lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Wel tof dat die reptielen:
1. Kunnen praten;
2. De Nederlandse taal machtig zijn (toch niet de makkelijkste der talen)
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:11 schreef Manke het volgende:
[..]
lol
eerste wat ik destijds vroeg hoe ze [geesten, geen idee waarvan] de Nederlandse taal machtig zijn geworden: "We spreken alle talen".
ik heb ook geesten gezienquote:lol
eerste wat ik destijds vroeg hoe ze [geesten, geen idee waarvan] de Nederlandse taal machtig zijn geworden: "We spreken alle talen".
O.k., dus jij vindt de manier waarop jij geesten ervaart de waarheid en als een ander geesten op een andere manier ervaart, dan is dat onzin?quote:Op zondag 13 december 2009 16:52 schreef Pixie. het volgende:
ik heb ook geesten gezien
vroeger in mn oude huis
nu zie ik ze nog soms
Maar dat is niet zo hoor
Zie jij ook de raarste wezens?quote:Op zondag 13 december 2009 16:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
ik heb ook geesten gezien
vroeger in mn oude huis
nu zie ik ze nog soms
Maar dat is niet zo hoor
Dat hoor je mij niet zeggen dat het onzin isquote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., dus jij vindt de manier waarop jij geesten ervaart de waarheid en als een ander geesten op een andere manier ervaart, dan is dat onzin?
Of zijn het gewoon altijd hallucinaties?
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 17:49 schreef Manke het volgende:
[..]
Zie jij ook de raarste wezens?
Kan je je er inmiddels goed voor afsluiten?
Whoa nee daar heb ik geen last van zowiezo niet van pscygoses ( sorry voor spelling )quote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Manke het volgende:
Rare wezens als duiveltjes, kabouters, reptielachtigen, imps.
volgens iemand die ze ziet heb/had k een reptiel en imp bij me. ?
Schaduwen zag ik ook aan het begin, nu niet meer, denk dat ik ze weer zie als ik met medicatie stop.
Dat heeft niks met haar medicijnen te maken, dat is de vieze manquote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Pixie. het volgende:
Heb wel een vriendin dat als ze dr medicijnen niet inneemt ze mensen aan lantaarnpalen ziet hangen
quote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Heb wel een vriendin dat als ze dr medicijnen niet inneemt ze mensen aan lantaarnpalen ziet hangen
Ja ik weet hetquote:
tsja, zou zomaar kunnen...je ziet immers een geest op je foto.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Chapulin het volgende:
Damn, ben ik nou gek!? Moet het fotoboek ook geactiveerd worden?? Ik gaat nog eens kijken..
muhahahahahaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef Chapulin het volgende:
Daar is ie dan.
[ afbeelding ]
Goed, laat maar horen peeps..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |