TS ziet de klok van 5 naderen en krijgt 't op de heupen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Vriend leent spullen, geeft niet terug, wat nu?
Zou dat topic op slot mogen, ik ben de TS
Bedankt
Nou vooruit dan maar, omdat je zo aandringtquote:
Geen idee, ga eens navragen...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:13 schreef r_one het volgende:
Kan het zijn dat ik het meest recente CBR-topic van Fusionfreak mis![]()
Mee naar achteren genomen n.a.v. Hoe kan ik geposte eigen berichten na 48 uur verwijderen? wellicht?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:23 schreef Sjeen het volgende:
Geen idee, ga eens navragen...
Min of meer... Topic(s) gedelete door Danny.quote:
Als FusionFreak goed gelezen heeft, dan weet FH er meer vanquote:Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Min of meer... Topic(s) gedelete door Danny.
Neuh... Five heeft dezelfde PM gehad als ik en zijn reactie was van dezelfde strekking. Wij deleten in principe niets, dus doorverwezen naar forum@fok.nl (mailbox FA's).quote:Op zondag 1 november 2009 19:26 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Als FusionFreak goed gelezen heeft, dan weet FH er meer van
Hoe kan ik geposte eigen berichten na 48 uur verwijderen?
Spijtig. Om een topic dan maar integraal te deleten, er stonden ook opbouwende, procestechnische commentaren van ons tussen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Sjeen het volgende:
Min of meer... Topic(s) gedelete door Danny.
Dat heb je mij dan ook niet horen zeggen hequote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Sjeen het volgende:
Beweegredenen zullen we waarschijnlijk niet te horen krijgen, Danny hoeft geen verantwoording af te leggen he
Nee, en dat wisten we al toen r1 de vraag stelde natuurlijk. Als alles met stille trom verwijderd wordt op verzoek van TS, dan verwacht ik niet hele uitgebreide toelichting te lezen op hetzelfde forum over het hoe en waarom van verwijderenquote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Sjeen het volgende:
Beweegredenen zullen we waarschijnlijk niet te horen krijgen, Danny hoeft geen verantwoording af te leggen he
Het was dan ook meer een retorische vraagquote:Op maandag 2 november 2009 07:18 schreef JumpingJacky het volgende:
Nee, en dat wisten we al toen r1 de vraag stelde natuurlijk.
Het topic loopt prima, TS is gelukkig intelligent genoeg om niet in te gaan op 'grappige' opmerkingen. Ik zie geen reden er nu nog in te gaan editten.quote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef Zeroku het volgende:
Identiteit kwijt?
Aantal "grappige" opmerkingen loopt hier redelijk hoog op.
Klopt, dat hij er niet op ingaat, maar ik dacht misschien troll-voer voor andere mensenquote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het topic loopt prima, TS is gelukkig intelligent genoeg om niet in te gaan op 'grappige' opmerkingen. Ik zie geen reden er nu nog in te gaan editten.
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef Sjeen het volgende:
Gee zorgen, in WGR reguleert zich dat meestal vanzelf. Trollen worden hier zelden gevoerd
Troost je, we gaan hier gewoon weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 1 november 2009 20:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Spijtig. Om een topic dan maar integraal te deleten, er stonden ook opbouwende, procestechnische commentaren van ons tussen.
Scherpquote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Misschien handig als we weten wie de betreffende users zijn van het JL? om wannabe's te voorkomen
Het Juridisch Loket post mee op WGR
Ik pak er eenquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scherp
Ik zal ze er vandaag met een linkje naar hun account bijzetten in de sticky!
Ja, jammer he?quote:Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik pak er eenbij.
Nu worden alle vragen direct goed beantwoord en gaat het een hoop discussies voorkomen.
Tijd voor een naamswijziging: WGR -> HJL.quote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, jammer he?Geen discussies meer, geen compleet foute antwoorden, geen domme vragen meer, het gaat stil worden.
Ik overweeg dan ook een kloon aan te maken en daarmee verder te posten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja, jammer he?Geen discussies meer, geen compleet foute antwoorden, geen domme vragen meer, het gaat stil worden.
r_twoquote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik overweeg dan ook een kloon aan te maken en daarmee verder te posten.
Wat ga je dan posten onder de kloon? Domme vragen of domme reacties?quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Er zijn vast nog wel wat leuke namen te bedenken.quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Huh? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Avervelander&meta=quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, stelletje vervelanders, doe eens lief!
Limboland hé... Zal zelfs wel gewoon iets heel erg streekgebondens zijn, geen idee of ik het goed geschreven heb. Maar ik geloof dat jullie de strekking wel begrijpenquote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Huh? http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3Avervelander&meta=
Ships, dacht dat we in SC zaten,...quote:Op maandag 9 november 2009 17:19 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, stelletje vervelanders, doe eens lief!
quote:
Beidequote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef ManAtWork het volgende:
Wat ga je dan posten onder de kloon? Domme vragen of domme reacties?
Oeps.quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef ManAtWork het volgende:
Ships, dacht dat we in SC zaten,...
Omdat ik, ondanks dat ik het, zacht gezegd, ook geen geweldig topic vind, geen reden heb om het topic te sluiten, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Waarom laat je dit soort troep open, FH? Het is toch overduidelijk....
Geld afgeschreven door gratis website
't is anders wel 'n erg doorzichtige troll poging aan het worden...quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat ik, ondanks dat ik het, zacht gezegd, ook geen geweldig topic vind, geen reden heb om het topic te sluiten, eerlijk gezegd.
Ik kan moeilijk topics gaan sluiten omdat bijvoorbeeld de TS me niet aanstaat.....
Ook weer waar, dan zal ik zelf in ieder geval maar stoppen met reagerenquote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan zakt het vanzelf wel weg (zoals bij vorige topics altijd gebeurde).
Da's niet geluktquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scherp
Ik zal ze er vandaag met een linkje naar hun account bijzetten in de sticky!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |