quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zijn aan het testenwat extra service is
![]()
Maar er word niet alleen daar getest.
Gewoon de startdatum blijft start datum.
Deed ie dat maar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Stefan het volgende:
Aangezien Johan zelf zijn pr doet
Gisteren heb ik hem 3 x gesproken en 3 mmsjes van m gehad, met de bedoeling dat FOK! bekend zou/kon maken dat het niet door zou gaan. Alles is kapot, de hele bunker moet worden gesloopt, tot onze knieen in het water.quote:
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Stefan het volgende:
Aangezien Johan zelf zijn pr doet geloof ik Dottey niet.
Heat of the moment?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat hij heeft gezegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heat of the moment?
4 uur na het eerste gesprek was het nog steeds: de hele bunker moet worden gesloopt
Heb jey letterlijk in mn telefoon staan.
Zo profileert hij zichzelf al jaren in de media, dus dat vind ik niet zo gek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Jemig, nu wordt er net gedaan alsof Johan een zwakzinnige is die waanuitspraken doet.
Als je een zwakzinnige met waanbeelden bent wel ja, maar een echte kerel inventariseert, analyseert, blijft rustig en gaat door!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Natuurlijk nietMaar het is best begrijpelijk als je met hart en ziel aan iets werkt en dat valt dan letterlijk in het water, je dan flink overstuur bent...
Dus het gaat nu toch weer niet door?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Natuurlijk nietMaar het is best begrijpelijk als je met hart en ziel aan iets werkt en dat valt dan letterlijk in het water, je dan flink overstuur bent... Ik kan me dat wel voorstellen iig
Maar jullie zijn natuurlijk allemaal keiharde bikkels!
Lees ik het goed is Dottey vandaag in Eindhoven, studio Vlemmix?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze zit bij Johan, het is een dag later en jij blijft vasthouden aan uitspraken die Johan via de telefoon in the heat of the moment aan jou als journalist doet?
Ja, dat lees je goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees ik het goed is Dottey vandaag in Eindhoven, studio Vlemmix?
Hmm.. ben je nou Johans roeptoeter of wat..? Of mag je straks ook een "Item" in VlemxBasement?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat lees je goed.
De bron is Mera, en die is wel betrouwbaar.
Ohhw .. daar heb je nog wat... Long Time Noo See...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
ah, leuk, een 'kijk mij eens barsten van de inside-info en er interessant over doen' topic
(verkapte tvp)
Ik probeer al vanaf vanmiddag 1 uur antwoord op die vraag te krijgen maar word of genegeerd of uitgelachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef Stefan het volgende:
Hoelaat is het morgen, dan hou ik er rekening mee met naar bed gaan.
Idd. Hoog tijd dat Dottey en Meravigliosa eens uitsluitsel hierover geven. Gewoon, uit respect voor je kijkers enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik probeer al vanaf vanmiddag 1 uur antwoord op die vraag te krijgen maar word of genegeerd of uitgelachen.
Welke kijkers, er valt niks te kijken vooralsnogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd. Hoog tijd dat Dottey en Meravigliosa eens uitsluitsel hierover geven. Gewoon, uit respect voor je kijkers enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |