Ik wachtte al 2 topics op deze kans.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef rakotto het volgende:
Ik wou net een topic maken.![]()
En Bionic Commando adverteren!![]()
Gaaf spel dat het is!A message to everyone: Buy it naw!
![]()
http://www.freerecordshop.nl/playstation_3/bionic-commando
10 euro biatch!
Koop het spel omdat je medelijden met mij hebt!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik wachtte al 2 topics op deze kans.
Als jij het spel nou voor mij koopt, zal ik medelijden met je hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Koop het spel omdat je medelijden met mij hebt!
Als ik het geld had, dan zou ik dat wel doen zonder jou medelijden te vragen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als jij het spel nou voor mij koopt, zal ik medelijden met je hebben
Err? Was dat niet altijd zo in deel 1 en teil zwei?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat heeft GoW III trouwens een verdomde KUT camera zegGadverdamme, wat achterhaald zeg. Laat me gewoon zelf ff bepalen waar ik naar kijk... Nu verlies ik steeds vijanden uit het oog. Bagger zooi. Voor de rest ziet er wel leuk uit.
Heb ik nooit gespeeldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Err? Was dat niet altijd zo in deel 1 en teil zwei?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/i(...)o-midnight-carnival/
Het begin
Ik weetquote:
Trine is gaaf ja, maar niet 20 euro gaaf. Het is meer 10 euro gaaf.quote:
Ik vind die camera juist weer geniaal gedaan. Heb geen moment gehad dat ik geklapt werd door iets wat ik niet kon zien. Heb de demo toch al 3 keer uitgespeeld (quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat heeft GoW III trouwens een verdomde KUT camera zegGadverdamme, wat achterhaald zeg. Laat me gewoon zelf ff bepalen waar ik naar kijk... Nu verlies ik steeds vijanden uit het oog. Bagger zooi. Voor de rest ziet er wel leuk uit.
Gister met wat vrienden gespeeld, vermakelijke game. Voor de grap ook even op expert gedaan maar dat is niet bij te houdenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
* Chaos-Zero heeft nog nooit GoW gespeeld
ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil ook God of War 3 kunnen spelen
Werd door sony random uitgedeeld aan mensen die lid waren van de SCE nieuwsbriefquote:Op zondag 1 november 2009 15:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe komen jullie aan de GOW3 demo? Via de GOW Collection?
Geduld hebben totdat hij is de store staat. Ik wist niet eens dat er codes werden uitgedeeld in nederland. Was een leuke verassing.quote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef Darkzell het volgende:
Is er nog een manier om aan de GoW demo te komen?
linkje?quote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef SToRM81 het volgende:
Via het NeoGAF forum had ik binnen een paar minuten de gegevens van een dummy account om de GoW3 demo te downloaden. Je moet alleen even naar het juiste topic zoeken (bijna niet te missen).
gedaan , maar ondanks dat ik een account heb aangemaakt mag ik niet postenquote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef SToRM81 het volgende:
Via het NeoGAF forum had ik binnen een paar minuten de gegevens van een dummy account om de GoW3 demo te downloaden. Je moet alleen even naar het juiste topic zoeken (bijna niet te missen).
quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef Darkzell het volgende:
Ik zou ook graag als dat mogelijk is de gegevens van een dummy account willen om zo de gow demo te downloaden.
Probeer de Uncharted demo evenquote:Op zondag 1 november 2009 18:12 schreef WurM het volgende:
Hoi.
Ik geloof dat ik hier nu ook mag posten...
Sinds kort dus (zie het linkje) in het bezig van een PS3 en meegeleverde GTA IV. Best aardig allemaal.
Vanmiddag heb ik de Brütal Legend demo gespeeld en die is echt beter dan 'best aardig'. Waarschijnlijk wordt dat mijn eerste officiele gekochte PS3 spel
Anyhow: Ik ben eigenlijk een niet-zo-fanatieke-pc-gamer. Op de PC speel ik over het algemeen FPS's en arcade race games (simulatie vind ik dan weer minder). De laatste tijd heb ik me vooral bezig gehouden met Battlefield Heroes (), HAWX, CoD4MW en Burnout Paradise. Wat zou ik een tof spel kunnen vinden voor de PS3, naast Brütal Legend?
hierboven heb ik een link naar een forum gepost waar je de demo kan scoren , succesquote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef maess het volgende:
Kunnen mensen die die GOW 3 demo hebben niet hun account delen zodat de rest hem uit de recent download list kan plukken?
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.avforums.com/f(...)14.html#post10715474
heb hem hier gefixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |