Een waarbij we de stand van zaken bijhouden van de waterschadequote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Danny het volgende:
Kunnen alle vlemmixtv topics niet gemerged worden? het is nou niet dermate divers dat het logisch is er in drie of meer topics tegelijk over te lullen imo.
Da's een leuk lijstje voor Tuinfluiter.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een waarbij we de stand van zaken bijhouden van de waterschade
Een voor de streamverslagen
Een voor de slowchat
Een afteltopic
Een voor de caps
Een voor caps van tieten
Een voor de programmering
Een voor korte vragen en opmerkingen
Een voor Johans dochter Angela
Een voor Johans grootste hits
Een om afspraken te maken wanneer je PS2 gaat bezoeken
Een voor het programma van Jaap
Een voor het programma van de paragnost
Een voor het kinderprogramma
Een voor het erotische programma
Dus we hebben nog genoeg topics te gaan.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Danny het volgende:
Kunnen alle vlemmixtv topics niet gemerged worden? het is nou niet dermate divers dat het logisch is er in drie of meer topics tegelijk over te lullen imo.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
Hoho!
Er zijn streams is een stream, dus een COS is noodzakelijk!
Verder wil ik dagelijks op de hoogte gehouden van de vorderingen van de strijd tegen het
wassende water en moet dat allemaal samen in één topic,. dan raak ik het hele overzicht kwijt.
En daarmee mijn verstand.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Zou me wel handig lijken om alle Vlemmixtopics bij elkaar te hebben,
Vlemmix bij Vlemmix, maar dat kan denk ik niet, alleen wanneer ze vast staan.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is blijkbaar behoefte aan, anders zouden de vele topics wel wegzakken. De topics hebben allemaal een redelijk andere insteek (ja, er is enige overlap) en we hebben alle ruimte hier. Zie niet echt een reden waarom we alles bij elkaar zouden voegen. Iedereen mag zelf kiezen wat ie wil volgen, en wat niet.
Waar komen deze beelden vandaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:52 schreef Stefan het volgende:
Ze zijn bezig in de Bunker, 5 dagen na de waterschade, met de camera's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, live uit de bunker. Zie jij ook die enorme waterschade aan de muren?quote:
Zijn caps van de stream, Gertjequote:Op dinsdag 3 november 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar komen deze beelden vandaan?
Ja, uit de bunker.
Maar krijg je ze opgestuurd, of wat?
De muren zitten achter de waterwerende houten panelen, dus dat zie je niet. Blijkbaar valt de schade mee, ik had wel verwacht dat er een aantal platen af zouden liggen nu.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, live uit de bunker. Zie jij ook die enorme waterschade aan de muren?
[ afbeelding ]
Die conclussie hadden we vrijdagavond al getrokkenquote:
Dat had men toch al gedaan ... twee dagen na de waterschade?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blijkbaar valt de schade mee, ik had wel verwacht dat er een aantal platen af zouden liggen nu.
Johan vertelde vrijdag iets in de trant dat de hele bunker omnieuw bekabeld moest gaan worden omdat alles in/achter de muur was weggewerkt. Aan de foto in de OP konden we al zien dat de elektra nogal houtje touwtje is. Maar ja, geen geld voor een echt installatiebedrijf natuurlijk en waarom er een inschakelen als Alsido het met Stopcontacten voor Dummies ook kan aanleggen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat had men toch al gedaan ... twee dagen na de waterschade?
Sja, volgens de teaser van Bram speelt 90 procent van SV zich idd bovenkamers af. Vraag me af of ze daar uberhaubt al camera's hadden hangen. Ze hadden 26 camera's en wilde naar 50. Maar lijkt me logischer dat je jezelf tonnen bespaard en beneden 18 camera's weghaald en over de rest van PS2 verdeelt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar op mij komt het hoofdzakelijk over als een ruimte waaraan niets is gedaan en niets is veranderd. Gewoon een ruimte dus die nog niet klaar is voor de programma's.
Ik zal wel een beetje dom zijn dan, maar als het vrijwel uitsluitend boven plaatsvindt, waarom is die overstroming beneden dan reden de boel uit te stellen. Of is dat weer het stoppenkast/electra verhaal.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, volgens de teaser van Bram speelt 90 procent van SV zich idd bovenkamers af. Vraag me af of ze daar uberhaubt al camera's hadden hangen. Ze hadden 26 camera's en wilde naar 50. Maar lijkt me logischer dat je jezelf tonnen bespaard en beneden 18 camera's weghaald en over de rest van PS2 verdeelt.
Niet als Bram een TBO 2 wil starten. Dan heb je die camera's beneden toch gewoon nodig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Stefan het volgende:
Sja, volgens de teaser van Bram speelt 90 procent van SV zich idd bovenkamers af. Vraag me af of ze daar uberhaubt al camera's hadden hangen. Ze hadden 26 camera's en wilde naar 50. Maar lijkt me logischer dat je jezelf tonnen bespaard en beneden 18 camera's weghaald en over de rest van PS2 verdeelt.
ik heb volgens mij al 3 camera's op de fotos gezien boven, dus neem aan dat de rest er ook wel zal hangenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ik begrijp - nou ja, probeer te begrijpen - is dat door de overstroming beneden er een stroomstoring in de regie heeft plaatsgevonden. Maar deze beelden uit de bunker komen volgens mij via de regie, dus ik probeer het wel, maar ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:37 schreef Disana het volgende:
Ik zal wel een beetje dom zijn dan, maar als het vrijwel uitsluitend boven plaatsvindt, waarom is die overstroming beneden dan reden de boel uit te stellen. Of is dat weer het stoppenkast/electra verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |