abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:44:11 #161
18653 crew  D.
pi_74240290
Nou, tot volgende week maar weer
pi_74240298
Nu gaat iedereen natuurlijk de namen hyvesen
pi_74240407
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:28 schreef D. het volgende:

[..]

Alle R&B van tegenwoordig is gay
De helft van de mannen die meedoen zijn al gay tegenwoordig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:48:27 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_74240475
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De helft van de mannen die meedoen zijn al gay tegenwoordig.
Inderdaad, er zitten helemaal geen leuke stoere kerels bij, allemaal van die softies.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74240506
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Inderdaad, er zitten helemaal geen leuke stoere kerels bij, allemaal van die softies.
Ja, of ze zijn homo, of ze zijn hetero en gedragen zich als homo, t'is echt helemaal niks
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74241628
die mannelijke mystery guest is robin zijlstra
?
pi_74242677
Op één na is het toch duidelijk wie die MPs zijn?
Blauw: Robin Zijlstra
Geel: Naomi
Rood: Dewi
Paars: Ik niet weet
pi_74245387
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Karina het volgende:
Dat nummer komt ook elk jaar weer tevoorschijn. I am so excited.
Alleen klonk het gisteren toch een stukje minder dan dat het in een theatherronde zou kúnnen klinken.

Ik heb namelijk nog de volledige uitzendingen van de theatterrondes van Idols 1 op een dvd staan, en daar deden ze het ook. Het kwaliteits-verschil tussen die lichting en deze nieuwe Popstars-lichting is echt verschrikkelijk groot.

Veel mensen die bij Idols 1 ergens halverwege het theater afvielen (o.a. Alice Hoes, een jaar later een zeer berucht persoon in de twééde Idols), zaten op een niveau dat in deze Popstars-reeks finale-waardig zou zijn. Vooral die paar extreem vals zingende mutsen bij 'When love takes over', waarbij gisterenavond de rode knop werd gebruikt... Alsjeblieft zeg.

Het meest ironische is trouwens nog wel dat 'Mystery Popstar Rood', wat natuurlijk 99 % zeker Dewi Pechler is, meteen gehakt maakt van alle anderen in dat theater. En uit welke serie kennen we haar oorspronkelijk? Juist. Idols 1.

En toch blijf ik kijken, want daar is het nog altijd spannend genoeg voor. Jammer dat die ene dikke weg is, puur omdat ik hem schattig vond. Type teddybeer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2009 04:59:50 ]
pi_74245395
Ik heb alles een keer gezien en er zit volgens mij geen enkel echt talent tussen. geen enkele die dus maar in de buurt komt van :

Misschien wel een van de beste zangeressen ter wereld.

[ Bericht 30% gewijzigd door scanman1 op 31-10-2009 04:42:23 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_74245396
De 'star quality' mist over het algemeen een beetje, dat is het probleem. Als ze goed genoeg zingen mankeert er ergens anders weer iets aan.

Zoals een of andere stevige blonde meid (Kristel?), prachtstem heeft ze. Maar ze heeft de uitstraling van een stereotype Jordanese bardame en ze lijkt 35 i.p.v. 25. Misschien wel een gezellig mens en ook een hoofd dat je meteen onthoudt, maar géén ster.

En een meisje met heel kort blond haar, ook een hele goede zangeres. Maar als ik ernaar kijk val ik in slaap.

Ik zie de potentiële star quality wel een beetje bij Maxime, dat meisje met dat hele lange blonde jaar. Dat is weer niet de beste zangeres, gewoon redelijk aan te horen, maar je blijft er in ieder geval naar kijken. Maar die is zó piepjong (15) dat ik vrees dat ze haar uiteindelijk niet tot de finale gaan toelaten. Misschien komt het allemaal net iets te vroeg voor haar. Het is zo'n meisje dat nog moet rijpen.

Ik zie dat meisje over een paar jaar wel wat Britney Spears-achtige solo-plaatjes, begeleidt door dure videoclips met veel danswerk, uitbrengen. Van die bubblegum-pop.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2009 04:49:11 ]
pi_74245451
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 04:39 schreef female81 het volgende:

En een meisje met heel kort blond haar, ook een hele goede zangeres. Maar als ik ernaar kijk val ik in slaap.

Ik zie de potentiële star quality wel een beetje bij Maxime, dat meisje met dat hele lange blonde jaar. Dat is weer niet de beste zangeres, gewoon redelijk aan te horen, maar je blijft er in ieder geval naar kijken. Maar die is zó piepjong (15) dat ik vrees dat ze haar uiteindelijk niet tot de finale gaan toelaten. Misschien komt het allemaal net iets te vroeg voor haar. Het is zo'n meisje dat nog moet rijpen.

Ik zie dat meisje over een paar jaar wel wat Britney Spears-achtige solo-plaatjes, begeleidt door dure videoclips met veel danswerk, uitbrengen. Van die bubblegum-pop.
Zijn er alle twee al uit
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_74245482
Huh? Heb ik dan niet goed gekeken? Ik meende te bespeuren dat ze er gisterenavond allebei nog waren, aan het einde. Of weet jij meer dan ik, over de rondes die hier nog ná komen?

Ik bedenk mezelf verder opeens dat Mandy, die ex-Wow!-zangeres, van mij ook nog wat verder mag komen. Die was ik even vergeten. Natuurlijk was d'r oude groepje stom, maar ze blijkt wel degelijk iets te kunnen en je ziet de podiumervaring er aan af.

Ze is na Wow! altijd professioneel blijven zingen: Zie http://www.broadwayonline.nl/biografie/mandy.php

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2009 05:20:10 ]
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:13:47 #173
18653 crew  D.
pi_74246151
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 04:36 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb alles een keer gezien en er zit volgens mij geen enkel echt talent tussen. geen enkele die dus maar in de buurt komt van :

Misschien wel een van de beste zangeressen ter wereld.
Daar is geen fuck aan
pi_74246677
Heeft iemand een overzicht van de 29 die door zijn naar de volgende ronde
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_74249126
Stef
Geena
Sander
Simone
Maxime
Kim
Suzanne
Mario
Julian
Kristel
Bart
Michelle
Minke
Michael
Sharon
Emily
Joshua
Ken
Davy
Kim Schneider
Nigulin
Wesley
Jeffrey
Mandy
Lara
_____
en de 4 Mystery Popstars
pi_74249230
Jammer dat die jongen met dat paarse shirtje er uit is. Die was wel leuk om naar te kijken
pi_74249860
Iedereen die door is...:

Groep 1:
Stef Klassens
Gina Davis
Xander Venema
Simone Nijs
Maxime Dassen
Kim Stolker
Susanne Kops
Mario Nachtzaam
Julian Begtler
Kristel Roello
Bart Boonstra
Michelle Komproe

Groep 2:
Minke Zijlmans
Michael de Veulender
sharon van Gennep
Emily la sut
Joshua Newton
Ken Stoffers
Davy Oninks
Kim Schneider
Nigulin Grey
Wesley Klein
Jeffrey Sabeel
Mandy Gruijters
Lara Christine de Gooyard

Dit is wat ik hoor qua achternaam, maar het kan altijd anders zijn (geschreven)

[En mogen die achternamen niet.. dan haal ik het wel weg ]

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 02-11-2009 08:38:54 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:27:21 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_74250319
Dewi was weer goed.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:33:27 #179
18653 crew  D.
pi_74250485
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:27 schreef BVO het volgende:
Dewi was weer goed.
Dewi 1,2 of 3?
pi_74250533
Ik denk trouwens niet dat de gele mystery popstar Irma is, want ik vond die gele niet echt geweldig zingen en Irma is wél goed. Was ook best verbaasd dat ze doormocht. eigenlijk..
pi_74250563
Wat ik vreemd aan Popstars vind is dat er een aantal kandidaten zomaar verdwenen zijn. Kandidaten die tijdens de eerste auditierondes vol in beeld waren en waar zeker 3 a 4 minuten uitzendtijd voor was. Voorbeeld: Le-Mell. Gerard had zijn matje er nog af gehaald in de eerste ronde. Le-Mell en zijn broer renden door de gang omdat ze blij waren dat ie door was.

Nog een voorbeeld. In de vorige theaterronde was er een donkere jongen die al handtekeningen uit liep te delen enzo en nogal 'gay' overkwam. Hij was een beetje hyper. Je ziet hem vorige week doorgaan naar de volgende ronde en waar was ie deze week?

Laatste voorbeeld: in aflevering 10 van de voorrondes zat ene Bob 28 jaar uit Hengelo. Hij vertelde dat ie al in een aantal bandjes had gezeten. Henk-Kan was niet helemaal overtuigd maar uiteindelijk zeiden alle 3 de juryleden ja. Er zat zelfs nog een reclameblok tijdens zijn auditie. Tijdens de eerste theaterronde zie je hem heel even op de achtergrond en je ziet hem 2 seconden zingen. Wanneer de uitslag er is verdwijnt ie opeens uit de chorusline bij de uitslag. Aan elke kandidaat wordt er verteld of ie door is of niet behalve tegen hem. Waarom zoveel aandacht aan de eerste auditie van hem besteden en eigenlijk helemaal niks in de 2e ronde. Heel vreemd.
pi_74250603
Er zijn gewoon teveel kandidaten om ze allemaal iedere week zendtijd te geven?
pi_74250623
Oh, dat is wel erg raar inderdaad.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:39:14 #184
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_74250632
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:33 schreef D. het volgende:

[..]

Dewi 1,2 of 3?
Ja hee die snap ik niet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:46:01 #185
18653 crew  D.
pi_74250788
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:39 schreef BVO het volgende:

[..]

Ja hee die snap ik niet.
Ga je eens inlezen dan

Moderator zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:46:22 #186
18653 crew  D.
pi_74250799
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef widmfan7 het volgende:
Wat ik vreemd aan Popstars vind is dat er een aantal kandidaten zomaar verdwenen zijn. Kandidaten die tijdens de eerste auditierondes vol in beeld waren en waar zeker 3 a 4 minuten uitzendtijd voor was. Voorbeeld: Le-Mell. Gerard had zijn matje er nog af gehaald in de eerste ronde. Le-Mell en zijn broer renden door de gang omdat ze blij waren dat ie door was.

Nog een voorbeeld. In de vorige theaterronde was er een donkere jongen die al handtekeningen uit liep te delen enzo en nogal 'gay' overkwam. Hij was een beetje hyper. Je ziet hem vorige week doorgaan naar de volgende ronde en waar was ie deze week?

Laatste voorbeeld: in aflevering 10 van de voorrondes zat ene Bob 28 jaar uit Hengelo. Hij vertelde dat ie al in een aantal bandjes had gezeten. Henk-Kan was niet helemaal overtuigd maar uiteindelijk zeiden alle 3 de juryleden ja. Er zat zelfs nog een reclameblok tijdens zijn auditie. Tijdens de eerste theaterronde zie je hem heel even op de achtergrond en je ziet hem 2 seconden zingen. Wanneer de uitslag er is verdwijnt ie opeens uit de chorusline bij de uitslag. Aan elke kandidaat wordt er verteld of ie door is of niet behalve tegen hem. Waarom zoveel aandacht aan de eerste auditie van hem besteden en eigenlijk helemaal niks in de 2e ronde. Heel vreemd.
Nu je het zegt
pi_74251185
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Tegan het volgende:
Er zijn gewoon teveel kandidaten om ze allemaal iedere week zendtijd te geven?
Als je aardig wat aandacht aan een kandidaat besteed in de eerste ronde laat dan op zijn minst in beeld zien of ie door is of niet. Deze 3 die ik op noem zijn blijkbaar alle 3 niet door of zijn niet komen opdagen maar ik blijf het raar vinden dat er dan geen aandacht meer aan wordt besteed.
pi_74251864
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die door is...:

Groep 1:
Julian Begtler

= Pechler
pi_74252334
Dewi
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:01:30 #190
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74258263
quote:
Iedereen die door is...:

Groep 1:
Stef Klassens
Gina Davis
Sander Venema
Simone Nijs
Maxime Dassen
Kim Stolker
Susanne Kops
Mario Nachtzaam
Julian Begtler
Kristel Roello
Bart Boonstra
Michelle Komproe

Groep 2:
Minke Zijlmans
Michael de Veulender
sharon van Gennep
Emily la sut
Joshua Newton
Ken Stoffers
Davy Oninks
Kim Schneider
Nigulin Grey
Wesley Klein
Jeffrey Sabeel
Mandy Gruijters

zooooooooooo je hebt goed opgelet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_74258573
Bedankt voor alle namen.
Weet je een website waar de namen staan met foto's
quote:
Iedereen die door is...:

Groep 1:
Stef Klassens
Gina Davis
Sander Venema
Simone Nijs
Maxime Dassen
Kim Stolker
Susanne Kops
Mario Nachtzaam
Julian Begtler
Kristel Roello
Bart Boonstra
Michelle Komproe

Groep 2:
Minke Zijlmans
Michael de Veulender
sharon van Gennep
Emily la sut
Joshua Newton
Ken Stoffers
Davy Oninks
Kim Schneider
Nigulin Grey
Wesley Klein
Jeffrey Sabeel
Mandy Gruijters

Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_74259630
Gaan jullie ook naar de Wildcard aflevering kijken straks?
pi_74260506
Wat een leip volk, dat gekke wijf in die roze outfit. En what about die slang?
pi_74260531
Slechte verliezers, deze aflevering
pi_74260810
Oh, ik dacht dat dit gewoon een eenmalige show was .
pi_74262915
@Anonymousz ja, moest snel typen en goed opletten hoor

@Wilskracht hyves?
pi_74279136
Bij de wildcard laten ze ook steeds dezelfde falers zien zoals de slangenchick, de beatboxer en die jankert die Jim deed.
pi_74283446
Kristel heet trouwens 'Roulaux' van achteren. Klein foutje in het lijstje, wat even gecorrigeerd moet worden.

Ik dacht, toen ik de aflevering vanmiddag nog eens bekeek, 'die naam klinkt als de naam van een hele bekende kermisfamilie'. En het bleek inderdaad zo gespeld te moeten worden. Gelijk even d'r Hyves opgezocht: http://kristelroulaux.hyves.nl

Haar bandje heeft trouwens een eigen site, en de foto die daarop staat... Tja.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 17:48:21 ]
pi_74283522
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:44 schreef female81 het volgende:
Kristel heet trouwens 'Roulaux' van achteren. Klein foutje in het lijstje, wat even gecorrigeerd moet worden.

Ik dacht, toen ik de aflevering vanmiddag nog eens bekeek, 'die naam klinkt als de naam van een hele bekende kermisfamilie'. En het bleek inderdaad zo gespeld te moeten worden. Gelijk even d'r Hyves opgezocht: http://kristelroulaux.hyves.nl

Haar bandje heeft trouwens een eigen site, en de foto die daarop staat... Tja.

[ afbeelding ]
Ik vind dat zo eng mens, ik krijg de kriebels bij haar
pi_74283579
Misschien ís het wel gewoon een dochter van een of andere kermisexploitant. Zou me niks verbazen als ik die foto zo zie.

Eerder liet ik me al ontvallen dat ik haar de uitstraling van een typische Jordanese bardame vond hebben.

Hier gaat het stylingteam nog een hoop werk aan hebben, om haar uitstraling in de buurt te laten komen van haar (uitstekende) stemgeluid. Stel dat ze finalist wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 17:49:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')