volgens mij laten ze `t gewoon zo lang door gaan tot het geraden wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het een keer voorgekomen dat iemand aan de overkant van de lijn het woord niet had geraden?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij zijn met kaarten van Blof
Als dat es konquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus 6 dagen lang Gerard, Michiel en Jan in het Glazen Huis.
Nog steeds zelfs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Dit was er eentje voor het persoonlijke archief.
Bløf is goed man !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij zijn met kaarten van Blof
Betalen om je gedicht voor te laten lezen is wel mooie actiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik zou hem gewoon uitnodigen voor momentje in de studio.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
quote:22-23
The Fratellis - Chelsea Dagger
Dizzee Rascal - Holiday
Caro Emerald - Back It Up
Stereophonics - Innocent
Smash Mouth - Walking On The Sund
Julian Casablancas - 11th Dimension
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Torre Florim (De Staat) live in de studio
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild Remix)
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock 'n Roll
Coparck - Live in de studio
Muse - Uprising
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zet ik hier alvast een DUH DUH DUP! DUH DUH DUP! DUH DUH DUH DUH DUH DUH DUP! neer.
valt / hapert ie daar ook vaak weg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Marc63 het volgende:
Nou snap ik waarom Wilders nu ineens over Kinderen voor Kinderen begint te zeuren. Die verbindingen zijn daar zo slecht dat het nu pas in Venlo op tv te zien is.
Jupquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:16 schreef derrudy_kevin het volgende:
ja, het ging via de comrex (3G). Voordeel is dat dat niks kost, maar die durft wel af en toe te haperen. Maar wel ff leuk toch?
Roy Orbison, held!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
't gaat tof worden zo: Torre (van de Staat) speelt in zn eentje (met een loop pedal) en coparck in de studio.
En straks gaan ze samen met Der Rudy een cover van Roy Orbison doen!
oi oi!quote:
TWDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef Timo20 het volgende:
En voor de Thin White Duke liefhebbers onder ons:
je mag wel vaker ideetjes aandragenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
ideetje van mij, nav de film De Helaasheid Der Dingen die ik deze week in de bios zag
Dit uur niet geloof ik..quote:
playlist bekijken , hebben ze je nog niet geleerd op school of wel.quote:
Oja, daar zit Pretty Woman in. Ben wel liefhebber van Roy Orbinsons muziekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef derrudy_kevin het volgende:
[..]
ideetje van mij, nav de film De Helaasheid Der Dingen die ik deze week in de bios zag
Ik gok de eerstequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan gok ik op Pretty Woman of Only the Lonely
Ik ben toch niet degene die het vraagd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
playlist bekijken , hebben ze je nog niet geleerd op school of wel.
je zeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch niet degene die het vraagd?
Ik ben juist degene die het opzocht daarom zei ik ook nee
Je zei geen neequote:
Dit uur niet geloof ik..
Ik zij ook niet dat ik het niet had opgezocht..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zei
[..]
Je zei geen nee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zij ook niet dat ik het niet had opgezocht..
man hoe krijg je het voor elkaar , dat je je continue tegenspreekt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toch niet degene die het vraagd?
Ik ben juist degene die het opzocht daarom zei ik ook nee
is ook een richtlijst, met volgorde vaak naar gelieven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Rudy houd zich trouwens niet helemaal aan de volgorde van de playlist
Lees ff goed er staat toch dat ik NIET degene ben die het NIET heeft opgezochtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
man hoe krijg je het voor elkaar , dat je je continue tegenspreekt.
dubbele ontkenningenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lees ff goed er staat toch dat ik NIET degene ben die het NIET heeft opgezocht
niet dat ik NIET degen ben die het WEL heeft opgezocht...
edit: verder genoeg erover..![]()
Crisis, als je zo'n hekel hebt aan Dagoduck ga em dan ergens anders pesten. Je bent vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
man hoe krijg je het voor elkaar , dat je je continue tegenspreekt.
sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Crisis, als je zo'n hekel hebt aan Dagoduck ga em dan ergens anders pesten. Je bent vreselijk irritant.
Rustig aan, volgens Yvonne zit hij alweer tegen een volgende ban aan. Even geduld aub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry, heb maar max 5 ignore users ter beschikking als abonnementhouder
Half fok heeft graftyfus hekel aan Dagoduck, door zijn zinloos geslowchat overal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Crisis, als je zo'n hekel hebt aan Dagoduck ga em dan ergens anders pesten. Je bent vreselijk irritant.
Ik kan toch niet mijn naam veranderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
verbeter je leven...begin bij je naam
neeh daaromquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan toch niet mijn naam veranderen?
Lekker zijn gang laten gaan , volgens interne berichten wordt zijn volgende ban 2 maanden. Kortom lekker rustig tijdens de SRquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
verbeter je leven...begin bij je naam
euhm die is als 5de of 6de gedraaid ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mis muse - uprising.. maar wel leuk die livemuziek
Uprising is al gedraaid..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker opgelet : 22:24| Muse - Uprisingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom heeft Torre niet de rest van zijn band meegenomen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef derrudy_kevin het volgende:
sorry ff te druk gehad om gezellig mee te kletsen
Hoeveel kostuums heb je voor morgen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker om dit uur met Editors te beginnen.
Heb al zijn platenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand ooit van Jasper Erkens gehoord?
Nooit wat van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
ja, Belg van 16. Paar prima nummersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Moiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag, ga nog kijken of er wat op tv is![]()
Sleepy Hollowquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moie. Net afgehaakt bij een film op Net5. Veel te vaag..
Jup, dat is 'm! Erg sfeervol, maar kan de film niet goed volgen.. andere keer misschien maar even kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sleepy Hollow![]()
Toch wel 1 van mijn favoriete films
+1 jammer dat ie nog niet op BluRay isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sleepy Hollow![]()
Toch wel 1 van mijn favoriete films
Die is toch gebaseerd op Donna Summer's I Feel Love? Heb em vanmiddag ook gehoord maar volgens mij was dat een andere versie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij is dit Vitalic - Poison Lips. Klinkt erg fijn
Ik meende ook een herkenbare sample te hebben gehoord en die leek inderdaad erg op I Feel Love. Ah, hier nog iemand die de sample was opgevallen http://mobiel.nu.nl/pda/muziek/160731-Vitalic---Flashmob.htmlquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is toch gebaseerd op Donna Summer's I Feel Love? Heb em vanmiddag ook gehoord maar volgens mij was dat een andere versie.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:34 schreef derrudy_kevin het volgende:
Torre gaat zo The Fantastic Journey Of The Underground Man in zn eentje spelen!
Ik hoorde em vanmiddag op KX bij Dennis Hoebee. Die draaide Donna Summer er meteen maar achteraan. Maar ik meende dat in de Poison Lips die hij draaide dat het sampletje veel beter te herkennen was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik meende ook een herkenbare sample te hebben gehoord en die leek inderdaad erg op I Feel Love. Ah, hier nog iemand die de sample was opgevallen http://mobiel.nu.nl/pda/muziek/160731-Vitalic---Flashmob.html.
uuhhm dan ben ik wel benieuwd welke dat wasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde em vanmiddag op KX bij Dennis Hoebee. Die draaide Donna Summer er meteen maar achteraan. Maar ik meende dat in de Poison Lips die hij draaide dat het sampletje veel beter te herkennen was.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Kansas - Dust In The Wind
La Roux - Bulletproof
Placebo - Ashtray Heart
Snoop Dogg - Beautiful
Arctic Monkeys - Cornerstone
Presidents Of The USA - Lump
Florence And The Machine - You've Got The Love
The Big Pink - Dominoes
Diggy Dex ft Eva de Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch)
Live Request
Mumford & Sons - Little Lion Man
The Killers - Mr Brightside
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik veel gemist tijdens EW?Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!![]()
BrennelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik veel gemist tijdens EW?.
EW was zeer tof met Jan van Veen![]()
Dust in the wind een guilty pleasure? Echt nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:00 schreef -Hans- het volgende:
En alweer het laatste uur van Der Rudy.
[..]
Gewoon een erg mooi liedjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dust in the wind een guilty pleasure? Echt niet![]()
Jammer dat ik het heb moeten missen dan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Brennel.
EW was zeer tof met Jan van Veen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer dat ik het heb moeten missen dan...
* Brennel valt de Brand en chips aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!![]()
Ja, was een legendarische uitzendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik veel gemist tijdens EW?![]()
DJ Sandstorm mix was ook wel tofquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jammer dat ik het heb moeten missen dan...
* Brennel valt de Brand en chips aan![]()
![]()
En beviel het?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef gerbenp het volgende:
Net nog ff een stukje Der Rudy vanuit bed gekeken/geluisterd
Ook een 24 inch scherm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Als je vanaf afstand kijkt, valt het onduidelijk echt mee op 1920x1080
Cheers mate!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel trekt nog een Wieckse Witte open
Keurig hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef gerbenp het volgende:
[..]
22" dacht ik, maar hij heeft wel de resolutie van 1920x1080
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm van ..euh...gisteren
Oh My God dat is wel heel erg bruutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier binnenkort 27". Nieuwe iMac besteld
.
hah...ik kom net optijd even hier iets prutsen dusquote:
Niemand?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer is dat? van die nieuwe muziek die ik net hoorde waarin hij zingt: diny my dear oid..
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier binnenkort 27". Nieuwe iMac besteld
.
Yup. Heb natuurlijk al anderhalf jaar ofzo een Macbook Proquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh My God dat is wel heel erg bruut![]()
. Damn, dat gaat smullen worden
. Ben zelf niet zo'n iMac liefhebber, maar het ziet er allemaal fantastisch uit en qua werking (collega heeft er een) schijnt het
ook een dikke prima te zijn.
Vroeger wel, tegenwoordig niet meer. Is alleen nog intern beschikbaar voor een fragmenten-kniptool (en die link kan ik niet gevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Ekstra Weekend ook als mp3 ergens vandaan te plukken?
Dan is het bekijken van mooie dames op het scherm helemaal een feestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb natuurlijk al anderhalf jaar ofzo een Macbook Produs het fijne besturingssysteem ken ik inmiddels
. 27" zal smullen worden met foto's bewerken
. En sws met alles eigenlijk. Lekker veel ruimte
.
Gooi je die 2 links nog op Twitter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig niet meer. Is alleen nog intern beschikbaar voor een fragmenten-kniptool (en die link kan ik niet geven).
Die YouTube-links? Die komen als het goed is automatisch via Twitterfeed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gooi je die 2 links nog op Twitter?
De podcastlink doet het toch ook nog?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroeger wel, tegenwoordig niet meer. Is alleen nog intern beschikbaar voor een fragmenten-kniptool (en die link kan ik niet geven).
Ah, okayquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die YouTube-links? Die komen als het goed is automatisch via Twitterfeed.
een super leuke jan van veen , hylarischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef borisz het volgende:
Nog wat gemist bij EW trouwens? Was bij een verjaardag.
Geeft nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef Brennel het volgende:
M'n bier verdampt ofzohet gaat veel te hard op...
* Brennels vermoeide kop begint al enigszins licht aan te voelen.
Ik heb zojuist nog een koud pilsje gepaktquote:
Ben je bier aan het koken ofzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef Brennel het volgende:
M'n bier verdampt ofzohet gaat veel te hard op...
* Brennels vermoeide kop begint al enigszins licht aan te voelen.
Ja, en dan de damp opsnuivenquote:
Klinkt wel lekkerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:06 schreef derrudy_kevin het volgende:
tot volgende week gasten! fijn weekend!
Nee, ik moet nog tot minimaal 4:00 opblijven voor nog een portie Gerard. Misschien krijg ik het voor elkaar Arbeidsvitaminen, Ekstra Weekend en Ekdom in de Nacht in één etmaal te volgen.quote:
Byebyequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:06 schreef derrudy_kevin het volgende:
tot volgende week gasten! fijn weekend!
Succes met wakker blijven... ik ga lekker slapenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog tot minimaal 4:00 opblijven voor nog een portie Gerard. Misschien krijg ik het voor elkaar Arbeidsvitaminen, Ekstra Weekend en Ekdom in de Nacht in één etmaal te volgen.
Ik moet per slot van rekening oefenen voor december.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Byebye
[..]
Succes met wakker blijven... ik ga lekker slapen![]()
![]()
![]()
Retorisch:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef Sersjee het volgende:
O ja, volgende week geen EW en Der Rudy voor mij. Dan zit ik kansloos te zuipen op de bruiloft van een biljartvriend. Moet ook gebeuren, he...
Zal wel iets zijn wat 'ie geroepen heeft ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
waarom vraagt iedereen waarom giel weg gaat en waarom staat er nog niks over op de intarwebs?
dat dacht ik al jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn wat 'ie geroepen heeft ofzo.
Storm in glas water zal ik maar zeggen.
Ik sluit het aloude "de wens is de vader van de gedachte" ook niet uit...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn wat 'ie geroepen heeft ofzo.
Storm in glas water zal ik maar zeggen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik sluit het aloude "de wens is de vader van de gedachte" ook niet uit...
Kan ook erg gezellig zijn m zeker als jet met nog wat meer bekenden bent, want als enige bij mensen die je voor de rest niet kent isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef Sersjee het volgende:
O ja, volgende week geen EW en Der Rudy voor mij. Dan zit ik kansloos te zuipen op de bruiloft van een biljartvriend. Moet ook gebeuren, he...
mis nog een paar onderwerpen, typisch een basisvrouw zonder verdere interessesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef Cee het volgende:
Kan Annemiek alleen maar over katers en boodschappen praten?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mis nog een paar onderwerpen, typisch een basisvrouw zonder verdere interesses
Hoezo , kijk om je heen, je ziet precies wie de basis vrouw / man is en die degene die daar een stap buiten doen.quote:
't Is idd elke week precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef Cee het volgende:
Oh gelukkig er zijn ook basismannen. Ik dacht dat je 'ons' (oggut ik hoor bij een kudde) zag als een iPhone waar je alles mee kan doen behalve bellen maar door het toevoegen van apps interessanter kon maken zodat het wat inhoudelijker wordt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo , kijk om je heen, je ziet precies wie de basis vrouw / man is en die degene die daar een stap buiten doen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh gelukkig er zijn ook basismannen. Ik dacht dat je 'ons' (oggut ik hoor bij een kudde) zag als een iPhone waar je alles mee kan doen behalve bellen maar door het toevoegen van apps interessanter kon maken zodat het wat inhoudelijker wordt.
Ik houd van metaforen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:26 schreef Cee het volgende:
Hey Fairground, een van de antwoorden van de muziekpubquiz waar ik gisteren aan meedeed en had ik al mede gedeeld dat ik heb gewonnen? Volgens mij waren er zo'n 20+ teams. Yes I'm proud.10 consumptiebonnen en een 75cl fles Palm bier gewonnen.
Ik ga hier mijn werk van maken net als die tv-spelletjes kandidaten die je overal terug ziet.
Wat is daar nou zo leuk aan?quote:
Gewoon een vrolijk liedjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo leuk aan?![]()
Mogge trouwens
Ik vind het zelfs niet eens vrolijk. Ik vind het een goedkoop in elkaar geflanst mixje. Afschuwelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon een vrolijk liedje
Ah, het begint dus op te vallenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Brennel het volgende:
Mijn kater zit nu in de vensterbank, en die moet er helemaal niet aan gaan!
Kom maar niet hier kijken, dan vind je die kleuren bij jou maar saaiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img]*foto*[/img]
Mooie herfstkleuren hier!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Captain_Slow het volgende:
*Speelt luchtgitaar*
Kijk, ik doe Nirvana
Absoluut mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:54 schreef henkde_j het volgende:
Dit blijft gewoon een geniaal radio item
BBCquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik straks't begint pas om 14:00
.
Ja, de voorbeschouwing is al bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zijn die nu al begonnen?! dan slinger ik de Mediacenter alvast aan.
JAAAAAAAAAAAAA Tik Tok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |