volgens mij laten ze `t gewoon zo lang door gaan tot het geraden wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Is het een keer voorgekomen dat iemand aan de overkant van de lijn het woord niet had geraden?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij zijn met kaarten van Blof
Als dat es konquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus 6 dagen lang Gerard, Michiel en Jan in het Glazen Huis.
Nog steeds zelfs.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Dit was er eentje voor het persoonlijke archief.
Bløf is goed man !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Blij zijn met kaarten van Blof
Betalen om je gedicht voor te laten lezen is wel mooie actiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:01 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik zou hem gewoon uitnodigen voor momentje in de studio.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:59 schreef Marc63 het volgende:
quote:22-23
The Fratellis - Chelsea Dagger
Dizzee Rascal - Holiday
Caro Emerald - Back It Up
Stereophonics - Innocent
Smash Mouth - Walking On The Sund
Julian Casablancas - 11th Dimension
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Torre Florim (De Staat) live in de studio
Gorillaz - 19-2000 (Soulchild Remix)
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock 'n Roll
Coparck - Live in de studio
Muse - Uprising
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zet ik hier alvast een DUH DUH DUP! DUH DUH DUP! DUH DUH DUH DUH DUH DUH DUP! neer.
valt / hapert ie daar ook vaak weg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:11 schreef Marc63 het volgende:
Nou snap ik waarom Wilders nu ineens over Kinderen voor Kinderen begint te zeuren. Die verbindingen zijn daar zo slecht dat het nu pas in Venlo op tv te zien is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |