And fuck you coooooowwww.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
fuck yooouu chiiiikeen
Die was echt keihard lachenquote:
Ik heb deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze:Je hebt hem niet toevallig in m4rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt hem niet toevallig in m4r
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb deze:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had hem inmiddels al van mijn zusje gekregen
Directe link van die: Pokerface
Wel leuk om te lezen, maar na pagina 4 heb ik het gehadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:43 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.seashepherd.com.au/forum/showthread.php?s=1c168588a9a1c548efbf0c19bf4d5a1f&t=5415
Reactie van Paul Watson die daar wordt aangehaald:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:43 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.seashepherd.com.au/forum/showthread.php?s=1c168588a9a1c548efbf0c19bf4d5a1f&t=5415
quote:I have to say that being lampooned on South Park is hardly something to complain about. They spelt Sea Shepherd right and they brought the issue of the dolphin and whale slaughter by the Japanese to a very large audience. I could not really care less how I was portrayed personally, I’m in good company along with Tom Cruise and Sean Penn.”
It’s a tough situation we are in. We can’t hurt the whalers and we have to stay within the boundaries of the law in opposing illegal whaling operations. If that makes us pussies so be it, it’s better than being portrayed as killers. The point however that was missed is that we have cut the Japanese kill quotas in half over the last three years and cost them their profits. Our objective is to bankrupt them and we are doing just that.
South Park has however linked Japan to the horrific and senseless slaughter of dolphins and whales and all in all that’s a damn good message in our opinion.
What the Whale Whores episode also achieved was to highlight just how successful Whale Wars has been as a television show and how Sea Shepherd is out on the high seas actually trying to do something about the problem.
Captain Paul Watson
Captain – The Steve Irwin
quote:The boys aren't going to let the Harley Festival that's being held in South Park spoil their weekend. Everyone agrees they've had enough of the loud and obnoxious bikers that have arrived. They throw down the F word and the game is on.
Vooral de laatste 2 afleveringen is hij weer goedquote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef FrankRicard het volgende:
Cartman blijft een held
Blijf jij wakker tot dan?quote:
Ik kijk morgenochtendquote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Blijf jij wakker tot dan?
Als ik dan midden in de nacht ga kijken, snap ik niet veel van de onderliggen grappen enzo, dus dat is niet leuk.
O dear.quote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef ImMaxa het volgende:
De nieuwe episode (S13e12) heet The F Word
[..]
Hoe? Want deze aflevering lijkt me nogal irritant met alle piepjesquote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef slindenau het volgende:
Ben ik blij dat ik alleen de uncensored afleveringen kijk
Zegt mij ook helemaal niks.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
en waar zou ik ze van moeten kennen?
Fags.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Sons of Anarchy wordt op de kabelzender FX, die van FOX is, uitgezonden.
Het is de best scorende show op FX en is gemaakt door een schrijver/producent van The Shield.
SSSST!!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooie afleveringBrwaaa brwaa brwaa bah bah bah bah Brahw brahw brahw
Veel fijner voor het oog inderdaad. En die paar honderd mb meer maakt ook niks meer uit met de snelheden van tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben overtuigd, voortaan alleen nog maar HD
dat zou ook niet expres over de top zijn idd. Cartman met zn picknick mandquote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef VinnieJones het volgende:
Het begin was wel beetje gay vond ik. Aan de vijver vissen en genieten van het mooie weer. Niet gewend van Cartman en de guys
Joh?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef VinnieJones het volgende:
Het begin was wel beetje gay vond ik. Aan de vijver vissen en genieten van het mooie weer. Niet gewend van Cartman en de guys
Whaha dat zag ik ook meteen, ik denk waar is die haan ook alweer vanquote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef Saekerhett het volgende:
Wehehe een van die Harley's had die haan achterop uit de aflevering met die worstelaars (they tukk uurr duuurrrrr)
Geweldige aflevering! Ik lag echt totaal dubbel bij bike-curious.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze was leuker dan de laatste 2 in ieder geval, en wie the fuck was die woordenboekbaas of whateverEn wie heeft er ooit gehoord van die fag tv show?
Deze was echt niet leuker dan toen Butters een pimp werd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
deze was leuker dan de laatste 2 in ieder geval, en wie the fuck was die woordenboekbaas of whateverEn wie heeft er ooit gehoord van die fag tv show?
Ja, maar die 2 hiervoor waren de dorrrfins en WTFquote:Op vrijdag 6 november 2009 03:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Deze was echt niet leuker dan toen Butters een pimp werd.
Wat een vette aflevering was dat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Homo’s in de VS zijn boos op de makers van South Park. In de laatste aflevering van de serie, die vorige week in de VS werd uitgezonden, wordt de betekenis van het woord ‘fag’ veranderd. Het woord betekende eerst ‘flikker’, maar in deze aflevering maken ze er ‘extreem vervelende asociale personen die op een motor rijden’ van.
"Ondanks dat het een goed doordachte grap lijkt, blijft het woord 'fag' een vulgaire en anti-homoseksuele lading hebben", aldus een woordvoerder van de Amerikaanse homogemeenschap GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation). "We vrezen dat sommige kijkers de grap niet zullen begrijpen." GLAAD roept mensen op om contact te zoeken met de makers van de serie, om "persoonlijke verhalen over de negatieve impact van het F-woord" met ze te delen.
Televisiezender Comedy Central, waarop South Park wordt uitgezonden, geeft geen commentaar. De uitzending met de fag-grap is tot nu toe de best bekeken aflevering van South Park van dit seizoen.
Fags.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef ASSpirine het volgende:
Homogroepering boos op South Park
[..]
Dude, download ze gewoon, kun je het kijken wanneer je wil.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Of gewoon southpark.nlquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen, maar op www dot allsp dot com kun je ook alle afleveringen gelijk na de ''air'' bekijken.
Dat is trouwens een hele mooie en overzichtelijke site, met alle afleveringen van de 13 seizoenen.
quote:
Nou daarom dus..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Waarom kan ik de afleveringen niet meer kijken op southpark.nl? Staat dat ze om contractuele redenen pas vanaf 21 november weer te zien zijn...
Ik kan hem gewoon kijken hoor, gewoon klikken op:quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef UltraR het volgende:
Nietus!quote:
brawbrawbrawbrawbrawbrawbrawbrawquote:
Gaat erg snel inderdaad, wel jammer. Binnenkort maar weer eens oudere eps kijken van seizoen 2/3/4. Die ken ik lang niet allemaal.quote:Op maandag 9 november 2009 09:35 schreef Xurk het volgende:
Jammer dat het seizoen alweer bijna voorbij is... voor mijn gevoel is de tweede helft pas net een weekje of drie bezig en we moeten alweer bijna een halfjaar gaan wachten
Klinkt veelbelovend, vind ik.quote:CARTMAN WILL NOT BE SILENCED IN AN ALL-NEW EPISODE OF
“SOUTH PARK” PREMIERING ON WEDNESDAY, NOVEMBER 11
AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL‚
NEW YORK, November 9, 2009 – Cartman has a daily forum for his agenda
when he is chosen to do the morning announcements in an all-new "South
Park" titled, "Dances with Smurfs," premiering on Wednesday, November 11
at 10:00 p.m. on COMEDY CENTRAL.
Eric Cartman seizes the opportunity to become the voice of change at the school when he takes over the morning announcements. His target is South Park Elementary’s Student Body President, Wendy Testaburger. Cartman is asking the tough questions and gaining followers.
En het "...only asking questions." is wel heel erg Beckiaans...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef Schuttingbeer het volgende:
Zeer goede aflevering![]()
En idd.. ik dacht aan het begin aan Rush Limbaugh.. en met z'n TV-show zeer duidelijk Glenn Beck (zie het logo maar, en het kapsel..)
Inderdaad. Leuke aflevering.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef Schuttingbeer het volgende:
Zeer goede aflevering![]()
En idd.. ik dacht aan het begin aan Rush Limbaugh.. en met z'n TV-show zeer duidelijk Glenn Beck (zie het logo maar, en het kapsel..)
Die verwijzing snapte ik niet helemaal, behalve dan dat Smurfen en die figuren uit Avatar blauw zijn. Wat was er nog meer grappig aan bedoeld?quote:
Misschien een lichte overeenkomst in verhaal? (Afgelegen, eigen wereld. Invasie en verwoesting van die wereld, etc.)quote:Op donderdag 12 november 2009 14:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die verwijzing snapte ik niet helemaal, behalve dan dat Smurfen en die figuren uit Avatar blauw zijn. Wat was er nog meer grappig aan bedoeld?
Ik denk meer dat ze bedoelen dat Avatar een rip off is van Dances with Wolves maar dan met een paar veranderingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Misschien een lichte overeenkomst in verhaal? (Afgelegen, eigen wereld. Invasie en verwoesting van die wereld, etc.)
Dan heb je echt nog niet alle afleveringen gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef UltraR het volgende:
Dit moet echt de vreemdste SP aflevering ooit zijn!
Echt grappig hoor, maar serieus, ik vraag me af wat de mentale conditie van de bedenkers van zoiets is.
Dat dacht ik al ja. Al ken ik het verhaal van Avatar niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Ik denk meer dat ze bedoelen dat Avatar een rip off is van Dances with Wolves maar dan met een paar veranderingen.
Vrijwel allemaal toch hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dan heb je echt nog niet alle afleveringen gezien.
Euh... Mr Hanky the Christmas Poo?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:00 schreef UltraR het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal toch hoor.
Met die smurfen is gewoon zó ver gezocht, kan niet echt afleveringen bedenken die ook zoiets idioots erin hebben zitten.
Killercavia's in piratenoutfitquote:Op donderdag 12 november 2009 18:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... Mr Hanky the Christmas Poo?
Oh ja, die cavia's ging ook nergens over, maar dat had tenminste nog een duidelijk doel: het belachelijk maken van die rampenfilms.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Killercavia's in piratenoutfit
Bevers die in de toekomst tegen mensen met een penishoed op vechten
Te geniaal gewoon weer. Je ziet de hele klas en eigenlijk reageert niemand er echt geschokt op behalve Buttersquote:Op donderdag 12 november 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat eerste stuk met die morning announcements maakt de hele aflevering al garppig.
Het belachelijk maken van rampenfilms? Ik dacht dat het ging om het onder de aandacht brengen van kostuums voor cavia's.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef UltraR het volgende:
[..]
Oh ja, die cavia's ging ook nergens over, maar dat had tenminste nog een duidelijk doel: het belachelijk maken van die rampenfilms.
Vast ook welquote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het belachelijk maken van rampenfilms? Ik dacht dat het ging om het onder de aandacht brengen van kostuums voor cavia's.
Het is natuurlijk wel de 13de aflevering van het 13de seizoen!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef UltraR het volgende:
Echt grappig hoor, maar serieus, ik vraag me af wat de mentale conditie van de bedenkers van zoiets is.
Ze hadden er wat mij betreft, een meer morbide aflevering mogen maken gezien de gelegenheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de 13de aflevering van het 13de seizoen!
En helemaal links die Timmy in z'n rolstoel... de hele tijd met een grijns op z'n gezicht. Zoals altijd maar ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:27 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Te geniaal gewoon weer. Je ziet de hele klas en eigenlijk reageert niemand er echt geschokt op behalve Butters![]()
Wat is er vreemd aan? Het is bijna een één op één kopie van wat er echt gebeurt met Glenn Beck, op de smurfen na dan...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef UltraR het volgende:
Dat is best knap!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Meddo het volgende:
Ik vond hem ook heel raarMaar ik heb dan ook nog nooit van de hierboven genoemde Rush Limbaugh, Glenn Beck en Avavtar gehoord.
quote:
Dat was ook het eerste wat ik dacht. Toevallig had Jon Stewart ook een imitatie van hem in z'n show vorige week.quote:
De eerste aflevering van deze reeks van 7 had al een horrorsfeer, toch? Geestverschijningen, enge vrouw uit poltergeist, dode beroemdheid die een kinderlichaam overneemt enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Zeker gezien het feit dat deze aflevering qua datum vlak na Halloween valt had men inderdaad wel iets kunnen doen met horror ofzo (Paranormal Activity is nu erg hot in Amerika bijvoorbeeld). Valt me toch wel op dat bepaalde thema's veel minder/niet aan bod komen in de serie, al zal het ook wel niet overal in te passen zijn.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef -Menn0- het volgende:
Butters die in z'n blote reet over straat rent
Volgens mij heeft Comedy Central een hekel aan Foxquote:Op donderdag 12 november 2009 22:33 schreef MikeyMo het volgende:
Die hele Fox manier van reporting, prachtig
Glenn Beck werd overduidelijk nagedaan, maar ook limbaugh en O'Reilly waren hiering goed terug te zien
Elk normaal mens heeft een hekel aan Fox News.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Comedy Central een hekel aan Fox
En Clyde die maar driftig door blijft schrijvenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En helemaal links die Timmy in z'n rolstoel... de hele tijd met een grijns op z'n gezicht. Zoals altijd maar ik moest wel lachen.
Inderdaad. Mooi gedaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef Karina het volgende:
Het einde was grappig, Cartman werd flink in zijn hemd gezet door Wendy.
Iddquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef MaxC het volgende:
Was ik de enige die deze aflevering moest denken aan Wilders en zijn stemmers?
Een 2012 parodie? Of de Mexicaanse Griep?quote:1314: Pee
Things at the water park are not what they seem. The boy’s fun filled day is about to turn deadly. Events are in play at Splash Town that signal the end of the world is upon us. Cartman tries to warn everyone but no one will listen.... Disaster is about to strike and the boys are in a race to survive.
Southpark kennende zal het wel een combinatie van die 2 zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 10:48 schreef ImMaxa het volgende:
De laatste episode van het seizoen komt er alweer aan, jammer genoeg...
[..]
Een 2012 parodie? Of de Mexicaanse Griep?
Is heel goed mogelijk, ik vond 'm dus ook grappig. De verwijzingen waren wel duidelijk voor mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef Caspian het volgende:
Ik denk dat de grote tweedeling (in wie hem wel en niet leuk vonden) is omdat dit een afleering was die echt gericht is op het Amerikaanse publiek. De meesten hier hebben blijkbaar nooit gehoord van Glenn Beck, en dan mis je een heleboel grappen.
Inderdaad jammer dat het niet wat internationaler georiënteerd is. Maar goed, dat geld voor de hele Amerikaanse samenleving en het meeste wat daar aan media gemaakt wordt. Zoals gesteld hebben we hier onze eigen equivalenten van kortzichtheid en kuddegedrag. Alleen een paar concrete Beck-parodieën zullen hier inderdaad niet doorkomen. Als kijker van de Dailyshow en Colbert Report (wat ik opzichzelf best leuke shows vind) krijg je toch een hoop meer mee.quote:Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk, ik vond 'm dus ook grappig. De verwijzingen waren wel duidelijk voor mij.
De smurfen zijn zelfs bedacht door een belg.quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Smurfen wordt al decennia lang wereldwijd uitgezonden.
Wie?quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Over dead people, iedereen kent toch Walter Cronkite!!!
Nee echt? Ik bedoelde het meer als de aflevering vd smurfen, niet het deel van de smurfen zelf. MAar meer dat ze dus al die anchormannen en Fox enzo nadeden. Ja heel leuk, maar ik kijk hetnooit.quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Smurfen wordt al decennia lang wereldwijd uitgezonden.
Ok nog enigzins herkenbaar dan. Al kijk ik dat ook nooit.quote:Walvishunters wordt uitgezonden op National Geographic in NL.
Ja nja ze hadden er hier maar 14 ofzo. In Nederland heb je er ook wel 14. Het waren wel 14 van een bepaald programma weer, ze moesten iemand voorstellen.quote:Er zijn ook irritante gasten op Harley Davidsons in Nederland, alleen minder
Ehm nee. Ik ken net the Sixth Sense en dan houdt het wel op. En buiten dat, dat hele vliegtuig vol dode yanks. Ik herkende alleen David Carradine.quote:Over dead people, iedereen kent toch Walter Cronkite!!!
quote:I tested the pH-levels this morning
And?
It was almost all p, non H
Vond het ook niet zo'n geweldige aflevering eigenlijk. Cartman + minorities was nog wel leuk maar het hele pee verhaal deed me weinig.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef Schuttingbeer het volgende:
ik vond't maar een slechte aflevering eigenlijk.. alhoewel dat nummer over minorities misschien nog wat stof doet opwaaien.
Die geweldig doorschenenquote:Op donderdag 19 november 2009 14:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Al die latino's in hun witte shirts.
Die 2012 disaster hype natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:40 schreef Matamalam het volgende:
"Even the police,... are minorities" haha
Heeft het minderheden thema te maken met dat de president een minority is of is er nog iets anders dat nu speelt in de VS of de wereld dat de makers van South Park er toe hebben gebracht om het in de show op te nemen? Of is het compleet random? Is het pee thema random?
Even the authorities ... are minoritiesquote:Op donderdag 19 november 2009 18:40 schreef Matamalam het volgende:
"Even the police,... are minorities" haha
Heeft het minderheden thema te maken met dat de president een minority is of is er nog iets anders dat nu speelt in de VS of de wereld dat de makers van South Park er toe hebben gebracht om het in de show op te nemen? Of is het compleet random? Is het pee thema random?
Oh ya haha.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Die 2012 disaster hype natuurlijk.
Oh ya dat rijmt in ieder geval hehe.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Even the authorities ... are minorities
Wel goed doen he!
Die heb ik nooit gezien, maar de grap zal vast hilarisch zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef MASD het volgende:
Pi Pi: Now you just got to drink the pee.
Kyle: -Wait! WHAT!?
Pi Pi: You go down in the pee you get the pressure! You gotta fill the inside of your body to compensate.
Stan: It's true dude, didn't you see The Abyss?
!
Ja ze houden er nu mee opquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef J.Herrer het volgende:
It's the pee
Ik vond hem niet zo goed, alleen die Italiaan was wel grappig
Cartman die gaat zingen![]()
Is dit nou de laatste aflevering?
Eind van seizoen 13, contract loopt sowieso tot seizoen 15.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef J.Herrer het volgende:
It's the pee
Ik vond hem niet zo goed, alleen die Italiaan was wel grappig
Cartman die gaat zingen![]()
Is dit nou de laatste aflevering?
tot of tot en met?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eind van seizoen 13, contract loopt sowieso tot seizoen 15.
Alleen in deze afl. was dat leuk:quote:
Qft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef sjeppert het volgende:
mooie afsluiter
wat is randy toch ook een geniaal personage
14 episodes?quote:Op maandag 23 november 2009 20:47 schreef metallicattim het volgende:
De seizoenen zijn serieus te kort....
Sjah, meeste series zitten toch wel rond de 20-24 per jaar.quote:
En ook nog eens een runtime van 40 min.quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:18 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Sjah, meeste series zitten toch wel rond de 20-24 per jaar.
De aflevering met het instorten van de economie en Kyle als Jezus toch ?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Fortitudo het volgende:
weet iemand welke aflevering dit is?
ik weet het niet, ken alleen dit fragment, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 9 december 2009 19:55 schreef Seam het volgende:
[..]
De aflevering met het instorten van de economie en Kyle als Jezus toch ?
Seizoen 13 Margaritavillequote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef Fortitudo het volgende:
weet iemand welke aflevering dit is?
Dan kan je het toch alsnog al 5 seizoenen kut vindenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef Meddo het volgende:
zeik niet zo, dit schema wordt al vijf seizoenen ofzo aangehouden
Spuit 1136quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef capital_P het volgende:
margaritaville
vorig seizoen volges mij
Tvp in een grote pauze en in een topic wat bijna dicht is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef zeebeschuit het volgende:
tvp
F*ck you chicken and cow!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef Felixa het volgende:
De aflevering uit de tt NU op Comedy Central!
quote:Medium uit Poltergeist-films overleden
LOS ANGELES - Actrice Zelda Rubinstein, die vooral bekend werd als het excentrieke medium Tangina uit de Poltergeist-films, is woensdag in een ziekenhuis in Los Angeles overleden. Zij lag daar al twee maanden na een ernstig hartinfarct.
De 1 meter 30 korte actrice belandde pas op latere leeftijd in de filmindustrie. Toen zij in 1982 de rol speelde van Tangina, de vrouw die de demonische klopgeest uit de titel weet te verjagen, liep ze al tegen de vijftig. Daarna was Rubinstein nog te zien in tientallen andere films en televisieseries. Ook keerde zij terug als Tangina in de twee vervolgen op de Poltergeist-film.
De actrice streed jarenlang voor sociale acceptatie van kleine mensen. Daarnaast zette zij zich in voor de bestrijding van aids. Rubinstein werd 76 jaar oud.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:
South Park krijgt de free publicity sowieso wel binnen
Echt zo goed nagedaan in dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ouls_(imitatie).htmlquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef Tim86 het volgende:
South Park krijgt de free publicity sowieso wel binnen
Bweheh, Amerika weer ehquote:
Ik dacht dat het over Canada ging?quote:
quote:Je ooit afgevraagd hoe de vier hoofdrolspelers van South Park er in levende lijve uit zouden zien? Comedy Central geeft het antwoord in The Real South Park, vanaf 1 april te zien op het kanaal. Bob Offenberg, voorheen bekend als Zanger Bob met het lieve verlegen imago, kruipt in de huid van de vuilbekkende racistische Eric Cartman. Stan, Kyle en Kenny worden gespeeld door Silvan Zomerdijk, Samuel Lochtenberg en Sam van Asbeck.
Zelf houd ik mijn hart vast bij deze nieuwe serie. Een animatieserie zo briljant als South Park, dat is heel moeilijk om te evenaren met een serie als The Real South Park. Comedy Central belooft dat ‘de donkere humor en taboedoorbrekende onderwerpen’ ook in deze serie intact zijn gebleven.
De show laat echte kinderen zien die de avonturen van Cartman en zijn vrienden beleven. De serie speelt zich af in Amsterdam en geeft op de bekende South Park manier reactie op de Nederlandse cultuur.
The Real South Park werd opgenomen op verschillende locaties in Amsterdam waaronder de IVKO school, de Czaar Peterstraat en de rosse buurt. Net als in de eerste seizoenen van South Park komt in deze serie Kenny telkens om het leven.
The Real South Park is vanaf 1 april te zien om 22.30 uur op Comedy Central. Een dag later, vrijdag 2 april, begint het 14de seizoen van South Park op de zender.
Of het hier een 1-april-grap betreft? Ik vind het moeilijk in te schatten. Vorig jaar had Comedy Central de grap dat Hans van der Togt omroeper zou worden voor de zender. Het leverde Comedy Central een zee aan (free) publicity op. Op 1 april was Hans inderdaad te zien, maar werd aan het einde van de avond verklapt dat het een grap betrof.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef J.Herrer het volgende:
Denk een 1 april grap, maar ben toch best wel benieuwd
Soort van New kids, alleen dan nog groffer
Vind het anders nog best langquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef boskameel het volgende:
2 weken nog maar? Gaat snel zeg.
Ik kan bijna niet wachten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het anders nog best lang
En als je dan wakker wordt over 500 jaar, weet niemand wat South Park wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten.Wil iemand me invriezen?
![]()
Voor het geval je in de toekomst wakker wordt : Het is de United Atheist Alliance!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet wachten.Wil iemand me invriezen?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |