?
Voordat ik hoog bejaard achter een rollator loop?
Het is elke keer weer hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Komt dit spel uberhaupt nog uit?
Voordat ik hoog bejaard achter een rollator loop?
quote:Battlefield: Bad Company 2 beta details this week, EA says
We were warned yesterday about phishers scamming folks out of personal info, promising entry into a Battlefield: Bad Company 2 beta that hadn't even been announced. It seems they weren't completely off the mark though, as EA told Blend Games that details about a BF:BC 2 beta would arrive this week. If you remember, GameStop recently posted -- then pulled -- a listing that claimed those who pre-ordered the game would receive entry into a beta starting November 19.
You know what this means, don't you? It's our worst fears made flesh: Online phishing scammers who can see into the future. Well, it's been nice knowing you, civilization.
Hoezo dat? Ik vind 1 al te veel om te hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef Gamer_V het volgende:
Eindelijk LBP binnen, is het maar één exemplaar. Had er toch echt drie besteld
Dat is sowieso veel toffer met z'n allen op de bank!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Gamer_V het volgende:
Vrienden zonder creditcard.
Ik ga LBP toch niet alleen spelen?Afijn, dan maar lokale co-op.
Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezichtquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Gamer_V het volgende:
Vrienden zonder creditcard.
gezicht, hihiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezicht![]()
Dan zal de MM wel de goedkoopste optie zijn neem ik aan...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef maess het volgende:
Op de dag van release niet, dan kun je beter naar je locale gameshop lopen
Hihi, nee grapje, ik heb geen vrienden, ik doe gewoon net alsof op het internet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezicht![]()
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=29701&special=cod_mw2quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan zal de MM wel de goedkoopste optie zijn neem ik aan...
Nachtopening, really? Ik haal hem die dag erna wel bij de MMquote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=29701&special=cod_mw2
Congrats Kevin.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef kevin33 het volgende:
Jarig vandaag, eens kijken welke games ik krijg....
Ein-de-lijk! Weet je ook hoe duur hij gaat kosten?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Homo's, vanaf volgende week kunnen jullie genieten van Braid
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ein-de-lijk! Weet je ook hoe duur hij gaat kosten?
http://www.joystiq.com/20(...)xt-week-november-12/quote:The Hothead-developed port will be available on the North American PlayStation Store on November 12th, "with a European version to be announced shortly thereafter." The PSN version of Braid will cost $14.99, the same price as its XBLA equivalent.
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb 'm een paar weken geleden aangeschaft, maar vooralsnog staat ie gewoon te rotten.
Braid is het echt waard! Dubbel en Dwars!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te worden
Die speel je ook maar drie dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Braid is het echt waard! Dubbel en Dwars!
Ja, en Ratchet & Clank of een willekeurige andere singleplayer game ookquote:
Dat klinkt heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te worden
Inderdaad, daarom koop ik alleen PSN-games die te vergelijken zijn met retail games (zoals Wipeout HD).quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |