abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74261419
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Wat zijn jullie aan het doen, daar?
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic

Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.

De hond ligt op het kleed te maffen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:52:34 #32
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74261451
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:53:07 #33
128220 Peter6000
pi_74261467
quote:

[..]

Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic

Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.

Klinkt huiselijk en gezellig.
pi_74261591
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

gewoon knus dus
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74261594
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuin
pi_74261693
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuin
hoe weet jij dat nou??? misschien heeft ie leuke bloembakjes hangen, (hij zal zijn geld toch niet bij de DSB hebben he)
pi_74261735
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Toverheks het volgende:
avond all.
gaat het morgen nou van start of niet, de 1 zegt dit de ander dat, wie weet het zeker????
Ik heb het even gevraagd hier.
Morgen is de bedoeling met 1 stream te starten, maar over een tijdstip ... daar krijg ik nog niet veel hoogte van. Morgen ochtend vergaderen we denk ik eventjes bij het ontbijt en dan zullen wij het ook wel te horen krijgen. Uiteraard "lekt" dat wel naar FOK!.

Even voor een paar posts die ik voorbij zag komen.. Wanneer nou, reageer nou, zeg nou ietsssssssssss..
Ze reageren de hele dag niet etc..

Ik spreek even voor mijzelf. Negen van de tien keer heb ik hem niet eens gelezen in een of ander hoekje van een of ander topic Sorry als mensen het vervelend vinden dat wij niet ala minuut reageren, maar wij zijn hier om te klussen etc en niet om 24/7 op Fok te zitten Bovendien ben ik geen officiele spreekbuis en lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_74261766
quote:

[..]

Uh ja optreden, dat gaat ook nog gewoon door he
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_74261791
quote:

[..]

Dat was al geboekt.
Dus wel zo netjes dat hij daar even heen gaat. Zegt overigens niets over wat hij de rest van de dag aan het doen is. Maar is een momentje wat ik omschreef.
pi_74261813
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja moeten we streamen eigenlijk
pi_74261823
Nou heel miss is het beter om niet te lekken als je het vervelend vindt dat men er zo op reageerd....of je moet het niet erg vinden he...dat kan natuurlijk ook
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:05:58 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_74261827
Fijn, we hebben een lekkende Mera en Dottey overkill. Dat belooft wat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:06:04 #43
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74261833
quote:

Zo te lezen zijn jullie druk in de weer en is het ook best gezellig.

pi_74261854
dank je wel dottey, en sucses allemaal daar.......en geef je hond een extra aai van mij.
pi_74261865
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik spreek even voor mijzelf. Negen van de tien keer heb ik hem niet eens gelezen in een of ander hoekje van een of ander topic Sorry als mensen het vervelend vinden dat wij niet ala minuut reageren, maar wij zijn hier om te klussen etc en niet om 24/7 op Fok te zitten Bovendien ben ik geen officiele spreekbuis en lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.

Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei
Zo doe ik het ook niet voor mn lol, dus dan denk ik, je kunt de pot op
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
pi_74261883
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Dat dus.
pi_74261932
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Lekker belangrijk.

Merendeel leest toch wat hij.zij lezen wilt.
Ik lees voornamelijk positieve berichtjes op informatieberichtjes.

Dus ik blijf gewoon lekker "lekken"
pi_74261980
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel dottey, en sucses allemaal daar.......en geef je hond een extra aai van mij.
Ja hij is een beetje zieligjes
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:10:02 #49
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74261985
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:

Bovendien ben ik geen officiele spreekbuis en lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.

Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.

Tot zo .
pi_74261993
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
*aai*
pi_74262019
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:

Tot zo .
Kom je op bezoek?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:10:54 #52
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74262020
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's

Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
pi_74262029
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.

Tot zo .
Dit is toch geen TBOII.

pi_74262062
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:

Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
Doeewd, heb dan ook wat geduld Laat ons ff de boel opruimen en dan foto's maken tussen de werkzaamheden tussendoor, tijd gaat verdomd snel hier
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:12:48 #55
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74262076
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Doeewd, heb dan ook wat geduld Laat ons ff de boel opruimen en dan foto's maken tussen de werkzaamheden tussendoor, tijd gaat verdomd snel hier
Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?
pi_74262116
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?
Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijk stomstomstom
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:14:46 #57
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74262140
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijk stomstomstom
Mja goed, het was maar een voorbeeldje Je posts worden dus wel geapprecieerd
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:15:04 #58
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_74262150
Het lijkt verdorie wel of het StudioFuckinFok wordt ipv StudioBlubBlubFlemmix....
  † In Memoriam † zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:16:34 #59
128220 Peter6000
pi_74262199
Ik waardeer de inbreng van 'lekkende' Dottey en Mera wel.
pi_74262209
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo gek.

Ik had op verzoek die topic geopend, zodat wij daar allemaal foto;s en updates de komende tijd in konden gaan posten.

Ik ben door gaan klussen zodat er wat te fotograferen valt.
vervolgens kom ik terug om te posten zit dat topic al dicht. Terwijl er gewoon mensen fanatiek en ethousiast oudere aanpassingen aan het plaatsen waren om alles compleet te krijgen. (qua beeld)
Beetje jammer dus..

Maar goed. Dan toch geen aanpassing foto's Mij best hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')