Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie aan het doen, daar?
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
Klinkt huiselijk en gezellig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
De hond ligt op het kleed te maffen.
Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
hoe weet jij dat nou??? misschien heeft ie leuke bloembakjes hangen, (hij zal zijn geld toch niet bij de DSB hebben he)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hey ook hij heeft geen geldboom in de tuin
Ik heb het even gevraagd hier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:50 schreef Toverheks het volgende:
avond all.
gaat het morgen nou van start of niet, de 1 zegt dit de ander dat, wie weet het zeker????
Uh ja optreden, dat gaat ook nog gewoon door hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vaag, eerst in paniek dat hij niet alles afkrijgt en nu gewoon naar een feestje gaan?
Dat was al geboekt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja moeten we streamen eigenlijkquote:
Zo te lezen zijn jullie druk in de weer en is het ook best gezellig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:51 schreef Dottey het volgende:
Ik was aan het schilderen in de slaapkamer en beetje poetsen. Morgen ga ik een verder met schilderen en een vloertje leggen, zodat de slaapkamer klaar is. Beetje jammer dat Pietje puk een slotje op Studio Vlemmix aanpassingen en foto's gooide want ik wilde net een update gaan maken in de daarvoor bestemde topic![]()
Ondertussen staat Mera te balanceren op de trap op ook daar iets te voorzien van een verflaag
Alsido is druk met alles en nog wat en Johan is effe weg om een feestje te voorzien van gezelligheid.
De hond ligt op het kleed te maffen.
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doeiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Ik spreek even voor mijzelf. Negen van de tien keer heb ik hem niet eens gelezen in een of ander hoekje van een of ander topicSorry als mensen het vervelend vinden dat wij niet ala minuut reageren, maar wij zijn hier om te klussen etc
en niet om 24/7 op Fok te zitten
Bovendien ben ik geen officiele spreekbuis
en lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Fijn, we hebben een lekkende Mera en Dottey overkill. Dat belooft wat.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef beequeen het volgende:
Fijn, we hebben een lekkende Mera en Dottey overkill. Dat belooft wat.
Ja hij is een beetje zieligjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
dank je wel dottey, en sucses allemaal daar.......en geef je hond een extra aai van mij.
Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef Dottey het volgende:
Bovendien ben ik geen officiele spreekbuisen lek ik alleen maar informatie waarvan ik weet heb.
*aai*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei![]()
Zo doe ik het ook niet voor mn lol, dus dan denk ik, je kunt de pot op![]()
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja en ik spreek ook even voor mezelf, ik het een beetje beu dat er om informatie wordt gevraagd die wij misschien weten, en dan krijg je die informatie en dan wordt er gehuild dat we zooooo opscheppen over dat we zoooo belangrijk zijn.... Ja hallo, dikke doei![]()
Zo doe ik het ook niet voor mn lol, dus dan denk ik, je kunt de pot op![]()
En ja ik doe dit voor mn lol, info lekken op fok deed ik ook voor de lol, jullie lol vooral, maar heb er niet zo'n zin meer in.
Dit is toch geen TBOII.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat zijn jullie ook niet, pussy zou dat voor TBO2 worden, maar het liep anders.
Tot zo .
Doeewd, heb dan ook wat geduldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doeewd, heb dan ook wat geduldLaat ons ff de boel opruimen en dan foto's maken tussen de werkzaamheden tussendoor, tijd gaat verdomd snel hier
Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar dan zou het toch beter zijn dat je zo'n topic opent pas van zodra je de foto's hebt?
Mja goed, het was maar een voorbeeldjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, in feite wel dan ja... maar ach, dan stond het er alvast, maar het moet metéén vol natuurlijkstomstomstom
Doe eens niet zo gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen (oa ik) die wel appreciëren dat je inside dingen post. Maar bijvoorbeeld dit topic:
Studio Vlemmix aanpassingen en foto's
Jammer dat er niet gewoon meteen foto's gepost worden, nu geeft het een wat verkeerde indruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |