Dementor is niet in Eindhoven hoor, die is momenteel bij Endemol.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Als het goed is loopt Dementor nu in SV rond. Aan de bar zit een Alsido pop.
Ah, dank je Juud. Ik begon al te twijfelen, hij leek in de eerste instantie op Dementor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is niet in Eindhoven hoor, die is momenteel bij Endemol.
Is Bram, denk ik, zie het ook niet goed.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen. Temeer hij een vaste baan heeft nu en helemaal klaar was (met) daar.
Wie is Remko? Die danser die met Patricia gaat?quote:
Op de een of andere manier is kijken naar een paspop aan de bar en Johan die koffie zet extreem boeiend.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dan hebben ze al bijna tbo ingehaald? wow
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts. Het gaat hier ontploffen zodra alle 26 camera's aan gaan daar.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is kijken naar een paspop aan de bar en Johan die koffie zet extreem boeiend.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts.
Het merendeel in de Huub vs Claire topics zeker?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Gert het volgende:
En in dit forum nu al weer over de 10.000 posts. Het gaat hier ontploffen zodra alle 26 camera's aan gaan daar.
Wel veel, samen met RLS en de Studio Vlemmix-reeks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het merendeel in de Huub vs Claire topics zeker?
Hoho!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Danny het volgende:
Kunnen alle vlemmixtv topics niet gemerged worden? het is nou niet dermate divers dat het logisch is er in drie of meer topics tegelijk over te lullen imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |