Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezichtquote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Gamer_V het volgende:
Vrienden zonder creditcard.
gezicht, hihiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezicht![]()
Dan zal de MM wel de goedkoopste optie zijn neem ik aan...quote:Op woensdag 4 november 2009 15:06 schreef maess het volgende:
Op de dag van release niet, dan kun je beter naar je locale gameshop lopen
Hihi, nee grapje, ik heb geen vrienden, ik doe gewoon net alsof op het internet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude! Heb je vrienden? Dat had ik nou nooit achter jou gezicht![]()
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=29701&special=cod_mw2quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan zal de MM wel de goedkoopste optie zijn neem ik aan...
Nachtopening, really? Ik haal hem die dag erna wel bij de MMquote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=29701&special=cod_mw2
Congrats Kevin.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef kevin33 het volgende:
Jarig vandaag, eens kijken welke games ik krijg....
Ein-de-lijk! Weet je ook hoe duur hij gaat kosten?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Homo's, vanaf volgende week kunnen jullie genieten van Braid
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ein-de-lijk! Weet je ook hoe duur hij gaat kosten?
http://www.joystiq.com/20(...)xt-week-november-12/quote:The Hothead-developed port will be available on the North American PlayStation Store on November 12th, "with a European version to be announced shortly thereafter." The PSN version of Braid will cost $14.99, the same price as its XBLA equivalent.
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te wordenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb 'm een paar weken geleden aangeschaft, maar vooralsnog staat ie gewoon te rotten.
Braid is het echt waard! Dubbel en Dwars!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te worden
Die speel je ook maar drie dagenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Braid is het echt waard! Dubbel en Dwars!
Ja, en Ratchet & Clank of een willekeurige andere singleplayer game ookquote:
Dat klinkt heel herkenbaar jaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
De Psn games die ik heb aangeschaft speel ik letterlijk 2 weken, om daarna nooit meer opgestart te worden
Inderdaad, daarom koop ik alleen PSN-games die te vergelijken zijn met retail games (zoals Wipeout HD).quote:Op woensdag 4 november 2009 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |