abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 1 november 2009 @ 08:36:02 #151
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_74270094
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hier Ik heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!

Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders

Misschien ligt het aan mij, maar ik lees werkelijk nul komma nul zinvolle info. Het is meer van het kaliber "de hond ligt te slapen", "ik denk dat ik iets meer info heb dan jullie ", "ben johan's slaapkamer aan het witten" etc. Komt op mij over als "ik ben lekker binnen en jullie lekker niet". Nu kan ik me die instelling voorstellen als je bij een groot en stoer project zit a la "ik heb gisteren de plannen voor een nieuw palm-island in Dubai goedgekeurd", maar bij een projectje als deze kun je best iets minder hoog van de toren blazen imo.
Maar nogmaals; het kan zo zijn dat het alleen maar zo op me over komt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_74272335
quote:
Op zondag 1 november 2009 08:36 schreef Danny het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij, maar ik lees werkelijk nul komma nul zinvolle info. Het is meer van het kaliber "de hond ligt te slapen", "ik denk dat ik iets meer info heb dan jullie ", "ben johan's slaapkamer aan het witten" etc. Komt op mij over als "ik ben lekker binnen en jullie lekker niet". Nu kan ik me die instelling voorstellen als je bij een groot en stoer project zit a la "ik heb gisteren de plannen voor een nieuw palm-island in Dubai goedgekeurd", maar bij een projectje als deze kun je best iets minder hoog van de toren blazen imo.
Maar nogmaals; het kan zo zijn dat het alleen maar zo op me over komt.
't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.

Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.

Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.

Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
pi_74274165
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

't Is meer een project van "Je moet 't maar nemen zoals het komt". Vlemmix is de initiator en die is naar het schijnt nog moeilijker te voorspellen dan het weer.

Ik vind dat wat je nu constateert veel minder aanwezig dan bij TBO, daar werd veel hoger van de toren geblazen door diverse betrokken mensen.

Daarnaast is dit gratis, is er niets beloofd en is Fok! geen partner voor zover ik het weet. Dan ga je d'r toch met z'n allen lekker relaxt instaan in plaats van een Dottey bashen die af en toe wat onhandig opereert en tegelijkertijd, juist om dit te voorkomen, keer op keer aangeeft dat ze daar officieel geen functie heeft . Dat bashen vind ik dan namelijk nét iets te makkelijk.

Het enige dat er nu bereikt wordt is dat die meiden denken "Stik er maar in!" en dan hoor je helemaal niets meer. Niet dat ik daar wakker van lig, maar 't is wel leuk dat er daar twee zitten die sommige vragen, hoe lastig ook vanwege Vlemmix, proberen te beantwoorden.
Zo is het maar net. Het is lastig om Johan te volgen, die doet toch alles anders dan anders en valt totaal niet te voorspellen.

Ik heb een kleine update met wat foto's weggezet in het daarvoor bestemde topic. Ik ga nu weer verder klussen.

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Admin zondag 1 november 2009 @ 14:39:09 #154
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_74277639
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

FOK! is dit keer inderdaad geen partner en dus hoef ik deze ronde geen enkel blad voor de mond te nemen. Ik heb geen info van achter de schermen die niet iedereen al heeft en heb dus ook geen morele verplichting me over bepaalde dingen niet uit te laten.
We bieden hier trouwens een behoorlijk ruime plek aan vlemmix in meerdere topics tegelijk. Dat is natuurlijk eigenlijk gewoon advertentieruimte op deze manier. Beschouw dat voorlopig even als de bijdrage van FOK! aan vlemmix-tv. Mijn persoonlijke mening ga ik echter niet onder stoelen of banken schuiven. Nu nog minder dan bij TBO iig.

Verder ben ik niemand aan het bashen. Ik merk dat het op mij overkomt als op-de-borst-klopperij. Zolang er niets is om over op je borst te kloppen kun je dat imo beter achterwege laten.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 1 november 2009 @ 14:42:26 #155
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74277754
Dat gedreig 'dan plaats ik geen inside info meer' neemt toch niemand serieus? Daar is dat ego veel te groot voor.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 14:43:00 #156
128220 Peter6000
pi_74277770
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
WTF, waarom vallen zoveel mensen over Dottey en Mera heen hier Ik heb het hele topic doorgelezen maar die meiden doen helemaal niets fout!

Wees blij dat ze daar zitten te schilderen en te poetsen en af en toe wat deze kant opsturen. Bovendien constateer ik helemaal nergens dat ze daar interessant over doen of zo. Dat was ten tijde van TBO af en toe wel wat anders
Ik ben het helemaal met je eens.

Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
  zondag 1 november 2009 @ 14:44:50 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74277821
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik heb ook de indruk dat er bij sommigen wat oud zeer speelt. Die hadden tijdens TBO al een hekel aan Mera en Dottey, en als hun voelsprietjes aanvoelen dat er gehakt kan gaan worden, gaan ze lekker los.
nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.
pi_74278680
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
pi_74278743
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee hoor, zolang Dottey een 'lekker puh kijk mij' houding aanneemt zeg ik er wat van.
Joh, schilderen en poetsen, wat is daar nu in vredesnaam "lekker puh" aan
Staat echt niet tof op je cv, "Ik heb Vlemmix z'n gore randjes schoon gepoetst" en "Ik heb z'n kwast mogen gebruiken"
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 15:21:11 #160
128220 Peter6000
pi_74278974
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, ik kan mij ook niet aan die indruk onttrekken. Dementor ziet nu ook z'n kans schoon om d'r eens lekker in te gaan en zijn voorheen politiek correcte gedrag te laten varen nu hij daar schijnbaar geen toegevoegde waarde meer is en/of kan zijn. Tekenend wel
Het is ook een beetje een 'terug in je hok' reactie. Zo van: Mera en Dottey moeten vooral niet denken dat ze belangrijk zijn, want wij zijn langer op FOK! en daarom zijn wij veel belangrijker.

Ik herken de ergernis wel hoor: tijdens TBO1 heb ik me ook gestoord aan de onderlinge knipoogjes van de vele vrijwilligers die er toen zaten. Dus zoiets ontstaat vrij snel, omdat je je dan buitengesloten voelt.
En die ergernis uiten leidt dan weer tot ergernis aan de andere kant, en voor je het weet heb je 2 kampen.

Het pleit iig voor Mera en Dottey dat ze zich niet weg laten jagen.
En wat jij ook al eerder postte (en ik nog eerder ), ze geven zelf constant aan dat ze ook maar afhankelijk zijn van de grillen van Johan.
pi_74279084
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:21 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het is ook een beetje een 'terug in je hok' reactie. Zo van: Mera en Dottey moeten vooral niet denken dat ze belangrijk zijn, want wij zijn langer op FOK! en daarom zijn wij veel belangrijker.

Ik herken de ergernis wel hoor: tijdens TBO1 heb ik me ook gestoord aan de onderlinge knipoogjes van de vele vrijwilligers die er toen zaten. Dus zoiets ontstaat vrij snel, omdat je je dan buitengesloten voelt.
En die ergernis uiten leidt dan weer tot ergernis aan de andere kant, en voor je het weet heb je 2 kampen.
Ja, maar dat is raar, want er is geen enkele connectie met Fok! in dit geval. Met TBO was die link er wel en de kritiek ook meer logisch.
pi_74279119
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik voelde me nog enigzinds verantwoordelijk voor de streams omdat ik me wederom vrijwillig had ingezet om te zoeken naar een oplossing.
Let wel ik was het dus niet maar zo voelde het wel.

Als vervolgens alle adviezen in de wind worden geslagen trek ik me op mijn beurt terug en mag ik hier gewoon zeggen wat ik wil.
Als mensen het ruk vinden geef ik ze dus gewoon gelijk (indien ik dat zelf ook zo zie).

Ik wil daar dus niet eens meer van toegevoegde waarde zijn omdat het project nog steeds rammelt aan alle kanten en dat strookt niet met mijn manier van werken.
Gelukkig zit ik nu ergens anders veel beter op mijn plek.
pi_74279129
Het komt natuurlijk ook wel omdat het niet al te geloofwaardig is allemaal. Of het nu FOK!kers zijn of niet, mensen worden niet graag voorgelogen en dat idee heerst er toch en die is imo terecht.
Go hard or go home
pi_74279313
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik voelde me nog enigzinds verantwoordelijk voor de streams omdat ik me wederom vrijwillig had ingezet om te zoeken naar een oplossing.
Let wel ik was het dus niet maar zo voelde het wel.

Als vervolgens alle adviezen in de wind worden geslagen trek ik me op mijn beurt terug en mag ik hier gewoon zeggen wat ik wil.
Als mensen het ruk vinden geef ik ze dus gewoon gelijk (indien ik dat zelf ook zo zie).

Ik wil daar dus niet eens meer van toegevoegde waarde zijn omdat het project nog steeds rammelt aan alle kanten en dat strookt niet met mijn manier van werken.
Gelukkig zit ik nu ergens anders veel beter op mijn plek.
Je mag altijd en overal zeggen wat je wil, 't is een vrij land.

Maar ik denk dat jij en nog een stel hier naar dit gedoe daar kijken met een kritisch perfecte blik en met iets van "'t Is onze stream en ons vermaak". En dat is volgens mij nu juist de grap, inherent aan Vlemmix's z'n gedrag, hij heeft die insteek veel en veel minder. Hij gaat voor "We gaan wat gezelligs doen en we zien wel waar het op uitloopt" en die stream is van helemaal niemand, behalve dan van Vlemmix zelf.

Als je daar dan als perfectionist iets wil doen, dan wordt je volgens mij knettergek. Je moet daar dan ook helemaal niet willen zitten als je voor kwaliteit gaat, wél als je een leuke tijd wil hebben.

Terug meppen vind ik dan wat flauw, maar van mij mag je.
pi_74279368
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je mag altijd en overal zeggen wat je wil, 't is een vrij land.

Maar ik denk dat jij en nog een stel hier naar dit gedoe daar kijken met een kritisch perfecte blik en met iets van "'t Is onze stream en ons vermaak". En dat is volgens mij nu juist de grap, inherent aan Vlemmix's z'n gedrag, hij heeft die insteek veel en veel minder. Hij gaat voor "We gaan wat gezelligs doen en we zien wel waar het op uitloopt" en die stream is van helemaal niemand, behalve dan van Vlemmix zelf.

Als je daar dan als perfectionist iets wil doen, dan wordt je volgens mij knettergek. Je moet daar dan ook helemaal niet willen zitten als je voor kwaliteit gaat, wél als je een leuke tijd wil hebben.

Terug meppen vind ik dan wat flauw, maar van mij mag je.
Nee het is zijn project en hij mag doen wat hij wil.
Ik denk dat zo'n beetje iedereen hier hem het beste gunnen en zelfs nu nog het project graag zien slagen.
Maar zoals men keek (met een kritische blik) naar TBO zo kijk ik nu naar SV.

En ik zie het niet als terug meppen maar als aangeven dat het ook anders kan, dat weet jij tenslotte ook.
pi_74279377
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:27 schreef Noek het volgende:
Het komt natuurlijk ook wel omdat het niet al te geloofwaardig is allemaal. Of het nu FOK!kers zijn of niet, mensen worden niet graag voorgelogen en dat idee heerst er toch en die is imo terecht.
Waar krijg jij het idee dat je voorgelogen bent? Vlemmix is net zo geloofwaardig als dat hij Vlemmix heet, dat is alom bekend. Hij is voor de grap, de grol, het vermaak, de zotheid. Het serieuze lacht hij weg en daar loopt hij volgens mij met een grote boog omheen, veel te eng voor 'm?
pi_74279462
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee het is zijn project en hij mag doen wat hij wil.
Ik denk dat zo'n beetje iedereen hier hem het beste gunnen en zelfs nu nog het project graag zien slagen.
Maar zoals men keek (met een kritische blik) naar TBO zo kijk ik nu naar SV.

En ik zie het niet als terug meppen maar als aangeven dat het ook anders kan, dat weet jij tenslotte ook.
TBO, daar hadden mensen voor betaald en daar werd door de makers vooraf hoog van opgegeven, dat is een cruciaal verschil. Ook al was het te betalen bedrag peanuts, je hebt dan toch het gevoel dat je wat mag eisen en dat doen mensen dan ook.

Ik zie dit meer als een optocht bij Koninginnedag, je gaat er wel of niet heen, de ene wagen is mooi, de ander afzichtelijk en van tevoren weet je niet wat je te zien krijgt.
pi_74279502
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

TBO, daar hadden mensen voor betaald en daar werd door de makers vooraf hoog van opgegeven, dat is een cruciaal verschil. Ook al was het te betalen bedrag peanuts, je hebt dan toch het gevoel dat je wat mag eisen en dat doen mensen dan ook.

Ik zie dit meer als een optocht bij Koninginnedag, je gaat er wel of niet heen, de ene wagen is mooi, de ander afzichtelijk en van tevoren weet je niet wat je te zien krijgt.
Je denkt echt dat ze geen verdienmodel gaan toepassen?
pi_74279510
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waar krijg jij het idee dat je voorgelogen bent? Vlemmix is net zo geloofwaardig als dat hij Vlemmix heet, dat is alom bekend. Hij is voor de grap, de grol, het vermaak, de zotheid. Het serieuze lacht hij weg en daar loopt hij volgens mij met een grote boog omheen, veel te eng voor 'm?
Ik voel me niet zo voorgelogen maar dat is persoonlijk want ik vind het vermakelijk maar de ontzettende crap van de overstroming, dat gelooft toch geen Kai.
Dat zou zomaar een leugentje kunnen zijn. Flikker dat in de openbaarheid en je bent mensen aan het voorliegen. Sommige mensen lachen erom en sommigen denken,' Flikker dan maar op met je onzin.'
Of je gelooft de overstroming, dat kan natuurlijk ook nog.

Vlemmix ken ik verder niet dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.
Go hard or go home
pi_74279624
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je denkt echt dat ze geen verdienmodel gaan toepassen?
Het bedrijfsleven zal men t.z.t. wel benaderen en misschien zijn ze daar al mee bezig. En wat die gasten doen, betalen of niet betalen, daar lig ik niet wakker van, dat speelt zich allemaal af aan de achterkant.

Er zal ook vast wel weer ergens een credit model aan de voorkant geïmplementeerd worden, maar daar zijn wij dan weer vrij in.
pi_74279664
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het bedrijfsleven zal men t.z.t. wel benaderen en misschien zijn ze daar al mee bezig. En wat die gasten doen, betalen of niet betalen, daar lig ik niet wakker van, dat speelt zich allemaal af aan de achterkant.

Er zal ook vast wel weer ergens een credit model aan de voorkant geïmplementeerd worden, maar daar zijn wij dan weer vrij in.
Gelukkig wel.
  zondag 1 november 2009 @ 15:48:04 #172
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74279696
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik voel me niet zo voorgelogen maar dat is persoonlijk want ik vind het vermakelijk maar de ontzettende crap van de overstroming, dat gelooft toch geen Kai.
Dat zou zomaar een leugentje kunnen zijn. Flikker dat in de openbaarheid en je bent mensen aan het voorliegen. Sommige mensen lachen erom en sommigen denken,' Flikker dan maar op met je onzin.'

De foto's van de elektra en dat aardlek verhaal klopt iig al helemaal niet!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74279830
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat er ergens wat gelekt heeft en ook wel dat er water door die meterkast is gesijpeld. De reactie "Paniek, paniek, paniek!" is typische Vlemmix reactie. Van een mug een olifant maken. Ik denk vooralsnog dat mensen de juiste insteek kiezen als ze het vermakelijk vinden. Ik verwacht in ieder geval geen kwaliteit en dan kan ik toch nog voor een verrassing komen te staan straks.

Bij TBO waren veel meer andere zaken aan de orde. Dingen beloven en toch niet doen, concept zomaar aanpassen, de vermeende oneerlijkheid, etc. Hier is niet zoveel beloofd.
pi_74279851
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

De foto's van de elektra en dat aardlek verhaal klopt iig al helemaal niet!
een goede reden voor een nieuw sub-forum

huh -

[ Bericht 0% gewijzigd door willem-jozef op 01-11-2009 15:58:42 ]
pi_74280007
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

een goede reden voor een nieuw-subforum
Hey vrolijk nootje, je verveelt je op deze druilerige zondag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')