Hij had het gisteren over een losse cam meenemen de bunker in. Maar hij moest vandaag ineens onverwachts weg. Dus wellicht komt dat iets later.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en waarom zou ie dat nou niet doen ?
Ik denk dat zij het over haar eigen roze mini laptopje had. En dat zij de scroll steeds een stukje heen en weer zette. Niet over de chat zelf.quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik las gisteren op de chat dat Mera de chat handmatig moest scrollen op dat laptopje. Dat heet lag en dat betekent dat dat laptopje er moeite mee heeft.
Net als de restquote:
Leg uit, samenwerkend forum?quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Sly heeft zich zojuist gemeld op de chat (als samenwerkend forum).
Iedereen mag zich aanmelden.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.quote:
Ik zag het. Het blijft een engnek en slijmerd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Nee, als je de stream bekijkt zie je de bar, links van de bar is een muur met een ruit, daarachter zit de regie. De trap naar beneden zit rechts achter de bar.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp: die regieruimte, zit die ook onder de grond?
Dat is niet samenwerken.quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.
Ja, ging wel over de chat zelf, ze moest steeds omlaag scrollen om nieuwe tekst te zien. Zo'n laptopje is natuurlijk geen eeuwen oud maar misschien niet uitgevoerd met de snelste processor en het meeste geheugen. Dus dan zit je met resource-vreter Ustream al gauw aan je max.quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het over haar eigen roze mini laptopje had. En dat zij de scroll steeds een stukje heen en weer zette. Niet over de chat zelf.
Dus Sly maakt er weer meer van dan het is? Er is geen samenwerkingsverband tussen Vlemmix tv en Nowlive? Ik heb het niet gezien dus ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar overdrijven is hem niet vreemdquote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.
Kan nog leuk worden op die chatquote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Op 1.14 zegt sly dat ie alleen op Nowlive zit en op 1.27 dat die zag wat @beequeen schreef.![]()
Epic lol:quote:Op maandag 2 november 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Lowlife heeft een reallifesoap subforumpje geopend.
http://home.nowlive.eu/index.php/board,36.0.html
Wat ik dan vreemd vind is dat men zei dat het nog heel wat voeten in aarde had om het beeld waar we nu al voor de tweede dag op rij naar mogen kijken, voor elkaar te krijgen. Die camera hangt hoog boven het waterpeil, de bekabeling loopt boven het plafond en gaat naar een ruimte die ook boven water ligt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, als je de stream bekijkt zie je de bar, links van de bar is een muur met een ruit, daarachter zit de regie. De trap naar beneden zit rechts achter de bar.
Nou ,ik geniet wel van de muziekquote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk volgend jaar nog wel eens of er meer te zien is dan een pop aan de bar.
Van de site.quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Stefan het volgende:
Ik begreep dat de watersnoodramp er voor zorgde dat de regieruimte niet meer werkt.
Zie foto boven de trap, dat is de kast van de regieruimte inclusief draden, zeiden ze iig
quote:Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Sly maakt er weer meer van dan het is? Er is geen samenwerkingsverband tussen Vlemmix tv en Nowlive? Ik heb het niet gezien dus ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar overdrijven is hem niet vreemd
Dit is toch pas het begin?quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Triest hoor als je jezelf zo op moet dringen. Trieste chat ook.
Nee ze heeft een nieuw gevalletjequote:Op maandag 2 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ging wel over de chat zelf, ze moest steeds omlaag scrollen om nieuwe tekst te zien. Zo'n laptopje is natuurlijk geen eeuwen oud maar misschien niet uitgevoerd met de snelste processor en het meeste geheugen. Dus dan zit je met resource-vreter Ustream al gauw aan je max.
Ooohhh, ja da's duidelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ze heeft een nieuw gevalletjeals je de scrollbar niet helemaal naar beneden hebt staan (kan zijn door een keer je muiswieltje te wiebelen) dan gaat hij niet helemaal mee met de tekst idd.
Beneden in de kelder is een gangkast. Daar zitten de hoofdschakelaars in.quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Stefan het volgende:
Ik begreep dat de watersnoodramp er voor zorgde dat de regieruimte niet meer werkt. Zie foto boven de trap, dat is de kast van de regieruimte inclusief draden, zeiden ze iig
Op kniehoogte?quote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beneden in de kelder is een gangkast. Daar zitten de hoofdschakelaars in.
Als je op je kop gaat staan wellichtquote:
Jij hebt Copycat een lampje helpen ophangen, je kent de plekjes wel in The Bunker.quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Maanvis het volgende:
Als je op je kop gaat staan wellicht(zit ongeveer op 1m50)
Nee natuurlijk niet. Het water heeft ergens anders kortsluiting gemaakt geloof ik. Ik weet er het mijne niet van. Maar goed water in de muren waar een hoop leidingen lopen etc etc..quote:
Zei kopijkat dat? Ik hing de lampjes op en zij schonk de koffie in hoorquote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij hebt Copycat een lampje helpen ophangen, je kent de plekjes wel in The Bunker.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het water heeft ergens anders kortsluiting gemaakt geloof ik. Ik weet er het mijne niet van. Maar goed water in de muren waar een hoop leidingen lopen etc etc..
Ik zou niet durven, want dan zou ik heel hard liegen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Zei kopijkat dat? Ik hing de lampjes op en zij schonk de koffie in hoor.
Dat kun je beter aan anderen in Eindhoven overlatenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, want dan zou ik heel hard liegen.
Dementor daar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Als het goed is loopt Dementor nu in SV rond. Aan de bar zit een Alsido pop.
Ik dacht hem ook te zien hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Dementor daar?
Kan het me niet (meer) voorstellen.
Ik kan me vergissen hoor maar stevig en blond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
Ik ga op jouw af BQ, ik ken m niet van gezicht.
Dementor is niet in Eindhoven hoor, die is momenteel bij Endemol.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Als het goed is loopt Dementor nu in SV rond. Aan de bar zit een Alsido pop.
Ah, dank je Juud. Ik begon al te twijfelen, hij leek in de eerste instantie op Dementor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is niet in Eindhoven hoor, die is momenteel bij Endemol.
Is Bram, denk ik, zie het ook niet goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Temeer hij een vaste baan heeft nu en helemaal klaar was (met) daar.
Wie is Remko? Die danser die met Patricia gaat?quote:
Op de een of andere manier is kijken naar een paspop aan de bar en Johan die koffie zet extreem boeiend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dan hebben ze al bijna tbo ingehaald? wow
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts. Het gaat hier ontploffen zodra alle 26 camera's aan gaan daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is kijken naar een paspop aan de bar en Johan die koffie zet extreem boeiend.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts.
Het merendeel in de Huub vs Claire topics zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts. Het gaat hier ontploffen zodra alle 26 camera's aan gaan daar.
Wel veel, samen met RLS en de Studio Vlemmix-reeks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het merendeel in de Huub vs Claire topics zeker?
Hoho!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Danny het volgende:
Kunnen alle vlemmixtv topics niet gemerged worden? het is nou niet dermate divers dat het logisch is er in drie of meer topics tegelijk over te lullen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |