De helft van de mannen die meedoen zijn al gay tegenwoordig.quote:
Inderdaad, er zitten helemaal geen leuke stoere kerels bij, allemaal van die softies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De helft van de mannen die meedoen zijn al gay tegenwoordig.
Ja, of ze zijn homo, of ze zijn hetero en gedragen zich als homo, t'is echt helemaal niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, er zitten helemaal geen leuke stoere kerels bij, allemaal van die softies.
Alleen klonk het gisteren toch een stukje minder dan dat het in een theatherronde zou kúnnen klinken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:30 schreef Karina het volgende:
Dat nummer komt ook elk jaar weer tevoorschijn. I am so excited.
Zijn er alle twee al uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:39 schreef female81 het volgende:
En een meisje met heel kort blond haar, ook een hele goede zangeres. Maar als ik ernaar kijk val ik in slaap.
Ik zie de potentiële star quality wel een beetje bij Maxime, dat meisje met dat hele lange blonde jaar. Dat is weer niet de beste zangeres, gewoon redelijk aan te horen, maar je blijft er in ieder geval naar kijken. Maar die is zó piepjong (15) dat ik vrees dat ze haar uiteindelijk niet tot de finale gaan toelaten. Misschien komt het allemaal net iets te vroeg voor haar. Het is zo'n meisje dat nog moet rijpen.
Ik zie dat meisje over een paar jaar wel wat Britney Spears-achtige solo-plaatjes, begeleidt door dure videoclips met veel danswerk, uitbrengen. Van die bubblegum-pop.
Daar is geen fuck aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:36 schreef scanman1 het volgende:
Ik heb alles een keer gezien en er zit volgens mij geen enkel echt talent tussen. geen enkele die dus maar in de buurt komt van :
CHARICE on Ellen DeGeneres (HQ) - And I Am Telling You & I Will Always Love You - Christmas Giveaway
Misschien wel een van de beste zangeressen ter wereld.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:36 schreef widmfan7 het volgende:
Wat ik vreemd aan Popstars vind is dat er een aantal kandidaten zomaar verdwenen zijn. Kandidaten die tijdens de eerste auditierondes vol in beeld waren en waar zeker 3 a 4 minuten uitzendtijd voor was. Voorbeeld: Le-Mell. Gerard had zijn matje er nog af gehaald in de eerste ronde. Le-Mell en zijn broer renden door de gang omdat ze blij waren dat ie door was.
Nog een voorbeeld. In de vorige theaterronde was er een donkere jongen die al handtekeningen uit liep te delen enzo en nogal 'gay' overkwam. Hij was een beetje hyper. Je ziet hem vorige week doorgaan naar de volgende ronde en waar was ie deze week?
Laatste voorbeeld: in aflevering 10 van de voorrondes zat ene Bob 28 jaar uit Hengelo. Hij vertelde dat ie al in een aantal bandjes had gezeten. Henk-Kan was niet helemaal overtuigd maar uiteindelijk zeiden alle 3 de juryleden ja. Er zat zelfs nog een reclameblok tijdens zijn auditie. Tijdens de eerste theaterronde zie je hem heel even op de achtergrond en je ziet hem 2 seconden zingen. Wanneer de uitslag er is verdwijnt ie opeens uit de chorusline bij de uitslag. Aan elke kandidaat wordt er verteld of ie door is of niet behalve tegen hem. Waarom zoveel aandacht aan de eerste auditie van hem besteden en eigenlijk helemaal niks in de 2e ronde. Heel vreemd.
Als je aardig wat aandacht aan een kandidaat besteed in de eerste ronde laat dan op zijn minst in beeld zien of ie door is of niet. Deze 3 die ik op noem zijn blijkbaar alle 3 niet door of zijn niet komen opdagen maar ik blijf het raar vinden dat er dan geen aandacht meer aan wordt besteed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Tegan het volgende:
Er zijn gewoon teveel kandidaten om ze allemaal iedere week zendtijd te geven?
= Pechlerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die door is...:
Groep 1:
Julian Begtler
Dit is wat ik hoor qua achternaam, maar het kan altijd anders zijn (geschreven)
[En mogen die achternamen niet.. dan haal ik het wel weg]
zooooooooooo je hebt goed opgeletquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die door is...:
Groep 1:
Stef Klassens
Gina Davis
Sander Venema
Simone Nijs
Maxime Dassen
Kim Stolker
Susanne Kops
Mario Nachtzaam
Julian Begtler
Kristel Roello
Bart Boonstra
Michelle Komproe
Groep 2:
Minke Zijlmans
Michael de Veulender
sharon van Gennep
Emily la sut
Joshua Newton
Ken Stoffers
Davy Oninks
Kim Schneider
Nigulin Grey
Wesley Klein
Jeffrey Sabeel
Mandy Gruijters
Lara Christine de Gooyard
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:06 schreef iBenny het volgende:
Iedereen die door is...:
Groep 1:
Stef Klassens
Gina Davis
Sander Venema
Simone Nijs
Maxime Dassen
Kim Stolker
Susanne Kops
Mario Nachtzaam
Julian Begtler
Kristel Roello
Bart Boonstra
Michelle Komproe
Groep 2:
Minke Zijlmans
Michael de Veulender
sharon van Gennep
Emily la sut
Joshua Newton
Ken Stoffers
Davy Oninks
Kim Schneider
Nigulin Grey
Wesley Klein
Jeffrey Sabeel
Mandy Gruijters
Lara Christine de Gooyard
Ik vind dat zo eng mens, ik krijg de kriebels bij haarquote:Op zondag 1 november 2009 17:44 schreef female81 het volgende:
Kristel heet trouwens 'Roulaux' van achteren. Klein foutje in het lijstje, wat even gecorrigeerd moet worden.
Ik dacht, toen ik de aflevering vanmiddag nog eens bekeek, 'die naam klinkt als de naam van een hele bekende kermisfamilie'. En het bleek inderdaad zo gespeld te moeten worden. Gelijk even d'r Hyves opgezocht: http://kristelroulaux.hyves.nl
Haar bandje heeft trouwens een eigen site, en de foto die daarop staat... Tja.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |