quote:
Alleen klonk het gisteren toch een stukje minder dan dat het in een theatherronde zou kúnnen klinken.
Ik heb namelijk nog de volledige uitzendingen van de theatterrondes van Idols 1 op een dvd staan, en daar deden ze het ook. Het kwaliteits-verschil tussen die lichting en deze nieuwe Popstars-lichting is echt verschrikkelijk groot.
Veel mensen die bij Idols 1 ergens halverwege het theater afvielen (o.a. Alice Hoes, een jaar later een zeer berucht persoon in de twééde Idols), zaten op een niveau dat in deze Popstars-reeks finale-waardig zou zijn. Vooral die paar extreem vals zingende mutsen bij 'When love takes over', waarbij gisterenavond de rode knop werd gebruikt... Alsjeblieft zeg.

Het meest ironische is trouwens nog wel dat 'Mystery Popstar Rood', wat natuurlijk 99 % zeker Dewi Pechler is, meteen gehakt maakt van alle anderen in dat theater. En uit welke serie kennen we haar oorspronkelijk? Juist. Idols 1.
En toch blijf ik kijken, want daar is het nog altijd spannend genoeg voor. Jammer dat die ene dikke weg is, puur omdat ik hem schattig vond. Type teddybeer.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2009 04:59:50 ]