Weten zij veel.quote:Op maandag 2 november 2009 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ustream is ook nog steeds een resource vreter heb ik gemerkt.
Nou ik las gisteren op de chat dat Mera de chat handmatig moest scrollen op dat laptopje. Dat heet lag en dat betekent dat dat laptopje er moeite mee heeft.quote:
Dat is toch prima?quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik las gisteren op de chat dat Mera de chat handmatig moest scrollen op dat laptopje. Dat heet lag en dat betekent dat dat laptopje er moeite mee heeft.
Hij had het gisteren over een losse cam meenemen de bunker in. Maar hij moest vandaag ineens onverwachts weg. Dus wellicht komt dat iets later.quote:Op maandag 2 november 2009 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en waarom zou ie dat nou niet doen ?
Ik denk dat zij het over haar eigen roze mini laptopje had. En dat zij de scroll steeds een stukje heen en weer zette. Niet over de chat zelf.quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik las gisteren op de chat dat Mera de chat handmatig moest scrollen op dat laptopje. Dat heet lag en dat betekent dat dat laptopje er moeite mee heeft.
Net als de restquote:
Leg uit, samenwerkend forum?quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Sly heeft zich zojuist gemeld op de chat (als samenwerkend forum).
Iedereen mag zich aanmelden.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.quote:
Ik zag het. Het blijft een engnek en slijmerd.quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Dementor het volgende:
Nee, als je de stream bekijkt zie je de bar, links van de bar is een muur met een ruit, daarachter zit de regie. De trap naar beneden zit rechts achter de bar.quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik niet helemaal begrijp: die regieruimte, zit die ook onder de grond?
Dat is niet samenwerken.quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.
Ja, ging wel over de chat zelf, ze moest steeds omlaag scrollen om nieuwe tekst te zien. Zo'n laptopje is natuurlijk geen eeuwen oud maar misschien niet uitgevoerd met de snelste processor en het meeste geheugen. Dus dan zit je met resource-vreter Ustream al gauw aan je max.quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het over haar eigen roze mini laptopje had. En dat zij de scroll steeds een stukje heen en weer zette. Niet over de chat zelf.
Dus Sly maakt er weer meer van dan het is? Er is geen samenwerkingsverband tussen Vlemmix tv en Nowlive? Ik heb het niet gezien dus ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar overdrijven is hem niet vreemdquote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Informatie wegzetten net zoals iedereen hier doet.
Kan nog leuk worden op die chatquote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Op 1.14 zegt sly dat ie alleen op Nowlive zit en op 1.27 dat die zag wat @beequeen schreef.![]()
Epic lol:quote:Op maandag 2 november 2009 13:40 schreef Stefan het volgende:
Lowlife heeft een reallifesoap subforumpje geopend.
http://home.nowlive.eu/index.php/board,36.0.html
Wat ik dan vreemd vind is dat men zei dat het nog heel wat voeten in aarde had om het beeld waar we nu al voor de tweede dag op rij naar mogen kijken, voor elkaar te krijgen. Die camera hangt hoog boven het waterpeil, de bekabeling loopt boven het plafond en gaat naar een ruimte die ook boven water ligt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, als je de stream bekijkt zie je de bar, links van de bar is een muur met een ruit, daarachter zit de regie. De trap naar beneden zit rechts achter de bar.
Nou ,ik geniet wel van de muziekquote:Op maandag 2 november 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er klaar mee. Ik kijk volgend jaar nog wel eens of er meer te zien is dan een pop aan de bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |