Ik ga zelf ook eerst GTA Episodes spelen, die heb ik nu al binnen. Daarna is het tijd voor R&C.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:48 schreef marcek het volgende:
[..]
Bijna uncharted uitgespeeld en dan kan ik mij verder storten op R & C,
Heb hem al even gespeeld en moest mezelf dwingen hem weg te leggen, omdat ik anders niet
meer aan uncharted toe zou komen
Voordeel van Sony games is ook dat ze vrij snel Platinum worden natuurlijk. inFamous deze maand geloof ik al, dan issie net een half jaar uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik moet Quest for Booty eerst nog kopen en spelen. Maar ik koop Crack in Time wel als ie wat goedkoper is, over een half jaar of een jaar ofzo.
Volgens mij begrijp je het verkeerd, staat er misschien wat onduidelijk, (eigenlijk ook niet relevant dat ik 1,2 of meer accounts op PS heb maar goed)quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom zou je in godsnaam offline & online een verschillend account gebruiken![]()
Je trophy's zijn account gebonden, dus die ben je kwijt als je een nieuwe aanmaakt
Dat je collega's niet zien dat je s' ochtends voor het werk nog even een rondje PES speelt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waarom zou je in godsnaam offline & online een verschillend account gebruiken![]()
Ik snap, maar nu ben ik wel heul rete benieuwd naar de PSN naamquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd, staat er misschien wat onduidelijk, (eigenlijk ook niet relevant dat ik 1,2 of meer accounts op PS heb maar goed)
Ik gebruik meestal hetzelfde account, offline en online, en daar heb ik ook een paar honderd van die trophies.. Als ik dat account wis op de PS, blijft online ID wel bestaan (inclusief al die trophies..
Het is dus niet mogelijk alle bekers mee te nemen naar een nieuw account? Zou wel jammer zijn opzich, maar goed dan maar weer alle spellen spelen![]()
De enige reden overigens is dat ik mijn OnlineID-naam waardeloos vind
Goede prijs, geniale gamequote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dsearch
Iemand deze aanbieding al gezien?
Sweet!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:49 schreef Nebo het volgende:
http://www.eplaza.com/sho(...)6fh_refview%3Dsearch
Iemand deze aanbieding al gezien?
Kan je mij anders de gegevens sturen in een PM? Zit op m'n werk en heb niet veel tijdquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef lkb9000 het volgende:
Iemand nog de God of War 3 demo nodig?
De held tacD hier heeft een dummy account, moet je je even registreren en reageren
Ik ben hem al aan het downloaden
http://www.pu.nl/blogs/De_God_of_War_3_demo.aspx?id=493
was afgelopen zaterdag 199 bij gamemania arnhemquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
PS3 Slim 120gb voor 269 euro bij Bartsmit:
http://www.eplaza.com/folders/showBrowseFolder4509.php
Let wel: actie is geldig vanaf donderdag t/m zaterdag.
Dude!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zit nu op de Singstar profiel paginavan een duitse blonde tweeling
![]()
En ze hebben me toch een filmpje opgenomen
Ik ben waarschijnlijk sowieso te laat maar je kan je beter daar gewoon ff aanmelden, kost maar een paar minuten. Denk niet dat ie t heel fijn vindt als ik ze ook weer uit ga delenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je mij anders de gegevens sturen in een PM? Zit op m'n werk en heb niet veel tijd
Ik heb het je al gestuurd (tacD), en bedankt voor je discretie Ikb9000quote:
Vind ik heel erg tof van je, geen dankquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe even voorzichtig na het fiasco op avforums.com
Nog bedankt voor de demo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de demo trouwens niet heel boeiend. Vond Conan lekkerder spelen
Ik dacht ik doe even voorzichtig na het fiasco op avforums.comquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik heb het je al gestuurd (tacD), en bedankt voor je discretie Ikb9000
Kan je mij er dan ook ff aan helpen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik heb het je al gestuurd (tacD), en bedankt voor je discretie Ikb9000
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |