Van de site.quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Stefan het volgende:
Ik begreep dat de watersnoodramp er voor zorgde dat de regieruimte niet meer werkt.
Zie foto boven de trap, dat is de kast van de regieruimte inclusief draden, zeiden ze iig
quote:Op maandag 2 november 2009 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus Sly maakt er weer meer van dan het is? Er is geen samenwerkingsverband tussen Vlemmix tv en Nowlive? Ik heb het niet gezien dus ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar overdrijven is hem niet vreemd
Dit is toch pas het begin?quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Triest hoor als je jezelf zo op moet dringen. Trieste chat ook.
Nee ze heeft een nieuw gevalletjequote:Op maandag 2 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ging wel over de chat zelf, ze moest steeds omlaag scrollen om nieuwe tekst te zien. Zo'n laptopje is natuurlijk geen eeuwen oud maar misschien niet uitgevoerd met de snelste processor en het meeste geheugen. Dus dan zit je met resource-vreter Ustream al gauw aan je max.
Ooohhh, ja da's duidelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 17:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee ze heeft een nieuw gevalletjeals je de scrollbar niet helemaal naar beneden hebt staan (kan zijn door een keer je muiswieltje te wiebelen) dan gaat hij niet helemaal mee met de tekst idd.
Beneden in de kelder is een gangkast. Daar zitten de hoofdschakelaars in.quote:Op maandag 2 november 2009 13:55 schreef Stefan het volgende:
Ik begreep dat de watersnoodramp er voor zorgde dat de regieruimte niet meer werkt. Zie foto boven de trap, dat is de kast van de regieruimte inclusief draden, zeiden ze iig
Op kniehoogte?quote:Op maandag 2 november 2009 17:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beneden in de kelder is een gangkast. Daar zitten de hoofdschakelaars in.
Als je op je kop gaat staan wellichtquote:
Jij hebt Copycat een lampje helpen ophangen, je kent de plekjes wel in The Bunker.quote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Maanvis het volgende:
Als je op je kop gaat staan wellicht(zit ongeveer op 1m50)
Nee natuurlijk niet. Het water heeft ergens anders kortsluiting gemaakt geloof ik. Ik weet er het mijne niet van. Maar goed water in de muren waar een hoop leidingen lopen etc etc..quote:
Zei kopijkat dat? Ik hing de lampjes op en zij schonk de koffie in hoorquote:Op maandag 2 november 2009 18:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jij hebt Copycat een lampje helpen ophangen, je kent de plekjes wel in The Bunker.
quote:Op maandag 2 november 2009 19:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het water heeft ergens anders kortsluiting gemaakt geloof ik. Ik weet er het mijne niet van. Maar goed water in de muren waar een hoop leidingen lopen etc etc..
Ik zou niet durven, want dan zou ik heel hard liegen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Zei kopijkat dat? Ik hing de lampjes op en zij schonk de koffie in hoor.
Dat kun je beter aan anderen in Eindhoven overlatenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, want dan zou ik heel hard liegen.
Dementor daar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
Als het goed is loopt Dementor nu in SV rond. Aan de bar zit een Alsido pop.
Ik dacht hem ook te zien hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Dementor daar?
Kan het me niet (meer) voorstellen.
Ik kan me vergissen hoor maar stevig en blond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:18 schreef Stefan het volgende:
Ik ga op jouw af BQ, ik ken m niet van gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |