Danku danku!quote:Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hierboven heb ik een link naar een forum gepost waar je de demo kan scoren , succes
duurt maar 15 min dat moet wel kunnen toch ?quote:Op zondag 1 november 2009 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo van GoW III is binnen. Kom er nu helaas niet aan toe, morgen dan maar.
Nee, echt niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
duurt maar 15 min dat moet wel kunnen toch ?
Heel vet Cybquote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je die link van DJ_ proberenquote:Op zondag 1 november 2009 22:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt een kutsite dat NeoGAF, hij blijft maar zeiken dat ik geen permission heb ofzo.
Tof X360 screens!quote:Op zondag 1 november 2009 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit dat Just Cause 2.quote:Op zondag 1 november 2009 22:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Tof X360 screens!
Maar goed, Uncharted dus
Waar is het spel?quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed 2: Exclusive Master Edition Unboxing HD
Nog Bionic commando gespeeld bij jou vrienden?quote:
Nee dat is hem niet geworden, we speelden toch liever Uncharted 2, Borderlands en Demon's Soulsquote:Op zondag 1 november 2009 22:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nog Bionic commando gespeeld bij jou vrienden?
Ja dat had ik gedaan, maar één of andere losert heeft gauw het password van het dummy account veranderd. Sommige mensen zijn gewoon triest.quote:
Wat fucking irritant zeg... dan wordt de demo het voor mij ook niet meer dusquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan, maar één of andere losert heeft gauw het password van het dummy account veranderd. Sommige mensen zijn gewoon triest.
Precies de reden dat ik niet ga delen. Ik zou het met liefde doen maar helaas zijn sommige mensen niet te vertrouwenquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan, maar één of andere losert heeft gauw het password van het dummy account veranderd. Sommige mensen zijn gewoon triest.
Al aardig wat uitgekocht, wat gaat er mis dan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GODVERDOMME HET LUKT ME MAAR NIET OM WAT UIT DE SINGSTORE TE KOPEN![]()
![]()
kutstore
Als de maker van de dummy account geen nep-emailadres had gebruikt was het wel weer te fixen maarjaquote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niet ga delen. Ik zou het met liefde doen maar helaas zijn sommige mensen niet te vertrouwenEen risico dat ik simpelweg niet kan nemen
Kon je maar van die download codes hergebruiken.
Ja, hij had een fake email gebruikt. Geen slimme actie, maargoed, hij heeft z'n best gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als de maker van de dummy account geen nep-emailadres had gebruikt was het wel weer te fixen maarja
Ik wil wel kopen,maar die kut store verliest elke x zijn verbinding.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al aardig wat uitgekocht, wat gaat er mis dan?
Via de ingame store? Is het niet gewoon via de PlayStation store te downloaden?quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik wil wel kopen,maar die kut store verliest elke x zijn verbinding.
Kan vanalles selecteren en in mijn mandje leggen,maar daarna, connection to singstar store lost
Hmm, bizar.. Ik koop ook heel die store leeg zonder problemen.. Gaat zelfs te makkelijk.. Na het stappen kneiterlam nog met een groepje singstar doen is niet goed voor de spaarrekeningquote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik wil wel kopen,maar die kut store verliest elke x zijn verbinding.
Kan vanalles selecteren en in mijn mandje leggen,maar daarna, connection to singstar store lost
dat is inderdaad zieligquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ook maar even aangemeld, bedankt!quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als mensen nog GOW3 demo willen downloaden, hier worden codes uitgedeeld: http://www.psu.com/forums/showthread.php?p=4695591
Codes of gewoon weer een dummy account?quote:Op maandag 2 november 2009 00:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als mensen nog GOW3 demo willen downloaden, hier worden codes uitgedeeld: http://www.psu.com/forums/showthread.php?p=4695591
Dummy account volgens mijquote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Codes of gewoon weer een dummy account?
Ik was op tijd maar niet in de buurt van mn ps3 om op tijd er gebruik van te makenquote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef PP. het volgende:
hopen dat ik dit keer dan wel op tijd ben, bij die vorige link was ik net te laat.
AC1 was tof en twee gaat dat zeker ook wordenquote:Op maandag 2 november 2009 10:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je bent de enige. Ik kijk eerst de kat uit de boom.
AC1.
AC1 was toffig als je het niet langer dan 45 minuten achtereen speelde. Het was één grote herhalingsoefening en het lukte me maar één keer om een perfecte stealth assassination uit te voeren (de dude op de boot). De rest was alleen maar hakkietakkie (ik loop over het dak te sluipen, niemand die me ziet, ik maak me klaar voor een sprong om m'n doelwit uit te schakelen met de wristblade en JA HOOR "ASSASSIN!!!", doelwit rent weg, 20 guards die zich verdringen om mij aan te vallen, kan ik verdomme de halve stad door om die vent terug te vinden).quote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
AC1 was tof en twee gaat dat zeker ook worden
Ik heb het als een van de grootste decepties ervaren en nog steeds niet uitgespeeldquote:Op maandag 2 november 2009 11:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
AC1 was tof en twee gaat dat zeker ook worden
nooit geen last van gehad , ik had ze altijd gelijk doodquote:Op maandag 2 november 2009 11:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
AC1 was toffig als je het niet langer dan 45 minuten achtereen speelde. Het was één grote herhalingsoefening en het lukte me maar één keer om een perfecte stealth assassination uit te voeren (de dude op de boot). De rest was alleen maar hakkietakkie (ik loop over het dak te sluipen, niemand die me ziet, ik maak me klaar voor een sprong om m'n doelwit uit te schakelen met de wristblade en JA HOOR "ASSASSIN!!!", doelwit rent weg, 20 guards die zich verdringen om mij aan te vallen, kan ik verdomme de halve stad door om die vent terug te vinden).
Helemaal mee eens, AC1 was dikke fail, dus 2 komt echt niet zomaar binnen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het als een van de grootste decepties ervaren en nog steeds niet uitgespeeld.
AC2 is voor mij in ieder geval geen must buy.
Inderdaad, had het wel gehad na de tigste keer afluisteren of zakkenrollen....quote:Op maandag 2 november 2009 15:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, AC1 was dikke fail, dus 2 komt echt niet zomaar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |