quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zijn aan het testenwat extra service is
![]()
Maar er word niet alleen daar getest.
Gewoon de startdatum blijft start datum.
Deed ie dat maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Stefan het volgende:
Aangezien Johan zelf zijn pr doet
Gisteren heb ik hem 3 x gesproken en 3 mmsjes van m gehad, met de bedoeling dat FOK! bekend zou/kon maken dat het niet door zou gaan. Alles is kapot, de hele bunker moet worden gesloopt, tot onze knieen in het water.quote:
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Stefan het volgende:
Aangezien Johan zelf zijn pr doet geloof ik Dottey niet.
Heat of the moment?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat hij heeft gezegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heat of the moment?
4 uur na het eerste gesprek was het nog steeds: de hele bunker moet worden gesloopt
Heb jey letterlijk in mn telefoon staan.
Zo profileert hij zichzelf al jaren in de media, dus dat vind ik niet zo gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Jemig, nu wordt er net gedaan alsof Johan een zwakzinnige is die waanuitspraken doet.
Als je een zwakzinnige met waanbeelden bent wel ja, maar een echte kerel inventariseert, analyseert, blijft rustig en gaat door!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Natuurlijk nietMaar het is best begrijpelijk als je met hart en ziel aan iets werkt en dat valt dan letterlijk in het water, je dan flink overstuur bent...
Dus het gaat nu toch weer niet door?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Natuurlijk nietMaar het is best begrijpelijk als je met hart en ziel aan iets werkt en dat valt dan letterlijk in het water, je dan flink overstuur bent... Ik kan me dat wel voorstellen iig
Maar jullie zijn natuurlijk allemaal keiharde bikkels!
Lees ik het goed is Dottey vandaag in Eindhoven, studio Vlemmix?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?
Ja, dat lees je goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees ik het goed is Dottey vandaag in Eindhoven, studio Vlemmix?
Hmm.. ben je nou Johans roeptoeter of wat..? Of mag je straks ook een "Item" in VlemxBasement?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat lees je goed.
De bron is Mera, en die is wel betrouwbaar.
Ohhw .. daar heb je nog wat... Long Time Noo See...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
ah, leuk, een 'kijk mij eens barsten van de inside-info en er interessant over doen' topic
(verkapte tvp)
Ik probeer al vanaf vanmiddag 1 uur antwoord op die vraag te krijgen maar word of genegeerd of uitgelachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:
Hoelaat is het morgen, dan hou ik er rekening mee met naar bed gaan.
Idd. Hoog tijd dat Dottey en Meravigliosa eens uitsluitsel hierover geven. Gewoon, uit respect voor je kijkers enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik probeer al vanaf vanmiddag 1 uur antwoord op die vraag te krijgen maar word of genegeerd of uitgelachen.
Welke kijkers, er valt niks te kijken vooralsnogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd. Hoog tijd dat Dottey en Meravigliosa eens uitsluitsel hierover geven. Gewoon, uit respect voor je kijkers enzo.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd. Hoog tijd dat Dottey en Meravigliosa eens uitsluitsel hierover geven. Gewoon, uit respect voor je kijkers enzo.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees ik het goed is Dottey vandaag in Eindhoven, studio Vlemmix?
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen, daar?
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
Klinkt huiselijk en gezellig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
De hond ligt op het kleed te maffen.
Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
hoe weet jij dat nou??? misschien heeft ie leuke bloembakjes hangen, (hij zal zijn geld toch niet bij de DSB hebben he)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuin
Ik heb het even gevraagd hier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Toverheks het volgende:
avond all.
gaat het morgen nou van start of niet, de 1 zegt dit de ander dat, wie weet het zeker????
Uh ja optreden, dat gaat ook nog gewoon door hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
Dat was al geboekt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja moeten we streamen eigenlijkquote:
Zo te lezen zijn jullie druk in de weer en is het ook best gezellig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
De hond ligt op het kleed te maffen.
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik spreek even voor mijzelf. Negen van de tien keer heb ik hem niet eens gelezen in een of ander hoekje van een of ander topicSorry als mensen het vervelend vinden dat wij niet ala minuut reageren, maar wij zijn hier om te klussen etc
en niet om 24/7 op Fok te zitten
Bovendien ben ik geen officiele spreekbuis
en lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Fijn, we hebben een lekkende Mera en Dottey overkill. Dat belooft wat.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Fijn, we hebben een lekkende Mera en Dottey overkill. Dat belooft wat.
Ja hij is een beetje zieligjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel dottey, en sucses allemaal daar.......en geef je hond een extra aai van mij.
Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Bovendien ben ik geen officiele spreekbuisen lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.
*aai*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei![]()
Zo doe ik het ook niet voor mn lol, dus dan denk ik, je kunt de pot op![]()
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei![]()
Zo doe ik het ook niet voor mn lol, dus dan denk ik, je kunt de pot op![]()
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
Dit is toch geen TBOII.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.
Tot zo .
Doeewd, heb dan ook wat geduldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doeewd, heb dan ook wat geduldLaat ons ff de boel opruimen en dan foto's maken tussen de werkzaamheden tussendoor, tijd gaat verdomd snel hier
Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?
Mja goed, het was maar een voorbeeldjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijkstomstomstom
Doe eens niet zo gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
Dus dat!!quote:
Daar doen we het dus ook voor. Maar als mods en eigenaar etc moeilijk gaan doen maken ze het voor ons weinig meer de moeite waard, hoop dat je dat begrijpt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mja goed, het was maar een voorbeeldjeJe posts worden dus wel geapprecieerd
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik waardeer de inbreng van 'lekkende' Dottey en Mera wel.
Mag ik een tampon!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik waardeer de inbreng van 'lekkende' Dottey en Mera wel.
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
ja hup!! snel snel Dot! Anders heb je jouw kans gemist!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.
Ik heb mijn camera al opgeborgen. Morgen weer een kansquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ja hup!! snel snel Dot! Anders heb je jouw kans gemist!![]()
Want anders? Alsof alle topics waar onzin en offtopic spam in gepost word op slot worden gegooit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het topic is weer open, ik hoop dat je nu snel met concrete updates / foto's komt.
Moet altijd alles dan alla minuut? Er werd om gevraagd alvast die te openen. En daar gaf ik gehoor aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben chill, je opent een topic waarin je updates / foto's beloofd maar zonder die te posten. Het 'teasen' loopt een beetje uit de hand, probeer m'n goede wil te tonen door je een kans te geven om de foto's op de door jou gewenste plek te kunnen posten.
Maar dan doe je 't niet (meer)?
Omdat ik er nu even achter zat en het zag dat het dichtgegooit was omdat het niet snel genoeg gevuld zou zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom vraag je dan nu om 't topic te heropenen?
Laat maar, zo interessant kan het toch niet zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
Omdat ik er nu even achter zat en het zag dat het dichtgegooit was omdat het niet snel genoeg gevuld zou zijn.
Ik ga der lekker morgen eens tussen de bedrijven daar voor zitten.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is.
Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
Dottey het topic is weer open.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:16 schreef Dottey het volgende:
Ik had op verzoek die topic geopend, zodat wij daar allemaal foto;s en updates de komende tijd in konden gaan posten.
Ik ben door gaan klussen zodat er wat te fotograferen valt.
vervolgens kom ik terug om te posten zit dat topic al dicht. Terwijl er gewoon mensen fanatiek en ethousiast oudere aanpassingen aan het plaatsen waren om alles compleet te krijgen. (qua beeld)
Beetje jammer dus..
Maar goed. Dan toch geen aanpassing foto'sMij best hoor
Zet er dan even een TVPtjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat maar, zo interessant kan het toch niet zijn.
Omdat ze een ander voor wil zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom vraag je dan nu om 't topic te heropenen?
Met mij is alles goed hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zet er dan even een TVPtje![]()
Hoe is het bij jou?
Wat ben jij vooroordelend zeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze een ander voor wil zijn.
Open een topic als je info hebt en anders gewoon niet.
Ik ben wel uitgerekt idd.. maar dat is voor de volgende ronde....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel of iedereen een beetje gestresst is!!!!
Ik raak je met nog geen tang aan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ben jij vooroordelend zeg.
Tang + Varken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:38 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel of iedereen een beetje gestresst is!!!!
En een paar extra brokkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel dottey, en sucses allemaal daar.......en geef je hond een extra aai van mij.
Nee hoor. NIet dit topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:46 schreef Toverheks het volgende:
maar als ik het goed begrijp, en neem me niet kwalijk Dottey als ik het mis heb, heb jij dit topic geoppend????
Alleen jij volgens mij.. Je doet wel een beetje zielig nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn hier al klaar met je voordat de show überhaupt is begonnen.
Well done.
ohhh oke, nou niet meer lullen dan Dottey maar klussen met die handel, moet morgen wel helemaal af wezen hequote:
Het is dat ik een ander geen pm's en smsjes laat lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen jij volgens mij.. Je doet wel een beetje zielig nu.
ik PM en SMS niet met jou voor het geval dat mensen dat nu gaan denkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dat ik een ander geen pm's en smsjes laat lezen.
Maar knuffel vooral gerust verder met ze.
Viel "This is it" een beetje tegenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn hier al klaar met je voordat de show überhaupt is begonnen.
Well done.
Ja ik ga idd weer even verder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhh oke, nou niet meer lullen dan Dottey maar klussen met die handel, moet morgen wel helemaal af wezen he
Nee totaal niet het was echt te gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Viel "This is it" een beetje tegen![]()
Het is dus een bitchfight via PM die hier naar toe is gekomen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is dat ik een ander geen pm's en smsjes laat lezen.
Maar knuffel vooral gerust verder met ze.
Neuh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is dus een bitchfight via PM die hier naar toe is gekomen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee totaal niet het was echt te gek.![]()
![]()
Die gast wist wel hoe je een show moet maken.
Je krijgt ook Thriller 3D te zien dus het past wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:56 schreef Danny het volgende:
[..]
heb 'm net van usenet getrokken. misschien zo maar 's kijken. zit nog te dubben tussen this is it of iets in halloween-stijl.
Ik denk dat dat niet gaat werken bij een download. Tenzij het van die gekleurde brilletjes zijn. Daarvan heb ik een aantal verschillende liggen voor 3d blu-ray releases natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:57 schreef Dementor het volgende:
Je krijgt ook Thriller 3D te zien dus het past wel.
In de bios hier ook niet hoor, maar je krijgt een nieuwe versie van Thriller te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat werken bij een download. Tenzij het van die gekleurde brilletjes zijn. Daarvan heb ik een aantal verschillende liggen voor 3d blu-ray releases natuurlijk
Showman in hart en nieren. Mooi dat het geen teleurstelling was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Maar je zegt het toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Showman in hart en nieren. Mooi dat het geen teleurstelling was.
Verder vind ik het hier echt vervelend worden. Ik heb niets tegen Mera en Dottey maar ik vind wel dat ze met de komst van dit initiatief van Johan aan het Fok usertje pesten zijn geslagen, sorry dat ik het zeg. Mij maak je niet wijs dat ze hier uitsluitend uit goedertierendheid posten, op mij komt het over alsof ze het maar wat leuk vinden belangrijk te doen en ons worteltjes voor te houden. Het komt er voor mij zeer binnenkort op neer dat ik liever geen inside info hoor dan op de pesterige lacherige manier waarop dit nu gebeurt. Niet gedacht dat ik dit zou zeggen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
In de bios hier ook niet hoor, maar je krijgt een nieuwe versie van Thriller te zien.
het is wel een mening waarin ik me kan vinden trouwens. er komt geen echte info, maar er wordt wel een beetje lacherig en minderwaardig gedaan over alles, met een dikke laag 'wij weten lekker wel hoe het zit'.quote:
Waarom heb je zo'n hekel aan Mera en Dottey?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh.
Ik kan nu gewoon zeggen wat ik wil.
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
![]()
Huey Lewis and the Newsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden![]()
OT,ben benieuwd morgen,of alles doorgaat
Ik heb geen hekel aan Mera.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan Mera en Dottey?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden
Waarom heb je zo'n hekel aan dottey?quote:
Ja dat. Kennelijk is het niet duidelijk dat wij echte streamers zijn die zitten te wachten op iets leuks voor de donkere dagen en dat we daarom graag eerlijke informatie krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
[..]
het is wel een mening waarin ik me kan vinden trouwens. er komt geen echte info, maar er wordt wel een beetje lacherig en minderwaardig gedaan over alles, met een dikke laag 'wij weten lekker wel hoe het zit'.
Gut ja... was dat niet met Tammy Wynette, zo'n grote groep?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zit me trouwens heel de tijd al af te vragen wie ooit die band was ,die ook een hit had met als titelsong"This it it".Er komt een zinnetje in voor"Stand up and fight"..Ik heb al gegoogled,maar kan het niet vinden![]()
Moet je even teruglezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan dottey?
O... dat is heul anders als wat ik zeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gut ja... was dat niet met Tammy Wynette, zo'n grote groep?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Het komt vooral neer op interessantdoenerij en domme reacties.
Bedoel je deze:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jaaaa Kenny Logginsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Zit ie hier tussen?
http://www.google.com/search?rlz=1C1CHMB_nl___NL347&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=%2B%22this+is+it%22+%2B%22stand+up+and+fight%22
Ik voor haar opkomen? Ik vraag allen uitleg van jouw kantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Maar leuk dat je voor haar op komt, is ook een beetje jou ding he?
quote:
nu nog op het strandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met i-pod en op het strand genieten
Ik zit al met mn broek op mn enkels.quote:
Heeft hij dit nieuws niet gewoon verzonnen en aan jouw doorgespeeld, omdat hij weet dat jij de dorpsgek bent van FOK! die alles toch wel op de fp smijt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:09 schreef Stefan het volgende:
Mera en Dottey nam ik al niet serieus, die vinden het geweldig om in de inner circle van Johan te horen en kirren de hele tijd als verliefde groupies.
Ik vindt het allemaal best maar als de stemming negatief wordt dan zijn de dames ineens verontwaardigd want Johan dit en Johan dat.
Tot gisteren gaf ik Johan zelf het voordeel van de twijfel, dat alles goed was bedoeld. Maar de hele heisa was gewoon of te naief voor woorden (je gaat niet naar de media communiceren dat iets niet doorgaat terwijl je het hele plaatje op dat moment niet overziet) of hij gebruikte een laagje water op de vloer als excuus dat hij eea nog niet rond heeft gekregen en daarmee misbruikt hij het laatste beetje geloofwaardigheid.
En Mera nu maar beweren dat het Johan is die altijd overdrijft, dat weten we toch enzo en we tillen er te zwaar aan. Nou, de hele actie van gisteren was een grote fail waar niks van waar was of op zijn minst met factor 400 overdreven. Wat mij betreft hoef ik ook geen primeurs enzo meer te krijgen, want ze zijn niks waard. Ik ben er in meegegaan en het was een goede les. Of ik snap het niet natuurlijk, want Johan schijnt volgens Mera een meester te zijn in PR en communicatie. En ja, hij gaat al wat langer mee dan ik in dit wereldje, aldus Mera.
We zien hier wel wat het wordt. Johan kan gewoon een FOK! account aanmaken en zelf hier eea kwijt. En Behalve als de kelder tot kniehoogte water staat en alle stroom weg is natuurlijk. Maar dan kan het mobiel via Twitter. En anders kan het wel via een van zn innercirclemeisjes.![]()
Oja, ik ben gewoon jaloers uiteraard, hebben we die ook al gehad
Als hij het heeft verzonnen om FOK! een hak te zetten, dan is dat natuurlijk eenmalig grappig en als er straks iets echt te vertellen is dan melden we het niet, omdat hij het toch verzint. Maar goed, Johan heeft FOK! verder ook niet nodig want hij kan ook altijd terecht bij Giel Beelen en Nowlive. En op YouTube.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:18 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Heeft hij dit nieuws niet gewoon verzonnen en aan jouw doorgespeeld, omdat hij weet dat jij de dorpsgek bent van FOK! die alles toch wel op de fp smijt?
als je nu gewoon hyves vriendjes word met johan dan krijg je als eerst infoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Mera en Dottey zeggen zelf heel duidelijk dat ze informeel aanwezig zijn, en niet de officiële woordvoerders van PS2 zijn.
Vandaar dat ik geen enkele afkeer tegen ze voel, en hoop dat ze door zullen gaan met af en toe wat info geven.
Als ze informeel aanwezig zijn moeten ze ook gewoon hun mond houden. Ze zijn aanwezig en geven info en de ene keer is het on the record en de andere keer of the record.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Mera en Dottey zeggen zelf heel duidelijk dat ze informeel aanwezig zijn, en niet de officiële woordvoerders van PS2 zijn.
ha ha dit is echt zo Nederlandsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:10 schreef peeet1 het volgende:
[..]
nu nog op het strand
![]()
nog een uurtje
Maar nu zitten we met z'n allen voor de tvquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Op Ned 3 nu Halloween 1978. Als de streams beginnen, PM me dan even.
Gezien, en Texas Chain Saw Massacre wordt opgenomen. Geen idee wanneer de stream begint en ik ga ook even niet naar het linkje zoeken. 't Is laat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Stefan het volgende:
Op Ned 3 nu Halloween 1978. Als de streams beginnen, PM me dan even.
die doet niet andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
ah, leuk, een 'kijk mij eens barsten van de inside-info en er interessant over doen' topic
(verkapte tvp)
Wat dat betreft is ze niks veranderd sinds TBOquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen.
Ik heb het topi nog niet helemaal gelezen, maar dat toontje van Dottey valt totaal anders als de toon die Mera aanslaat. blijkbaar ervaren meer mensen dat.quote:Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hierIk heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!
Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
Whehehe, ja, want wij weten beter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ben jij vooroordelend zeg.
Tang + Varken
quote:Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hierIk heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!
Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.quote:Op zondag 1 november 2009 08:36 schreef Danny het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik lees werkelijk nul komma nul zinvolle info. Het is meer van het kaliber "de hond ligt te slapen", "ik denk dat ik iets meer info heb dan jullie", "ben johan's slaapkamer aan het witten" etc. Komt op mij over als "ik ben lekker binnen en jullie lekker niet". Nu kan ik me die instelling voorstellen als je bij een groot en stoer project zit a la "ik heb gisteren de plannen voor een nieuw palm-island in Dubai goedgekeurd", maar bij een projectje als deze kun je best iets minder hoog van de toren blazen imo.
Maar nogmaals; het kan zo zijn dat het alleen maar zo op me over komt.
Zo is het maar net. Het is lastig om Johan te volgen, die doet toch alles anders dan anders en valt totaal niet te voorspellen.quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.
Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.
Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.
Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
quote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.
Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.
Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.
Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.quote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend welquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
Joh, schilderen en poetsen, wat is daar nu in vredesnaam "lekker puh" aanquote:Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.
Het is ook een beetje een 'terug in je hok' reactie. Zo van: Mera en Dottey moeten vooral niet denken dat ze belangrijk zijn, want wij zijn langer op FOK! en daarom zijn wij veel belangrijker.quote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
Ja, maar dat is raar, want er is geen enkele connectie met Fok! in dit geval. Met TBO was die link er wel en de kritiek ook meer logisch.quote:Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een 'terug in je hok' reactie. Zo van: Mera en Dottey moeten vooral niet denken dat ze belangrijk zijn, want wij zijn langer op FOK! en daarom zijn wij veel belangrijker.
Ik herken de ergernis wel hoor: tijdens TBO1 heb ik me ook gestoord aan de onderlinge knipoogjes van de vele vrijwilligers die er toen zaten. Dus zoiets ontstaat vrij snel, omdat je je dan buitengesloten voelt.
En die ergernis uiten leidt dan weer tot ergernis aan de andere kant, en voor je het weet heb je 2 kampen.
Ik voelde me nog enigzinds verantwoordelijk voor de streams omdat ik me wederom vrijwillig had ingezet om te zoeken naar een oplossing.quote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
Je mag altijd en overal zeggen wat je wil, 't is een vrij land.quote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik voelde me nog enigzinds verantwoordelijk voor de streams omdat ik me wederom vrijwillig had ingezet om te zoeken naar een oplossing.
Let wel ik was het dus niet maar zo voelde het wel.
Als vervolgens alle adviezen in de wind worden geslagen trek ik me op mijn beurt terug en mag ik hier gewoon zeggen wat ik wil.
Als mensen het ruk vinden geef ik ze dus gewoon gelijk (indien ik dat zelf ook zo zie).
Ik wil daar dus niet eens meer van toegevoegde waarde zijn omdat het project nog steeds rammelt aan alle kanten en dat strookt niet met mijn manier van werken.
Gelukkig zit ik nu ergens anders veel beter op mijn plek.
Nee het is zijn project en hij mag doen wat hij wil.quote:Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag altijd en overal zeggen wat je wil, 't is een vrij land.
Maar ik denk dat jij en nog een stel hier naar dit gedoe daar kijken met een kritisch perfecte blik en met iets van "'t Is onze stream en ons vermaak". En dat is volgens mij nu juist de grap, inherent aan Vlemmix's z'n gedrag, hij heeft die insteek veel en veel minder. Hij gaat voor "We gaan wat gezelligs doen en we zien wel waar het op uitloopt" en die stream is van helemaal niemand, behalve dan van Vlemmix zelf.
Als je daar dan als perfectionist iets wil doen, dan wordt je volgens mij knettergek. Je moet daar dan ook helemaal niet willen zitten als je voor kwaliteit gaat, wél als je een leuke tijd wil hebben.
Terug meppen vind ik dan wat flauw, maar van mij mag je.
Waar krijg jij het idee dat je voorgelogen bent? Vlemmix is net zo geloofwaardig als dat hij Vlemmix heet, dat is alom bekend. Hij is voor de grap, de grol, het vermaak, de zotheid. Het serieuze lacht hij weg en daar loopt hij volgens mij met een grote boog omheen, veel te eng voor 'm?quote:Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Noek het volgende:
Het komt natuurlijk ook wel omdat het niet al te geloofwaardig is allemaal. Of het nu FOK!kers zijn of niet, mensen worden niet graag voorgelogen en dat idee heerst er toch en die is imo terecht.
TBO, daar hadden mensen voor betaald en daar werd door de makers vooraf hoog van opgegeven, dat is een cruciaal verschil. Ook al was het te betalen bedrag peanuts, je hebt dan toch het gevoel dat je wat mag eisen en dat doen mensen dan ook.quote:Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het is zijn project en hij mag doen wat hij wil.
Ik denk dat zo'n beetje iedereen hier hem het beste gunnen en zelfs nu nog het project graag zien slagen.
Maar zoals men keek (met een kritische blik) naar TBO zo kijk ik nu naar SV.
En ik zie het niet als terug meppen maar als aangeven dat het ook anders kan, dat weet jij tenslotte ook.
Je denkt echt dat ze geen verdienmodel gaan toepassen?quote:Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TBO, daar hadden mensen voor betaald en daar werd door de makers vooraf hoog van opgegeven, dat is een cruciaal verschil. Ook al was het te betalen bedrag peanuts, je hebt dan toch het gevoel dat je wat mag eisen en dat doen mensen dan ook.
Ik zie dit meer als een optocht bij Koninginnedag, je gaat er wel of niet heen, de ene wagen is mooi, de ander afzichtelijk en van tevoren weet je niet wat je te zien krijgt.
Ik voel me niet zo voorgelogen maar dat is persoonlijk want ik vind het vermakelijk maar de ontzettende crap van de overstroming, dat gelooft toch geen Kai.quote:Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar krijg jij het idee dat je voorgelogen bent? Vlemmix is net zo geloofwaardig als dat hij Vlemmix heet, dat is alom bekend. Hij is voor de grap, de grol, het vermaak, de zotheid. Het serieuze lacht hij weg en daar loopt hij volgens mij met een grote boog omheen, veel te eng voor 'm?
Het bedrijfsleven zal men t.z.t. wel benaderen en misschien zijn ze daar al mee bezig. En wat die gasten doen, betalen of niet betalen, daar lig ik niet wakker van, dat speelt zich allemaal af aan de achterkant.quote:Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt echt dat ze geen verdienmodel gaan toepassen?
Gelukkig wel.quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven zal men t.z.t. wel benaderen en misschien zijn ze daar al mee bezig. En wat die gasten doen, betalen of niet betalen, daar lig ik niet wakker van, dat speelt zich allemaal af aan de achterkant.
Er zal ook vast wel weer ergens een credit model aan de voorkant geïmplementeerd worden, maar daar zijn wij dan weer vrij in.
De foto's van de elektra en dat aardlek verhaal klopt iig al helemaal niet!quote:Op zondag 1 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo voorgelogen maar dat is persoonlijk want ik vind het vermakelijk maar de ontzettende crap van de overstroming, dat gelooft toch geen Kai.
Dat zou zomaar een leugentje kunnen zijn. Flikker dat in de openbaarheid en je bent mensen aan het voorliegen. Sommige mensen lachen erom en sommigen denken,' Flikker dan maar op met je onzin.'
Of je gelooft de overstroming, dat kan natuurlijk ook nog.![]()
Vlemmix ken ik verder niet dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.
Ik geloof wel dat er ergens wat gelekt heeft en ook wel dat er water door die meterkast is gesijpeld. De reactie "Paniek, paniek, paniek!" is typische Vlemmix reactie. Van een mug een olifant maken. Ik denk vooralsnog dat mensen de juiste insteek kiezen als ze het vermakelijk vinden. Ik verwacht in ieder geval geen kwaliteit en dan kan ik toch nog voor een verrassing komen te staan straks.quote:Op zondag 1 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo voorgelogen maar dat is persoonlijk want ik vind het vermakelijk maar de ontzettende crap van de overstroming, dat gelooft toch geen Kai.
Dat zou zomaar een leugentje kunnen zijn. Flikker dat in de openbaarheid en je bent mensen aan het voorliegen. Sommige mensen lachen erom en sommigen denken,' Flikker dan maar op met je onzin.'
Of je gelooft de overstroming, dat kan natuurlijk ook nog.![]()
Vlemmix ken ik verder niet dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.
een goede reden voor een nieuw sub-forumquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
De foto's van de elektra en dat aardlek verhaal klopt iig al helemaal niet!
Hey vrolijk nootje, je verveelt je op deze druilerige zondag?quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een goede reden voor een nieuw-subforum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hee! wat een treurnis in dit gedeelte van fok, jezusquote:Op zondag 1 november 2009 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey vrolijk nootje, je verveelt je op deze druilerige zondag?
nee nee, tis meer, kijk mij ik loop daar rond, ik weet wat hier geeurt, jij niet. Dat.quote:Op zondag 1 november 2009 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, schilderen en poetsen, wat is daar nu in vredesnaam "lekker puh" aan![]()
Staat echt niet tof op je cv, "Ik heb Vlemmix z'n gore randjes schoon gepoetst" en "Ik heb z'n kwast mogen gebruiken"
geurvretersquote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee nee, tis meer, kijk mij ik loop daar rond, ik weet wat hier geeurt, jij niet. Dat.
Ik zit hier legitiem hè, want ik heb geen levenquote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef willem-jozef het volgende:
nou ja, een heel sub-forum om de kudde bijeen te houden (met als bindmiddel vlemmiks) is ook wel weer te begrijpen..
mwah, die indruk heb ik nooit gehad (dat u geen leven hebt).quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier legitiem hè, want ik heb geen leven
geluid in final cut.quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, vruchtbaar weertje, dat in het kader van een hooiberg.
Wat ben je aan het breien, een geitenwollen sok of twee?
Hij is hier niet weg te slaanquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geluid in final cut.
waar is gert, weer bij jou thuis?
leuk uitje, berlijn.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is hier niet weg te slaan![]()
Nee, hij zit vast in de gedächtniskirche, hij is gister per trein abgefahren richting Berlijn
misschien is een heel sub-forum wel een beter idee?!quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk uitje, berlijn.
potver, zal zo ff een topic voor gertje openen om 'm een fijn weekeinde te wensen (of zal ik alleen: "nog 'n fijne koopzondag in berlijn, gert", schrijven?). of doe jij het / al?
Nee, alle eer aan jou, 't is jouw ideequote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk uitje, berlijn.
potver, zal zo ff een topic voor gertje openen om 'm een fijn weekeinde te wensen (of zal ik alleen: "nog 'n fijne koopzondag in berlijn, gert", schrijven?). of doe jij het / al?
Nee!quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het al bekend wanneer het begint?
Het is al begonnen, er is één stream http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmixquote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
ja, dat vroeg ik me ook net afquote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kun je toch dumpen bij Lies?quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook net afbelachelijk dat we maar in het ongewisse worden gelaten. ik zit ook met m'n planning en de kinderopvang etc
een makker van me zit er veel, maar het is inderdaad niet alleen sonnenschein dort.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, alle eer aan jou, 't is jouw idee![]()
Berlijn heeft trouwens prachtige achterbuurten naast al het andere mooie
Doe maar, ik sta volledig achter jequote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ik ga nu ff een o.p. maken voor onze mod
dan laat ik ze liever op de a8 spelen..quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kun je toch dumpen bij Lies?
GVDquote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is al begonnen, er is één stream http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GVDHeb ik de spectaculaire opening gemist, zeker?
Welke programma's heb ik nog meer gemist?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
88 kijkers. Er kunnen er dus 99.912 bij.
't Was maar een tip hèquote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan laat ik ze liever op de a8 spelen..
Komt vermoedelijk doordat er ook gechat kan worden, anders waren het er vast niet zoveelquote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 't nog veel voor een stream waar af en toe een paar mensen achter een laptop of netbook zitten.
overigens staat hij hier aan, maar in een andere tab. ik zie 'm alleen als ik er per ongeluk langs kom
quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GVDHeb ik de spectaculaire opening gemist, zeker?
Welke programma's heb ik nog meer gemist?
En dan hebben we het nog niet eens over al die dvd releases.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
- 2 laptops, 1 bar
- Barhangen met Mero
- Barhangen met Dottey
- Barhangen met Alsido
- Barhangen met Mero en Dottey
- Barhangen met Mero en Alsido
- Barhangen met Dottey en Alsido
- Barhangen met Mero en Dottey en Alsido
- Vlemmix poging tot humor deel 1: de Wim-Lex cutout.
Ik mis het vleugje erotiekquote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Danny het volgende:
[..]
- 2 laptops, 1 bar
- Barhangen met Mero
- Barhangen met Dottey
- Barhangen met Alsido
- Barhangen met Mero en Dottey
- Barhangen met Mero en Alsido
- Barhangen met Dottey en Alsido
- Barhangen met Mero en Dottey en Alsido
- Vlemmix poging tot humor deel 1: de Wim-Lex cutout.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het zo neerzet, dan lijkt 't heel wat
quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Momenteel is de Kruk en Fiets-show?
Hmmmm, dat hadden ze beter tegenover Boer zoekt Vrouw kunnen programmeren. Dat zou Yvon zeker de helft van haar kijkers hebben gekost.quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit is 'Alsido tjekt de cam'. Duurt nog tot 18:55 volgens de programmagids.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |